Studené starty
Moderátor: Moderators General
Studené starty
dobrý den,mám takový dotaz.před prázdninami jsem si pořídil do svého miláčka Scenica r.v.96 pohon na LPG.Všechno super,dělali mi to v Ostravě v HL Propan a nemůžu si to vynachválit.Ale o dovolené mi to začlo při větším sešlápnutí plynu střílet.Dojel jsem v pohodě,s filtrem se nic nestalo,protože tam mám takový přetlk. ventilek.vyměnil jem svíčky a už to nestřílí,ale při studeném startu na benzín padají otáčky a jede to jako by na na tři válce.Když přidám plyn,tak se to trochu přidusí,ale potom se to chytne normálně a jede to jako nic.Teplé starty jsou v pohodě.Neměl někdo náhodou stejný problém?
-
- Starting member
- Příspěvky: 44
- Registrován: pon črc 09, 2007 20:53
- Bydliště: Praha
Dobrý den asi bych navštívil servis LPG,typuju to na chudou směs LPG -střílení do sání,svíčky pomůžou, ale ne na dlouho,od chudý směsi se odvíjí ty potíže při studených startech a přidušení při akceleraci.Stejně každý servis po montáži nové LPG zástavby -doporučuje po určitých kilometrech přeseřízení systému. Tak ať se to podaří.
- zemca
- Junior member
- Příspěvky: 108
- Registrován: pát pro 14, 2007 19:51
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Studené starty
ahoj. Mám ten samý problém při startování, obzvláště teď v zimě. Nastartuju na benzín a jakmile to přepne, tak mi to chcípá a mám co dělat, abych to udržel. Po ujetí cca 300m je to pak už v cajku. Mám to dělané u HL Propan. Než mi to tam seřídili, tak jsem tam byl 5x.kubaran píše:dobrý den,mám takový dotaz.před prázdninami jsem si pořídil do svého miláčka Scenica r.v.96 pohon na LPG.Všechno super,dělali mi to v Ostravě v HL Propan a nemůžu si to vynachválit.Ale o dovolené mi to začlo při větším sešlápnutí plynu střílet.Dojel jsem v pohodě,s filtrem se nic nestalo,protože tam mám takový přetlk. ventilek.vyměnil jem svíčky a už to nestřílí,ale při studeném startu na benzín padají otáčky a jede to jako by na na tři válce.Když přidám plyn,tak se to trochu přidusí,ale potom se to chytne normálně a jede to jako nic.Teplé starty jsou v pohodě.Neměl někdo náhodou stejný problém?
Musíš je tam seřvat a pak to půjde. Pořád se jenom vymlouvají a XXXXXX z toho. A pokud máš klimatizaci, tak najaře si tam jeď seštelovat znova směs a uvidíš, jaký to bude pak adrenalin při rozjíždění na křižovatce.
Renault Megane Scenic 1.6; 8V; 66kW; r.v. 12/98; LPG
- zemca
- Junior member
- Příspěvky: 108
- Registrován: pát pro 14, 2007 19:51
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Studené starty
Právě mám naprosto ten samý problém. Před výměnou svíček mi to nedělalo, vyměnil jsem svíčky a střílí to a při sešlápnutí plynu to cuká. Dělali mi to v dubnu v HL Propan. Od té doby tam už pojedu pošesté. Co dodat........kubaran píše:dobrý den,mám takový dotaz.před prázdninami jsem si pořídil do svého miláčka Scenica r.v.96 pohon na LPG.Všechno super,dělali mi to v Ostravě v HL Propan a nemůžu si to vynachválit.Ale o dovolené mi to začlo při větším sešlápnutí plynu střílet.Dojel jsem v pohodě,s filtrem se nic nestalo,protože tam mám takový přetlk. ventilek.vyměnil jem svíčky a už to nestřílí,ale při studeném startu na benzín padají otáčky a jede to jako by na na tři válce.Když přidám plyn,tak se to trochu přidusí,ale potom se to chytne normálně a jede to jako nic.Teplé starty jsou v pohodě.Neměl někdo náhodou stejný problém?
Renault Megane Scenic 1.6; 8V; 66kW; r.v. 12/98; LPG
Zdravím.
Mám Espace III 2.0 a ten sám problem.V servisu mi prošli celý plynový systém
a prý to je v pořádku.Zaplatil jsem 1500 peněz a skutek utek.Pár dní to jakš takš jede pak střelba do sání a musím jet na benzín.Řeším to tak, že odpojím baterii a po znovuzapojení pár dní jezdím. Vyzkoušel jsem troje svíčky, vyčistil směšovač, vyčistil palivový filtr a nic. Na benzín to trhá asfalt, ale na plyn je výkon nic moc.Kolega má felicii na LPG a skoro žádný rozdíl mezi benzínem a plynem(ve výkonu).
Mám Espace III 2.0 a ten sám problem.V servisu mi prošli celý plynový systém
a prý to je v pořádku.Zaplatil jsem 1500 peněz a skutek utek.Pár dní to jakš takš jede pak střelba do sání a musím jet na benzín.Řeším to tak, že odpojím baterii a po znovuzapojení pár dní jezdím. Vyzkoušel jsem troje svíčky, vyčistil směšovač, vyčistil palivový filtr a nic. Na benzín to trhá asfalt, ale na plyn je výkon nic moc.Kolega má felicii na LPG a skoro žádný rozdíl mezi benzínem a plynem(ve výkonu).
Renault Espace III na LPG
- zemca
- Junior member
- Příspěvky: 108
- Registrován: pát pro 14, 2007 19:51
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
No právě, mě v servisu na LPG pořád tvrdí, že jsem snad jediný Scenic, který oni montovali a má takové problémy, že nejde pořádně seštělovat LPG systém tak, aby jezdil bez problémů. V úterý tam jedu, tak jsem zvědavý, co mi řeknou.kuci píše:Zdravím.
Mám Espace III 2.0 a ten sám problem.V servisu mi prošli celý plynový systém
a prý to je v pořádku.Zaplatil jsem 1500 peněz a skutek utek.Pár dní to jakš takš jede pak střelba do sání a musím jet na benzín.Řeším to tak, že odpojím baterii a po znovuzapojení pár dní jezdím. Vyzkoušel jsem troje svíčky, vyčistil směšovač, vyčistil palivový filtr a nic. Na benzín to trhá asfalt, ale na plyn je výkon nic moc.Kolega má felicii na LPG a skoro žádný rozdíl mezi benzínem a plynem(ve výkonu).
Přitom, když jedu na benol, tak to jezdí skvěle. Sice je to trochu líné, než třeba Feldy, ale to už je úděl těžších aut. Ale zase to jede bez cukání, bez chcípání a střílení. Jen to startování mi dělá potíže.
Renault Megane Scenic 1.6; 8V; 66kW; r.v. 12/98; LPG
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 130
- Registrován: stř zář 20, 2006 00:21
Srovnávat Scenica s Feldou co se výkonu týče mi přijde poněkud nezvyklé,velmi slušně řečeno.To by mě opravdu nenapadlo ani ve snu.Možná bude problém všeho tady.Scenic je o něco těžší než Megane,ale pořád má hodnoty zrychlení velmi slušné.Vytknul bych Meganu tisíc věcí,které mi vadí,ale výkon motoru je na 1.6 skvělý.Mám 1.6e.
- zemca
- Junior member
- Příspěvky: 108
- Registrován: pát pro 14, 2007 19:51
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
V tom případě nevím, kde mám problém, protože mě nepřijde normální jet po D1 do kopce 80 a víc ani ťuk - pokud nejsem před tím kopcem rozjetý na 160km/h.Jan Moravec píše:Srovnávat Scenica s Feldou co se výkonu týče mi přijde poněkud nezvyklé,velmi slušně řečeno.To by mě opravdu nenapadlo ani ve snu.Možná bude problém všeho tady.Scenic je o něco těžší než Megane,ale pořád má hodnoty zrychlení velmi slušné.Vytknul bych Meganu tisíc věcí,které mi vadí,ale výkon motoru je na 1.6 skvělý.Mám 1.6e.
Renault Megane Scenic 1.6; 8V; 66kW; r.v. 12/98; LPG
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 130
- Registrován: stř zář 20, 2006 00:21
- zemca
- Junior member
- Příspěvky: 108
- Registrován: pát pro 14, 2007 19:51
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Na diagnostice jsem byl a všechno je v pořádku. Nechám si změřit tlaky na válcích a taky jak dává palivové čerpadlo.Jan Moravec píše:Tady bude asi problém všeho,tak začni diagnostikou,změřit tlaky válců motoru,také se dá změřit výkon na válcích v některé zkušebně.Pokud bude problém už ve výkonu na benzin,LPG nikdo neseřídí.
Renault Megane Scenic 1.6; 8V; 66kW; r.v. 12/98; LPG
Taky jsem zjistil, že je rozdíl jezdit na LPG při +5C° a při -10C°.
Jde o odpařování paliva, při nižších teplotách se nestačí plyn odpařovat jde do sáni kapalný, a to by mohla být jedna z příčin sníženého výkonu a následném střelení do sáni.Co jsem slyšel tak v zimě má spousta plynařů všemožných značek aut problémy.Dnes bylo plus pět stupňů, a jak jsem jel z práce tak na čtverku jsem "trhal jsem asfalt" .Počkám do jara a nechám proklepnout celé auto jak BE tak LPG.V zimě prý nemá cenu něco dělat.
Jde o odpařování paliva, při nižších teplotách se nestačí plyn odpařovat jde do sáni kapalný, a to by mohla být jedna z příčin sníženého výkonu a následném střelení do sáni.Co jsem slyšel tak v zimě má spousta plynařů všemožných značek aut problémy.Dnes bylo plus pět stupňů, a jak jsem jel z práce tak na čtverku jsem "trhal jsem asfalt" .Počkám do jara a nechám proklepnout celé auto jak BE tak LPG.V zimě prý nemá cenu něco dělat.
Renault Espace III na LPG
- zemca
- Junior member
- Příspěvky: 108
- Registrován: pát pro 14, 2007 19:51
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
mám ještě jeden závažný dotaz:
údajně mi blbě tlakuje paliv. čerpadlo. Pokud ho vyměním, tak to na benol bude ok. Ale jde plyn přes palivové čerpadlo, kudy chodí benol?
Jde mi o to, že výkon toho auta je skoro na mrtvém bodě.
No, a teď k tomu ještě taková docela zásadní věc:
- začala mi svítit kontrolka závady v elektronice, tzn. že diagnostika to určitě jistí.
- otáčky se na volnoběh najednou drží na 1000-1250 a auto na plyn jede jak drak. Rozjezdy v pohodě, nikde žádné klepání.
- problém asi bude v tom, že na benol to jede špatně, ztratilo to víkon a blbě to startuje.
Po diagnostice budu chytřejší.
údajně mi blbě tlakuje paliv. čerpadlo. Pokud ho vyměním, tak to na benol bude ok. Ale jde plyn přes palivové čerpadlo, kudy chodí benol?
Jde mi o to, že výkon toho auta je skoro na mrtvém bodě.
No, a teď k tomu ještě taková docela zásadní věc:
- začala mi svítit kontrolka závady v elektronice, tzn. že diagnostika to určitě jistí.
- otáčky se na volnoběh najednou drží na 1000-1250 a auto na plyn jede jak drak. Rozjezdy v pohodě, nikde žádné klepání.
- problém asi bude v tom, že na benol to jede špatně, ztratilo to víkon a blbě to startuje.
Po diagnostice budu chytřejší.
Renault Megane Scenic 1.6; 8V; 66kW; r.v. 12/98; LPG
- borekbroucek
- Starting member
- Příspěvky: 73
- Registrován: čtv zář 07, 2006 18:24
- Bydliště: Ostrava
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů