Setkání nespokojených zákazníků Renault - Zličín 19.11.05

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Tom69
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: stř říj 19, 2005 17:04
Kontaktovat uživatele:

Setkání nespokojených zákazníků Renault - Zličín 19.11.05

Příspěvek od Tom69 » čtv lis 10, 2005 12:42

Veskere info k reklamaci naleznete na strance http://renault.kvalitne.cz/

"Slavte s námi"

Dnem konání srazu je sobota 19.11.2005 od 10.00hod v Praze na volné ploše parkoviště obchodního centra METROPOLE ZLIČÍN http://www.metropole.cz/ . Zúčastnit se mohou samozřejmě i majitelé dalších značek, kteří mají obdobnou zkušenost.

Cílem setkání je upozornit na zaběhnutou praxi prodejců nových vozů, kteří jaksi zapomínají, že dle zákona má zákazník nárok na výměnu výrobku či odstoupení od kupní smlouvy po 3 stejných nebo 4 různých opravách. Automobily nepodléhají, co se týče uplatňování odpovědnosti prodejce za vady, žádnému speciálnímu zákonnému režimu.

Toto setkání by mělo být možností vyměnit si osobně zkušenosti s provozem vozidla, jeho technickými problémy i pohovořit otevřeně o přístupu jednotlivých prodejců a zástupců společnosti Renault. Informace o setkání obdrželi i zástupci Renault ČR, kterým byla nabídnuta možnost zúčastnit se a případně pohovořit se zákazníky.

Cílem srazu by měla být následně PROTESTNÍ JÍZDA PRAHOU kolem sídla RENAULT ČR. Podrobnosti budou uveřejněny jak na těchto stránkách, tak i na diskuzi www.auto.cz

V případě dotazů či připomínek můžete použít uvedené kontakty na moji osobu. *ICQ: 76452770 *Mobil: 776705289 *email: info.renault@email.cz

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » čtv lis 10, 2005 14:26

Tome69
1. se nejedná o setkání našeho klubu, takže umístění této upoutávky do této sekce je více než nevhodné.
2. Porušuješ pravidla tohoto fóra tím, že spamuješ fórum v různých tématech jedním a tímtéž sdělením.

3. Byla ti nabídnuta pomocná ruka klubu a mé osoby při řešení tvého problému, s tím, že doložíš a zveřejníš na našich stránkách dokumenty, které se ke tvému případu vztahují. Topic, ve kterém jsi tak měl učinit je tento: http://www.renaultclub.cz/czech/phpBB2/ ... 8716#38716

4. Vzhledem k tomu, že jsi neprojevil sebemenší součinnost a nedal jsi mě ani nikomu dalšímu možnost posoudit relevanci tvých stížností se klub důrazně distancuje od této aktivity a nechce s ní mít nic společného. Zároveň protestuji proti tomu, jakým způsobem využíváš komunikačních prostředků našeho klubu ve snaze vzbudit zdání, že se tvou věcí máme něco společného.

5. Žádám tě naposledy, abys doložil hodnověrnými dokumenty oprávněnost svých požadavků, v opačném případě budeme tvou kampaň považovat za pomlouvačnou a v rozporu se zákonem se všemi z toho vyplývajícími důsledky.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Tom69
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: stř říj 19, 2005 17:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom69 » čtv lis 10, 2005 14:39

DDT píše:Tome69
1. se nejedná o setkání našeho klubu, takže umístění této upoutávky do této sekce je více než nevhodné. * Myslel jsem, ze toto forum je otevrene pro vsechny
2. Porušuješ pravidla tohoto fóra tím, že spamuješ fórum v různých tématech jedním a tímtéž sdělením. * Nebude se to opakovat, jsem zacatecnik ve forech

3. Byla ti nabídnuta pomocná ruka klubu a mé osoby při řešení tvého problému, s tím, že doložíš a zveřejníš na našich stránkách dokumenty, které se ke tvému případu vztahují. Topic, ve kterém jsi tak měl učinit je tento: http://www.renaultclub.cz/czech/phpBB2/ ... 8716#38716 * v tomto foru jsem odkaz zanechal, vse najdes na http://renault.kvalitne.cz

4. Vzhledem k tomu, že jsi neprojevil sebemenší součinnost a nedal jsi mě ani nikomu dalšímu možnost posoudit relevanci tvých stížností se klub důrazně distancuje od této aktivity a nechce s ní mít nic společného.
* to jsem ani nečekal

5. Žádám tě naposledy, abys doložil hodnověrnými dokumenty oprávněnost svých požadavků, v opačném případě budeme tvou kampaň považovat za pomlouvačnou a v rozporu se zákonem se všemi z toho vyplývajícími důsledky.
* Nejsi nahodou zaměstnancem Renault CR ?

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » čtv lis 10, 2005 14:47

To dovozuješ z toho, že po tobě chci abys doložil svá tvrzení, když do svého sporu zatahuješ i klub, jehož zájmy hájím? A to bez toho, že bys nám poskytl jakékoliv relevantní infomace na základě nichž bychom mohli posoudit, zda tvůj náok je oprávněný? To vše bez toho aniž bychom měli možnost znalecky prozkoumat tvůj vůz abychom nalezli oporu pro tvá tvrzení?

Pokud ano, pak jsi někde ve své úvaze udělal logickou chybu.

RCČR je organizace, která s Renault ČR nemá žádnou personální ani finanční vazbu a která je na výše jmenovaném subjektu zcela nezávislá.
Nejednáme ve jménu Renault ČR, jednáme ve jménu vlastním.

Ke tvému případu nedokážeme zaujmout jiné stanovisko než je stanovisko nezávislého pozorovatele naprosto neseznámeného se stavem věci a to vzhledem k tomu, že jsi nám nedal možnost (ačkoliv jsi k tomu byl vyzván) se s podstatou věci seznámit.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Tom69
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: stř říj 19, 2005 17:04
Kontaktovat uživatele:

http://renault.kvalitne.cz

Příspěvek od Tom69 » čtv lis 10, 2005 15:06

Odkaz na me stranky kde je vse podstatne ulozeno najdes zde http://renault.kvalitne.cz
Do situaci ve ktere jsem, jsem se nedostal vlastnim pricinenim, nybrz neschopnosti normalne komunikovat se svym zakaznikem ze strany dovozce a prodejce. Promin, ale za sve penize chci kvalitu. Od utleho veku patrim mezi fandy znacky a proto jsem mozna tak rozzlobeny na jejich jednani. Pokud budes mit cas prijed v sobotu 19.11 na Zlicin a muzeme si o tom vsem pohovorit osobne. Rad ti mum pribeh povypravim. Snazim se jen o to, aby si Renault a jeho prodejci uvedomili, ze prodejem auta pece o zakaznika nekonci.

PS: Klub do niceho nezatahuji,jen ho vyuzivam jako informacni linku diky foru.


DDT píše:To dovozuješ z toho, že po tobě chci abys doložil svá tvrzení, když do svého sporu zatahuješ i klub, jehož zájmy hájím? A to bez toho, že bys nám poskytl jakékoliv relevantní infomace na základě nichž bychom mohli posoudit, zda tvůj náok je oprávněný? To vše bez toho aniž bychom měli možnost znalecky prozkoumat tvůj vůz abychom nalezli oporu pro tvá tvrzení?

Pokud ano, pak jsi někde ve své úvaze udělal logickou chybu.

RCČR je organizace, která s Renault ČR nemá žádnou personální ani finanční vazbu a která je na výše jmenovaném subjektu zcela nezávislá.
Nejednáme ve jménu Renault ČR, jednáme ve jménu vlastním.

Ke tvému případu nedokážeme zaujmout jiné stanovisko než je stanovisko nezávislého pozorovatele naprosto neseznámeného se stavem věci a to vzhledem k tomu, že jsi nám nedal možnost (ačkoliv jsi k tomu byl vyzván) se s podstatou věci seznámit.

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: http://renault.kvalitne.cz

Příspěvek od DDT » čtv lis 10, 2005 15:17

Tom69 píše:Odkaz na me stranky kde je vse podstatne ulozeno najdes zde http://renault.kvalitne.cz
Do situaci ve ktere jsem, jsem se nedostal vlastnim pricinenim, nybrz neschopnosti normalne komunikovat se svym zakaznikem ze strany dovozce a prodejce. Promin, ale za sve penize chci kvalitu. Od utleho veku patrim mezi fandy znacky a proto jsem mozna tak rozzlobeny na jejich jednani. Pokud budes mit cas prijed v sobotu 19.11 na Zlicin a muzeme si o tom vsem pohovorit osobne. Rad ti mum pribeh povypravim. Snazim se jen o to, aby si Renault a jeho prodejci uvedomili, ze prodejem auta pece o zakaznika nekonci.

PS: Klub do niceho nezatahuji,jen ho vyuzivam jako informacni linku diky foru.
Nedokážu posoudit tvou situaci, protožes mi nedal příležitost i přes to, že jsem ti jménem svým i jménem klubu nabízel pomoc.
Z toho důvodu nepřijmu účast na žádné akci, jejíž podstata mi není známa.

Klub do toho zatahuješ už tím, že svou pozvánku na akci umisťuješ do fóra, které pojednává o srazech klubu. To může v neznalém návštěvníkovi fóra vzbudit dojem, že za touto akcí stojí klub, ačkoliv ten s tím nemá nic společného.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Tom69
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: stř říj 19, 2005 17:04
Kontaktovat uživatele:

Re: http://renault.kvalitne.cz

Příspěvek od Tom69 » čtv lis 10, 2005 15:34

[/quote]
Nedokážu posoudit tvou situaci, protožes mi nedal příležitost i přes to, že jsem ti jménem svým i jménem klubu nabízel pomoc.
Z toho důvodu nepřijmu účast na žádné akci, jejíž podstata mi není známa.

Klub do toho zatahuješ už tím, že svou pozvánku na akci umisťuješ do fóra, které pojednává o srazech klubu. To může v neznalém návštěvníkovi fóra vzbudit dojem, že za touto akcí stojí klub, ačkoliv ten s tím nemá nic společného.[/quote]

Jak jsem jiz jednou napsal, zalozil jsem stranky, kde jsou k dispozici dokumenty, cast z korespondence (pouze maly stripek) a info o srazu, ktery je organizovan masove, tzn. nevzesel z me hlavy, nybrz z verejne diskuze. Na tomto srazu si chceme vymenit osobne zkusenosti ktere mame s prodejci a Renaultem. Nejde tedy pouze o sraz s umyslem skodit, nybrz vyvolat diskuzi a zmenit pristup. Mas snad pocit, ze pokud by se neozval reznik a prodavacka z hypermarketu, ze bychom dnes resili kvalitu masa v jeho provozovnach. Jiste ne. A pokud mas pocit, ze je normalni pristup resit vymenu vozu po 14 navstevach servisu pres pravniky za neco naprosto normalniho, tak me to normalni neprijde. Pokud te zajimaji dalsi story na me strance najdes dalsi odkaz na jeden z mnoha pribehu. Je bohuzel rozdil, pokud vlastim meho "milacka" z druhe ruky nebo jde o naprosto novy vuz, ktery vykazuje vady. Spokojil by ses s vadnym vyrobkem, jsi jiste spotrebitel a jiste jsi uz nekdy neco reklamoval. Smiril by ses s tim, pokud by ti napr. televizi vzali vice jak 10x do opravy? Ver tomu, ze na prodej novych vozu se nevztahuje zana vyjimka i kdyz nas o tom prodejci neustale presvedcuji. Tak toto je cely smysl setkani a pokud mas pocit ze mam pouze snahu nekoho poskozovat, velmi se mylis. Bohuzel!

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » čtv lis 10, 2005 15:52

Možná mi teď unikla nějaká pointa.
Nejprve řešíš nějaký svůj problém, který máš s naprosto konkrétním prodejcem nebo servisem a najednou je z tebe Vůdce mas bijící se za dobro spotřebitele, mající mandát od "nespokojených spotřebitelů", jednající v zájmu dobré věci, protože servis Renault "prodává zkažené maso".

Nějak jsem nepostřehl, ve kterém momentu tvého příběhu se z tebe stal Mesiáš....

Na mě to dělá dojem, že svůj problém, který máš, chceš pouze ve svém zájmu podpořit "protestní akcí" v jejíž medializaci doufáš (jak se uvádí na jiném fóru, kam přispíváš), ve snaze posílit (jen) svou pozici při řešení konkrétního případu. Rozhodně to na mne nedělá dojem, že jednáš v rámci nějakého vyššího cíle.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Tom69
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: stř říj 19, 2005 17:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom69 » čtv lis 10, 2005 16:02

Pokud to tak nevypada tak, je mi to lito. Rozhodl jsem se vse zverejnit az na zaklade osobnich zkusenosti i zkusenosti lidi z blizkeho okoli a na zaklade pristupu kompetentnich lidi. Velmi ocenuji kampane o bezpecnosti ktere sponzoruje Renault CR i spousty jejich dalsich uzitecnych aktivit. Proto jsem ocekaval jiny pristup nez ten ktery je a byl. To jest pristup, ktery neni o tom jak ti maximalne vyhovet protoze jsi zakaznik, ale o tom jak se te co nejrychleji zbavit. Jsou jiste vyjimky, o tom nepochybuji,ale v globalu neni pristup dealeru i vyrobce nejlepsi. Nic nevznika samo o sobe, pokud se podivas do historie nekterych diskuzi na auto.cz zjistis o techto problemech se psalo jeste v dobe kdy jsem nemel ani potuchy o nejakem foru renault.

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » stř lis 30, 2005 15:49

Na stránkách Tomáše Vrátného, alias tom69 naleznete reportáž ze setkání nespokojených zákazníků.

Celkem se sešel 1 zákazník a tím byl sám autor....

Tuto informaci uvádím nikoliv jako škodolibou tečku, jak by se mohlo někomu zdát, ale jako závěrečnou informaci k tomuto topiku. Myslím, že si ji zaslouží.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Charon
Člen RCČR
Příspěvky: 286
Registrován: pon srp 08, 2005 12:11
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charon » stř lis 30, 2005 16:23

DDT píše:Na stránkách Tomáše Vrátného, alias tom69 naleznete reportáž ze setkání nespokojených zákazníků.

Celkem se sešel 1 zákazník a tím byl sám autor....

Tuto informaci uvádím nikoliv jako škodolibou tečku, jak by se mohlo někomu zdát, ale jako závěrečnou informaci k tomuto topiku. Myslím, že si ji zaslouží.
No trošku škodolibosti tam bylo :lol:
Renault Megane II 2.0 16V 3dv.
Renault Megane I 1.6e Cabrio

Uživatelský avatar
ManDark
Člen RCČR
Příspěvky: 126
Registrován: pát črc 21, 2006 10:13
Bydliště: Slovakia / PREŠOV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ManDark » ned led 21, 2007 01:24

Uff, tak toto je pohybovanie sa na dost tenkom lade ci na ostri noza, no neviem a ani to nebudem posudzovat nejak konktrene.

Ale kedze robim v obchodnickej branzi tak toto velmi dobre poznam, a jedine co k tomu poviem je ze Kazdy ma svoju pravku aj Zakaznik aj Predajca a nikto to nema lahke. K takymto omylom by dochadzat nemalo ale vsade robia len Ludia a hoc si myslime jaky su super odbornici co sa mozno aj tak tvaria tak stale su to len ludia ktory robia tie iste chyby a mozno aj vacsie ako my hoc by mali profesionalny pristup ci mozno Ludzky.

To: Tom69
Kazdopadne by som bol nastany keby som za auto vycaloval Pol Miliona alebo aj 100 000,- ak by nechodilo ako ma to mas pravdu.
Ale skusal si sa zamysliet ze ty co to predavaju to nieje TESCO ze maju obraty denne milionove a kazdy den predaju aspon 10 aut v pohodeaj oni musia z niecoho Zit = SERVIS. Dnesna doba je taka je to sice sproste ale je to Bohuzial tak.

Na tvoju obranu ved zakon vravi ze pokial zavadu neodstrania do 3 reklamacie tak ti musia dat novy tovat neviem ako je to u AUT ale to akoze neviem ako sa to u vas vola nejaka Ceska Obchodna Inspekcia vobec nepomohla ????, a az tak ze si to musel riesit cez sud, to tam musia by potom asi nejaky totalny Magory ????


No kazdopadne dufam ze sa tvoj problem coskoro vyriesi a bude spokojnym zakaznikom Renaultu ako my tu asi povacsine Vsetci :wink: :P :P
RENAULT 25 [color=silver:c059c8a4cc]TX[/color] (ale [color=red:c059c8a4cc][/color] to nieje len TX) 2.2i (J7T-7-32) r.v. 1990 - moje Prvé autíčko.

Uživatelský avatar
ManDark
Člen RCČR
Příspěvky: 126
Registrován: pát črc 21, 2006 10:13
Bydliště: Slovakia / PREŠOV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ManDark » ned led 21, 2007 01:24

:oops:
Naposledy upravil(a) ManDark dne ned led 21, 2007 01:28, celkem upraveno 1 x.
RENAULT 25 [color=silver:c059c8a4cc]TX[/color] (ale [color=red:c059c8a4cc][/color] to nieje len TX) 2.2i (J7T-7-32) r.v. 1990 - moje Prvé autíčko.

Uživatelský avatar
ManDark
Člen RCČR
Příspěvky: 126
Registrován: pát črc 21, 2006 10:13
Bydliště: Slovakia / PREŠOV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ManDark » ned led 21, 2007 01:25

Tak mi to postlo 2 krat :oops: :oops:
RENAULT 25 [color=silver:c059c8a4cc]TX[/color] (ale [color=red:c059c8a4cc][/color] to nieje len TX) 2.2i (J7T-7-32) r.v. 1990 - moje Prvé autíčko.

Odpovědět

Zpět na „Srazy a akce Renault clubu“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů