Renaut 12
Moderátor: Moderators General
Renaut 12
Zdravim vsechny priznivce reaultu. Mam maly dotaz. Zdedili jsme dve auta Renault 12TL. Prvni 1971-pojizdny(pres 200000km), zachovala karoserie. Druhy 1973-dobry motor(80000), prorezla karoserie. Obe auta maji platnou STK do kvetna 2009. K dispozici jsou tez nejake nahradni dily. Mohl by mi prosim nekdo poradit, co s nimi? Za kazdou radu budu rad.Dekuji
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
No, to se spíš nejdřív musíte zeptat sami sebe, co s tím Za zvážení stojí několik důležitých faktorů:
Je aspoň jedno z těch aut v takovém stavu, že má smysl jej "zachovávat pro budoucí generace"? (mnoho R12 je znehodnoceno různými kutilskými opravami a montáží rumunských dílů z Dacie)
Máme chuť si takové auto ponechat?
Jsme ochotni na jeho udržování obětovat nějaký ten čas i peníz?
Je to kde parkovat? (suchá garáž/stodola, nebo aspoň zastřešené stání)
...a našlo by se jistě ještě něco.
Je aspoň jedno z těch aut v takovém stavu, že má smysl jej "zachovávat pro budoucí generace"? (mnoho R12 je znehodnoceno různými kutilskými opravami a montáží rumunských dílů z Dacie)
Máme chuť si takové auto ponechat?
Jsme ochotni na jeho udržování obětovat nějaký ten čas i peníz?
Je to kde parkovat? (suchá garáž/stodola, nebo aspoň zastřešené stání)
...a našlo by se jistě ještě něco.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Prodejný je všechno, záleží jen na ceně a dohodě.
Vzhledem k novele zákona o odpadech platné od letoška se na převod takovýho auta vztahuje povinnost uhradit ekopoplatek ve výši 10.tis.Kč, bohužel včetně převodu z dědictví (na to pozor, pokud dědické řízení a převod na dědice neproběhly v loňském roce nebo někdy dřív). Z toho vyplývá, že to těžko někdo koupí jako jakýkoliv jiný registrovaný automobil - muselo by jít o zvlášť zachovalý vůz. Reálnější je vozidlo vyřadit z registru vozidel natrvalo (ne ekolikvidací) a případný nový majitel si pak zaregistruje takové vozidlo jako historické.
Vzhledem k novele zákona o odpadech platné od letoška se na převod takovýho auta vztahuje povinnost uhradit ekopoplatek ve výši 10.tis.Kč, bohužel včetně převodu z dědictví (na to pozor, pokud dědické řízení a převod na dědice neproběhly v loňském roce nebo někdy dřív). Z toho vyplývá, že to těžko někdo koupí jako jakýkoliv jiný registrovaný automobil - muselo by jít o zvlášť zachovalý vůz. Reálnější je vozidlo vyřadit z registru vozidel natrvalo (ne ekolikvidací) a případný nový majitel si pak zaregistruje takové vozidlo jako historické.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
omlouvam se, ze se sem pletu, ale je to mozne? pripadne co to obnasi? ja jsem myslel, ze auto musi byt prihlasene na klasicke znacky, nebo byt vyrazene minimalne 5 nebo kolik let, aby mohlo dostat zlute znacky, tak jak to funguje, jestli se muzu zeptat??Jan Kalina píše: Reálnější je vozidlo vyřadit z registru vozidel natrvalo (ne ekolikvidací) a případný nový majitel si pak zaregistruje takové vozidlo jako historické.
[img]http://renault5.unas.cz/16v.gif[/img]
-
- Starting member
- Příspěvky: 35
- Registrován: úte črc 08, 2008 19:21
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
v případě prodeje náhradních dílů bych měl o nějaké zájem, jen Francouzské.....
vozidlo lze zaregistrovat do registru historických vozidel za těchto podmínek,nejméně staré 25 a více let,vozidlo musí nejdříve projít klubovou testační komisí,která vystaví protokol o testování na historickou původnost,jeli tento protokol kladný,tak se vozidlo předává na testaci na krajskou komisi, projdeli i tato testace,lze vozidlo přihlásit do registru historických vozidel,majitel dostane zelené RZ. Žádná časová lhůta od vyřazení z registru vozidel do zaregistrování do registru historických vozidel není.
vozidlo lze zaregistrovat do registru historických vozidel za těchto podmínek,nejméně staré 25 a více let,vozidlo musí nejdříve projít klubovou testační komisí,která vystaví protokol o testování na historickou původnost,jeli tento protokol kladný,tak se vozidlo předává na testaci na krajskou komisi, projdeli i tato testace,lze vozidlo přihlásit do registru historických vozidel,majitel dostane zelené RZ. Žádná časová lhůta od vyřazení z registru vozidel do zaregistrování do registru historických vozidel není.
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
no... oficialne neni, ale pokud dojde k vyrazeni z registru a hned na to k registraci jako HV se zelenou znackou, tak to vypada blbe kvuli obchazeni zakona a bude nam to (tim myslim organizacim, ktere se o veterany staraji) do budoucna delat problemy.Áčko píše:v případě prodeje náhradních dílů bych měl o nějaké zájem, jen Francouzské.....
vozidlo lze zaregistrovat do registru historických vozidel za těchto podmínek,nejméně staré 25 a více let,vozidlo musí nejdříve projít klubovou testační komisí,která vystaví protokol o testování na historickou původnost,jeli tento protokol kladný,tak se vozidlo předává na testaci na krajskou komisi, projdeli i tato testace,lze vozidlo přihlásit do registru historických vozidel,majitel dostane zelené RZ. Žádná časová lhůta od vyřazení z registru vozidel do zaregistrování do registru historických vozidel není.
Doporucuju minimalne nekolikamesicni pauzu "na renovaci" a pak to nikde podezreni budet nebude.
Nicmene FKHV vede jednani s MD o zruseni poplatku u vozidel, ktera prosla
I. Klubovou testaci nebo;
II. Klubovou a krajskou testaci
V tuto chvili je zbaveno poplatku HV se zelenou znackou. Nejedna se o odpad podle zakona.
Vice se doctete na www.fkhv.cz
-
- Starting member
- Příspěvky: 35
- Registrován: úte črc 08, 2008 19:21
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
DDT píše:no... oficialne neni, ale pokud dojde k vyrazeni z registru a hned na to k registraci jako HV se zelenou znackou, tak to vypada blbe kvuli obchazeni zakona a bude nam to (tim myslim organizacim, ktere se o veterany staraji) do budoucna delat problemy.Áčko píše:v případě prodeje náhradních dílů bych měl o nějaké zájem, jen Francouzské.....
vozidlo lze zaregistrovat do registru historických vozidel za těchto podmínek,nejméně staré 25 a více let,vozidlo musí nejdříve projít klubovou testační komisí,která vystaví protokol o testování na historickou původnost,jeli tento protokol kladný,tak se vozidlo předává na testaci na krajskou komisi, projdeli i tato testace,lze vozidlo přihlásit do registru historických vozidel,majitel dostane zelené RZ. Žádná časová lhůta od vyřazení z registru vozidel do zaregistrování do registru historických vozidel není.
Doporucuju minimalne nekolikamesicni pauzu "na renovaci" a pak to nikde podezreni budet nebude.
Nicmene FKHV vede jednani s MD o zruseni poplatku u vozidel, ktera prosla
I. Klubovou testaci nebo;
II. Klubovou a krajskou testaci
V tuto chvili je zbaveno poplatku HV se zelenou znackou. Nejedna se o odpad podle zakona.
Vice se doctete na www.fkhv.cz
Nevím co by bylo blbé na tom přeregistrovat auto hned z registru vozidel do registru HV ??? Žádný zákon se tím neobchází !!! Vše je tak v pořádku. Nevím,proč organizacím,které se o veterány starají a jsou združené pod FKHV nebo AVCC mělo dělat problémy ??? Mnoho lidí auto nebo motorku renovuje několik měsíců a roků a proč by ještě po dokončení renovace měli čekat další měsíce od vyřazení z jednoho registru a zapsání do druhého registru. A co by na tom mělo být podezřelé ?? Jeli vše v pořádku,tak nemůže být nic podezřelé.
Mohu také prozradit,že AVCC a FKHV vede jednání s MD o odpuštění dálničních poplatků pro historická vozidla.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů