23. SRAZ RENAULT CLUBU A PŘÁTEL ZNAČKY - 4.-6.9.2009

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
R.A.
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: pon led 15, 2007 21:25
Bydliště: Brno

Příspěvek od R.A. » stř zář 09, 2009 10:58

Tak znova na čisto.

Na sraze jsem se bavil s člověkem z toho Clia s brněnskou značkou. Jelikož zajel u kempu 54 + 0, tak jsem se domníval, že to musel vyhrát, co jsen tak viděl, tak se jezdilo minuta+ trestný. Takže jsem se na něho díval i na letišti a byl to on kdo vyjel mimo asfalt a měl čas 41. Když jsme se bavili ráno, tak říkal, že u Viktora jel strašně rychle a že rychleji už to určitě nešlo, a tím mě jen utvrdil v tom, že jsem si ho ve výsledkách přiřadil špatně ke Kubovi, kterej má 1. 27. 1. Kuba (jestli tomu už dobře rozumím = presscott) měl tedy na letišti asi mnohem víc (čistý čas), ale i tak mě mrzí, že jsem neviděl aspoň jeho zručku u kempu.
Škoda, že u výsledků nejsou i časy, a u orienťáků body.

Co se týče testu, tak výsledky nebyly, ale jistá skupinka jsme je viděli někdy v noci. Co si ještě pomatuju:

Elba-Italie
Faerské ostrovy-Dánsko
funkce-hyperbola (s tím už jsem se i smířil)
deuterium-vodík
F1-V10 (nejsem si jistej, ale určitě ne V8 )
chlazení-b) ale už nevím co to bylo

Uživatelský avatar
R.A.
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: pon led 15, 2007 21:25
Bydliště: Brno

Příspěvek od R.A. » stř zář 09, 2009 11:21

R11 píše: S timhle si ale dovolim nesouhlasit, prijeli jsme na misto, rekli jsme si "je to blbost, je tam zakaz - hele tamhle je SPK, tam jedem". To znamena, ze jsme SPK videli i bez prujezdu krizovatkou a proto nam to prislo jako chytak.
Jak píše Viktor, správný plech byl až při jízdě ostře vlevo a před zákazem vlevo (SPK A). Plech na hlavní (myslím K), tam byl pravděpodobně z důvodu odvrácení pozornosti od té ostré levé. Někdo tu ještě psal, že pro něho to místo je jedna křižovatka. To ale ne,a pokud se komunikace nestýkají v jednom bodě je to jasně více křižovatek. Do reálného okna můžeš nakreslit i více jak jednu křižovatku, viz. třeba den po házení poklic, trojúhelníček se šipkou doprava. Ale taky nemusíš, i když je to blízko u sebe, viz. noc, tvar šikmo vpravo a L, L, přes SPK I (jela se tam i spanilka)...
Z toho co píšeš mi možná ještě příjde, že jste si nevšimli té spojky před zákazem zpátky na hlavní..

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od kmarty » stř zář 09, 2009 11:48

R.A. píše:Z toho co píšeš mi možná ještě příjde, že jste si nevšimli té spojky před zákazem zpátky na hlavní..
My si ji taky vsimli az kdyz jsme se vraceli, pac jsme dojeli na krizovatku, ktera nam podle itiku vubec nesedela :-)
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

Uživatelský avatar
yeppi
Junior member
Příspěvky: 215
Registrován: ned zář 19, 2004 16:24
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yeppi » stř zář 09, 2009 13:28

Jan Kalina píše:Alliance je taky cabrio (Convertible), ale nejen cabrio. Alliance je 4-dvéřový sedan jako R9, i 2-dvéřový sedan, i už to zmíněný cabrio. Encore je 3- i 5-dvéřový hatchback jako R11.
Díky Honzo za doplnění, ty to budeš vědět stoprocentně:-))
ex: R11 1,4 GTL '87, R11 1,7 GTX '89, Laguna I 1.6 16V GT Concorde '99, Laguna II 1.9 dCi 88kW Privilege '01, Clio Sport 2.0 16V 182k '04 Nyní: Volvo XC90 II D5 Inscription '17, Megané CC 2.0 16V '09 Privilege, Moto Guzzi GT 8V '12
Vicemistr Renault 2009, 2010 a 2012, Mistr Renault 2013, 2014

Uživatelský avatar
yeppi
Junior member
Příspěvky: 215
Registrován: ned zář 19, 2004 16:24
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yeppi » stř zář 09, 2009 13:46

R.A. píše: Elba-Italie
Faerské ostrovy-Dánsko
funkce-hyperbola (s tím už jsem se i smířil)
deuterium-vodík
F1-V10 (nejsem si jistej, ale určitě ne V8 )
chlazení-b) ale už nevím co to bylo
Espace F1 je samozřejmě V10
Tlakové chlazení bylo prvně v R4.

Ty letopočty si vůbec nepamatuju, přecejen jsme ten test viděli asi v jednu v noci:-))
ex: R11 1,4 GTL '87, R11 1,7 GTX '89, Laguna I 1.6 16V GT Concorde '99, Laguna II 1.9 dCi 88kW Privilege '01, Clio Sport 2.0 16V 182k '04 Nyní: Volvo XC90 II D5 Inscription '17, Megané CC 2.0 16V '09 Privilege, Moto Guzzi GT 8V '12
Vicemistr Renault 2009, 2010 a 2012, Mistr Renault 2013, 2014

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » stř zář 09, 2009 15:02

R.A. píše:Jak píše Viktor, správný plech byl až při jízdě ostře vlevo a před zákazem vlevo (SPK A). Plech na hlavní (myslím K), tam byl pravděpodobně z důvodu odvrácení pozornosti od té ostré levé. Někdo tu ještě psal, že pro něho to místo je jedna křižovatka. To ale ne,a pokud se komunikace nestýkají v jednom bodě je to jasně více křižovatek. Do reálného okna můžeš nakreslit i více jak jednu křižovatku, viz. třeba den po házení poklic, trojúhelníček se šipkou doprava. Ale taky nemusíš, i když je to blízko u sebe, viz. noc, tvar šikmo vpravo a L, L, přes SPK I (jela se tam i spanilka)...
Z toho co píšeš mi možná ještě příjde, že jste si nevšimli té spojky před zákazem zpátky na hlavní..
Tak sakra jak tam byly ty tabulky? My si vsimli jen te na hlavni. Ty vracecky do zakazu a ty spojky zpatky na hlavni jsme si vsimli, ta tabule SPK A stala kde presne? Tu jsme teda fakt nevideli...
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

Uživatelský avatar
R.A.
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: pon led 15, 2007 21:25
Bydliště: Brno

Příspěvek od R.A. » stř zář 09, 2009 15:15

R11 píše: Tak sakra jak tam byly ty tabulky? My si vsimli jen te na hlavni. Ty vracecky do zakazu a ty spojky zpatky na hlavni jsme si vsimli, ta tabule SPK A stala kde presne? Tu jsme teda fakt nevideli...
V té spojce. Tzn. Když jsi jel z "hlavní" ostře doleva (tvar v iti), pak před zákazem nuceně doleva a než jsi dojel na tu "hlavní" (10m, kde zase tvar v iti), tak tam stála SPK A. Takže z cesty byla kolmo k tobě, takže šla lehce přehlídnout, navíc tam byly nějaký keře, ale jak se obočilo, tak už vidět byla krásně.

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » stř zář 09, 2009 16:24

No jo, tak to jsme nemohli videt ani nahodou. Takze diky moc za vysvetleni, priste budeme pocitat i s takovyhlema zaludnostma :wink:
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » stř zář 09, 2009 18:44

alcapone píše:...tak proč furt někdě jezdíme. Ano zručka na parkovišti, te základ, pak je jasná spanilka a proč hned na ní nenavázat orienťákem, který nás přiveze zpět do campu. Nevím jak ostatní, tak já jsem přijel v pátek večer, totálně utahanej z práce a měl jsem ani ne po chvilce jet někam hledat nějakýho blázna. Ne řekl jsem děkuji nejedu a šel vybalovat a nakoupit věci na večer a sobotu. Opravdu je nutné v pátek večer něco dělat. Každej si stejnak chce v pátek pokecat a vybalit....
Nikdo nikde nemusí "furt" jezdit.
Je to sraz. V rámci srazu je také sportovní vyžití pro ty, co takový způsob srazu mají rádi.
Nikdo není nucen se sportovních aktivit účastnit. Každý může zůstat v kempu a pokecat s ostatními, kteří se neúčastní.
Už několikrát tady padlo, že sraz by měl být o zábavě. Každý si může z programu vybrat to, co mu vyhovuje a neúčastnit se toho, co mu nesedí.
Statisticky se orienťáků účastní kolem 60% účastníků srazu a 40% dělá něco jiného.
Cca 80% se účastní zručky a zbytek se buď kouká nebo dělá něco jiného.
95% se účastní spanilky... a tak dále...
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » stř zář 09, 2009 18:57

Jan Kalina píše:Konečně jsem doma na dýl než jen na krátký přespání, takže stručné info pro ty, kteří asi nechápali, proč jsem napsal do anketního lístku to, co jsem napsal - na srazy Renaultclubu jsem jezdil kvůli zajímavým autům, kterýma se tam jejich majitelé dříve jezdili chlubit. Zároveň jsem tam potkal a potkával spousty kamarádů s podobnými zájmy, bylo co obdivovat a o čem s kým pokecat. Postupem času na tyto srazy přestaly zajímavý auta jezdit, ale aspoň bylo s kým o čem pokecat, kamarádi jezdili, ty zajímavý auta si najdu na jiných akcích. Na posledních srazech však už chybí i ti kamarádi. Když se jich zeptám proč nebyli nebo nejedou na sraz RCČR, odpoví mi "..a proč? co bych tam dělal? někam se honit několik hodin po nocích apod? to není pro mě zábava..". Snažím se přemlouvat a zvát na srazy lidi, kteří dřív k nám jezdili, i ty, kteří u nás nikdy nebyli. Ale bohužel, nechtějí. Není to kvůli krizi, že by nejeli nikam - dají holt přednost jiným akcím. Já až dosud dával bez výjimky přednost akcím RCČR, po letošku tohle změním. Na tento sraz jsem chtěl původně přijet už ve čtvrtek a bylo-li by potřeba, tak s něčím pomoct či probrat nějaký věci ohledně fóra apod. Nakonec jsem dřív jak v pátek navečer přijet nemohl a příště to bude fakt už zas jen na otočku v sobotu, za víc mi to už vážně nestojí.
Možná jsem jenom já vyjádřil svůj názor tak ostře - ale když ty negativní ohlasy slyším stále častěji a stále od více lidí, nemůžu před tím zavírat oči a dělat, že to nevidím a neslyším.
Honzo, kritizovat umí každej.
Od tebe bych čekal trochu víc.
Byl jsi zpruzelej už před srazem - viz tvé předchozí příspěvky, byl jsi zpruzelej na sraze...
Štvaly tě soutěže, přesto jsi je všechny absolvoval - proboha proč? To fakt není povinnost.
Tvůj komentář v anketě - že bys změnil úplně všechno... Hm... Co si z toho jako organizátor srazu mám vzít?
Pokud chceš něco změnit, udělat něco jinak, udělat víc pro lidi, kteří si chtějí jen popovídat, udělat víc pro veteránisty, prima.
Rád ti dám prostor. Myslím to vážně. Jsem rád za každý dobrý nápad a pomocnou ruku.
V některém z příštích týdnů budeme mít schůzku organizátorů, rád tě na ní uvidím a můžeme to probrat.
Psal jsi, že bys býval rád pomohl. Škoda, že jsi to mi neřekl před srazem a ani na sraze.
Prostoru na vylepšení je mraky, nápadů máme celkem taky dost, ale ke každému nápadu je třeba někoho, kdo ho uvede do života :wink:
Je to na tobě.
Dej vědět a jak budeme znát termín setkání, pozvu tě.
Jen tě dopředu varuju... je to práce... a je jí moc...
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
presscott
Senior member
Příspěvky: 1027
Registrován: stř črc 18, 2007 12:57
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od presscott » stř zář 09, 2009 19:42

yeppi píše: Petře, ty ses bavil s Liborem ze stříbrného Clia II číslo 9 "Piškot", ale myslel si Jakuba "presscotta" s modrým Cliem I (mezityp), který zajel vše na výbornou, jenže na letišti vjel do trávy při otáčení a měl to za +10. Jinak klobouk dolů, v řízení nám všem ukázal záda (teda mě obvzlášť:-))
Na tom letisti jsem nevjel do travy pri otaceni, ale srazil jsem posledni kuzel (pred cilem). Jinak z prvni zrucky v kempu i z treti zrucky v orientaku jsem byl 1.
R.A. píše:Tak znova na čisto.

Na sraze jsem se bavil s člověkem z toho Clia s brněnskou značkou. Jelikož zajel u kempu 54 + 0, tak jsem se domníval, že to musel vyhrát, co jsen tak viděl, tak se jezdilo minuta+ trestný. Takže jsem se na něho díval i na letišti a byl to on kdo vyjel mimo asfalt a měl čas 41. Když jsme se bavili ráno, tak říkal, že u Viktora jel strašně rychle a že rychleji už to určitě nešlo, a tím mě jen utvrdil v tom, že jsem si ho ve výsledkách přiřadil špatně ke Kubovi, kterej má 1. 27. 1. Kuba (jestli tomu už dobře rozumím = presscott) měl tedy na letišti asi mnohem víc (čistý čas), ale i tak mě mrzí, že jsem neviděl aspoň jeho zručku u kempu.
Zrucku v kempu jsem zajel za 0:50, mam to kdyztak cele na videu v pc (100MB). Cas z letiste nevim, ale take ho mam na videu. No a cas na posledni zrucce mam pocit, ze byl 22:17 (nebo 17:22 ??), ale fakt nechci kecat, moc jsem se na to nedival.

Body z orientaku zverejnovat nebudu :lol: , priznam se, ze po najeti 120km a splnenou jen pulkou ukolu jsem se vratil do kempu (o 6 minut driv), protoze jsem mel jen za patek najetych 440km, v sobotu dalsich cca 150km...a uz jsem byl rizenim docela unaven :? . V nedeli nasledoval vylet do Usti nad Labem a nakonec pres 500km dlouha cesta domu...takze jsem se preridil az az... :roll:
Naposledy upravil(a) presscott dne stř zář 09, 2009 19:47, celkem upraveno 1 x.
Renault Megane III Grandtour GT220
Renault Clio III Sport 2.0 16V

Uživatelský avatar
alcapone
Člen RCČR
Příspěvky: 241
Registrován: čtv kvě 01, 2008 21:24
Bydliště: Hlinné
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alcapone » stř zář 09, 2009 19:42

Jenomže pokud někdo chce být v celkovém pořadí co nejvíše, je nucen jet vše a to je ten problém. Proto bych toto hodnocení zrušil, nebo udělal bez cen. Tím si každej vybere to co chce. A jak říkám v pátek nikam nejezdit a udělat akci přímo v kempu.
Za další kdo měl na starosti první pomoc. Vem si kdyby jednou něco. Přes den ano, to je snad každej střízlivej, ale večer, mám dojem z účastníků a hlavně z organizátorů snad nikdo, pokud se pletu tak se omlouvám.
Další postřech, kdokoliv kdo se šel jentak podívat na sraz i bez auta tak dolé na place bylo pokaždé jenom pár aut, nejvíce bylo v neděli a to jenom ten kdo do neděle zůstal. To je problém vybalit a odstavit auto dole a vyjet jenom pokud se něco bude dít. Pokud to šlo, měl jsem ho tam a pokaždé u auta stejného modelu. Ale jinak každej parkoval jak chtěl, snad krom clubu R21, a Sceniků.
Mé první vozidlo R19 1.7 GTS 1989. Dnes R11 1.4 GTL 49 kW 1986, R11 1.7 TXE 55 kW 1987, R19 1.7 TSE 54 kW 1991. Strejda má R19 1.8 RT 5dv. 65 kW 1993.

ITexpert
Člen RCČR
Příspěvky: 2456
Registrován: ned led 11, 2009 17:18
Bydliště: Stochov

Příspěvek od ITexpert » stř zář 09, 2009 19:45

alcapone píše:Jenomže pokud někdo chce být v celkovém pořadí co nejvíše, je nucen jet vše a to je ten problém. Proto bych toto hodnocení zrušil, nebo udělal bez cen. Tím si každej vybere to co chce. A jak říkám v pátek nikam nejezdit a udělat akci přímo v kempu.
Za další kdo měl na starosti první pomoc. Vem si kdyby jednou něco. Přes den ano, to je snad každej střízlivej, ale večer, mám dojem z účastníků a hlavně z organizátorů snad nikdo, pokud se pletu tak se omlouvám.
Další postřech, kdokoliv kdo se šel jentak podívat na sraz i bez auta tak dolé na place bylo pokaždé jenom pár aut, nejvíce bylo v neděli a to jenom ten kdo do neděle zůstal. To je problém vybalit a odstavit auto dole a vyjet jenom pokud se něco bude dít. Pokud to šlo, měl jsem ho tam a pokaždé u auta stejného modelu. Ale jinak každej parkoval jak chtěl, snad krom clubu R21, a Sceniků.
první pomoc jsem držel ja a pivní pomoc Honza 100kuč :-)
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984

Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993

ITexpert

Uživatelský avatar
alcapone
Člen RCČR
Příspěvky: 241
Registrován: čtv kvě 01, 2008 21:24
Bydliště: Hlinné
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alcapone » stř zář 09, 2009 19:52

Pozor první pomoc jako zranění lidí ne aut.
Mé první vozidlo R19 1.7 GTS 1989. Dnes R11 1.4 GTL 49 kW 1986, R11 1.7 TXE 55 kW 1987, R19 1.7 TSE 54 kW 1991. Strejda má R19 1.8 RT 5dv. 65 kW 1993.

ITexpert
Člen RCČR
Příspěvky: 2456
Registrován: ned led 11, 2009 17:18
Bydliště: Stochov

Příspěvek od ITexpert » stř zář 09, 2009 19:54

alcapone píše:Pozor první pomoc jako zranění lidí ne aut.
jj ja myslel na lidi ... na auta ani tolik ne mel sem jen zakladni veci ktery by mel mit kazdy o5 lano kabely a par drobnosti jako naradi atd. nikdy nevis co se muze hodit ale i kvalitni zdravotnicke potreby kdyby se stalo nekomu neco z lidi
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984

Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993

ITexpert

Petra Havránková
Moderátor
Příspěvky: 327
Registrován: pon led 05, 2004 14:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petra Havránková » stř zář 09, 2009 20:31

alcapone píše:.......Za další kdo měl na starosti první pomoc. Vem si kdyby jednou něco. Přes den ano, to je snad každej střízlivej, ale večer, mám dojem z účastníků a hlavně z organizátorů snad nikdo, pokud se pletu tak se omlouvám.
.........
Domnivam se, ze tohle je trochu prehnane.... Kazdy ma (ci ma mit) ve voze lekarnu, kazdy ridic zna (ci by mel znat) zaklady prvni pomoci a hlavne - mame 21.stoleti a existuji telefony a rychla zachranna sluzba! Navic se sraz kona ve meste a ne v pustine, kde za dva dny chuze nenarazis na zivacka.
Megane CC 2,0 16V ( Antioch ) Obrázek
Master L3H2 2,8 (Hlemýžď Matěj) Obrázek
OBSAH NIČÍM NENAHRADÍŠ!

ex: R25 2,0 (Renda), R5 (Alena), R Safrane (Míťa), R19 1,8 16V (Běla), R Espace II 2,8 (Eman), R Espace III 3,0 24V automat (Eman II.), R Megane Coupe 2,0 16V (Róza), R Twingo 1,2 16V (Pipin), Laguna II Grandtour 3,0 24V (Luisa)

ITexpert
Člen RCČR
Příspěvky: 2456
Registrován: ned led 11, 2009 17:18
Bydliště: Stochov

Příspěvek od ITexpert » stř zář 09, 2009 21:12

Petra Havránková píše:
alcapone píše:.......Za další kdo měl na starosti první pomoc. Vem si kdyby jednou něco. Přes den ano, to je snad každej střízlivej, ale večer, mám dojem z účastníků a hlavně z organizátorů snad nikdo, pokud se pletu tak se omlouvám.
.........
Domnivam se, ze tohle je trochu prehnane.... Kazdy ma (ci ma mit) ve voze lekarnu, kazdy ridic zna (ci by mel znat) zaklady prvni pomoci a hlavne - mame 21.stoleti a existuji telefony a rychla zachranna sluzba! Navic se sraz kona ve meste a ne v pustine, kde za dva dny chuze nenarazis na zivacka.
naprosty souhlas Petro :-)
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984

Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993

ITexpert

Uživatelský avatar
yeppi
Junior member
Příspěvky: 215
Registrován: ned zář 19, 2004 16:24
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

pomoc

Příspěvek od yeppi » stř zář 09, 2009 21:21

Já bych to s první pomocí neviděl tak špatně. Já osobně vím o třech řidičích, kteří obě noci nespali a případného maroda mohli dovézt kamkoliv. Navíc jak říká Petra, jsme ve měste a existuje RZS. Jezdil jsem na dětské tábory, kde nebylo ani auto, ani mobil a do nejbližšího obydlí to bylo 5km a taky jsme to všichni přežili:-))

K plánu srazu: Existuje spousta tuningových srazů, která probíhá ve volném stylu. Celý den se tam chodí kolem aut a kecá se. Vrchol soutěží jsou "sprinty"Pak večer začnou všichni chlastat a vyvrcholí to blázněním s autama při dvouch promilích. Doufám, že už to nebudu muset nikdy zažít, naopak se my líbí styl RCČR srazů, kde člověk jde ze soutěže na soutěž. Sice se nestihne tolik kecat a chlastat, ale zase se naučíme rozjíždět do kopce bez ručky, zvládat rozluštit změť čar. Dozvíme se kolik nadojí ročně a podobně.

Čumjízdu jsem viděl poprvé v životě a byla to perfektní páteční večerní soutěž. Líbí se organizace, obdivuju usílí, které vkládají přípravě srazu.
Ač bych mohl jezdit na srazy jiných značek, stejně tak na motorkové, tak nejezdím právě ze zbytečnosti těch srazů. Líbí se mi, že renaulťácké srazy jsou plné aktivit. Naopak bych chtěl soutěže ještě v neděli dopoledne.
ex: R11 1,4 GTL '87, R11 1,7 GTX '89, Laguna I 1.6 16V GT Concorde '99, Laguna II 1.9 dCi 88kW Privilege '01, Clio Sport 2.0 16V 182k '04 Nyní: Volvo XC90 II D5 Inscription '17, Megané CC 2.0 16V '09 Privilege, Moto Guzzi GT 8V '12
Vicemistr Renault 2009, 2010 a 2012, Mistr Renault 2013, 2014

Uživatelský avatar
jelly
Site Admin
Příspěvky: 40
Registrován: pon pro 29, 2003 15:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jelly » stř zář 09, 2009 21:23

alcapone píše: Za další kdo měl na starosti první pomoc. Vem si kdyby jednou něco. Přes den ano, to je snad každej střízlivej, ale večer, mám dojem z účastníků a hlavně z organizátorů snad nikdo, pokud se pletu tak se omlouvám.
.
Někteří z nás organizátorů mají zdravotnický kurz a navíc vždy byl někdo kdo nepožil alkohol aby bylo možné pomoci na všech frontách. Auta už jsme nejednou tahali z různých míst a zdravotní pomoc nebyla zatím naštěstí nikdy potřeba.
Renault Club ČR
-------------------------------
Megane Coupé III 2.0
Scenic III 1,4 TCE

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » stř zář 09, 2009 21:25

alcapone píše: Jenomže pokud někdo chce být v celkovém pořadí co nejvíše, je nucen jet vše a to je ten problém.
Žádný problém v tom nevidím. Buď chceš být co nejvýš v celkovém pořadí a nebo nechceš... Buď soutěž, když chceš být co nejlepší a nebo sniž svou touhu vyhrát a odpočívej.

S ohledem na fakt, že spousta z účastníků to má daleko děláme páteční soutěže kratší. Páteční cizinec měřil 7,2 km ;) ... To byl tzv. aktivní odpočinek :-)
alcapone píše: Proto bych toto hodnocení zrušil, nebo udělal bez cen. Tím si každej vybere to co chce. A jak říkám v pátek nikam nejezdit a udělat akci přímo v kempu.
Děkuji za názor
alcapone píše: Za další kdo měl na starosti první pomoc. Vem si kdyby jednou něco. Přes den ano, to je snad každej střízlivej, ale večer, mám dojem z účastníků a hlavně z organizátorů snad nikdo, pokud se pletu tak se omlouvám.
Tuhle otázku omlouvá snad jen to, že s námi jezdíš krátce.
Doporučuji přečíst si starší články o sraze.
Nicméně, abych odpověděl:
Každý organizátor je znalý zásad první pomoci. V každém autě je předepsaná výbava.
Žádný z organizátorů nepije po čas soutěží, pokud nemá zajištěn evtl odvoz kamkoliv a pokud se cokoliv na trati stane, je připraven vyrazit na pomoc, stejně tak fungují i PK na trati.
Vážná zranění řešit neumíme a operovat pod širákem taky ne. Taky si nemyslím, že by to kdokoliv ocenil.
Nicméně, budeš-li chtít, tracheotomii ti rád na požádání předvedu. Výsledek můžeš ocenit znakovým písmem. :wink:
O poškozená auta jsme se vždy dokázali postarat. :?
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Rezident
Člen RCČR
Příspěvky: 58
Registrován: ned led 07, 2007 11:18
Bydliště: Kostelec nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rezident » stř zář 09, 2009 21:56

Řeší se tady absurdity.............alkohol, kdyby se někomu něco stalo, kdyby někdo rozbil auto................myslím, že je to zabezpečený tak jak má být............celý rok jezdíme víkend co víkend na chalupu, ale srazy od té doby co máme Renču nevynecháme..........................bylo :super: a další si samo sebou nenecháme ujít.......................4 organizátor: NENECHTE SE ZNECHUTIT..................... :niks:
R8 - Š 120 GLS - P 205 GTI - Renault Mégane Coupé 1,6e

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » stř zář 09, 2009 22:01

Rezident píše:Řeší se tady absurdity.............alkohol, kdyby se někomu něco stalo, kdyby někdo rozbil auto................myslím, že je to zabezpečený tak jak má být............celý rok jezdíme víkend co víkend na chalupu, ale srazy od té doby co máme Renču nevynecháme..........................bylo :super: a další si samo sebou nenecháme ujít.......................4 organizátor: NENECHTE SE ZNECHUTIT..................... :niks:
Diky,
urcite nenechame :t18:
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » stř zář 09, 2009 22:01

DDT píše:Honzo, kritizovat umí každej.
Od tebe bych čekal trochu víc.
Byl jsi zpruzelej už před srazem - viz tvé předchozí příspěvky, byl jsi zpruzelej na sraze...
Štvaly tě soutěže, přesto jsi je všechny absolvoval - proboha proč? To fakt není povinnost.
Tvůj komentář v anketě - že bys změnil úplně všechno... Hm... Co si z toho jako organizátor srazu mám vzít?
Pokud chceš něco změnit, udělat něco jinak, udělat víc pro lidi, kteří si chtějí jen popovídat, udělat víc pro veteránisty, prima.
Rád ti dám prostor. Myslím to vážně. Jsem rád za každý dobrý nápad a pomocnou ruku.
V některém z příštích týdnů budeme mít schůzku organizátorů, rád tě na ní uvidím a můžeme to probrat.
Psal jsi, že bys býval rád pomohl. Škoda, že jsi to mi neřekl před srazem a ani na sraze.
Prostoru na vylepšení je mraky, nápadů máme celkem taky dost, ale ke každému nápadu je třeba někoho, kdo ho uvede do života :wink:
Je to na tobě.
Dej vědět a jak budeme znát termín setkání, pozvu tě.
Jen tě dopředu varuju... je to práce... a je jí moc...
Já zpruzelej před srazem? Já se jen na něco zeptal a mohlo se o tom diskutovat. Ale jako bych píchnul do vosího hnízda, tys byl ten, kterej kategoricky zarazil možnou následnou diskuzi a na to nešlo reagovat jinak..
Na minulým srazu jsi sám říkal abych přijel dřív, kdybych mohl. Dřív jsem si volno udělat nemohl a i v ten pátek jsem stačil vyrazit od baráku až v 16:30 (a že jsem se neloudal mi byl svědkem palubák ukazující průměrnou rychlost od výjezdu až do kempu 130km/h (striktně jsem dodržel nejvyšší povolenou rychlost)). Ale jsou věci, který za mě doma nikdo neudělá - např.už přes 2 měsíce mám vyschlou studnu a když si chci třeba umýt auto před srazem (nemluvě o ostatních činnostech, kdy je ta tekutina potřeba), musím si ji holt do poslední kapky dovízt a když nejsem přes týden v normální dobu skoro doma a o víkendu pak taky ne, tak to jinak nejde, o tom se nikomu tady ani nezdá.
Přiznej si to, změnit na srazech nechceš nic. Už před lety jsme to spolu trochu nakousli a já ti říkal, že určitý okruh lidí přestává jezdit. Ano, místo nich jezdí nováčci, nic proti tomu, je to dobře. Ale špatně je to, že někdo jezdit přestává a hlavně proč jezdit přestává. A na tomto srazu z někoho v mý blízkosti vypadlo cituji možná nepřesně "tak sem už víckrát nepojedem, sejdeme se radši na samotě u lesa". Né že bych je tu rád neviděl, ale je smutný, že to vůbec padlo.
Přijde ti, že pro klub toho dělám málo, když jenom spolumoderuju tohle fórum? Baví mě to a dobrovolně si někdy dělám osobní nepřátele v zájmu klubu, aniž bych z toho měl cokoliv. Ale dělat něco na srazu pro skupinu lidí, ze který na ty srazy dnes už prakticky nejezdí nikdo? To fakt ne, na to je pozdě. Jak jsem psal - pokud na další sraz (y) pojedu, bude to v sobotu na otočku, jak jsem jezdil dřív. Za tím co chci taky vidět a za těma s kterýma se chci taky potkat si zajedu jinam. A neříkej, že ti už taky nedochází, že sem už nikdy většina z nich nepřijede. Já byl skoro poslední, kterej se to snažil zachraňovat - osobní aktivity spojený se zvaním a lákáním lidí na naše srazy mi nikdo upřít nemůže.
Takže na viděnou některou sobotu, podívat se snad přijedu, nebude-li se to krýt termínově s něčím zajímavějším :pete1:
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Rezident
Člen RCČR
Příspěvky: 58
Registrován: ned led 07, 2007 11:18
Bydliště: Kostelec nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rezident » stř zář 09, 2009 22:04

:box2:
R8 - Š 120 GLS - P 205 GTI - Renault Mégane Coupé 1,6e

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 623
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R11 » čtv zář 10, 2009 08:48

Neni jeden ten, aby se zavdecil lidem vsem. A nejhorsi je, kdyz je cast pravdy na vsech stranach. Nerad bych delal smirciho soudce, stejne neznam vsechny okolnosti, ale budu se snazit psat objektivne.

Nejake pripominky jsem taky mel (viz. reseni zavodu, delka a narocnost Orientaku apod.), u nekterych jsem uznal, ze to jinak neslo, dozvedel se spoustu informaci ze zakulisi toho, co pak jedeme nazivo.

Nicmene jak to tady tak ctu, tenhle sraz vyvolal hodne protichudnych ohlasu. Na rozdil od srazu predeslych. A to by urcite melo byt signalem pro nejakou diskusi a pripadne reseni. To je signalem, ze se nazory ucastniku vyvijeji, pripadne meni. Nejde prizpusobit sraz kazdemu, to je jasny. Ale pokud se sejde vic stejnych nazoru touzicich po zmene, dalo by se na pristim srazu prinejmensim zkusit, co to udela. Kdyz se to neujme, neni prece problem zmenu odpiskat a priste ji uz neudelat. Chapu, ze nejde s kazdym souhlasit a nevim, za jakych okolnosti, kdy a na kolik jste (Honza Kalina vs. Viktor) o tomhle vsem diskutovali, ale obcas mi prijde, ze Viktor (promin, ale dovolim si to napsat :wink: ) uz z nejakeho principu proste trva na tom, ze ma pravdu. Nebo to alespon tak vypada. Na stranu druhou (promin Honzo) by samozrejme bylo dobre ten pojem "vsechno spatne" rozvest. I kdyby z toho vyslo, ze bylo spatne opravdu bod po bodu vsechno. Ale jak rikam, co jste si v tomhle ohledu udelali, nevim, takze mohu jen reagovat na to, co ctu, maximalne pridat svuj nazor, coz jsem udelal vyse.
Pokud se skutecne deje to, ze mnohaleti navstevnici srazu prestavaji jezdit, je to urcite skoda a mohlo by to byt signalem urcite nespokojenosti a s tim by se mohlo treba neco udelat, nebo se nad tim aspon pozastavit. V opacnem pripade to totiz vypada, ze je organizatorum jedno, kdo prijede a jestli vubec. A o tom to prece neni. Jasne, ze vzdycky nekdo prijede, treba novy, ale na tom stavet srazy... Je to prece pro nas pro vsechny a zajimave na tehle parte kolem Renaultu je to, ze jak na foru, tak na srazech tak nejak drzi pri sobe. A prave tenhle duch by se tim mohl zbytecne rozpadnout. Na sraze je fajn, ze tam nejde o to, byt nejchytrejsi, nejlepsi, s nejkrasnejsim autem, nejde tam o blaznive tuningy a "kdo to nema, je out" jako je to na srazech jinych znacek. Dodrzuji se pravidla a tak se nestava, ze na letistni plose opily ucastnik prejede a zabije jineho, jako se to stalo asi rok zpatky na sraze jinem. Proste nejak mi prijde, ze lidi kolem Renaultu jsou takovi celkem rozumni a to je na srazech super. Stejne tak, jako fakt, ze se clovek setkava s kamarady se stejnou krevni skupinou. Pokud by ale meli prestat jezdit...je to skoda. V tom pripade bych se asi ja zamyslel, jestli prece jenom neco nezmenit. Treba nijak radikalne, ale prece. Nebo se nad tim aspon zamyslet a popolemizovat o tom.

Pokud jde o zachranne zalezitosti. Pokud jsem si stacil vsimnout, organizatori byly vzdy pri soutezich strizlivi :) a schopni a ochotni vzdy pomoci. Presto, ze by nemuseli - kdyz pri soutezi nekdo otoci auto na strechu, dalo by se prece rici, ze je to jeho problem. At si sezene odtahovku sam. Ale to se nedeje. Sam mam jeste z jarniho srazu v mobilu cislo na Viktora, ktere nam diktoval na zacatku srazu pro pripad, za by se neco stalo.
Pokud jde o nejake prihody po celou dobu trvani srazu, neda se nic delat, ale kazdy za sebe odpovida. Kdyz jedu na chalupu, prece taky nemam s sebou organizatora, ktery mi zavola sanitku, kdyz dostanu prujem. A stejne je to i na sraze. Pokud by bylo potreba, organizatori i s timhle jiste radi pomuzou, ale spolehat se na to...Nakonec vsichni jsme neco podepisovali pri prihlaseni...

Co se tyka neocenovani na zaver - at uz je program jakkoli nabity, faktem zustava, ze jde predevsim o zabavu. A do jake miry je pro nekoho zabavou byt na prvnich mistech, nebo se neceho nezucastnit, to je urcite kazdeho vec. Jiste by ale slo hodnotit kazdou soutez extra a zadny celkovy soucet nedelat...ale zase proc ne? Tohle si opravdu musi asi kazdy zvazit sam, jestli mu staci oceneni, ze ma nejlepsi zrucku a test, nebo jestli mu na ukor zabavy stoji za to, snazit se byt nejlepsi i celkove. A nakonec prave tohle muze byt pro nekoho zabavou. Osobne mi tenhle princip nevadi. Je to fakt na kazdem. A jsme zase u toho, ze nemuze byt jeden ten, aby se zavdecil lidem vsem...
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

Odpovědět

Zpět na „Srazy a akce Renault clubu“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti