18.sraz RENAULT CLUBU A PŘÁTEL ZNAČKY - 18.-20.5 2007

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ing. Milan Voda
Člen RCČR
Příspěvky: 731
Registrován: čtv bře 03, 2005 10:19
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ing. Milan Voda » pon led 15, 2007 13:33

Jasně Xˇando, kup si R5 nebo Safrana. Ať jdeš do party.Nebo popř oboje.
Les Miniatures
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů

Uživatelský avatar
HOnza_UL
Člen RCČR
Příspěvky: 405
Registrován: sob srp 27, 2005 00:09
Bydliště: Tlustice @ CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HOnza_UL » pon led 15, 2007 17:06

Ing. Milan Voda píše:Jasně Xˇando, kup si R5 nebo Safrana. Ať jdeš do party.Nebo popř oboje.
Uz jsem ho zkoušel zlomit :lol: Dokonce bych i nejakou tu petku na zahrade nasel ale on se zakoukal to toho medveda :?
Safrane 3.0 V6 Baccara v manuálu 123kw
Safrane 2.5 20V RXT 99 automat v plný náloži bez kůže 121kw
Audi A8 D3 4.2 V8 - aktuální vozítko
R5 GTE 1.7 69kw
R19 1.8 16V ph1 99kw
R19 1.8 cabrio Azur ph2 66kw
R11 1.4 turbo ph1
Jawa 350-634, Jawa 350-639, Honda CBR 1000F SC21 99kw
ex ... 2xR5 GTE 69 kW, 3xR19 cabrio, 1xSafrane 3.0 V6 24V, Vel Satis 3.5 V6 177kw Initiale atd .....

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2812
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » pon led 15, 2007 20:08

ale kucí ještě neni rozhodnuto. sice mi oba mazlové stojej před okny ale pořád přemejšlim. když já mam rendu tak rád
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3955
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon led 15, 2007 20:13

Být tebou tak bych asi už nešel níž a sáhnul po nějaký hezký pětadvacítke. Odborníků na ní máš v okolí dost, dílů u blonďáku ještě víc.
A to svezení dostalo i mě neochvějnýho pětkaře :twisted:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2812
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » pon led 15, 2007 21:30

r25 mě neoslovila. safrane by šel. to je moje láska ale zase vidim kolik maj jeho majitelé problémů a nemůžu si dovolit dát do dílů měsíčně 5 tisíc. a když mu to nedám tak nedostane to co si zaslouží.dneska sem medveda trošku protáh a k mému překvapení nejede o moc huř jak r21 a jízdní vlastnosti nesrovnatelný :-(
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3955
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon led 15, 2007 22:41

To je všechno v pohodě, počkej si na první opravu nebo investici a předem si dej pod prkenici židli abys moc tvrdě neupad :lol:
Nemluvně o minimu replik co se na ty auta dělali. Tvoje jediná šance je vrakáč kde zase těch medvědů moc není.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

josef01
Člen RCČR
Příspěvky: 458
Registrován: pon čer 20, 2005 12:54

Příspěvek od josef01 » pon led 15, 2007 22:57

jestli se můžu zapojit - o jakým medvědovi mluvíte?? měl jsem 2 x MB123 a 4 můžu podeferovat

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2812
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » pon led 15, 2007 23:00

MB 190 D lenoch ale držák.
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
Michal Kerndl
Advanced member
Příspěvky: 357
Registrován: ned led 29, 2006 19:29
Bydliště: Brno

Příspěvek od Michal Kerndl » pon led 15, 2007 23:15

kšanda píše:r25 mě neoslovila. safrane by šel. to je moje láska ale zase vidim kolik maj jeho majitelé problémů a nemůžu si dovolit dát do dílů měsíčně 5 tisíc. a když mu to nedám tak nedostane to co si zaslouží......
Safrane mě sice občas zazlobí, ale zatím bych neměnil....myslím že Safrane není až tak problémový auto,..a jaký auto z poloviny 90. let dnes nemá občas problém, že...za poslední rok mě zazlobil akorát ten dekodér v souvislosti s centrálem a startér (ten jsem dělal oproti Safranovi na R21 asi stokrát :) ), na jaře mě čeká výfuk a nějaký ten čep, dělaly se brzdy a pár silentbloků (a to jsou spotřební věci)jinak jezdí naprosto bez problémů...a jak krásně :D 8)
Clio RL 1,2 (1996); R21 Nevada GTS 1,7 (1990); R19 RT 1,4e (1995); R19 16V (1995); R8 R1130 (1964); R8 R1130 (1965); R8 R1130 (1967); R8 R1132 (1969); R16 R1150 (1969); R16 TS R1151 (1970); R10 1300 R1192 (1970); R6 TL R1181 (1971); R12 TL R1170 (1972); R16 TS R1151 (1975); R15 TL R1300 (1975); R15 GTL R1300 (1976); R16 TX R1156 (1977); R20 TL R1271 (1978); R14 TS R1212 (1981); Fuego GTS 1,6 R1362 (1982); R30 TurboD R1127 (1983); Dacia 1300 (1972)

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9751
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » pon led 15, 2007 23:18

kšanda píše:MB 190 D lenoch ale držák.
Obzvláště zadní víceprvková náprava je pro kluka s kapsou vysypanou to pravé ;)
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2812
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » pon led 15, 2007 23:23

no má to prd najeto a je to od známýho kterej rval do podvozkových částí až zbytečně peníze. takže toho se nebojim
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

josef01
Člen RCČR
Příspěvky: 458
Registrován: pon čer 20, 2005 12:54

Příspěvek od josef01 » úte led 16, 2007 01:00

kšanda píše:MB 190 D lenoch ale držák.

Je-li to držák nevím. Držáci byli starý poctivý pijána tedy MB123. Tyhle 190sátky už tolik oblíbený nebyly, ty se nepovedly. Já osobně bych velmi zvažoval zda koupit. Jesli to auto chceš vem si machra aby se podíval zespodu na uchycení pohyblivých prvků zejména z hlediska rzi, posoudit motor a ostatní věci je samozřejmostí. V replikách byla tuším jen plechařina ostatní stojí "majlant". I s ohledem na toto by měla být cena za auto minimální - symbolická. On by měl být vlastně rád že se auta zbavil

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2812
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » úte led 16, 2007 01:10

he no to by mě být každej kdo prodává auto do mojich rukou :-D nene je to právě v cajku. jinak bych za rencka neměnil. a kdo zná moje auto ví ýe už je delší dobu (cituji) před smrtí. vlastně už párkrát umřelo.ale uvidíme za měsíc jak se rozhodnu. nejdřív todle trošku projezdim a vychytám pár much.a omlouvám se za oftopic. jdu chrnět dobrou
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11542
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » úte led 16, 2007 01:30

Já bych taky do medvěda nešel z výše popsaných důvodů, rozhlídni se pěkně a vyber si Rencka a když ne, tak ti budu ještě tolerovat báwo, na to seženeš kde co za pár šušňů.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 412000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 216000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 355000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9751
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » úte led 16, 2007 01:42

(Já ten offtopic později rozdělím, nebo to udělá třeba Šamša...)
Tento týden jsem koupil r19 1,7 RN za nějakých 21kKč (ne pro sebe). Auto je v podstatě zdravé, je na něm třeba udělat to, co na každém autě po koupi v této cenové relaci. Celkem s tím nejnutnějším to vyjde asi na 30 (rozvody, olej, část výfuku, nějaké základní (čti sociální) pneumatiky. Nějaká počínající koroze tam sice je z venku neviditelná, ale jinak je to 94ka, zachovalá.
Díly na ten vehikl jsou na každém rohu za pár švestek.
Ve stejné cenové kategorii se dají sehnat i spolehlivá auta jiných automobilek.
Věř klukům, že MB 190 je na údržbu poměrně náročné auto.
Pokud je 100% ně v pořádku, pak prosím, ale po 20ti letech asi nebude...
S financemi, které máš k dispozici bych asi Safrana nevolil a pětadvacítku také ne. Buď seženeš celkem zachovalou V6ku, která tě u pumpy spolkne i s pumpkama (10-12 l/100km) a nebo seženeš dvoulitra, příp. 2,2, které to většinou už mají za sebou.
Jednadvacítky jsou dnes také problém sehnat ve stavu, ve kterém na nich ještě všechno funguje (dá to hodně práce). Od Renaulta mi z toho tedy nejlépe vychází právě ta R19.
P.S. Když si náhodou nenecháš poradit, tak hvězdu na kapotě vyměníme za kosočtverec a budeš mít R190 D :-P
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Butcher
Člen RCČR
Příspěvky: 803
Registrován: čtv zář 29, 2005 11:00
Bydliště: Prypiat
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Butcher » úte led 16, 2007 13:16

Šamša píše:Já bych taky do medvěda nešel z výše popsaných důvodů, rozhlídni se pěkně a vyber si Rencka a když ne, tak ti budu ještě tolerovat báwo, na to seženeš kde co za pár šušňů.
Moje řeč.Prostě Bawor :smajl9: :) Jinak souhlasím s Viktorem
Dead man

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3955
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte led 16, 2007 18:41

DDT píše:P.S. Když si náhodou nenecháš poradit, tak hvězdu na kapotě vyměníme za kosočtverec a budeš mít R190 D :-P
Tak teď jsi mě dostal do kolen :lol:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2812
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » úte led 16, 2007 19:05

tak páni. u mě se všechno ze dne na den mění. r21 se nechá a zkusí se nějak ten uchyt rámu nabastlit. kdyby měl třeba někdo špatnej rám tak by se mi z něj hodila ta miska. jinak medvěda si nechám do jara, to je totiž zaplacená pojistka, a pak pápá medvídku poooh. takže mě se jen tak nezbavíte.:-) a toho medvěda sem vzal jen kuli tomu že o něm vimm všechno. teda jeho asi 5ti letou historii. a tim pádem vim v jakym je stavu.. ale z toho plyne že se MOŽNÁ R190D konat nebude :-D
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7985
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » úte led 16, 2007 19:22

V nejhorším případě ˇXandomobil doprav do Mělníka aspoň na kolektivní blbnutí :twisted: :lol:
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9d RT-E3 1997
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2812
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » úte led 16, 2007 19:59

:-D hehe to aby se vyřádil všichni kdo mě nemaj rádi :-Dnene to bych mu nemoh udělat. a já blbec si řek že se hlaavně nesmim zamilovat. a je to tady. teď se nemůžu rozhodnout který autí si nechám
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

josef01
Člen RCČR
Příspěvky: 458
Registrován: pon čer 20, 2005 12:54

Příspěvek od josef01 » úte led 16, 2007 20:44

nemáš asi jednoduchý rozhodování. Zeptej se v Mercedes klubu jestli máš koupit R či M. Tam ti poraděj jednoznačně. Tady se většina snaží být alespoň trochu objektivní.
Já jsem nikdy nekupoval auto podle značky ale podle jeho účelu, stavu, mé kapsy a podle toho co z něj "vyzařuje". V tomto pořadí důležitosti. Propracoval jsem se k Espace III, kterýho nepotřebuju ale mám ho a jezdím s ním protože ze všech 30tiosmi aut které jsem měl, je to to nejlepší v čem se vozím.

Uživatelský avatar
Ing. Milan Voda
Člen RCČR
Příspěvky: 731
Registrován: čtv bře 03, 2005 10:19
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ing. Milan Voda » úte led 16, 2007 21:05

Jo, jo. Jak říká Josef., jenže u mě je ta posloupnost právě obráceně. Člověk kupuje srdcem, zadluží se a pak se tluče do hlavy, co to udělal - viz můj Opel Montery( zvlášť po tom co jsem ho nakřáp) a navíc musí svému okolí a hlavně sám sobě vysvětlovat, jak moc zrovna tohle auto potřebuje a využije.
A kdyby jsi nevěděl co s medvědem tak bych měl návrh - na brněnským mezinárodním srazu amerik se každý rok v něděli na jeho konci děje rituál - dovezou nějaký japonská auto a totálně ho rozflákaj ... basebalovýma pálkama, krompáčem, rukama jak kdo chce si bouchne, jako protest proti tomu, že japonský auta zaplavují Ameriku a vytlačují originální osmiválce z trhu a povědomí lidí.viz www.uscars.cz ( Děje se to na více srazech amerik v evropě).
Tak, že my by jsme Ti ho třeba pro změnu naleštili, nebo tak....., když už je to mercedesácký nedochúdčátko. Nikdy jsem neměl tuto 190-ku rád, tak jako dodnes od nich nezkousnu typ A.
P.S mimo renaulty jsem sbíral i poválečný mercedesy , před 2 lety jsem jich 80 ks prodal ( za cca 30.000 - ucelená sbírka s modely v hodnotě i 1000 Kč za kus) a koupil za to mýho černýho čerta - R 5 GTE. Milan
Les Miniatures
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2812
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » úte led 16, 2007 21:26

hehe milane teda už to z tebe dostáváme. takže nejen renaulty ale i corvetty a dokonce už i mercedesy:-Dno ta pí*a ve znaku jak řikal viktor by byla opravdu zajímavý. :-D v pátek mu dám co proto aby věděl co musí renda vydržet. a uvidíme jak se bude tvářit:-)
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
Tomáš Langer
Člen RCČR
Příspěvky: 747
Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
Bydliště: Tetčice u Brna

Příspěvek od Tomáš Langer » úte led 16, 2007 21:35

josef01 píše:Já jsem nikdy nekupoval auto podle značky ale podle jeho účelu, stavu, mé kapsy a podle toho co z něj "vyzařuje". V tomto pořadí důležitosti. Propracoval jsem se k Espace III, kterýho nepotřebuju ale mám ho a jezdím s ním protože ze všech 30tiosmi aut které jsem měl, je to to nejlepší v čem se vozím.
Teda tyhle dvě věty si snad vytesám do fasády baráku, hezky nad vrata :D
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))

josef01
Člen RCČR
Příspěvky: 458
Registrován: pon čer 20, 2005 12:54

Příspěvek od josef01 » úte led 16, 2007 22:44

pak ale nezapomeň na autorský práva

Odpovědět

Zpět na „Srazy a akce Renault clubu“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host