19.sraz RENAULT CLUBU A PŘÁTEL ZNAČKY - 7.-9.9 2007

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » stř zář 19, 2007 17:52

To Honza Kalina:
No právě, Viktor asi diskriminuje auta, čím lepší vůz tím horší umístnění :lol: :P
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Maverick
Člen RCČR
Příspěvky: 192
Registrován: stř zář 21, 2005 11:02
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maverick » pát zář 21, 2007 16:57

Rezident píše:čus maverick.....................
cus :wink:
Renault Megane Century, 1998, 1,6e/66 - Asterix
Renault Megane Scenic RX 4, 2001, 1,9DCi - Obelix
Toyota Land Cruiser 120, 2005, 3l D4D - Tank
Obrázek

Uživatelský avatar
wilczek
Člen RCČR
Příspěvky: 714
Registrován: sob dub 29, 2006 14:00
Bydliště: Orlová

Fajny sraz

Příspěvek od wilczek » sob zář 22, 2007 09:30

Díky moc, Viktore a ostatní organizátoři, za pěkné zážitky na srazu, přátelskou atmosféru. Už se těšíme na další. Moc pěkná byla naše auta, jak se projížděla Mělníkem. Moc pěkné byly zpěvačky.....dál bych to raději nerozváděl. Ještě jednou děkujeme. Standa a Danečka.

PS. Za zvážení stojí, zda nezačínat zručky s běžícím motorem. Vyrovná se tím handicap dieselů, které je nutno před startem žhavit a také nových benzínů, které řídící jednotka (v jejich zájmu) určitou dobu po startu nedovolí roztočit do otáček. Ostatně to nesvědčí žádnému motoru a my máme svá autíčka rádi. Vypnout ESP se dá také až po nastartování. Namísto startování bych raději dal do podmínek bezpečnostní pásy.

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob zář 22, 2007 10:39

Naprostý souhlas, také mi praskali cévy když jsem musel pětku nakopnout a rychle vytočit :oops:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Mirecc
Člen RCČR
Příspěvky: 63
Registrován: stř kvě 16, 2007 11:49
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirecc » sob zář 22, 2007 11:09

Aj ja podporujem navrh startovat s natocenym motorom.
Renault Megane Century, 1,6 r.v.1998
[img]http://images.spritmonitor.de/160362.png[/img]

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » sob zář 22, 2007 12:32

Nemám nic proti tomu.
Jen mi to budete muset včas připomenout. Zvyk je železná košile :-)
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

matemi
Člen RCČR
Příspěvky: 44
Registrován: sob kvě 26, 2007 20:22
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od matemi » sob zář 22, 2007 12:37

:D Taky se kloním k tomuto návrhu; jet se starým Cliem, tak to neřeším, ale dCi dostává tímto na frak! :wink: Michal
Renault LAGUNA lll, 2,0 dCi,96kW, 2012

Uživatelský avatar
BZUČO
Člen RCČR
Příspěvky: 82
Registrován: pon zář 04, 2006 13:53
Bydliště: TN v SR
Kontaktovat uživatele:

dCI trpííí

Příspěvek od BZUČO » sob zář 22, 2007 14:21

skvely napad... aj ked to žhavenie ja len asi 2 sekundy - tie otacky naozaj nejdu a to nehovorim kym pri 1900 ot zopne turbo... každopadne je sto skvely napad :lol:

Uživatelský avatar
Tomáš Langer
Člen RCČR
Příspěvky: 731
Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
Bydliště: Tetčice u Brna

Příspěvek od Tomáš Langer » sob zář 22, 2007 17:37

A co mám říkat jáááá?

Zručka je prohlášená za jízdu po parkovišti obchoďáku, jenže místo vedle stojících aut (který normálně vidím zadním oknem i v zrcátkách) je tam jakási řádka kuželů, kterou z toho našeho vagónu prostě nemám šanci vidět 8) . Viz předposdlední sraz a Viktorův nadšený komentář "První Espace, který prochází zdí". :lol:

Já myslím, že sraz je hlavně o zábavě, a ty výsledky jsou až na druhým místě. A motor se dá rozehřát při čekání ve frontě na start (aspoň tak jsem to okoukal u matadorů 100kuče a jiných).

Pokud Viktor néni proti, tak je start za tepla samozřejmě lepší, já jen že tu naříkají majitelé aut, který mají proti nám "vobludám" už předem lepší šance :wink: .
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))

Uživatelský avatar
wilczek
Člen RCČR
Příspěvky: 714
Registrován: sob dub 29, 2006 14:00
Bydliště: Orlová

Obludy

Příspěvek od wilczek » sob zář 22, 2007 22:27

Tomáši, vždyť to s tím teplým startem rozdmýchal majitel skoro stejné obludy, jak máš Ty. Hlavně tady jde o naše autíčka a rovné podmínky na startu. Připadal jsem si jako Ti "tuzingáři" v kempu, kteří se předváděli tím, jak vytáčeli motory do otáček. Jó, to byli borci. S pozdravem Standa.

Uživatelský avatar
Tomáš Langer
Člen RCČR
Příspěvky: 731
Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
Bydliště: Tetčice u Brna

Re: Obludy

Příspěvek od Tomáš Langer » ned zář 23, 2007 08:18

wilczek píše:Tomáši, vždyť to s tím teplým startem rozdmýchal majitel skoro stejné obludy, jak máš Ty. Hlavně tady jde o naše autíčka a rovné podmínky na startu. Připadal jsem si jako Ti "tuzingáři" v kempu, kteří se předváděli tím, jak vytáčeli motory do otáček. Jó, to byli borci. S pozdravem Standa.
No, však taky smekám klobouk před tvýma jízdama zručnosti! Dokonale jsi nám všem vytřel zrak (a to jsi před startem prohlašoval, jak pojedeš pomalu :D :D :D ).
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))

Uživatelský avatar
wilczek
Člen RCČR
Příspěvky: 714
Registrován: sob dub 29, 2006 14:00
Bydliště: Orlová

Příspěvek od wilczek » ned zář 23, 2007 09:13

Vždyť jsem jel pomalu. Měl jsem na 1. zručce o 4 sek horší čas než Ty. Jenže jsem se trefil do všech dír mezi kuželama. Jsem o pár let starší a nejspíš jsem v životě projel více dírama, takže jsem měl z čeho čerpat zkušenosti. Kdyby jsi neměl oněch 5 trestných seKund, byl by jsi přede mnou. Příště může být vše jinak. Už teď nové díry neprojíždím, takže další zkušenosti nenabírám. St.

Uživatelský avatar
Tomáš Langer
Člen RCČR
Příspěvky: 731
Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
Bydliště: Tetčice u Brna

Příspěvek od Tomáš Langer » ned zář 23, 2007 20:54

Ta první zručka ještě šla, tam se necouvalo - ale podívej se na pořadí v té druhé...

Zjistil jsem zajímavou věc - že zrcátka na přední kapotě jsou pro běžnou silniční jízdu vynikající věc, jenže pro couvání jsou krajně nevhodná. Tím jak jsou umístěná dál od očí řidiče, mají menší zorný úhel - a já když jsem couval, tak jsem ty kužele viděl až když jsem byl srovnanej "do lajny" s nimi. Ovšem k tomu abych se s nima srovnal jsem musel popojet dopředu - já jsem prostě vůbec netušil, kde je za tím dlouhatánským zadkem mám.
Zajímavý je, že na starým Espace tenhle problém vůbec nebyl - jednak měl zrcátka na dveřích, a jednak je těch 40 cm délky navíc docela znát.
Ta dýlka se dá natrénovat, ale ty zrcátka? Snad příště přijedem s namontovanýma zrcátkama na karavan, pak to asi bude lepší :lol: :lol: .
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))

Uživatelský avatar
Ing. Milan Voda
Člen RCČR
Příspěvky: 729
Registrován: čtv bře 03, 2005 10:19
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ing. Milan Voda » pon zář 24, 2007 19:19

Letos jsem byl na srazu poprvé bez vlastního auta, ale i tak jsem se velmi dobře bavil. Díky Mariovi a Michalovi za dopravu z Brna a do Brna.
Pro zasvěcené - Moře počkalo a bylo tam.
Video je parádní, jen bych bral víc záběrů na auta.
Máte někdo fotky těch černých krasavců - R 21 ( dle startovní listiny to byli bráši někde z Ústí. ) Ti by určitě v galerii chybět neměli. Takovejch už je málo.
Les Miniatures
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » pon zář 24, 2007 20:55

nojo nikde jsem ho neviděl. copak se snim Milane stalo?
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
Ing. Milan Voda
Člen RCČR
Příspěvky: 729
Registrován: čtv bře 03, 2005 10:19
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ing. Milan Voda » pon zář 24, 2007 21:38

Těch jednadvacítek bylo tolik, že je nikdo neschovával. I Honza Kalina poslal jedno Turbo do renolťáckýho nebe. A já měl před Safranem R 21 RX ( výroba pro Švícarsko) s 2,2 l motorem stříkačka v plné palbě co tenkrát šla a taky ho prodal. Ale slzu stěží potlačím, když je vidím tak vyfešákovaný, jak byly ty dva kousky.
Les Miniatures
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » pon zář 24, 2007 23:24

nene myslel jsem pětičku
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
Ing. Milan Voda
Člen RCČR
Příspěvky: 729
Registrován: čtv bře 03, 2005 10:19
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ing. Milan Voda » úte zář 25, 2007 21:00

kšanda píše:nene myslel jsem pětičku
Je pořád marod na zadní kolečka, ale už se na tom opravdu pracuje, aby zase běhala. S těma prasklejma torzkama už to bylo fakt o hubu. A přednost měl Safránek, kterej byl u pana doktora + dostal nový boty. Navíc hned v neděli ráno absolvoval maratón k moři - cca 675 km tam a za týden zpět. Tak ladil formu doma. Na jaře v Jičíně budem zase v plné parádě ( a možná už konečně po 5 letech stydění zkusím i zručku, spanilku už jsem absolvoval. tak bude další meta)
Les Miniatures
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » úte zář 25, 2007 21:14

No jó, už to dostalo opravdu poslední ránu z milosti flexou, nebylo vyhnutí... :?
A taky se na srazu producíroval Electronic, všiml si ho vůbec někdo?
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Ing. Milan Voda
Člen RCČR
Příspěvky: 729
Registrován: čtv bře 03, 2005 10:19
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ing. Milan Voda » úte zář 25, 2007 21:21

Jan Kalina píše:No jó, už to dostalo opravdu poslední ránu z milosti flexou, nebylo vyhnutí... :?
A taky se na srazu producíroval Electronic, všiml si ho vůbec někdo?
Bohužel, říkám jen letmo jsem kolem nich proběhl a furt čuměl na starý ksichty a nevěnoval se těm novým. Snad nezatrpknou a dojedou do Jičína, tam si na ně čas udělám určitě.
Les Miniatures
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů

Uživatelský avatar
Mario Horak
Člen RCČR
Příspěvky: 1320
Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
Bydliště: Bratislava, SK

Příspěvek od Mario Horak » stř zář 26, 2007 09:07

Ahojte. Konečne som kukol som do výsledkov zo zrazu a mám dojem, že v nich vyvádzal nejaký škriatok. :D Kam mi odhodil umiestnenie z prvej zručky? :shock:
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » stř zář 26, 2007 11:19

Mario, pravdu díš,
Petr zkontroloval výsledky, ale tento výsledek v nich nenašel. Kam se poděl nám není jasné. Papírová verze výsledků už byla skartována a v elektronické se nevyskytuje ani v jediném souboru.
Omlouváme se...

Když už jsi nakousl výsledky, z pohledu výsledků a pravidel je podstatná ještě jedna věc: Není dovolena výměna řidičů po čas soutěží. Kdo tedy jako řidič zahájí, měl by pokračovat až do konce...

http://renaultclub.cz/pravidla_soutezi_ ... _rccr.html
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Mario Horak
Člen RCČR
Příspěvky: 1320
Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
Bydliště: Bratislava, SK

Příspěvek od Mario Horak » stř zář 26, 2007 11:38

Prijímam omluvu. :D

Aj tak pravidlá mi nie sú celkom jasné. Musí jazdiť ten kto začne, alebo ten kto sa ako vodič prihlási do súťaže.

Ako je to pri dovezení alebo pri dovlečení pokazeného vozidla počas súťaže?
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » stř zář 26, 2007 11:46

Z logiky věci:
Za posádku se většinou přihlašuje pouze jeden, ovšem v drtivé většině případů tvoří posádku více osob. Správné by pochopitelně bylo (a tak je to i předpokládáno), aby ten, kdo je na startovní listině byl i řidič.
Řidič se nesmí měnit - ergo, ten kdo začne by měl i dokončit.

Dokážu si představit změnu startovní listiny v tom smyslu, že by byla vypsána celá posádka s výslovným uvedením řidiče. To by nám ovšem opět poněkud zkomplikovalo život v tom smyslu, že by pak nebylo možné doplňovat posádku sólistů... Nechci to příliš komplikovat, stále nám jde spíš o zábavu než cokoliv jiného.

Druhou otázku nechápu.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Mario Horak
Člen RCČR
Příspěvky: 1320
Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
Bydliště: Bratislava, SK

Příspěvek od Mario Horak » stř zář 26, 2007 16:18

Že ide o zábavu, to je na prvom mieste. :D
Nechcem aby sa niečo menilo. Len pýtam vysvetlenie.

Ešte som očakával vysvetlenie ako je potrestaný ten, ktorý toto pravidlo poruší (z logiky mi vyplýva, že je to jedno, či to poruší vedome, nevedome, alebo aj z objektívnej príčiny napr. zdravotný problém)

K druhej otázke:

Podľa mojej logiky by vozidlo, ktoré nedokončí súťaž (alebo dokončí s cudzou pomocou) malo byť diskvalifikované.
Jedine v prípade, pokiaľ posádka aj s pokazeným vozidlom dokáže bez cudzej pomoci prejsť cieľom, tak by sa to malo rátať ako by sa vozidlo nepokazilo.

A nastávajú možnosti:
Potrestanie je na celú súťaž?
Na časť súťaže v ktorej neboli splnené podmienky?
Na niečo iné?

Ako sa to potom započítava do celkových výsledkov?
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána

Odpovědět

Zpět na „Srazy a akce Renault clubu“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů