Renault 4CV - nalezovy stav...
Moderátor: Moderators General
- vasekplzen
- Starting member
- Příspěvky: 61
- Registrován: úte dub 04, 2006 18:41
- Bydliště: Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Renault 4CV - nalezovy stav...
Zdravim,
tak minuly tyden mi volal kamarad (jsem rad, ze uz v tehle na mne zacina myslet), ze mu byl nabidnut Renault 4CV v nalezovem stavu. Nevahal jsem a dnes se za "starikem" vydal na obhlidku. Historii vozu bohuzel nikdo nezna a je tez bez puvodni registrace - dle dostupnych info byl odhlasen davno pred rokem 1989... Stav vozu si odvodite z prilozenych fotek, tak pouze doplnim, ze po blizsim ohledani se mi zda "skoro" kompletni vcetne motoroveho prostoru a nalezejicich machanickych dilu. Predni zavazadlovy prostor je zaplnen rezervou a krabici prevazne novych ND (casti karburatoru, nejaka loziska, puklice, klika dveri atd.). Presny rok vyroby nikdo z pritomnych (vcetne mne) nebyl schopen urcit... Pripadnou cenu zatim "licitujeme", ale zajima mne nazor pritomnych kolik by kdo byl ochoten zaplatit za auto tohoto typu v danem stavu. Mozna by mohl ke dvema Alliancim pribyt starsi strejda...
Vasek.
tak minuly tyden mi volal kamarad (jsem rad, ze uz v tehle na mne zacina myslet), ze mu byl nabidnut Renault 4CV v nalezovem stavu. Nevahal jsem a dnes se za "starikem" vydal na obhlidku. Historii vozu bohuzel nikdo nezna a je tez bez puvodni registrace - dle dostupnych info byl odhlasen davno pred rokem 1989... Stav vozu si odvodite z prilozenych fotek, tak pouze doplnim, ze po blizsim ohledani se mi zda "skoro" kompletni vcetne motoroveho prostoru a nalezejicich machanickych dilu. Predni zavazadlovy prostor je zaplnen rezervou a krabici prevazne novych ND (casti karburatoru, nejaka loziska, puklice, klika dveri atd.). Presny rok vyroby nikdo z pritomnych (vcetne mne) nebyl schopen urcit... Pripadnou cenu zatim "licitujeme", ale zajima mne nazor pritomnych kolik by kdo byl ochoten zaplatit za auto tohoto typu v danem stavu. Mozna by mohl ke dvema Alliancim pribyt starsi strejda...
Vasek.
84' Renault Alliance 1.7 DL Convertible
87' Renault Alliance 1.7 L Convertible
55' Renault 4CV
EX 89' Renault 21 1.7 TL (L48F)
EX 86' Renault 21 2.2 GTS (L48K)
87' Renault Alliance 1.7 L Convertible
55' Renault 4CV
EX 89' Renault 21 1.7 TL (L48F)
EX 86' Renault 21 2.2 GTS (L48K)
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj,
Tohle bych nekoupil ani zadarmo... leda za 10.000,- (max) na náhradní díly.
Za 20-30.000 se dá koupit něco, co se vyplatí renovovat.
Za 40-60.000 se dá koupit něco co lze relativně snadno opravit.
Tohle na obrázku je tak na investici kolem 150-200.000,- než to dostaneš do stavu, ve kterém s tím můžeš bez uzardění na silnici.
Tohle bych nekoupil ani zadarmo... leda za 10.000,- (max) na náhradní díly.
Za 20-30.000 se dá koupit něco, co se vyplatí renovovat.
Za 40-60.000 se dá koupit něco co lze relativně snadno opravit.
Tohle na obrázku je tak na investici kolem 150-200.000,- než to dostaneš do stavu, ve kterém s tím můžeš bez uzardění na silnici.
- vasekplzen
- Starting member
- Příspěvky: 61
- Registrován: úte dub 04, 2006 18:41
- Bydliště: Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Diky za nazor.
Vzhledem k tomu, ze mne kontaktovalo par majitelu 4CV a naznacovali, ze jako zaklad je to vhodne asi do toho pujdu. Krome par detailu je to v kompletnim stavu. Pravdou samozrejme je, ze na tom je spousta prace, ale s tou castkou za renovaci nesouhlasim. Kazdopadne je to dobra vyzva. uvidime
Vzhledem k tomu, ze mne kontaktovalo par majitelu 4CV a naznacovali, ze jako zaklad je to vhodne asi do toho pujdu. Krome par detailu je to v kompletnim stavu. Pravdou samozrejme je, ze na tom je spousta prace, ale s tou castkou za renovaci nesouhlasim. Kazdopadne je to dobra vyzva. uvidime
84' Renault Alliance 1.7 DL Convertible
87' Renault Alliance 1.7 L Convertible
55' Renault 4CV
EX 89' Renault 21 1.7 TL (L48F)
EX 86' Renault 21 2.2 GTS (L48K)
87' Renault Alliance 1.7 L Convertible
55' Renault 4CV
EX 89' Renault 21 1.7 TL (L48F)
EX 86' Renault 21 2.2 GTS (L48K)
je to zaujmavé auto a určite by som do toho šiel aj ja lebo sa mi 4CV páči tak ak sa do toho pustíš tak rozhodne držím všetky prsty
Renault Clio 16V,Renault 5 GTE
[img]http://www.userbars.gr/data/media/6/bar-renault.gif[/img]
[img]http://members.etelnet.at/lang/bild.gif[/img]
[img]http://www.userbars.gr/data/media/6/bar-renault.gif[/img]
[img]http://members.etelnet.at/lang/bild.gif[/img]
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Ten rozpočet Viktora sedí, počítej opravdu, že tu stovku a víc překročíš jestli to chceš udělat opravdu poctivě do originál stavu. Jeden můj známej machr přes plechařinu, renovoval pro jednoho maníka Tatraplán(Tatra 87), kterej ho koupil údajně v dobrém stavu za třicet a když ho opískovali, tak zbyla děravá troska(kytu bylo tak 10 kilo), a jenom plechařina vyšla i s prací na 80.000Kč, kupa dílů se vyráběla na koleně a teď už procitnul, protože konečná odhadovaná cena je už okolo 350.000Kč. Nové dřevo do introše, nový tapíko a čalounění sedadel, generálka motoru a originální olakování stejnou technologií(14 vrstev) a prý to leštili muklové. Byl velmi překvapenej co vše se nechá ještě sehnat přímo v Tatrovce(na motor úplně vše, i blatníky a kapoty). Renovovat auto semtam zaplácnutím je zbytečná práce a škoda se do toho pouštět.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- vasekplzen
- Starting member
- Příspěvky: 61
- Registrován: úte dub 04, 2006 18:41
- Bydliště: Plzen
- Kontaktovat uživatele:
No tak jsem zacal tim od ktereho jste mne zrazovali a uz mam k tomu dalsiho. Diky vsemoznym upravam predchozich majitelu sice k renovaci vhodny neni, ale jako zasobarna se bude hodit.
84' Renault Alliance 1.7 DL Convertible
87' Renault Alliance 1.7 L Convertible
55' Renault 4CV
EX 89' Renault 21 1.7 TL (L48F)
EX 86' Renault 21 2.2 GTS (L48K)
87' Renault Alliance 1.7 L Convertible
55' Renault 4CV
EX 89' Renault 21 1.7 TL (L48F)
EX 86' Renault 21 2.2 GTS (L48K)
-
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: stř črc 28, 2010 15:38
jenom pro orientaci
Totální g.o. VŠEHO z originál nových dílů na škoda 440 Spartak, postavit kastli z nových plechů /origoš/, z motoru zbyl jenom blok a hlava, vše nové origoš dobové díly, dtto převodovka, diferenciál, lak, čalounění, chromy+dobové doplňky, elektrika, brzdy atd..Veškerou demontáž jsem si dělal sám, dtto kompletní čištění všeho do posledního šroubku, velkou část dalších prací též sám. Motor odborník, klempířina = machr co dělá veterány, lak v lakovně. Nové gumy, všechny pryže /opět origoš/, baterie, strop, výměna některých skel za orig. nová. Započítám-li nákup "záložního vozu" na díly, veškerý benzín proježděný po celé republice, veškeré "pomocné" materiály jako petrák, čistící materiály, oleje, maziva, spreje, korky apod, a nepočítám-li vlastní práci, tak s velmi slušným skladem náhradních dílů nových či renovovaných, který vznikl jaksi souběžně na chalupě se dostanu přes 270 tis. A to je "jenom" škodovka, na kterou se dají věci ještě sehnat, resp. už se zase některé dělají. Tož pro ilustraci
Jo výkovky 60. let, to byla auta!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů