Auto Doupovec, s.r.o.

Slevy, informace,zkušenosti, doporučení, kritika

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Auto Doupovec, s.r.o.

Příspěvek od DDT » stř čer 01, 2005 16:04

Zkušenosti s tímto partnerem

EDIT: Tento servis již není od 23.11.2009 partnerem Renault Clubu Česká republika
Naposledy upravil(a) DDT dne pon lis 23, 2009 10:51, celkem upraveno 1 x.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
jura
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: pát úno 27, 2004 15:43
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Auto Doupovec

Příspěvek od jura » pát čer 03, 2005 12:09

Čau, 7.6 tam dávám Lagunu na výměnu gufera v motoru tak potom dám vědět. Je to Doupovec Brno, servis Filipenského 49 ?
Jura, Laguna 1.8 8V RT

Uživatelský avatar
jura
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: pát úno 27, 2004 15:43
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Doupovec

Příspěvek od jura » pát črc 01, 2005 22:08

Čau, tak jsem si to rozmyslel, nebylo to gufero ale prý je to těsnění pod hlavou. Chtějí brousit hlavu a to se mě moc nelíbí. Ale dával jsem tam Megana na STK a přezutí předních gum + emise + TK a vzali si 2.500,- za práci, to se mě zdá dost.
Jura, Laguna 1.8 8V RT

Uživatelský avatar
Michal Kerndl
Advanced member
Příspěvky: 351
Registrován: ned led 29, 2006 19:29
Bydliště: Brno

Re: Doupovec

Příspěvek od Michal Kerndl » pon čer 12, 2006 00:02

jura píše:Čau, tak jsem si to rozmyslel, nebylo to gufero ale prý je to těsnění pod hlavou. Chtějí brousit hlavu a to se mě moc nelíbí. Ale dával jsem tam Megana na STK a přezutí předních gum + emise + TK a vzali si 2.500,- za práci, to se mě zdá dost.
můžu potvrdit,ceny servisu jsou srovnatelné s originál servisem. Avšak na kvalitu práce si stěžovat nemůžu
Clio RL 1,2 (1996); R21 Nevada GTS 1,7 (1990); R19 RT 1,4e (1995); R19 16V (1995); R8 R1130 (1964); R8 R1130 (1965); R8 R1130 (1967); R8 R1132 (1969); R16 R1150 (1969); R16 TS R1151 (1970); R10 1300 R1192 (1970); R6 TL R1181 (1971); R12 TL R1170 (1972); R16 TS R1151 (1975); R15 TL R1300 (1975); R15 GTL R1300 (1976); R16 TX R1156 (1977); R20 TL R1271 (1978); R14 TS R1212 (1981); Fuego GTS 1,6 R1362 (1982); R30 TurboD R1127 (1983); Dacia 1300 (1972)

Uživatelský avatar
Fasa
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: úte pro 21, 2004 17:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fasa » pon lis 06, 2006 19:32

Ja to porad nemuzu pochopit, ale servis podle toho, jak se mi zakaznik libi nebo nelibi asi taky neni uplne vporadku.
V tomto servise jsem mel auto celkem 3x. Poprve jsem chtel poopravit blatnik a dvere, do kterych mi nekdo naboural. Tedy vyrovnat, prebrousit, prelaknout a vylestit. Blatnik byl jakztakz vyrovnanej, prelakovany to bylo tuzkou (zbytek mne dali na pamatku) o lesteni se zrejme pokouseli, ale spletli si strany, ponevadz jsem nasel na blatniku na druhe strane kulaty smouhy (nebo ze by se spletli pri brouseni?). podruhe jsem menil prostredni a koncovy dil vyfuku (to udelali snad dobre za 6500 material) a delal rozvody. Od te doby mne vrze rozvodova kladka. Potreti jsem menil naplne a filtry a protoze jsem jel na hory, chtel jsem zkontrolovat chladici smes. Vyzvedl jsem si auto, vsechno se jevilo ok. Odjel jsem na hory. V Alpach ve 2000 metrech jsem zjistil podle cichu a pohledu, ze mam vylitou chladici smes na kole a na blatniku - otevru kapotu a... nadrzka nebyla zavrena. Viko jsem po chvili hledani nasel zapadle na miste, kde si ho zrejme odlozil serviceman. Mel jste me slyset pane Doupovec tenkrat... Praci udelaji, ale jaksi vzdy s nejakym problemem. Neni proste perfektni a ceny taky nic moc.

Uživatelský avatar
Fasa
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: úte pro 21, 2004 17:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Doupovec

Příspěvek od Fasa » pon lis 06, 2006 20:56

jura píše:Čau, tak jsem si to rozmyslel, nebylo to gufero ale prý je to těsnění pod hlavou. Chtějí brousit hlavu a to se mě moc nelíbí. Ale dával jsem tam Megana na STK a přezutí předních gum + emise + TK a vzali si 2.500,- za práci, to se mě zdá dost.
Vyfuk jsem si tam vymenit nechal, ale generalku hlavy? ani NAHODOU !

pop
Starting member
Příspěvky: 84
Registrován: pon říj 31, 2005 22:32

Re: Doupovec

Příspěvek od pop » stř pro 06, 2006 23:29

Fasa píše:
jura píše:Čau, tak jsem si to rozmyslel, nebylo to gufero ale prý je to těsnění pod hlavou. Chtějí brousit hlavu a to se mě moc nelíbí. Ale dával jsem tam Megana na STK a přezutí předních gum + emise + TK a vzali si 2.500,- za práci, to se mě zdá dost.
Vyfuk jsem si tam vymenit nechal, ale generalku hlavy? ani NAHODOU !
tesneni pod hlavou byla jedna z oprav,ktera se jim povedla, vzhledem k tomu, ze hlavu nebrousi oni, ale nechaji si to delat na zakazku :lol:
Megane Scenic 1.6 16V

Babik78
Člen RCČR
Příspěvky: 608
Registrován: úte led 04, 2005 22:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Doupovec

Příspěvek od Babik78 » čtv lis 15, 2007 11:39

pop píše:
Fasa píše:
jura píše:Čau, tak jsem si to rozmyslel, nebylo to gufero ale prý je to těsnění pod hlavou. Chtějí brousit hlavu a to se mě moc nelíbí. Ale dával jsem tam Megana na STK a přezutí předních gum + emise + TK a vzali si 2.500,- za práci, to se mě zdá dost.
Vyfuk jsem si tam vymenit nechal, ale generalku hlavy? ani NAHODOU !
tesneni pod hlavou byla jedna z oprav,ktera se jim povedla, vzhledem k tomu, ze hlavu nebrousi oni, ale nechaji si to delat na zakazku :lol:
No, ja tam jsem objednan na diagnostiku. Ale uz po telefonu, na nektere otazky odpovidal dost zbesile a vubec ve me nebudil duveru.

edit: Problém jsem si vyřešil sám a tak jsem návštěvu zrušil.
**************************
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78

repkins
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: úte čer 23, 2009 16:27
Bydliště: Brno

Doupovec

Příspěvek od repkins » úte čer 23, 2009 17:48

Ahoj lidi.

Nedávno jsem si pořídil ESPACE IV. 2.2dCi. Na budíku 120t km, stáří 5 let, takže čas na výměnu rozvodového řemene a věcí s tím souvisejících.
V servisu, kam běžně vozím služební auta mě toto odmítli udělat kvůli tomu, že nemají aretační sadu na klikovku a vačky. Proto jsem se rozhodl dát ESPACE do specializovaného servisu.

Volba padla na Auto Doupovec s.r.o. Protože mám celkem slušné slevy u velkoobchodů s ND, chtěl jsem si díly dodat sám, což v tomto servisu kategoricky odmítli, údajně kvůli nízké kvalitě (výrobce Contitech - INA) oproti originálním dílům a nutnosti speciálního nářadí oproti originálním dílům (což je naprostý nesmysl). Protože jsem odjížděl na dovolenou a nutně jsem tu výměnu potřeboval, tak jsem souhlasil s originálními díly, přestože jsem za ně musel dát takřka o 40% více než za díly stejného výrobce, na kterých nebylo napsáno GENUINE RENAULT.

Při předání vozu do servisu, přestože byla cena předem spočítána, odmítli tuto částku napsat do zakázkového listu, čímž si zajistili možnost natáhnout v případě potřeby cenu nahoru. Výměna řemene a dvou kladek jim trvala 2 dny, přestože ve značkovém servisu to trvá údajně 3-4 hodiny. Při přebírání vozu ze servisu mě po nastartování motoru okamžitě šokoval výrazně hlučný ostrý chod motoru, připomínající "traktorový" zvuk motorů FIAT (před výměnou motor jen tiše vrněl). Když jsem na to upozornil předávajícího technika firmy (který se chlubil jakýmsi kulatým razítkem), tak mě odpověděl, že to je po výměně rozvodového řemene naprosto normální věc, protože prý řemen není tak vychozený oproti starému a nejsou na něm vůle. A prý se to po ujetí 500km samo srovná. Větší blbost jsem opravdu neslyšel!!! Už jsem si rozvody měnil na několika autech (např. R20, R25, Passat), ale nikdy to nemělo vliv na hlučnost motoru. Dle mého názoru jim evidentně někde utekl řemen o zoubek. Předávající technik to vehementně vyloučil. Protože jsem byl v časové tísni, tak jsem auto převzal a odjel. Jakmile byl motor pod zátěží a obzvláště v pravotočivých zatáčkách se z něj ozývaly pazvuky, jakoby něco dřelo o řemen (pazvuky bych nazval laicky škrundání). Ještě během cesty mě volal onen technik, že kdybych chtěl, tak jim to mám druhý den dovézt, že se na to mrknou. To jsem samozřejmě udělal, protože jet na dovolenou 3000km s hlučným motorem, který navíc neměl původní výkon, to by bylo o nervy. Druhý den při předávání auta do servisu na opravu opravy onen "technik" řekl, že se tam asi nějak posunul předvstřik, že to je normální a že mě to doladí na čerpadle. Výslovně jsem jim zakázal zasahovat do nastavení vstřikování a požadoval jsem kontrolu správnosti nastavení rozvodů. Když jsem si potom auto opět přebíral, tak sice hlučnost motoru již byla téměř na původní hodnotě, nicméně pazvuky za jízdy nezmizely, ale díky tiššímu chodu motoru byly výraznější. Předávající "technik" oznámil, že tichého chodu dosáhli posunutím předvstřiku, ale prý měli problémy s načítáním nějakých hodnot do řídící jednotky, což mě okamžitě vytočilo, protože jsem si nepřál žádný zásah do nastavení. Evidentně v tomto servisu vůbec nemají zkušenosti s opravami motorů 2,2dCi (což naznačil i jiný pracovník servisu) a místo aby odstranili příčinu hlučného chodu - špatně nastavené rozvody, tak odstraňovali následek - hlučný chod.

Rekapitulace: Z původně plně funkčního a tichého auta mě po návštěvě tohoto "odborného servisu" zůstalo hlučné auto s pazvuky v motoru, sníženým výkonem, zvýšenou kouřivostí a nervy v kýblu. Každopádně to jen tak nemíním nechat.

Cena "opravy": 10300,- což je skoro jako v RENAULT servisu

Výsledek: NEDOPORUČUJI nikomu dávat do tohoto servisu auto, pokud nechce přijít o nervy a peníze.
Renault GRAND ESPACE IV. 2.2dCi PANORAMA

Babik78
Člen RCČR
Příspěvky: 608
Registrován: úte led 04, 2005 22:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Doupovec

Příspěvek od Babik78 » úte čer 23, 2009 19:59

repkins píše:Ahoj lidi.

Nedávno jsem si pořídil ESPACE IV. 2.2dCi. Na budíku 120t km, stáří 5 let, takže čas na výměnu rozvodového řemene a věcí s tím souvisejících.
V servisu, kam běžně vozím služební auta mě toto odmítli udělat kvůli tomu, že nemají aretační sadu na klikovku a vačky. Proto jsem se rozhodl dát ESPACE do specializovaného servisu.

Volba padla na Auto Doupovec s.r.o. Protože mám celkem slušné slevy u velkoobchodů s ND, chtěl jsem si díly dodat sám, což v tomto servisu kategoricky odmítli, údajně kvůli nízké kvalitě (výrobce Contitech - INA) oproti originálním dílům a nutnosti speciálního nářadí oproti originálním dílům (což je naprostý nesmysl). Protože jsem odjížděl na dovolenou a nutně jsem tu výměnu potřeboval, tak jsem souhlasil s originálními díly, přestože jsem za ně musel dát takřka o 40% více než za díly stejného výrobce, na kterých nebylo napsáno GENUINE RENAULT.

Při předání vozu do servisu, přestože byla cena předem spočítána, odmítli tuto částku napsat do zakázkového listu, čímž si zajistili možnost natáhnout v případě potřeby cenu nahoru. Výměna řemene a dvou kladek jim trvala 2 dny, přestože ve značkovém servisu to trvá údajně 3-4 hodiny. Při přebírání vozu ze servisu mě po nastartování motoru okamžitě šokoval výrazně hlučný ostrý chod motoru, připomínající "traktorový" zvuk motorů FIAT (před výměnou motor jen tiše vrněl). Když jsem na to upozornil předávajícího technika firmy (který se chlubil jakýmsi kulatým razítkem), tak mě odpověděl, že to je po výměně rozvodového řemene naprosto normální věc, protože prý řemen není tak vychozený oproti starému a nejsou na něm vůle. A prý se to po ujetí 500km samo srovná. Větší blbost jsem opravdu neslyšel!!! Už jsem si rozvody měnil na několika autech (např. R20, R25, Passat), ale nikdy to nemělo vliv na hlučnost motoru. Dle mého názoru jim evidentně někde utekl řemen o zoubek. Předávající technik to vehementně vyloučil. Protože jsem byl v časové tísni, tak jsem auto převzal a odjel. Jakmile byl motor pod zátěží a obzvláště v pravotočivých zatáčkách se z něj ozývaly pazvuky, jakoby něco dřelo o řemen (pazvuky bych nazval laicky škrundání). Ještě během cesty mě volal onen technik, že kdybych chtěl, tak jim to mám druhý den dovézt, že se na to mrknou. To jsem samozřejmě udělal, protože jet na dovolenou 3000km s hlučným motorem, který navíc neměl původní výkon, to by bylo o nervy. Druhý den při předávání auta do servisu na opravu opravy onen "technik" řekl, že se tam asi nějak posunul předvstřik, že to je normální a že mě to doladí na čerpadle. Výslovně jsem jim zakázal zasahovat do nastavení vstřikování a požadoval jsem kontrolu správnosti nastavení rozvodů. Když jsem si potom auto opět přebíral, tak sice hlučnost motoru již byla téměř na původní hodnotě, nicméně pazvuky za jízdy nezmizely, ale díky tiššímu chodu motoru byly výraznější. Předávající "technik" oznámil, že tichého chodu dosáhli posunutím předvstřiku, ale prý měli problémy s načítáním nějakých hodnot do řídící jednotky, což mě okamžitě vytočilo, protože jsem si nepřál žádný zásah do nastavení. Evidentně v tomto servisu vůbec nemají zkušenosti s opravami motorů 2,2dCi (což naznačil i jiný pracovník servisu) a místo aby odstranili příčinu hlučného chodu - špatně nastavené rozvody, tak odstraňovali následek - hlučný chod.

Rekapitulace: Z původně plně funkčního a tichého auta mě po návštěvě tohoto "odborného servisu" zůstalo hlučné auto s pazvuky v motoru, sníženým výkonem, zvýšenou kouřivostí a nervy v kýblu. Každopádně to jen tak nemíním nechat.

Cena "opravy": 10300,- což je skoro jako v RENAULT servisu

Výsledek: NEDOPORUČUJI nikomu dávat do tohoto servisu auto, pokud nechce přijít o nervy a peníze.
Zkus autoservis Pavel Diviš. Je to šikovnej chlapík a když má prostor vyjde i časově vstříc. viewtopic.php?t=23461
**************************
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78

repkins
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: úte čer 23, 2009 16:27
Bydliště: Brno

Doupovec a spol.

Příspěvek od repkins » pon čer 29, 2009 17:18

Tak si nejsem jistej svýma znalostma a tím co čtu, protože onen inteligentní přijímací technik od Doupovce (neustále omílal, že je Ing. a že má doktorát) mě tvrdil, že v mém ESPACE 2.2 dCi mám mechanické vstřikovací čerpadlo, které řídí vstřikování paliva do válců. Opravte mě, jestli se pletu, ale podle mě tam nic takového nemám. Dle mého názoru tam mám vysokotlaké palivové čerpadlo, které tlačí palivo do rampy, ze které jsou napájeny jednotlivé elektronicky řízené vstřikovače paliva přímo do válců. Vysokotlaké čerpadlo sice je mechanické, ale rozhodně neřídí vstřikování paliva.

Dnes jsem totiž byl reklamovat nízký výkon motoru po výše uvedené výměně rozvodového řemene a onen technik přišel s variantou, že mám vadný snímač polohy vačky a kvůli tomu vstřikování špatně funguje (špatně nastavuje předvstřik) a že bude nutné vymontovat ono vstřikovací čerpadlo a seřídit ho. :shock: Když jsem mu řekl, že až do jejich zásahu do motoru jelo auto jak šlak bez jakéhokoliv problému, tak suše odvětil, že to jsem přece měl počítat s poruchama, když jsem si koupil ojeté auto.

Dále jsem se od něj dozvěděl, že kroutící moment je to stejné jako výkon motoru a že v okamžiku nejvyššího kroutícího momentu má motor i nejvyšší výkon. Taktéž jsem se dozvěděl, že nejvyšší kroutící moment má můj motor až v okamžiku zapnutí turba, což mě nějak nesedí s křivkama kroutícího momentu a výkonu, které jsou na stránkách výrobce.
V manuálu od auta mám uveden nejvyšší kroutící moment při 1800 ot/min a turbo mě zapíná kolem 2000 ot/min. Ale koneckonců v tomto se klidně můžu mýlit.

Prosím proto někoho, kdo tomu opravdu rozumí, aby mě řekl na čí straně je pravda??? :roll:
Renault GRAND ESPACE IV. 2.2dCi PANORAMA

Karlossman
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pon srp 17, 2009 21:14

Příspěvek od Karlossman » pon srp 17, 2009 21:45

onen inteligentní přijímací technik od Doupovce (neustále omílal, že je Ing. a že má doktorát)


tak ten technik je osobně pan Doupovec a je to srandista(nebo sedmilhář?)........po rozhovoru s ním kdy mě tvrdil že je oficiální autorizovaný servis s 25 zaměstnanci,prodejnou,autosalonem kdesi ve Vyškově,autobazarem a vším možným a při pohledu na kancelář v dosti zchátralém činžáku jsem malinko pátral a několik maličkostí jak je to doopravdy se o této firmě dozvěděl..........takže:autorizovaný servis to není,zaměstnanci 3,z toho 1 mechanik a 2 paní na prodejně,autosalon ani autobazar neexistují.Dílnu místo na levo od vchodu mají na pravo a je to pouze dvougaráž s jednou montážní jámou,zvedák nemají a od brány to vypadá že vybavení notně pokulhává,geometrii provádí posvařovanou tyčkou,rovnací stolici nemají a testr tlumičů taky ne(asi si výsledky testů tiskne na počítači).......s mechanikem jsem nemluvil,takže nemohu soudit..........shrnuto:těžce podprůměrně vybavená garážová dílna s cenami autorizovaného servisu

repkins
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: úte čer 23, 2009 16:27
Bydliště: Brno

Příspěvek od repkins » pon srp 17, 2009 22:58

To, že to je sám Doupovec mě posléze došlo.. :) Do smrti nezapomenu na ty jeho pomatený kecy, kterýma mě krmil. Posléze jsem se přes pár lidí o něm a jeho povedeným servisu dozvěděl pár informací. Rozhodně nejsem první, komu domr...šili auto. Údajně má Doupovec lepšího právníka než mechanika, už s ním bylo vedeno několik soudních pří a bylo to vždy na dlouhý lokte a výsledek žádnej. Škoda, že jsem ty informace neměl dřív. :evil:

Je až s podivem, že je vůbec něco takovýho u nás možný, že se někdo bez základních znalostí a výbavy může vydávat za autorizovanej servis.

Každopádně varování pro všechny!! Do tohoto servisu NE!!!!!!
Renault GRAND ESPACE IV. 2.2dCi PANORAMA

Karlossman
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pon srp 17, 2009 21:14

Příspěvek od Karlossman » ned srp 23, 2009 21:55

No pan Doupovec by se nad sebou a nad tím svým řízením toho peudoservisu měl asi malinko zamyslet... :shock: ...A jak jsi vůbec nakonec dopadl?

kompot
Starting member
Příspěvky: 29
Registrován: sob zář 12, 2009 20:28
Bydliště: Blažovice - Praha

Příspěvek od kompot » sob zář 12, 2009 21:11

Taky jsem byl zákazníkem autoservisu Doupovec. Před 5 lety jsem si nechal dělat v tomto autoservisu rozvody na Laguně I 1.8 RT, vše bezvadně a bez problémů. Nechal jsem tedy asi měsíc po mě dělat rozvody na otcově Meganu I 1,6 také vše bez problému. Spokojenost. Pak šla Laguna do světa a já osedlal značku Toyota Carina E 2.0TD takže jsem služby tohoto servisu již nepotřeboval. Nedávno jsem zakoupil Megane Grantour 2006 a jelikož chci provést standartní proces výměna rozvodů a náplní vzpomněl jsem si na tento servis. A začalo něco co se mi nelíbilo. Po volání na číslo servisu mi zvedla telefon nějaká slečna s tím ,že šéf má telefon přesměrovaný na prodejnu a ,že je na nákupech ať zavolám později. Po dvou dnech nahánění (neúspěšně) jsem jel kolem a stavil jsem se tam. Servis zamčený a nikdo nikde i když má na dveřích provozní dobu.
Takže jsem usoudil ,že tento servis asi trochu víc upadl a že asi již nebude tak důvěrihodný. Takže hledám dál jiný schopný servis.
Díky za nějaký tip.
Přikláním se k názoru - TENTO SERVIS NEPOUŽÍVAT

cichal
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: úte led 20, 2009 01:18

Renault laguna II 1.9

Příspěvek od cichal » pát lis 06, 2009 13:34

xxxxx
Příspěvek byl smazán pro rozpor s pravidly o diskusi na tomto fóru.
Omlouváme se slušným uživatelům.

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » pon lis 23, 2009 10:49

Od dnešního dne, tj. 23.11.2009 již není tento servis partnerem klubu.

Prosím vezměte tuto skutečnost na vědomí.

děkuji

Viktor Kazda
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Karlossman
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pon srp 17, 2009 21:14

Příspěvek od Karlossman » pon lis 30, 2009 18:57

Je k tomu odůvodnění........smím li se zeptat?

Jarda Š
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: čtv dub 22, 2010 14:01
Kontaktovat uživatele:

Auto Doupovec

Příspěvek od Jarda Š » čtv dub 22, 2010 14:19

Mohu potvrdit uvedené negativní reference - do tohoto servisu již nikdy !!!

Karlossman
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pon srp 17, 2009 21:14

Příspěvek od Karlossman » pát dub 23, 2010 06:28

Copak Ti provedl pan Doupovec?

Jarda Š
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: čtv dub 22, 2010 14:01
Kontaktovat uživatele:

Auto Doupovec

Příspěvek od Jarda Š » pát dub 23, 2010 13:01

-Práce na podvozku - výměna silentbloku, musel jsem si nechat udělat znovu.
- výměna tlumičů - dal mi tam kdoví co, za týden vytekly, když jsem to reklamoval, vyměnil jeden, musel jsem si to zaplatit, posleze reklamaci jakože neuznali v Německu. Takže mám každý tlumiš jiný a dluží mi za reklamovaný...
Jo a ještě mi vyčetl, že přeci nemůžu jezdit k pěti servisům, že má každý jiný názor..
Jsem pěkně vytočený... že já tuto diskusi nečetl před tím, než jsem tam jel...

Jarda Š
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: čtv dub 22, 2010 14:01
Kontaktovat uživatele:

Další vývoj...

Příspěvek od Jarda Š » čtv kvě 06, 2010 12:45

Po 2 týdnech mi pan Doupovec sám zavolal - vyměnili mi i ten druhý tlumič, a vrátil mi peníze za ten reklamovaný. Takže nakonec vcelku dobrý konec.

Karlossman
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pon srp 17, 2009 21:14

Příspěvek od Karlossman » úte kvě 11, 2010 22:35

No to se skoro divím,že by si to tu četl? :lol:
Ještě snad si na začátku neskočil na jeho smyšlený imaginární test tlumičů,on si to totiž vymýšlí(a nejen to) aby měl aspoň nějakou práci

luckydb
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: stř kvě 19, 2010 11:01

kvalita sluzeb

Příspěvek od luckydb » čtv kvě 20, 2010 18:46

ze ja si to tady neprecetl drive, nez jsem tam sel :( jak jsem stary tak jsem blby

xtom
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: čtv říj 07, 2010 21:54
Bydliště: Brno

oprava megana ph1

Příspěvek od xtom » čtv říj 07, 2010 22:24

:haji:
Naposledy upravil(a) xtom dne pon zář 02, 2013 14:53, celkem upraveno 1 x.

Odpovědět

Zpět na „Auto France Specialista“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti