foukneme to biturbem a kompresorem nechces tam narvat tu 1,4ku co mam v 11nactceMilan Havlát píše:. Ahoj slalom snad dám. Ale ten sprint nevím,nevím. Anarki teď si mě rozesmál,já a sprint se svojí motorizací. MilanAnarki píše:Tiež by sme boli veľmi radi keby sa tá krásna veľká plocha na letisku využila viacúčelovo, napr. aby si zmerali sily nielen vodiči posádok ale aj ich autá t.j. sľubovaný šprint
23. SRAZ RENAULT CLUBU A PŘÁTEL ZNAČKY - 4.-6.9.2009
Moderátor: Moderators General
Re: Sraz
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 479
- Registrován: úte dub 07, 2009 18:49
Re: Sraz
. Zní to lákavě ale já bych to chtěl zachovat jako originál. To by se muselo něco stát s motorem. Pak bych o tom začal přemýšlet. A ještě co by si za to chtěl. MilanITexpert píše:foukneme to biturbem a kompresorem nechces tam narvat tu 1,4ku co mam v 11nactceMilan Havlát píše:. Ahoj slalom snad dám. Ale ten sprint nevím,nevím. Anarki teď si mě rozesmál,já a sprint se svojí motorizací. MilanAnarki píše:Tiež by sme boli veľmi radi keby sa tá krásna veľká plocha na letisku využila viacúčelovo, napr. aby si zmerali sily nielen vodiči posádok ale aj ich autá t.j. sľubovaný šprint
Re: Sraz
po vikendu me tak nas.al ze si ho prijed vyndat a odvez si ho treba i s celou napravouMilan Havlát píše:. Zní to lákavě ale já bych to chtěl zachovat jako originál. To by se muselo něco stát s motorem. Pak bych o tom začal přemýšlet. A ještě co by si za to chtěl. MilanITexpert píše:foukneme to biturbem a kompresorem nechces tam narvat tu 1,4ku co mam v 11nactceMilan Havlát píše:. Ahoj slalom snad dám. Ale ten sprint nevím,nevím. Anarki teď si mě rozesmál,já a sprint se svojí motorizací. MilanAnarki píše:Tiež by sme boli veľmi radi keby sa tá krásna veľká plocha na letisku využila viacúčelovo, napr. aby si zmerali sily nielen vodiči posádok ale aj ich autá t.j. sľubovaný šprint
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 479
- Registrován: úte dub 07, 2009 18:49
Re: Sraz
. Copak copak,nejde to rozebrat nebo co se stalo? MilanITexpert píše:po vikendu me tak nas.al ze si ho prijed vyndat a odvez si ho treba i s celou napravouMilan Havlát píše:. Zní to lákavě ale já bych to chtěl zachovat jako originál. To by se muselo něco stát s motorem. Pak bych o tom začal přemýšlet. A ještě co by si za to chtěl. MilanITexpert píše:foukneme to biturbem a kompresorem nechces tam narvat tu 1,4ku co mam v 11nactceMilan Havlát píše:. Ahoj slalom snad dám. Ale ten sprint nevím,nevím. Anarki teď si mě rozesmál,já a sprint se svojí motorizací. MilanAnarki píše:Tiež by sme boli veľmi radi keby sa tá krásna veľká plocha na letisku využila viacúčelovo, napr. aby si zmerali sily nielen vodiči posádok ale aj ich autá t.j. sľubovaný šprint
Re: Sraz
nechce ven s auta a na tom ted stojim ale to pujde ... uz shanim hydraulicky nuzky na flexe sem utavil 2 kotouce po petikilu kus no desMilan Havlát píše:. Copak copak,nejde to rozebrat nebo co se stalo? MilanITexpert píše:po vikendu me tak nas.al ze si ho prijed vyndat a odvez si ho treba i s celou napravouMilan Havlát píše:. Zní to lákavě ale já bych to chtěl zachovat jako originál. To by se muselo něco stát s motorem. Pak bych o tom začal přemýšlet. A ještě co by si za to chtěl. MilanITexpert píše:foukneme to biturbem a kompresorem nechces tam narvat tu 1,4ku co mam v 11nactceMilan Havlát píše:. Ahoj slalom snad dám. Ale ten sprint nevím,nevím. Anarki teď si mě rozesmál,já a sprint se svojí motorizací. MilanAnarki píše:Tiež by sme boli veľmi radi keby sa tá krásna veľká plocha na letisku využila viacúčelovo, napr. aby si zmerali sily nielen vodiči posádok ale aj ich autá t.j. sľubovaný šprint
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 479
- Registrován: úte dub 07, 2009 18:49
Sraz
Ajtý hele ty si nečetl příspěvky od Šílenýho Ivana? Ten to dělal sekerou a flexu používal jen na nabroušení sekery. Milan
Re: Sraz
tak na to sem byl za A) bud malo pod vlivem a nebo za B) nejsem psychousMilan Havlát píše:Ajtý hele ty si nečetl příspěvky od Šílenýho Ivana? Ten to dělal sekerou a flexu používal jen na nabroušení sekery. Milan
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 124
- Registrován: stř zář 12, 2007 23:53
- Bydliště: Praha 10 na ubytovně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sraz
Milan Havlát píše:. Ahoj slalom snad dám. Ale ten sprint nevím,nevím. Anarki teď si mě rozesmál,já a sprint se svojí motorizací. MilanAnarki píše:Tiež by sme boli veľmi radi keby sa tá krásna veľká plocha na letisku využila viacúčelovo, napr. aby si zmerali sily nielen vodiči posádok ale aj ich autá t.j. sľubovaný šprint
aspon budu mit konkorenci
současnost:
Megane 1.6e RN
minulost:
R19 Chamade 1.7 (šami)neřízena střela
R5 EBS Kábro 1.7
Megane 1.6e RN
minulost:
R19 Chamade 1.7 (šami)neřízena střela
R5 EBS Kábro 1.7
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 479
- Registrován: úte dub 07, 2009 18:49
Re: Sraz
aspon budu mit konkorenci[/quote]. Ve mě? No to určitě,to by mě ještě někdo musel tlačit. ;-D. Milan
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Kdo nebude chtít sprintovat, ten nemusí, ještě jsme na srazu nikoho nenutili jít disciplíny na kterou se necítil řidič nebo jeho auto
Ale já chci konečně poznat rozdíl mezi GTT (ála Anarki), GTE s F16ie motorem, Cliem 2.0 16v, Twingo RS a v neposlední řadě i R25 V6 Turbo
Tak si prosím nechte ty keci o primitivnosti sprintu a zvedněte hozenou rukavici
Ale já chci konečně poznat rozdíl mezi GTT (ála Anarki), GTE s F16ie motorem, Cliem 2.0 16v, Twingo RS a v neposlední řadě i R25 V6 Turbo
Tak si prosím nechte ty keci o primitivnosti sprintu a zvedněte hozenou rukavici
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Robo, tam se ale sprintovat rovně nedá, není kde brzdit Do příště piluj kuželky a budeš třeba lepší než teď, budeš druhý, teď jsi byl 12-tý
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
To si ze mě děláš srandu Honzo kdybych začal sprintovat na začátku letiště dráhu 400 metrů tak bych to do konce ubrzdil i kdybych řídil Twingo Jet Jasně že když se do půlky letiště nastavějí auta tak jsou podmínky na sprint špatné a není kde brzdit.
Nevím jestli znáš nouzovou plochu v Bánově, no je to tam stejně velký a jak za deště tak za sluníčka jsme tam odjezdili jak slalom tak sprinty a žádny problém
Co mám z pilovaní kuželek, to jako když někdo pojede R5 Maxi Turbem srazí 20 kuželek a já nesrazím žádnou tak mám jakože lepší a rychlejší auto
Jinak dík za výsledek akorát mě zajímá těch 11 lidí přede mnou
Nevím jestli znáš nouzovou plochu v Bánově, no je to tam stejně velký a jak za deště tak za sluníčka jsme tam odjezdili jak slalom tak sprinty a žádny problém
Co mám z pilovaní kuželek, to jako když někdo pojede R5 Maxi Turbem srazí 20 kuželek a já nesrazím žádnou tak mám jakože lepší a rychlejší auto
Jinak dík za výsledek akorát mě zajímá těch 11 lidí přede mnou
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Něco jinýho je to v 15-ti lidech, nebo v 50-ti a více.. V Bánově jste všichni XXXXXX, který sprintujete i pro rohlíky, ale tady to jedou i civilisti a občas i normální lidi, pro který to byl třeba první adrenalin za volantem v životě A jestli se nepletu, Viktor mě jistě opraví či doplní, ale v podmínkách pronájmu tý plochy bylo, že ne sprint.Anarki píše:To si ze mě děláš srandu Honzo kdybych začal sprintovat na začátku letiště dráhu 400 metrů tak bych to do konce ubrzdil i kdybych řídil Twingo Jet Jasně že když se do půlky letiště nastavějí auta tak jsou podmínky na sprint špatné a není kde brzdit.
Nevím jestli znáš nouzovou plochu v Bánově, no je to tam stejně velký a jak za deště tak za sluníčka jsme tam odjezdili jak slalom tak sprinty a žádny problém
Tak to není - jde o šikovnýho řidiče schopnýho využít potenciál auta tím vhodným způsobemAnarki píše:Co mám z pilovaní kuželek, to jako když někdo pojede R5 Maxi Turbem srazí 20 kuželek a já nesrazím žádnou tak mám jakože lepší a rychlejší auto
Jsem tam, stačí?Anarki píše:Jinak dík za výsledek akorát mě zajímá těch 11 lidí přede mnou
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Někdo sliboval spint?Anarki píše:Tiež by sme boli veľmi radi keby sa tá krásna veľká plocha na letisku využila viacúčelovo, napr. aby si zmerali sily nielen vodiči posádok ale aj ich autá t.j. sľubovaný šprint
Ale jinak, panove,
pokud se vas x domluvi, ze si chce zasprintovat, proc ne, da se to technicky zajistit, bude to mimo sraz, poslete mi penize dopredu, bo az neprijedete nebo se prerazite na trati, tak to z vas nedostanu a ze sveho pronajem platit nebudu... Tak fajn...
Nicmene nechtejte, abych z toho delal srazovou disciplinu.
jo a k tomu porazeni kuzelek... K cemu je rychle auto pokud ho ridic neovlada?
To bych mu ho vzal a radeji mu dal kolobezku. A az by se to naucil, pustil bych ho na kolo...
aneb rovne umi jezdit kazdej de.il ze?!DDT píše: jo a k tomu porazeni kuzelek... K cemu je rychle auto pokud ho ridic neovlada?
To bych mu ho vzal a radeji mu dal kolobezku. A az by se to naucil, pustil bych ho na kolo...
slalom byl nahodou fajn ... ale nejvic si ho uzil Viktor bych rekl
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
- osiris
- Člen RCČR
- Příspěvky: 966
- Registrován: pát úno 06, 2009 18:49
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
rovne umi jazdit samozrejme kazdej, ale jde o to porovnani aut ( samozrejme ne r5ky 1,1 s cliem 2,0 ale jedou spolu stejny nebo podobny motorizace... a ono rovne taky neumi jezdit kazdej, na to aby jsi vyhral sprint musis taky perfektne znat svoje auto...
aktuální: Honda Accord 1999 2,0i LS VTEC 147 HP
bejvávalo:
Renault Clio 1991 1,8 16V 135+ HP
Renault Clio 1994 1,2 RN 54 HP
[img]http://www.clio91-98.ic.cz/16v.png[/img]
bejvávalo:
Renault Clio 1991 1,8 16V 135+ HP
Renault Clio 1994 1,2 RN 54 HP
[img]http://www.clio91-98.ic.cz/16v.png[/img]
- HOnza_UL
- Člen RCČR
- Příspěvky: 403
- Registrován: sob srp 27, 2005 00:09
- Bydliště: Tlustice @ CZ
- Kontaktovat uživatele:
tak to nevim co potrebuju znat na aute ? zmacknu tlacitko sport a po odmavnuti slapnu na plyn a po dojeti do cile zase brzdu nic slozityho se mi na tom nezdaosiris píše:rovne umi jazdit samozrejme kazdej, ale jde o to porovnani aut ( samozrejme ne r5ky 1,1 s cliem 2,0 ale jedou spolu stejny nebo podobny motorizace... a ono rovne taky neumi jezdit kazdej, na to aby jsi vyhral sprint musis taky perfektne znat svoje auto...
Safrane 3.0 V6 Baccara v manuálu 123kw
Safrane 2.5 20V RXT 99 automat v plný náloži bez kůže 121kw
Audi A8 D3 4.2 V8 - aktuální vozítko
R5 GTE 1.7 69kw
R19 1.8 16V ph1 99kw
R19 1.8 cabrio Azur ph2 66kw
R11 1.4 turbo ph1
Jawa 350-634, Jawa 350-639, Honda CBR 1000F SC21 99kw
ex ... 2xR5 GTE 69 kW, 3xR19 cabrio, 1xSafrane 3.0 V6 24V, Vel Satis 3.5 V6 177kw Initiale atd .....
Safrane 2.5 20V RXT 99 automat v plný náloži bez kůže 121kw
Audi A8 D3 4.2 V8 - aktuální vozítko
R5 GTE 1.7 69kw
R19 1.8 16V ph1 99kw
R19 1.8 cabrio Azur ph2 66kw
R11 1.4 turbo ph1
Jawa 350-634, Jawa 350-639, Honda CBR 1000F SC21 99kw
ex ... 2xR5 GTE 69 kW, 3xR19 cabrio, 1xSafrane 3.0 V6 24V, Vel Satis 3.5 V6 177kw Initiale atd .....
Napodobne .Dan Black píše:
Mě se "letištní kličkování" líbilo a takových nas bylo mnogo...
To ze se ze sprintu stal slalom byl taky duvod proc jsem do toho sel. Na sprint jednak nemam auto a druhak o cem by to bylo? Tri, dva, jedna ... hamt na plyn, dloubat se v nose ... aha konec, tak fajn jde se brzdit. Nebylo by to ani z desetiny tak zajimavy jako byl ten slalom.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
- osiris
- Člen RCČR
- Příspěvky: 966
- Registrován: pát úno 06, 2009 18:49
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
mas automat ?HOnza_UL píše:tak to nevim co potrebuju znat na aute ? zmacknu tlacitko sport a po odmavnuti slapnu na plyn a po dojeti do cile zase brzdu nic slozityho se mi na tom nezdaosiris píše:rovne umi jazdit samozrejme kazdej, ale jde o to porovnani aut ( samozrejme ne r5ky 1,1 s cliem 2,0 ale jedou spolu stejny nebo podobny motorizace... a ono rovne taky neumi jezdit kazdej, na to aby jsi vyhral sprint musis taky perfektne znat svoje auto...
ja kdyz udelam hamt, auto hrabe na 1, 2 i na 3...
se svim autem se musis umet i rozjet a radit natolik rychle a presne aby te nezdrzovalo hrabani kol nebo naopak pomaly stoupani otacek, radit presne a rychle a vedet i v jakejch otackach preradit aby to nebylo moc brzo -> pri dalsim stupni moc nizky otacky a nebo pozde -> omezovac co rapidne snizi ty stavajici... pri tomhle jde sice o desetiny ale tema se v tehle azvodech vyhrava....
a nevim proc by na sprint nemohl jit nekdo se slabym motorem, kdyz vedle nej bude stat auto se stejnym nebo podobnym vykonem...
a kdyz vedle sebe psotavis dve uplne stejny auta, tak se pak prave vidi, kdo svoje auto umi skrotit lip... proto se taky delaj skupiny podle obsahu a uprav jako je treba turbo a podobny veci
samozrejme nic proti slalomu, byl super a je to o necem uplne jinem
aktuální: Honda Accord 1999 2,0i LS VTEC 147 HP
bejvávalo:
Renault Clio 1991 1,8 16V 135+ HP
Renault Clio 1994 1,2 RN 54 HP
[img]http://www.clio91-98.ic.cz/16v.png[/img]
bejvávalo:
Renault Clio 1991 1,8 16V 135+ HP
Renault Clio 1994 1,2 RN 54 HP
[img]http://www.clio91-98.ic.cz/16v.png[/img]
-
- Starting member
- Příspěvky: 93
- Registrován: sob led 24, 2009 17:20
- Bydliště: Frenštát-Praha
- Kontaktovat uživatele:
jestli Ti auto hrabe na 1,2 i 3 tak jsou z něj hotové třírychlostní hrábě Ted vážně, přeci jen ten slalom má něco do sebe, a když si pak zreviduješ na videu svou jízdu...co dodat, najde člověk hooodně volných rezerv, kde se mohly eliminovat sekundy...Jo a ty různé vzdálenosti kuželů prověřily taky pěkně odhad vzdalenosti. U sprintu je to "jen" znát možnosti motoru a nemít "hluchů muchu v uchu " tož výkonům zdar
Clio II, 02, 1.5dci, 60kW (piškot)- už není..
Megane II, 07, 2.0dci 110kW (střela..)
R Master 02, 2.2DTi (fachman)
Espace 06, 2.0T 125kW (kyselina sírová.. )
Megane II, 07, 2.0dci 110kW (střela..)
R Master 02, 2.2DTi (fachman)
Espace 06, 2.0T 125kW (kyselina sírová.. )
- osiris
- Člen RCČR
- Příspěvky: 966
- Registrován: pát úno 06, 2009 18:49
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
oboje je uplne o necem jinym... jen je skoda ze jsem ten slalom jet nemohl, tesil sem se na nej
aktuální: Honda Accord 1999 2,0i LS VTEC 147 HP
bejvávalo:
Renault Clio 1991 1,8 16V 135+ HP
Renault Clio 1994 1,2 RN 54 HP
[img]http://www.clio91-98.ic.cz/16v.png[/img]
bejvávalo:
Renault Clio 1991 1,8 16V 135+ HP
Renault Clio 1994 1,2 RN 54 HP
[img]http://www.clio91-98.ic.cz/16v.png[/img]
-
- Starting member
- Příspěvky: 93
- Registrován: sob led 24, 2009 17:20
- Bydliště: Frenštát-Praha
- Kontaktovat uživatele:
to urcite ze je to jine, u toho slalomu se ojely pneu i ze stran )
pri sprintu bych mel trosku obavy u meho liškota o synchron na 3.stupni, malinko ho uz nekdo nacal a kdyz specham "pro rohliky" tak brblí... Tak do podzimu dolad sve hrábě a hurá na plochu!!!
pri sprintu bych mel trosku obavy u meho liškota o synchron na 3.stupni, malinko ho uz nekdo nacal a kdyz specham "pro rohliky" tak brblí... Tak do podzimu dolad sve hrábě a hurá na plochu!!!
Clio II, 02, 1.5dci, 60kW (piškot)- už není..
Megane II, 07, 2.0dci 110kW (střela..)
R Master 02, 2.2DTi (fachman)
Espace 06, 2.0T 125kW (kyselina sírová.. )
Megane II, 07, 2.0dci 110kW (střela..)
R Master 02, 2.2DTi (fachman)
Espace 06, 2.0T 125kW (kyselina sírová.. )
Mne nehrabe ani na jednicku. To bude asi hlavni rozdil proc na to mame odlisny nazor .osiris píše:ja kdyz udelam hamt, auto hrabe na 1, 2 i na 3...
Protoze to akorat zadupnes o podlahu a jenom koukas jak to takhle jede/nejede . Oproti tomu slalomu je to fakt nuda.osiris píše:a nevim proc by na sprint nemohl jit nekdo se slabym motorem
Vono mozna pro okoli ten muj slalom byla asi uplne stejna nuda, ale mne to prislo zabavnejsi nez jet rovne .
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů