Megane 2 nepravidelny chod 4 valca iba pri lpg .

Jezdíme na plyn.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
ivanGrand..... 1.6
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: stř pro 15, 2010 15:15
Bydliště: Hanušovce

Megane 2 nepravidelny chod 4 valca iba pri lpg .

Příspěvek od ivanGrand..... 1.6 » sob kvě 23, 2020 10:24

Ahojte renoltaci...
Pisem tak vseobecne do fora renault..potrebujem radu/pomoc,ci niekto z vas nemal na renaulte obdobný problem. Mam Mg 2 1.6 16v r.v 2009, lpg system Solaris cca od 30 000km ,teraz najazdene cca 200000. Po premontovani na lpg vsetko ok ,auto jazdilo a cca pred dvoma rokmi som pri ceste do kopca ,vacsej zatazi,dialnici,vacsia rychlost zacal pocitovat take mikro trhanie ,najprv som tomu nevenoval pozornost ,zasiel do servisu nastavili a auto frcalo pri beznej jazde uplne normlne. Len tu zrazu to sklbanie zacalo byt citelnejsie uz aj pri beznej jazde a samozrejme uz aj s vyblikovanm ,,check motara,, a preslo to do takeho stavu ......strata tahu ,auto taha ......netaha a tak dookola.Takze samozrejme prepnem na benzin auto vyrazi ako strela. Navsteva servisu a zacal ping pong ...to benzin ,renault servis to plyn. Takze poporiadku ,servisak lpg nastavenia lpg mapy nic ,tie iste problemy ,podla lpg sevisaka a jeho diagnostiky ,chyba zapalovania, kedze nevedel presne urcit co ...servis renault ...stvrty valec nepali ...nekonecne vozenie ,prepinanie lpg,benzin , na renoltackej diagnostike ,benzin bez problemu po prepnuti na lpg hned porucha ,pomenenie cievok na svieckach (samozrejme aj sviecky) na lpg vstrekoch a problem stale pretrvava.....nasledne znova sevisak lpg ..........jeho vysvetlenie , podpalene ventily na stvrtom valci,treba tlaky zmerat.....servis renault ,tlaky zmerane ,za chladu ,tepla ..mozno nie najvyssie ale ze umerne najazdenym kilometrom a na vsetkých valcoch rovnake ....zase lpg servis ,uz iny,vymena sviecok (asi tretich v rade) a lpg vstrekavacov ......nic,tie iste priznaky,dalsia sanca a uz som myslel ze aj to pomoze .......ze to moze byt riadiaca jednotka Lpg...... (uz mi raz davnejsie menili a pomohlo ,tak som dufal ze to bude v nej),riadiaca vzmenena a problem pretrvava.
Takze stvrty valec nepali ,nepravidelny chod motora ,po prepnuti na benzin vsetko ok!! Vymenene sviecky,riadiaca jednotka lpg,vstrekavace lpg.
Ak mate niekto nejaky postreh ,radu (zatial sa auto nechystam vymenit :D :D :D :D :D ) bol by som Vam velmi povdacny.
S pozdravom Ivan

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5773
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Megane 2 nepravidelny chod 4 valca iba pri lpg .

Příspěvek od kotasekh » sob kvě 23, 2020 12:48

Kabelaz ke vstriku lpg?
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

ivanGrand..... 1.6
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: stř pro 15, 2010 15:15
Bydliště: Hanušovce

Re: Megane 2 nepravidelny chod 4 valca iba pri lpg .

Příspěvek od ivanGrand..... 1.6 » sob kvě 23, 2020 15:03

ano aj kabelaz medzi aj lpg jednotlive streky medzi sebou sme menili ,stale iba ten jeden valec.

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5773
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Megane 2 nepravidelny chod 4 valca iba pri lpg .

Příspěvek od kotasekh » sob kvě 23, 2020 17:30

Pak bych to fakt videl uz jen na chybu ve ventilech. Kompres sice dobry, ale uz ne dostatecny na lpg. Ten valec, ktery vynechava, ma i nejnizsi tlaky?
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

ivanGrand..... 1.6
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: stř pro 15, 2010 15:15
Bydliště: Hanušovce

Re: Megane 2 nepravidelny chod 4 valca iba pri lpg .

Příspěvek od ivanGrand..... 1.6 » sob kvě 23, 2020 17:51

nie ,vsetky maju udajne uplne rovnake tlaky. Ked si dobre spominam 9 atmosfer,neviem presne jednotku. Vraj by mohli mat viac ale ze to este ok ..

Ladis_z_Brna
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: čtv úno 24, 2011 07:48
Bydliště: Brno

Re: Megane 2 nepravidelny chod 4 valca iba pri lpg .

Příspěvek od Ladis_z_Brna » úte říj 18, 2022 19:08

Taktéž jsem měl a nevěděl jsem už co s tím. Notor jel, ale jako by současně chtěl jet kupředu a současně brzdil. Nejvíce to bylo u volnověhu a nízkých otáčkách. Houpavý volnoběh.
Nové svíčky, indukční cívky, škrtící klapka, lambdy. A stále to cukalo.

Nakonec jsem na to přišel. Je to příčina ani ne milimetrových rozměrů. Rozdělal jsem lištu LPG (Valtek), vyndal cívky, proměřil. Odpor v pořádku, všechno OK. Vyndal jsem ventily ovládané elektromagnetem cívky. Dosedací gumové těsnění lehce vytlačené, což není na závadu. Pak jsem si všimnul, že pouzdro pro ventil, ve kterém kmitá, má na vnitřní stěně stopy po ventilu. Čištění stopy neodstranilo. Zaleštil jsem šmiglem na vrtačce (800 pak 2000), stejně tak i pístek. Nastříkal teflonovým mazivem. Složil a nakalibroval zdvih ventilu pupitáskem na 0,4 mm.

Pístek LPG ventilu se přidíraly o pouzdro. Taktéž seštelování zdvihu pomůže k rovnoměrnému chodu motoru.

Jede jak po másle, motor má tah jako kdysi dávno.
Renault Scenic 1,6 16v 08' - opět v LPG, pilotuje manželka s odborným komentářem dcery z autosedačky
Renault Scenic 1,6 16v 01' - krásný povození + Clip diagnostyka, snad mě už nic nepřekvapí (LPG a pilotuji osobně)
Peugeot 205 1,8 D 88' - legenda a špica auto
Renault 5 TD 85' - todle auto se mi rozpadlo za 4 měsíce pod rukama, jako 15tý majitel a vysloveně "dobrá" koupě :)

Odpovědět

Zpět na „LPG“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti