Renault 4CV - nalezovy stav...

Máte veterána? Tipy, triky k renovaci. Kde sehnat díly?

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
vasekplzen
Starting member
Příspěvky: 61
Registrován: úte dub 04, 2006 18:41
Bydliště: Plzen
Kontaktovat uživatele:

Renault 4CV - nalezovy stav...

Příspěvek od vasekplzen » sob led 26, 2008 17:58

Zdravim,
tak minuly tyden mi volal kamarad (jsem rad, ze uz v tehle na mne zacina myslet), ze mu byl nabidnut Renault 4CV v nalezovem stavu. Nevahal jsem a dnes se za "starikem" vydal na obhlidku. Historii vozu bohuzel nikdo nezna a je tez bez puvodni registrace - dle dostupnych info byl odhlasen davno pred rokem 1989... Stav vozu si odvodite z prilozenych fotek, tak pouze doplnim, ze po blizsim ohledani se mi zda "skoro" kompletni vcetne motoroveho prostoru a nalezejicich machanickych dilu. Predni zavazadlovy prostor je zaplnen rezervou a krabici prevazne novych ND (casti karburatoru, nejaka loziska, puklice, klika dveri atd.). Presny rok vyroby nikdo z pritomnych (vcetne mne) nebyl schopen urcit... Pripadnou cenu zatim "licitujeme", ale zajima mne nazor pritomnych kolik by kdo byl ochoten zaplatit za auto tohoto typu v danem stavu. Mozna by mohl ke dvema Alliancim pribyt starsi strejda...

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Vasek.
84' Renault Alliance 1.7 DL Convertible
87' Renault Alliance 1.7 L Convertible
55' Renault 4CV
EX 89' Renault 21 1.7 TL (L48F)
EX 86' Renault 21 2.2 GTS (L48K)

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » pon led 28, 2008 09:13

Ahoj,

Tohle bych nekoupil ani zadarmo... leda za 10.000,- (max) na náhradní díly.
Za 20-30.000 se dá koupit něco, co se vyplatí renovovat.
Za 40-60.000 se dá koupit něco co lze relativně snadno opravit.
Tohle na obrázku je tak na investici kolem 150-200.000,- než to dostaneš do stavu, ve kterém s tím můžeš bez uzardění na silnici.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
vasekplzen
Starting member
Příspěvky: 61
Registrován: úte dub 04, 2006 18:41
Bydliště: Plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vasekplzen » stř led 30, 2008 15:46

Diky za nazor.
Vzhledem k tomu, ze mne kontaktovalo par majitelu 4CV a naznacovali, ze jako zaklad je to vhodne asi do toho pujdu. Krome par detailu je to v kompletnim stavu. Pravdou samozrejme je, ze na tom je spousta prace, ale s tou castkou za renovaci nesouhlasim. Kazdopadne je to dobra vyzva. uvidime :)
84' Renault Alliance 1.7 DL Convertible
87' Renault Alliance 1.7 L Convertible
55' Renault 4CV
EX 89' Renault 21 1.7 TL (L48F)
EX 86' Renault 21 2.2 GTS (L48K)

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » stř led 30, 2008 16:41

Pokud si to budeš dělat sám, pořídíš to levněji ;)
Pokud to necháš dělat specialistu na veterány, bude ten odhad nedostačující.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

jozo-ke
Junior member
Příspěvky: 166
Registrován: čtv dub 05, 2007 19:08

Příspěvek od jozo-ke » čtv led 31, 2008 14:32

je to zaujmavé auto a určite by som do toho šiel aj ja lebo sa mi 4CV páči :wink: tak ak sa do toho pustíš tak rozhodne držím všetky prsty

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » pát úno 01, 2008 10:20

Ten rozpočet Viktora sedí, počítej opravdu, že tu stovku a víc překročíš jestli to chceš udělat opravdu poctivě do originál stavu. Jeden můj známej machr přes plechařinu, renovoval pro jednoho maníka Tatraplán(Tatra 87), kterej ho koupil údajně v dobrém stavu za třicet a když ho opískovali, tak zbyla děravá troska(kytu bylo tak 10 kilo), a jenom plechařina vyšla i s prací na 80.000Kč, kupa dílů se vyráběla na koleně a teď už procitnul, protože konečná odhadovaná cena je už okolo 350.000Kč. Nové dřevo do introše, nový tapíko a čalounění sedadel, generálka motoru a originální olakování stejnou technologií(14 vrstev) a prý to leštili muklové. Byl velmi překvapenej co vše se nechá ještě sehnat přímo v Tatrovce(na motor úplně vše, i blatníky a kapoty). Renovovat auto semtam zaplácnutím je zbytečná práce a škoda se do toho pouštět.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
vasekplzen
Starting member
Příspěvky: 61
Registrován: úte dub 04, 2006 18:41
Bydliště: Plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vasekplzen » čtv dub 17, 2008 19:42

No tak jsem zacal tim od ktereho jste mne zrazovali a uz mam k tomu dalsiho. Diky vsemoznym upravam predchozich majitelu sice k renovaci vhodny neni, ale jako zasobarna se bude hodit.
84' Renault Alliance 1.7 DL Convertible
87' Renault Alliance 1.7 L Convertible
55' Renault 4CV
EX 89' Renault 21 1.7 TL (L48F)
EX 86' Renault 21 2.2 GTS (L48K)

Tad
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: sob čer 14, 2008 23:33
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tad » sob čer 14, 2008 23:44

Ahoj Vašku, už jsi zjistil co je to za rok výroby ? Osobně bych typoval něco kolo 55/56. Každopádně podle fotek jsou na něm všechny (až na znak) origoš díly. Taky mám 4CV (1960) a renovuju a i když na první pohled vypadal slušně neobešlo se to bez razantních zákroků.
R4CV

viktorlorenc
Junior member
Příspěvky: 156
Registrován: stř črc 28, 2010 15:38

jenom pro orientaci

Příspěvek od viktorlorenc » čtv črc 29, 2010 08:59

Totální g.o. VŠEHO z originál nových dílů na škoda 440 Spartak, postavit kastli z nových plechů /origoš/, z motoru zbyl jenom blok a hlava, vše nové origoš dobové díly, dtto převodovka, diferenciál, lak, čalounění, chromy+dobové doplňky, elektrika, brzdy atd..Veškerou demontáž jsem si dělal sám, dtto kompletní čištění všeho do posledního šroubku, velkou část dalších prací též sám. Motor odborník, klempířina = machr co dělá veterány, lak v lakovně. Nové gumy, všechny pryže /opět origoš/, baterie, strop, výměna některých skel za orig. nová. Započítám-li nákup "záložního vozu" na díly, veškerý benzín proježděný po celé republice, veškeré "pomocné" materiály jako petrák, čistící materiály, oleje, maziva, spreje, korky apod, a nepočítám-li vlastní práci, tak s velmi slušným skladem náhradních dílů nových či renovovaných, který vznikl jaksi souběžně na chalupě se dostanu přes 270 tis. A to je "jenom" škodovka, na kterou se dají věci ještě sehnat, resp. už se zase některé dělají. Tož pro ilustraci :shock:
Jo výkovky 60. let, to byla auta!

Odpovědět

Zpět na „Veteráni“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti