pumpa

Máte veterána? Tipy, triky k renovaci. Kde sehnat díly?

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Plzeňák
Advanced member
Příspěvky: 351
Registrován: sob dub 05, 2008 10:12
Bydliště: Plzeň

pumpa

Příspěvek od Plzeňák » čtv dub 16, 2020 21:47

Ahoj kluci. Už jste někdo řešil vodní pumpu u Dauphine nebo 4CV ? Teče mě. Díky .
Before:R4CV;R5TSphI,phII;R5AlpineTurbo;R16TL,TS,TX;R8;R11TX;R20TS,TXaut.;R21TX;R25TXphII;Safrane2.2.Si/LPG;Safrane2.5/20V/LPG
Now:Vel Satis 2.0T+Dauphine

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11474
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: pumpa

Příspěvek od Šamša » čtv dub 16, 2020 23:41

Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 420000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 219000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 355000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Uživatelský avatar
Plzeňák
Advanced member
Příspěvky: 351
Registrován: sob dub 05, 2008 10:12
Bydliště: Plzeň

Re: pumpa

Příspěvek od Plzeňák » sob dub 18, 2020 10:41

Škoda že až z Argentiny ….. Ale dík, budu to hlídat ,třeba se objeví někde blíž.
Before:R4CV;R5TSphI,phII;R5AlpineTurbo;R16TL,TS,TX;R8;R11TX;R20TS,TXaut.;R21TX;R25TXphII;Safrane2.2.Si/LPG;Safrane2.5/20V/LPG
Now:Vel Satis 2.0T+Dauphine

Renaulťák
Experienced member
Příspěvky: 797
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: pumpa

Příspěvek od Renaulťák » ned dub 19, 2020 12:28

Jedno vodni cerpadlo jsem oprail a bylo pak funkcni. Jiz si nepamatuji, jestli to byla osmicka, nebo jedenactka. Myslim, ze vetsina je podobných. Stahnout remenici, vytlacit hridel s turbinkou a na osce je nasunut krouzek, ktery celne dotesnije. Bylo to neco na bazi grafiti. Ten jsem prebrousil do malého radiusu, aby nedosedal celou plochou. Ted nevim jake tam bylo lozisko, to samozrejme vymenit a poradne promazat vodeodolnym mazivem. Tlacnou pruzinu jsem podlozil kalibrovanou podlozkou, aby byl tlak, jak pred opotrebovanim a prebrousenim.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza

Uživatelský avatar
Plzeňák
Advanced member
Příspěvky: 351
Registrován: sob dub 05, 2008 10:12
Bydliště: Plzeň

Re: pumpa

Příspěvek od Plzeňák » ned dub 19, 2020 17:30

To všechno vím,jenže ten těsnící grafitový kroužek je rozpadlý. Tedy přesněji prasklý na několika místech. Ten právě potřebuji nový. :wink:
Before:R4CV;R5TSphI,phII;R5AlpineTurbo;R16TL,TS,TX;R8;R11TX;R20TS,TXaut.;R21TX;R25TXphII;Safrane2.2.Si/LPG;Safrane2.5/20V/LPG
Now:Vel Satis 2.0T+Dauphine

Renaulťák
Experienced member
Příspěvky: 797
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: pumpa

Příspěvek od Renaulťák » pon dub 20, 2020 09:27

Tezko rict, jake je presne slozeni toho krouzku. Mozna by sel vybrousut z nejake vetsiho motorového uhliku. Treba na starych vysokozdviznych vozicich byly slusne kousky. Mozna i nejake novejsi materialy, teflon?
Nikdy jsem nerozebiral modernejsi cerpadla. Treba u LII to byla vzdy prevence a nikdy neteklo. Treba by se dalo nejake jeho tesneni prizpusobit.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11474
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: pumpa

Příspěvek od Šamša » pon dub 20, 2020 22:59

Co vím, tak grafitový kroužek se používal i u Moskviče, u Š100 byl kroužek kombinace pertinax-grafit. Prozkoumat ruské verze youtube, tam se to vychytávkami hemží.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 420000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 219000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 355000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Uživatelský avatar
Plzeňák
Advanced member
Příspěvky: 351
Registrován: sob dub 05, 2008 10:12
Bydliště: Plzeň

Re: pumpa

Příspěvek od Plzeňák » úte dub 21, 2020 08:15

Ze Š 100 je příliš malý...
Before:R4CV;R5TSphI,phII;R5AlpineTurbo;R16TL,TS,TX;R8;R11TX;R20TS,TXaut.;R21TX;R25TXphII;Safrane2.2.Si/LPG;Safrane2.5/20V/LPG
Now:Vel Satis 2.0T+Dauphine

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11474
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: pumpa

Příspěvek od Šamša » úte dub 21, 2020 08:19

Vyfoť to, přidej míry a dej sdílet sem. Třeba se něco v šuplíku v garážích najde.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 420000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 219000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 355000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Renaulťák
Experienced member
Příspěvky: 797
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: pumpa

Příspěvek od Renaulťák » úte dub 21, 2020 10:34

Tam, kde vyrabi uhliky by dovedli nalisovat a vypalit do jakekoliv formy.
Rusaci a Ukrajinci jsou opravdu koumaci. Rad se divavam na jejich videa.
Myslim, ze slusny soustruznik by zvladl osadit i ten mensi ze stovky. Z hridele odebere, zbytek vyvlozkuje.
Jiste se daji na FR webech najit i originaly. Nedavno jsem hledal na R8 a poskladal bych skoro celou kastli z novych origo dilu.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza

Odpovědět

Zpět na „Veteráni“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host