19.sraz RENAULT CLUBU A PŘÁTEL ZNAČKY - 7.-9.9 2007
Moderátor: Moderators General
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Dosavadní praxe je následující:
Pokud dojde k výměně řidičů nepočítají se ty soutěže, který odjel druhý řidič, pakliže se na tuto skutečnost přijde. (Nejsme FIA, takže to opravdu nebudeme měnit půl roku dozadu).
Pokud dojde k poruše vozidla a toto vozidlo není schopnou danou jednotlivou soutěž dokončit vlastními silami, nezapočítává se taková soutěž do výsledků.
V rámci "hratelnosti" je možné připustit start posádky s náhradním vozidlem.
Doufám, že jsem zodpověděl všechny otázky.
Pokud dojde k výměně řidičů nepočítají se ty soutěže, který odjel druhý řidič, pakliže se na tuto skutečnost přijde. (Nejsme FIA, takže to opravdu nebudeme měnit půl roku dozadu).
Pokud dojde k poruše vozidla a toto vozidlo není schopnou danou jednotlivou soutěž dokončit vlastními silami, nezapočítává se taková soutěž do výsledků.
V rámci "hratelnosti" je možné připustit start posádky s náhradním vozidlem.
Doufám, že jsem zodpověděl všechny otázky.
záměna řidiče
Netrval bych na striktním dodržování jednoho řidiče po celo dobu srazu ve všech disciplínách. Evidované pro sraz je auto a to dostává přidělené číslo. Nemyslím si, že by si někdo pro lepší umístění v té které soutěži přivezl piloty specialisty, nebo že by jeden pilot odkočíroval třeba na zručce i auta konkurence. Uvolněním toho pravidla by se nic nezměnilo a v případě, že by "pilot" večer přebral, by nic nebránilo tomu, aby druhý den usedla za volant ta krásnější polovička nebo potomek, případně kamarád z vedlejší posádky, který by se třeba rád svezl, ale jaksi na něj nezbyl závodní vůz. Pořád je třba mít na paměti, že se bavíme a vůbec nepotřebujeme komplikovat situaci sobě, pořadatelům, kamarádům. Tolik můj názor, Standa.
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Stando, na tohle téma tu už bylo x diskusí...
Tím bys např. zrušil soutěž o nejlepší umístění v kategorii žen...
Není síla, která by to s těmi výměnami usledovala, aniž by to zpomalilo běh soutěží.
Pokud jde posádce pouze o zábavu, může se střídat dle libosti, ale dopředu musí sdělit, že jede mimo soutěž...
Tím bys např. zrušil soutěž o nejlepší umístění v kategorii žen...
Není síla, která by to s těmi výměnami usledovala, aniž by to zpomalilo běh soutěží.
Pokud jde posádce pouze o zábavu, může se střídat dle libosti, ale dopředu musí sdělit, že jede mimo soutěž...
- Mario Horak
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1320
- Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
- Bydliště: Bratislava, SK
OK pochopil som.
Ešte prosím posledná otázka:
Aký je rozdiel pri spočítavaní celkových výsledkov medzi posledným udaným miestom a pomlčkou?
Vysvetlenie, prečo sa pýtam:
Porušil som pravidlá viackrát a vždy to bolo z nevedomosti. Nechcem to už v budúcnosti urobiť.
Ešte prosím posledná otázka:
Aký je rozdiel pri spočítavaní celkových výsledkov medzi posledným udaným miestom a pomlčkou?
Vysvetlenie, prečo sa pýtam:
Porušil som pravidlá viackrát a vždy to bolo z nevedomosti. Nechcem to už v budúcnosti urobiť.
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jde o techniku počítání.
Je to přibližně asi takto:
Ten, kdo je poslední a je mu počítáno pořadí je poslední v soutěži. Ten, kdo se soutěže nezúčastnil, nebo byl diskvalifikován, je - technicky - ještě za tím posledním.
Přesto že se neúčastnil, získává jakési virtuální poposlední místo, které se však následně nezobrazí. To mu dává možnost zúčastnit se další soutěže, ve které může získat nějaké umístění a následně se umístit v celkovém pořadí dle typu soutěže.
Je to jedna z varian možného počítání. Alternativou k takovému počítání je bodování jednotlivých pozic a z toho vypočtené umístění - leč to v našem případě kvůli množství účastníků nefunguje - k tomu je vždy potřeba nějaký definovaný počet, který se v jiném typu soutěží získá kvalifikací.
Je to přibližně asi takto:
Ten, kdo je poslední a je mu počítáno pořadí je poslední v soutěži. Ten, kdo se soutěže nezúčastnil, nebo byl diskvalifikován, je - technicky - ještě za tím posledním.
Přesto že se neúčastnil, získává jakési virtuální poposlední místo, které se však následně nezobrazí. To mu dává možnost zúčastnit se další soutěže, ve které může získat nějaké umístění a následně se umístit v celkovém pořadí dle typu soutěže.
Je to jedna z varian možného počítání. Alternativou k takovému počítání je bodování jednotlivých pozic a z toho vypočtené umístění - leč to v našem případě kvůli množství účastníků nefunguje - k tomu je vždy potřeba nějaký definovaný počet, který se v jiném typu soutěží získá kvalifikací.
- Ing. Milan Voda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 729
- Registrován: čtv bře 03, 2005 10:19
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Už mimo pořadí - Mário jel velmi rychle (45sekund? a měl velmi či úplně shodný čas s jezdcem předním) a bez trestných bodů a mám pocit, že to Magda točila na kameru.DDT píše:Mario, pravdu díš,
Petr zkontroloval výsledky, ale tento výsledek v nich nenašel. Kam se poděl nám není jasné. Papírová verze výsledků už byla skartována a v elektronické se nevyskytuje ani v jediném souboru.
Omlouváme se...
Když už jsi nakousl výsledky, z pohledu výsledků a pravidel je podstatná ještě jedna věc: Není dovolena výměna řidičů po čas soutěží. Kdo tedy jako řidič zahájí, měl by pokračovat až do konce...
http://renaultclub.cz/pravidla_soutezi_ ... _rccr.html
Les Miniatures
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Narozdíl od nás co jezdíme pomalu a trhaně
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
- Mario Horak
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1320
- Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
- Bydliště: Bratislava, SK
Mario, kdybych byl profík, nemohl bych ti teď odpovědět protože bych neměl ani na zaplacení internetu Jinak tvoje jízda začíná na 20min.59.60s a končí 21min.46.70s včetně bouchutí do stolku. Nevím jak z venku, ale zevnitř s hledáčkem na oku vypadala jízda všelijak jenom ne čistě Doufám že bude celý víkend pršet abych to aspoň dodělal
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Přece jen se vrátím k Máriovu návrhu, který s tebou Viktore probíral v neděli po vyhlášení (přippomínám ten návrh proto, neboť jsi tehdy sám přiznal, že ještě moc nevnímáš ).
Máriův návrh zněl, aby se umožnily soutěžní jízdy pro rodiny, tj. bylo povoleno střídání posádky v rámci rodiny. Rodina by, i kdyby na přihlášce byla uvedena žena, nemohla být klasifikována jako ženská posádka. V rámci rodiny je taky nepravděpodobné, že by jeden člen byl vynikající řidič na zručky a jiný zas na orienťáky (tam je beztak důležitější navigátor, na něhož se pravidla nevztahují). Řidičské zkušenosti se uplatní jen na zručkách, takže u ostatních disciplín není výměna řidiče bůhvíjakou výhodou. Konec konců, u nás v TGV naviguje David, který ještě ani nemá řidičák .
Pro nás by mělo smysl i to, kdyby se kategorie Rodina nevyhlašovala zvlášť (kde brát tolik cen navíc, že ), prostě bychom si soutěžení víc užili jako rodina. Nyní stráví jeden celý víkend za volantem a ostatní se jen pasivně vozí.
Máriův návrh zněl, aby se umožnily soutěžní jízdy pro rodiny, tj. bylo povoleno střídání posádky v rámci rodiny. Rodina by, i kdyby na přihlášce byla uvedena žena, nemohla být klasifikována jako ženská posádka. V rámci rodiny je taky nepravděpodobné, že by jeden člen byl vynikající řidič na zručky a jiný zas na orienťáky (tam je beztak důležitější navigátor, na něhož se pravidla nevztahují). Řidičské zkušenosti se uplatní jen na zručkách, takže u ostatních disciplín není výměna řidiče bůhvíjakou výhodou. Konec konců, u nás v TGV naviguje David, který ještě ani nemá řidičák .
Pro nás by mělo smysl i to, kdyby se kategorie Rodina nevyhlašovala zvlášť (kde brát tolik cen navíc, že ), prostě bychom si soutěžení víc užili jako rodina. Nyní stráví jeden celý víkend za volantem a ostatní se jen pasivně vozí.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jen nechte Vladu pekne pracovat....
protoze jsem pomalej, mam moc prace a jeste vic povinnosti - tolik, ze i na obed za me musi chodit jini - tak nestiham dokoncit jeden prima clanek, ke kteremu patri toto video made by Lesshuhn. Ochutnávejte
protoze jsem pomalej, mam moc prace a jeste vic povinnosti - tolik, ze i na obed za me musi chodit jini - tak nestiham dokoncit jeden prima clanek, ke kteremu patri toto video made by Lesshuhn. Ochutnávejte
Naposledy upravil(a) DDT dne čtv zář 27, 2007 22:25, celkem upraveno 1 x.
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
A není to trochu nošení dříví do lesa?Lesshuhn píše:A abych jich neměl málo, tak jsem si ho i stáhnul
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů