LPG - Fluence

Jezdíme na plyn.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
suchyyy
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: pon črc 03, 2017 17:19

Re: LPG - Fluence

Příspěvek od suchyyy » pon zář 23, 2019 14:44

Ohledně odvzdušnění jsem si to také myslel. Zatím jsem nalezl jen jeden odvzdušňovací šroub u termostatu, ale ten mám nepřístupný, kvůli namontovanému LPG a nádobce na aditivum. Pak jsem četl zde na fóru, že je druhý odvzdušňovák nad motorem směrem u řidiče. Na ten se podívám dnes až pojedu z práce. Našel jsem to zde na fóru u Megane III "...odvdušňovák na topení je na hadici nad motorem směrem do kabiny před řidičem. Na termostatu je to šroubek na tělese termostatu."

Ještě jedna informace. Zkoušel jsem jet na benzín. Teplota kolísala také ale méně často. Poté jsem zkoušel úplně vypnout topení a ventilaci, ale jel jsem na LPG. Teplota chladicí kapaliny také kolísala, ale opět méně často.

Dokonce jsem zkoušel hledat také na zahraničních fórech a nalezl jsem toto ohledně Meganu II:
"I had this problem before - temperature guage dropping off and then returning to normal at random. Garage replaced coolant temperature sensor once and it seemed to solve the problem. However, almost a year later and the same thing started to happen again! Went into dealers twice but no faults showed. So, decided to have a look myself. Removed electrical connector and found green corrosion. Brushed it off and sprayed WD40 into both sensor and plug and re-attached. All has been fine for a month now. Worth a look if you're still experiencing similar problems."

Zkontroluji tedy konektor teplotního čidla, pokud se k němu tedy dostanu přes nainstalovaný LPG systém. Jakože spíše nedostanu.

Zatím díky za tipy. Vyzkouším.
Renault Fluence Ph2, 1.6 16V K4M v838 82 kW, EURO 5, r. v. 2015, koupeno nové.
Přestavba na LPG 4/2019 v cca 33 000 km. Systém BRC Seq32, elektronická tlaková aditivace ventilů ERC před LPG vstřiky kvůli převládajícím jízdám po dálnici. Přívstřik benzínu od cca 3850+ ot/min.
Spotřeba BA: průměr z dotankování 6,6 l/100 km za celých 33 000 km (90 % okresky).
Spotřeba LPG po přestavbě: průměr z dotankování 8,35 l/100 km (70 % dálnice, 20 % okresky, 10 % město).

Uživatelský avatar
duranduran
Advanced member
Příspěvky: 257
Registrován: čtv bře 02, 2006 09:31
Bydliště: Bohumín - práce, jak kdy
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - Fluence

Příspěvek od duranduran » pon zář 23, 2019 16:51

Ten co mi dělal LPG mi říkal že pokud budu chtít odvzdusnit, tak mám povolit tu tenkou černou hadicku, co mi jde z vrchu do nádoby chladící kapaliny a pak nastartovat motor. Pokus by ti zní vytekala voda, lij to do nějaké nádoby a potom to vlej zpátky.Nevím jestli jsi mě pochopil. Ta hadicka jde vrchem nad ventilátorem jak je čelní maska.
Dne 15.7.2015 zaregistrováno Renault Fluence Limited 1.6 benzín, barva béžová cendré, při koupi najeto 29 km.

Renault Megane classic,1.6RT,1997, najeto přes 200 000 km :( 15.7.2015 prodáno

suchyyy
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: pon črc 03, 2017 17:19

Re: LPG - Fluence

Příspěvek od suchyyy » úte zář 24, 2019 07:30

Tak jsem zkoušel odvzdušnit oběma šrouby. U hadice nad motorem vedoucí k řidiči a u termostatu. Nakonec jsem se k tomu šroubu u termostatu dostal. Tekla jen chladicí kapalina. Z té černé tenké hadičky mi také teče normálně chladicí kapalina do nádoby, ale mohl bych jí zkusít odpojit a odvzdušnit.
Vyzkoušel jsem odpojit konektor teplotního čidla, jestli není zkorodovaný. Nebyl.
Vypadá to, že tedy budu muset nakonec na autě nechat vyměnit termostat. Bude se k němu přes LPG systém skvěle dostávat.
Stejně mi je divné, že problémy začaly po instalaci LPG (možná že spíše až pár dní nato, po tom vytečení chladicí kapaliny, když mi technici v LPG servisu při instalaci střihli hadice při utahování svorek u hadic).
Jsem člověk, který auto celkem poslouchá a sleduje změny, kontrolky, motor. Takže s jistotou vím, že před montáží LPG se toto nedělo.
Nakonec 1400 Kč za nový termostat mi nepřijde jako brutálně drahé, ale spíše se více bojím kolik bude stát práce za výměnu.
Renault Fluence Ph2, 1.6 16V K4M v838 82 kW, EURO 5, r. v. 2015, koupeno nové.
Přestavba na LPG 4/2019 v cca 33 000 km. Systém BRC Seq32, elektronická tlaková aditivace ventilů ERC před LPG vstřiky kvůli převládajícím jízdám po dálnici. Přívstřik benzínu od cca 3850+ ot/min.
Spotřeba BA: průměr z dotankování 6,6 l/100 km za celých 33 000 km (90 % okresky).
Spotřeba LPG po přestavbě: průměr z dotankování 8,35 l/100 km (70 % dálnice, 20 % okresky, 10 % město).

Uživatelský avatar
duranduran
Advanced member
Příspěvky: 257
Registrován: čtv bře 02, 2006 09:31
Bydliště: Bohumín - práce, jak kdy
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - Fluence

Příspěvek od duranduran » úte zář 24, 2019 08:15

No pokud to dáš do autorizovaného servisu, tak práce bude stát počítám kolem 1500 Kč.
Dne 15.7.2015 zaregistrováno Renault Fluence Limited 1.6 benzín, barva béžová cendré, při koupi najeto 29 km.

Renault Megane classic,1.6RT,1997, najeto přes 200 000 km :( 15.7.2015 prodáno

jbush
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: sob kvě 04, 2013 15:11

Re: LPG - Fluence

Příspěvek od jbush » úte říj 08, 2019 13:18

Podle mne tam bude vzduchová bublina. Skus odvzdušnit podle návodu. Otevřené plnící hrdlo chladící kapaliny a nechat běžet motor cca 10 minut na volnoběh. U mne to fungovalo. Mám LPG 6 let, najeto 200 000 km na LPG Magic 4 naprosto bez problémů.

Odpovědět

Zpět na „LPG“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host