23. SRAZ RENAULT CLUBU A PŘÁTEL ZNAČKY - 4.-6.9.2009

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
ITexpert
Člen RCČR
Příspěvky: 2456
Registrován: ned led 11, 2009 17:18
Bydliště: Stochov

Re: Sraz

Příspěvek od ITexpert » ned čer 21, 2009 22:58

Milan Havlát píše:
Anarki píše:Tiež by sme boli veľmi radi keby sa tá krásna veľká plocha na letisku využila viacúčelovo, napr. aby si zmerali sily nielen vodiči posádok ale aj ich autá t.j. sľubovaný šprint :)
. Ahoj slalom snad dám. Ale ten sprint nevím,nevím. Anarki teď si mě rozesmál,já a sprint se svojí motorizací. Milan
foukneme to biturbem a kompresorem :lol: nechces tam narvat tu 1,4ku co mam v 11nactce :lol:
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984

Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993

ITexpert

Milan Havlát
Člen RCČR
Příspěvky: 479
Registrován: úte dub 07, 2009 18:49

Re: Sraz

Příspěvek od Milan Havlát » ned čer 21, 2009 23:00

ITexpert píše:
Milan Havlát píše:
Anarki píše:Tiež by sme boli veľmi radi keby sa tá krásna veľká plocha na letisku využila viacúčelovo, napr. aby si zmerali sily nielen vodiči posádok ale aj ich autá t.j. sľubovaný šprint :)
. Ahoj slalom snad dám. Ale ten sprint nevím,nevím. Anarki teď si mě rozesmál,já a sprint se svojí motorizací. Milan
foukneme to biturbem a kompresorem :lol: nechces tam narvat tu 1,4ku co mam v 11nactce :lol:
. Zní to lákavě ale já bych to chtěl zachovat jako originál. To by se muselo něco stát s motorem. Pak bych o tom začal přemýšlet. A ještě co by si za to chtěl. Milan

ITexpert
Člen RCČR
Příspěvky: 2456
Registrován: ned led 11, 2009 17:18
Bydliště: Stochov

Re: Sraz

Příspěvek od ITexpert » ned čer 21, 2009 23:01

Milan Havlát píše:
ITexpert píše:
Milan Havlát píše:
Anarki píše:Tiež by sme boli veľmi radi keby sa tá krásna veľká plocha na letisku využila viacúčelovo, napr. aby si zmerali sily nielen vodiči posádok ale aj ich autá t.j. sľubovaný šprint :)
. Ahoj slalom snad dám. Ale ten sprint nevím,nevím. Anarki teď si mě rozesmál,já a sprint se svojí motorizací. Milan
foukneme to biturbem a kompresorem :lol: nechces tam narvat tu 1,4ku co mam v 11nactce :lol:
. Zní to lákavě ale já bych to chtěl zachovat jako originál. To by se muselo něco stát s motorem. Pak bych o tom začal přemýšlet. A ještě co by si za to chtěl. Milan
po vikendu me tak nas.al ze si ho prijed vyndat a odvez si ho treba i s celou napravou :wink:
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984

Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993

ITexpert

Milan Havlát
Člen RCČR
Příspěvky: 479
Registrován: úte dub 07, 2009 18:49

Re: Sraz

Příspěvek od Milan Havlát » ned čer 21, 2009 23:04

ITexpert píše:
Milan Havlát píše:
ITexpert píše:
Milan Havlát píše:
Anarki píše:Tiež by sme boli veľmi radi keby sa tá krásna veľká plocha na letisku využila viacúčelovo, napr. aby si zmerali sily nielen vodiči posádok ale aj ich autá t.j. sľubovaný šprint :)
. Ahoj slalom snad dám. Ale ten sprint nevím,nevím. Anarki teď si mě rozesmál,já a sprint se svojí motorizací. Milan
foukneme to biturbem a kompresorem :lol: nechces tam narvat tu 1,4ku co mam v 11nactce :lol:
. Zní to lákavě ale já bych to chtěl zachovat jako originál. To by se muselo něco stát s motorem. Pak bych o tom začal přemýšlet. A ještě co by si za to chtěl. Milan
po vikendu me tak nas.al ze si ho prijed vyndat a odvez si ho treba i s celou napravou :wink:
. Copak copak,nejde to rozebrat nebo co se stalo? Milan

ITexpert
Člen RCČR
Příspěvky: 2456
Registrován: ned led 11, 2009 17:18
Bydliště: Stochov

Re: Sraz

Příspěvek od ITexpert » ned čer 21, 2009 23:05

Milan Havlát píše:
ITexpert píše:
Milan Havlát píše:
ITexpert píše:
Milan Havlát píše:
Anarki píše:Tiež by sme boli veľmi radi keby sa tá krásna veľká plocha na letisku využila viacúčelovo, napr. aby si zmerali sily nielen vodiči posádok ale aj ich autá t.j. sľubovaný šprint :)
. Ahoj slalom snad dám. Ale ten sprint nevím,nevím. Anarki teď si mě rozesmál,já a sprint se svojí motorizací. Milan
foukneme to biturbem a kompresorem :lol: nechces tam narvat tu 1,4ku co mam v 11nactce :lol:
. Zní to lákavě ale já bych to chtěl zachovat jako originál. To by se muselo něco stát s motorem. Pak bych o tom začal přemýšlet. A ještě co by si za to chtěl. Milan
po vikendu me tak nas.al ze si ho prijed vyndat a odvez si ho treba i s celou napravou :wink:
. Copak copak,nejde to rozebrat nebo co se stalo? Milan
nechce ven s auta :lol: a na tom ted stojim :lol: ale to pujde ... uz shanim hydraulicky nuzky :-) na flexe sem utavil 2 kotouce po petikilu kus no des :roll:
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984

Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993

ITexpert

Milan Havlát
Člen RCČR
Příspěvky: 479
Registrován: úte dub 07, 2009 18:49

Sraz

Příspěvek od Milan Havlát » ned čer 21, 2009 23:15

Ajtý hele ty si nečetl příspěvky od Šílenýho Ivana? Ten to dělal sekerou a flexu používal jen na nabroušení sekery. Milan

ITexpert
Člen RCČR
Příspěvky: 2456
Registrován: ned led 11, 2009 17:18
Bydliště: Stochov

Re: Sraz

Příspěvek od ITexpert » ned čer 21, 2009 23:16

Milan Havlát píše:Ajtý hele ty si nečetl příspěvky od Šílenýho Ivana? Ten to dělal sekerou a flexu používal jen na nabroušení sekery. Milan
tak na to sem byl za A) bud malo pod vlivem a nebo za B) nejsem psychous :wink: :twisted:
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984

Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993

ITexpert

kubinc
Člen RCČR
Příspěvky: 124
Registrován: stř zář 12, 2007 23:53
Bydliště: Praha 10 na ubytovně
Kontaktovat uživatele:

Re: Sraz

Příspěvek od kubinc » ned čer 21, 2009 23:26

Milan Havlát píše:
Anarki píše:Tiež by sme boli veľmi radi keby sa tá krásna veľká plocha na letisku využila viacúčelovo, napr. aby si zmerali sily nielen vodiči posádok ale aj ich autá t.j. sľubovaný šprint :)
. Ahoj slalom snad dám. Ale ten sprint nevím,nevím. Anarki teď si mě rozesmál,já a sprint se svojí motorizací. Milan

aspon budu mit konkorenci
současnost:
Megane 1.6e RN
minulost:
R19 Chamade 1.7 (šami)neřízena střela
R5 EBS Kábro 1.7

Milan Havlát
Člen RCČR
Příspěvky: 479
Registrován: úte dub 07, 2009 18:49

Re: Sraz

Příspěvek od Milan Havlát » ned čer 21, 2009 23:30

aspon budu mit konkorenci[/quote]. Ve mě? No to určitě,to by mě ještě někdo musel tlačit. ;-D. Milan

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon čer 22, 2009 00:06

Kdo nebude chtít sprintovat, ten nemusí, ještě jsme na srazu nikoho nenutili jít disciplíny na kterou se necítil řidič nebo jeho auto :wink:
Ale já chci konečně poznat rozdíl mezi GTT (ála Anarki), GTE s F16ie motorem, Cliem 2.0 16v, Twingo RS a v neposlední řadě i R25 V6 Turbo :twisted:
Tak si prosím nechte ty keci o primitivnosti sprintu a zvedněte hozenou rukavici :zen13:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pon čer 22, 2009 00:43

Robo, tam se ale sprintovat rovně nedá, není kde brzdit :) Do příště piluj kuželky a budeš třeba lepší než teď, budeš druhý, teď jsi byl 12-tý :D
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon čer 22, 2009 01:05

To si ze mě děláš srandu Honzo :o kdybych začal sprintovat na začátku letiště dráhu 400 metrů tak bych to do konce ubrzdil i kdybych řídil Twingo Jet :idea: Jasně že když se do půlky letiště nastavějí auta tak jsou podmínky na sprint špatné a není kde brzdit.
Nevím jestli znáš nouzovou plochu v Bánově, no je to tam stejně velký a jak za deště tak za sluníčka jsme tam odjezdili jak slalom tak sprinty a žádny problém :idea:

Co mám z pilovaní kuželek, to jako když někdo pojede R5 Maxi Turbem srazí 20 kuželek a já nesrazím žádnou tak mám jakože lepší a rychlejší auto :(

Jinak dík za výsledek akorát mě zajímá těch 11 lidí přede mnou :D
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pon čer 22, 2009 01:33

Anarki píše:To si ze mě děláš srandu Honzo :o kdybych začal sprintovat na začátku letiště dráhu 400 metrů tak bych to do konce ubrzdil i kdybych řídil Twingo Jet :idea: Jasně že když se do půlky letiště nastavějí auta tak jsou podmínky na sprint špatné a není kde brzdit.
Nevím jestli znáš nouzovou plochu v Bánově, no je to tam stejně velký a jak za deště tak za sluníčka jsme tam odjezdili jak slalom tak sprinty a žádny problém :idea:
Něco jinýho je to v 15-ti lidech, nebo v 50-ti a více.. V Bánově jste všichni XXXXXX, který sprintujete i pro rohlíky, ale tady to jedou i civilisti a občas i normální lidi, pro který to byl třeba první adrenalin za volantem v životě :) A jestli se nepletu, Viktor mě jistě opraví či doplní, ale v podmínkách pronájmu tý plochy bylo, že ne sprint.
Anarki píše:Co mám z pilovaní kuželek, to jako když někdo pojede R5 Maxi Turbem srazí 20 kuželek a já nesrazím žádnou tak mám jakože lepší a rychlejší auto :(
Tak to není - jde o šikovnýho řidiče schopnýho využít potenciál auta tím vhodným způsobem :wink:
Anarki píše:Jinak dík za výsledek akorát mě zajímá těch 11 lidí přede mnou :D
Jsem tam, stačí? :D
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » pon čer 22, 2009 02:00

Anarki píše:Tiež by sme boli veľmi radi keby sa tá krásna veľká plocha na letisku využila viacúčelovo, napr. aby si zmerali sily nielen vodiči posádok ale aj ich autá t.j. sľubovaný šprint :)
Někdo sliboval spint?

Ale jinak, panove,
pokud se vas x domluvi, ze si chce zasprintovat, proc ne, da se to technicky zajistit, bude to mimo sraz, poslete mi penize dopredu, bo az neprijedete nebo se prerazite na trati, tak to z vas nedostanu a ze sveho pronajem platit nebudu... Tak fajn...
Nicmene nechtejte, abych z toho delal srazovou disciplinu.

jo a k tomu porazeni kuzelek... K cemu je rychle auto pokud ho ridic neovlada?
To bych mu ho vzal a radeji mu dal kolobezku. A az by se to naucil, pustil bych ho na kolo...
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Dan Black
Člen RCČR
Příspěvky: 1830
Registrován: pát zář 14, 2007 14:40
Bydliště: Bílina

Příspěvek od Dan Black » pon čer 22, 2009 02:03

DDT píše:jo a k tomu porazeni kuzelek... K cemu je rychle auto pokud ho ridic neovlada?
To bych mu ho vzal a radeji mu dal kolobezku. A az by se to naucil, pustil bych ho na kolo...
:t18:
Mě se "letištní kličkování" líbilo a takových nas bylo mnogo... 8)
Kia Rio 2017
Scenic 2001 1.6/16v
Vzpomínáme...Škoda 105 (s něčím se začít musí)...Twingo Helios (prosklená střecha, zdroj potěšení i vzteku)

Obrázek Obrázek

ITexpert
Člen RCČR
Příspěvky: 2456
Registrován: ned led 11, 2009 17:18
Bydliště: Stochov

Příspěvek od ITexpert » pon čer 22, 2009 09:00

DDT píše: jo a k tomu porazeni kuzelek... K cemu je rychle auto pokud ho ridic neovlada?
To bych mu ho vzal a radeji mu dal kolobezku. A az by se to naucil, pustil bych ho na kolo...
aneb rovne umi jezdit kazdej de.il ze?!

slalom byl nahodou fajn ... ale nejvic si ho uzil Viktor bych rekl :wink:
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984

Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993

ITexpert

Uživatelský avatar
osiris
Člen RCČR
Příspěvky: 966
Registrován: pát úno 06, 2009 18:49
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od osiris » pon čer 22, 2009 12:40

rovne umi jazdit samozrejme kazdej, ale jde o to porovnani aut ( samozrejme ne r5ky 1,1 s cliem 2,0 ale jedou spolu stejny nebo podobny motorizace... a ono rovne taky neumi jezdit kazdej, na to aby jsi vyhral sprint musis taky perfektne znat svoje auto...
aktuální: Honda Accord 1999 2,0i LS VTEC 147 HP
bejvávalo:
Renault Clio 1991 1,8 16V 135+ HP
Renault Clio 1994 1,2 RN 54 HP
[img]http://www.clio91-98.ic.cz/16v.png[/img]

Uživatelský avatar
HOnza_UL
Člen RCČR
Příspěvky: 403
Registrován: sob srp 27, 2005 00:09
Bydliště: Tlustice @ CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HOnza_UL » pon čer 22, 2009 13:10

osiris píše:rovne umi jazdit samozrejme kazdej, ale jde o to porovnani aut ( samozrejme ne r5ky 1,1 s cliem 2,0 ale jedou spolu stejny nebo podobny motorizace... a ono rovne taky neumi jezdit kazdej, na to aby jsi vyhral sprint musis taky perfektne znat svoje auto...
tak to nevim co potrebuju znat na aute ? zmacknu tlacitko sport a po odmavnuti slapnu na plyn a po dojeti do cile zase brzdu nic slozityho se mi na tom nezda :lol: :wink:
Safrane 3.0 V6 Baccara v manuálu 123kw
Safrane 2.5 20V RXT 99 automat v plný náloži bez kůže 121kw
Audi A8 D3 4.2 V8 - aktuální vozítko
R5 GTE 1.7 69kw
R19 1.8 16V ph1 99kw
R19 1.8 cabrio Azur ph2 66kw
R11 1.4 turbo ph1
Jawa 350-634, Jawa 350-639, Honda CBR 1000F SC21 99kw
ex ... 2xR5 GTE 69 kW, 3xR19 cabrio, 1xSafrane 3.0 V6 24V, Vel Satis 3.5 V6 177kw Initiale atd .....

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od kmarty » pon čer 22, 2009 13:18

Dan Black píše::t18:
Mě se "letištní kličkování" líbilo a takových nas bylo mnogo... 8)
Napodobne :-).
To ze se ze sprintu stal slalom byl taky duvod proc jsem do toho sel. Na sprint jednak nemam auto a druhak o cem by to bylo? Tri, dva, jedna ... hamt na plyn, dloubat se v nose ... aha konec, tak fajn jde se brzdit. Nebylo by to ani z desetiny tak zajimavy jako byl ten slalom.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

Uživatelský avatar
osiris
Člen RCČR
Příspěvky: 966
Registrován: pát úno 06, 2009 18:49
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od osiris » pon čer 22, 2009 14:29

HOnza_UL píše:
osiris píše:rovne umi jazdit samozrejme kazdej, ale jde o to porovnani aut ( samozrejme ne r5ky 1,1 s cliem 2,0 ale jedou spolu stejny nebo podobny motorizace... a ono rovne taky neumi jezdit kazdej, na to aby jsi vyhral sprint musis taky perfektne znat svoje auto...
tak to nevim co potrebuju znat na aute ? zmacknu tlacitko sport a po odmavnuti slapnu na plyn a po dojeti do cile zase brzdu nic slozityho se mi na tom nezda :lol: :wink:
mas automat ?
ja kdyz udelam hamt, auto hrabe na 1, 2 i na 3...
se svim autem se musis umet i rozjet a radit natolik rychle a presne aby te nezdrzovalo hrabani kol nebo naopak pomaly stoupani otacek, radit presne a rychle a vedet i v jakejch otackach preradit aby to nebylo moc brzo -> pri dalsim stupni moc nizky otacky a nebo pozde -> omezovac co rapidne snizi ty stavajici... pri tomhle jde sice o desetiny ale tema se v tehle azvodech vyhrava....

a nevim proc by na sprint nemohl jit nekdo se slabym motorem, kdyz vedle nej bude stat auto se stejnym nebo podobnym vykonem...
a kdyz vedle sebe psotavis dve uplne stejny auta, tak se pak prave vidi, kdo svoje auto umi skrotit lip... proto se taky delaj skupiny podle obsahu a uprav jako je treba turbo a podobny veci


samozrejme nic proti slalomu, byl super a je to o necem uplne jinem
aktuální: Honda Accord 1999 2,0i LS VTEC 147 HP
bejvávalo:
Renault Clio 1991 1,8 16V 135+ HP
Renault Clio 1994 1,2 RN 54 HP
[img]http://www.clio91-98.ic.cz/16v.png[/img]

Lipus
Starting member
Příspěvky: 93
Registrován: sob led 24, 2009 17:20
Bydliště: Frenštát-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lipus » pon čer 22, 2009 15:09

jestli Ti auto hrabe na 1,2 i 3 tak jsou z něj hotové třírychlostní hrábě :wink: Ted vážně, přeci jen ten slalom má něco do sebe, a když si pak zreviduješ na videu svou jízdu...co dodat, najde člověk hooodně volných rezerv, kde se mohly eliminovat sekundy...Jo a ty různé vzdálenosti kuželů prověřily taky pěkně odhad vzdalenosti. U sprintu je to "jen" znát možnosti motoru a nemít "hluchů muchu v uchu :D " tož výkonům zdar
Clio II, 02, 1.5dci, 60kW (piškot)- už není..
Megane II, 07, 2.0dci 110kW (střela..)
R Master 02, 2.2DTi (fachman)
Espace 06, 2.0T 125kW (kyselina sírová.. :-) )

Uživatelský avatar
osiris
Člen RCČR
Příspěvky: 966
Registrován: pát úno 06, 2009 18:49
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od osiris » pon čer 22, 2009 16:17

oboje je uplne o necem jinym... jen je skoda ze jsem ten slalom jet nemohl, tesil sem se na nej :(
aktuální: Honda Accord 1999 2,0i LS VTEC 147 HP
bejvávalo:
Renault Clio 1991 1,8 16V 135+ HP
Renault Clio 1994 1,2 RN 54 HP
[img]http://www.clio91-98.ic.cz/16v.png[/img]

Lipus
Starting member
Příspěvky: 93
Registrován: sob led 24, 2009 17:20
Bydliště: Frenštát-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lipus » pon čer 22, 2009 16:25

to urcite ze je to jine, u toho slalomu se ojely pneu i ze stran :-))
pri sprintu bych mel trosku obavy u meho liškota o synchron na 3.stupni, malinko ho uz nekdo nacal a kdyz specham "pro rohliky" tak brblí... Tak do podzimu dolad sve hrábě a hurá na plochu!!! :wink:
Clio II, 02, 1.5dci, 60kW (piškot)- už není..
Megane II, 07, 2.0dci 110kW (střela..)
R Master 02, 2.2DTi (fachman)
Espace 06, 2.0T 125kW (kyselina sírová.. :-) )

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od kmarty » pon čer 22, 2009 16:26

osiris píše:ja kdyz udelam hamt, auto hrabe na 1, 2 i na 3...
Mne nehrabe ani na jednicku. To bude asi hlavni rozdil proc na to mame odlisny nazor :-).
osiris píše:a nevim proc by na sprint nemohl jit nekdo se slabym motorem
Protoze to akorat zadupnes o podlahu a jenom koukas jak to takhle jede/nejede :-). Oproti tomu slalomu je to fakt nuda.
Vono mozna pro okoli ten muj slalom byla asi uplne stejna nuda, ale mne to prislo zabavnejsi nez jet rovne :-).
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

Lipus
Starting member
Příspěvky: 93
Registrován: sob led 24, 2009 17:20
Bydliště: Frenštát-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lipus » pon čer 22, 2009 16:32

jojo, a takový slalomový sprint a na šotolině!!!! to by byl teprve MAZEC!! to by byly prověrky 8)
Clio II, 02, 1.5dci, 60kW (piškot)- už není..
Megane II, 07, 2.0dci 110kW (střela..)
R Master 02, 2.2DTi (fachman)
Espace 06, 2.0T 125kW (kyselina sírová.. :-) )

Odpovědět

Zpět na „Srazy a akce Renault clubu“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů