AUTOTVAR, s.r.o.
Moderátor: Moderators General
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Ať tam taky připíše kterej vrakáč a servis ještě nevymetDDT píše:hm... a co takhle napsat, co se stalo?...Hotler píše:no já do AutoTvaru už asi nezavítám...
do "specialistů" a profesionálů mají opravdu hodně daleko.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Člověče jak jsi přišel na to že vymetám vrakoviště a servisy? Grrr...
Jinak servisuju v Francecaru v Dražkovicích, ale tam je to složitější - mají evidentně málo lidí a sem tam na něco prostě zapomenou. Taky se jim nechce do nestandartních věcí (pochopitelně), i když poslední dobou už se dívají rozumě i na vlastní materiál (co jde, nakupuju u Kelly. Co nejde, holt na těch vrakáčích... jiný návod neznám )
Co se týče té Chrudimy - měnili mi kotouče a desky na předních kolech tak, že to po nich v Dražkovicích museli opravovat - obě kola přibrždovaly. Nejspíš proto, že ten klučík, co to dělal, z toho prostě moc nebyl. Nevyčistil ani nepromazal pístky, takže zadrhávaly. Navíc mě obveselil tím, že jako první věc po zvednutí auta a sundání brzd zatlačil pístek nadoraz čimž si na hlavu (a mě do motoru) vylil půl litru brzdovky... aby to pak u druhého kola zopakoval. Evidentně ho to moc netrápilo...
Za práci výměnu obou brzd (hodina a čtvrt) 650 Kč.
Udělal jsem s nima potom ještě jeden pokus, ale to nechci vůbec rozebírat.
Tak asi tak.
Jinak servisuju v Francecaru v Dražkovicích, ale tam je to složitější - mají evidentně málo lidí a sem tam na něco prostě zapomenou. Taky se jim nechce do nestandartních věcí (pochopitelně), i když poslední dobou už se dívají rozumě i na vlastní materiál (co jde, nakupuju u Kelly. Co nejde, holt na těch vrakáčích... jiný návod neznám )
Co se týče té Chrudimy - měnili mi kotouče a desky na předních kolech tak, že to po nich v Dražkovicích museli opravovat - obě kola přibrždovaly. Nejspíš proto, že ten klučík, co to dělal, z toho prostě moc nebyl. Nevyčistil ani nepromazal pístky, takže zadrhávaly. Navíc mě obveselil tím, že jako první věc po zvednutí auta a sundání brzd zatlačil pístek nadoraz čimž si na hlavu (a mě do motoru) vylil půl litru brzdovky... aby to pak u druhého kola zopakoval. Evidentně ho to moc netrápilo...
Za práci výměnu obou brzd (hodina a čtvrt) 650 Kč.
Udělal jsem s nima potom ještě jeden pokus, ale to nechci vůbec rozebírat.
Tak asi tak.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Už ti vrní ta nová turbína?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů