Ahojte, nenasiel som prispevok so symptomami ako mam ja. Tak zakladam novu temu.
Zaznamenali ste niekto podobny problem:
Motor F4R 100kw, cca 238 000km.
Je tam novy system lovato, najazdenych na nom cca 2000km pri ustalenej vyssej rychlosti mierne cuka pri 100 ci 150. Citim jemne cukanie auta, tak sa cudne trosku sprava.
Sviecky nove bosch, robilo to aj na starych ngk, zapalovacie cievky maju tak rok a cca 10000km.
Na starom lpg lovato to nerobilo. Menilo sa preto lebo za 10rokov uplne cele zhnilo, od nadrze vsetko a aj tak koncila nadrzi platnost...
A zda sa mi vyssia spotreba, je tam o 8litrov vacsia nadrz ale dojazd je ten isty plus minus...
Nejake napady? Objednal som novu lambdu, skusim ju vymenit...
Jemne cukanie pri ustalenej rychlosti
Moderátor: Moderators General
Jemne cukanie pri ustalenej rychlosti
Naposledy upravil(a) LukoLVG dne pát čer 21, 2019 10:41, celkem upraveno 1 x.
Re: Jemne cukanie pri ustalenej rychlosti
Trošku som experimentoval a skúšal. Cukanie sa neprejavuje na benzine, iba na LPG.
Približne do 100-105 je aktualna spotreba na palubnom PC LPG/benzin plus minus rovnaka a celkom v norme. Rozdiel je max 10%, na LPG samozrejme viac...
Kúpil som čidlo kluky, vychadzal som z toho ze bude zle ale aj lambdu sondu. Už ked to mam vymenim to, aj ked rad by som pomeral ich na osciloskope ale nemam ho k dispozicii.
Priblizne pri 130km/h, auto na rovnakej trase zerie benzinu 9-11 a LPG 11 az 16.
Ked zosliapnem plyn na podlahu ked auto ide na benzin ustalenou rychlostou, zacne pekne zrychlovat, linearne.
Ked zosliapnem plyn na podlahu ked auto ide na LPG ustalenou rychlostou cca nad 100km/h tak mierne fakt na zlomok sekundy prestane tahat a tak trosicku zatrasie s nim a zacne zrychlovat.
Benzín priemerku robím okolo 8,5-9,5litra a LPG 12,5 až 14,8. Takže auto ide na bohatú zmes... Takze z toho mi vypliva ze auto je OK, volacka plynarovi naj to pozrie...
Približne do 100-105 je aktualna spotreba na palubnom PC LPG/benzin plus minus rovnaka a celkom v norme. Rozdiel je max 10%, na LPG samozrejme viac...
Kúpil som čidlo kluky, vychadzal som z toho ze bude zle ale aj lambdu sondu. Už ked to mam vymenim to, aj ked rad by som pomeral ich na osciloskope ale nemam ho k dispozicii.
Priblizne pri 130km/h, auto na rovnakej trase zerie benzinu 9-11 a LPG 11 az 16.
Ked zosliapnem plyn na podlahu ked auto ide na benzin ustalenou rychlostou, zacne pekne zrychlovat, linearne.
Ked zosliapnem plyn na podlahu ked auto ide na LPG ustalenou rychlostou cca nad 100km/h tak mierne fakt na zlomok sekundy prestane tahat a tak trosicku zatrasie s nim a zacne zrychlovat.
Benzín priemerku robím okolo 8,5-9,5litra a LPG 12,5 až 14,8. Takže auto ide na bohatú zmes... Takze z toho mi vypliva ze auto je OK, volacka plynarovi naj to pozrie...
-
- Starting member
- Příspěvky: 78
- Registrován: ned zář 05, 2010 02:40
Re: Jemne cukanie pri ustalenej rychlosti
Tak jak jsi dopadl. Pokud ukazuje okamžitou spotřebu na LPG vyšší, tak chce zvýšit dávku plynu. Ale chudá směs to být ještě nemusí.
-
- Starting member
- Příspěvky: 55
- Registrován: čtv úno 24, 2011 07:48
- Bydliště: Brno
Re: Jemne cukanie pri ustalenej rychlosti
Taktéž jsem měl a nevěděl jsem už co s tím. Notor jel, ale jako by současně chtěl jet kupředu a současně brzdil. Nejvíce to bylo u volnověhu a nízkých otáčkách. Houpavý volnoběh.
Nové svíčky, indukční cívky, škrtící klapka, lambdy. A stále to cukalo.
Nakonec jsem na to přišel. Je to příčina ani ne milimetrových rozměrů. Rozdělal jsem lištu LPG (Valtek), vyndal cívky, proměřil. Odpor v pořádku, všechno OK. Vyndal jsem ventily ovládané elektromagnetem cívky. Dosedací gumové těsnění lehce vytlačené, což není na závadu. Pak jsem si všimnul, že pouzdro pro ventil, ve kterém kmitá, má na vnitřní stěně stopy po ventilu. Čištění stopy neodstranilo. Zaleštil jsem šmiglem na vrtačce (800 pak 2000), stejně tak i pístek. Nastříkal teflonovým mazivem. Složil a nakalibroval zdvih ventilu pupitáskem na 0,4 mm.
Jede jak po másle, motor má tah jako kdysi dávno.
Nové svíčky, indukční cívky, škrtící klapka, lambdy. A stále to cukalo.
Nakonec jsem na to přišel. Je to příčina ani ne milimetrových rozměrů. Rozdělal jsem lištu LPG (Valtek), vyndal cívky, proměřil. Odpor v pořádku, všechno OK. Vyndal jsem ventily ovládané elektromagnetem cívky. Dosedací gumové těsnění lehce vytlačené, což není na závadu. Pak jsem si všimnul, že pouzdro pro ventil, ve kterém kmitá, má na vnitřní stěně stopy po ventilu. Čištění stopy neodstranilo. Zaleštil jsem šmiglem na vrtačce (800 pak 2000), stejně tak i pístek. Nastříkal teflonovým mazivem. Složil a nakalibroval zdvih ventilu pupitáskem na 0,4 mm.
Jede jak po másle, motor má tah jako kdysi dávno.
Renault Scenic 1,6 16v 08' - opět v LPG, pilotuje manželka s odborným komentářem dcery z autosedačky
Renault Scenic 1,6 16v 01' - krásný povození + Clip diagnostyka, snad mě už nic nepřekvapí (LPG a pilotuji osobně)
Peugeot 205 1,8 D 88' - legenda a špica auto
Renault 5 TD 85' - todle auto se mi rozpadlo za 4 měsíce pod rukama, jako 15tý majitel a vysloveně "dobrá" koupě
Renault Scenic 1,6 16v 01' - krásný povození + Clip diagnostyka, snad mě už nic nepřekvapí (LPG a pilotuji osobně)
Peugeot 205 1,8 D 88' - legenda a špica auto
Renault 5 TD 85' - todle auto se mi rozpadlo za 4 měsíce pod rukama, jako 15tý majitel a vysloveně "dobrá" koupě
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů