19.sraz RENAULT CLUBU A PŘÁTEL ZNAČKY - 7.-9.9 2007
Moderátor: Moderators General
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
To Honza Kalina:
No právě, Viktor asi diskriminuje auta, čím lepší vůz tím horší umístnění
No právě, Viktor asi diskriminuje auta, čím lepší vůz tím horší umístnění
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Fajny sraz
Díky moc, Viktore a ostatní organizátoři, za pěkné zážitky na srazu, přátelskou atmosféru. Už se těšíme na další. Moc pěkná byla naše auta, jak se projížděla Mělníkem. Moc pěkné byly zpěvačky.....dál bych to raději nerozváděl. Ještě jednou děkujeme. Standa a Danečka.
PS. Za zvážení stojí, zda nezačínat zručky s běžícím motorem. Vyrovná se tím handicap dieselů, které je nutno před startem žhavit a také nových benzínů, které řídící jednotka (v jejich zájmu) určitou dobu po startu nedovolí roztočit do otáček. Ostatně to nesvědčí žádnému motoru a my máme svá autíčka rádi. Vypnout ESP se dá také až po nastartování. Namísto startování bych raději dal do podmínek bezpečnostní pásy.
PS. Za zvážení stojí, zda nezačínat zručky s běžícím motorem. Vyrovná se tím handicap dieselů, které je nutno před startem žhavit a také nových benzínů, které řídící jednotka (v jejich zájmu) určitou dobu po startu nedovolí roztočit do otáček. Ostatně to nesvědčí žádnému motoru a my máme svá autíčka rádi. Vypnout ESP se dá také až po nastartování. Namísto startování bych raději dal do podmínek bezpečnostní pásy.
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Naprostý souhlas, také mi praskali cévy když jsem musel pětku nakopnout a rychle vytočit
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Mirecc
- Člen RCČR
- Příspěvky: 63
- Registrován: stř kvě 16, 2007 11:49
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Aj ja podporujem navrh startovat s natocenym motorom.
Renault Megane Century, 1,6 r.v.1998
[img]http://images.spritmonitor.de/160362.png[/img]
[img]http://images.spritmonitor.de/160362.png[/img]
- BZUČO
- Člen RCČR
- Příspěvky: 82
- Registrován: pon zář 04, 2006 13:53
- Bydliště: TN v SR
- Kontaktovat uživatele:
dCI trpííí
skvely napad... aj ked to žhavenie ja len asi 2 sekundy - tie otacky naozaj nejdu a to nehovorim kym pri 1900 ot zopne turbo... každopadne je sto skvely napad
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
A co mám říkat jáááá?
Zručka je prohlášená za jízdu po parkovišti obchoďáku, jenže místo vedle stojících aut (který normálně vidím zadním oknem i v zrcátkách) je tam jakási řádka kuželů, kterou z toho našeho vagónu prostě nemám šanci vidět . Viz předposdlední sraz a Viktorův nadšený komentář "První Espace, který prochází zdí".
Já myslím, že sraz je hlavně o zábavě, a ty výsledky jsou až na druhým místě. A motor se dá rozehřát při čekání ve frontě na start (aspoň tak jsem to okoukal u matadorů 100kuče a jiných).
Pokud Viktor néni proti, tak je start za tepla samozřejmě lepší, já jen že tu naříkají majitelé aut, který mají proti nám "vobludám" už předem lepší šance .
Zručka je prohlášená za jízdu po parkovišti obchoďáku, jenže místo vedle stojících aut (který normálně vidím zadním oknem i v zrcátkách) je tam jakási řádka kuželů, kterou z toho našeho vagónu prostě nemám šanci vidět . Viz předposdlední sraz a Viktorův nadšený komentář "První Espace, který prochází zdí".
Já myslím, že sraz je hlavně o zábavě, a ty výsledky jsou až na druhým místě. A motor se dá rozehřát při čekání ve frontě na start (aspoň tak jsem to okoukal u matadorů 100kuče a jiných).
Pokud Viktor néni proti, tak je start za tepla samozřejmě lepší, já jen že tu naříkají majitelé aut, který mají proti nám "vobludám" už předem lepší šance .
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
Obludy
Tomáši, vždyť to s tím teplým startem rozdmýchal majitel skoro stejné obludy, jak máš Ty. Hlavně tady jde o naše autíčka a rovné podmínky na startu. Připadal jsem si jako Ti "tuzingáři" v kempu, kteří se předváděli tím, jak vytáčeli motory do otáček. Jó, to byli borci. S pozdravem Standa.
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Re: Obludy
No, však taky smekám klobouk před tvýma jízdama zručnosti! Dokonale jsi nám všem vytřel zrak (a to jsi před startem prohlašoval, jak pojedeš pomalu ).wilczek píše:Tomáši, vždyť to s tím teplým startem rozdmýchal majitel skoro stejné obludy, jak máš Ty. Hlavně tady jde o naše autíčka a rovné podmínky na startu. Připadal jsem si jako Ti "tuzingáři" v kempu, kteří se předváděli tím, jak vytáčeli motory do otáček. Jó, to byli borci. S pozdravem Standa.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
Vždyť jsem jel pomalu. Měl jsem na 1. zručce o 4 sek horší čas než Ty. Jenže jsem se trefil do všech dír mezi kuželama. Jsem o pár let starší a nejspíš jsem v životě projel více dírama, takže jsem měl z čeho čerpat zkušenosti. Kdyby jsi neměl oněch 5 trestných seKund, byl by jsi přede mnou. Příště může být vše jinak. Už teď nové díry neprojíždím, takže další zkušenosti nenabírám. St.
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Ta první zručka ještě šla, tam se necouvalo - ale podívej se na pořadí v té druhé...
Zjistil jsem zajímavou věc - že zrcátka na přední kapotě jsou pro běžnou silniční jízdu vynikající věc, jenže pro couvání jsou krajně nevhodná. Tím jak jsou umístěná dál od očí řidiče, mají menší zorný úhel - a já když jsem couval, tak jsem ty kužele viděl až když jsem byl srovnanej "do lajny" s nimi. Ovšem k tomu abych se s nima srovnal jsem musel popojet dopředu - já jsem prostě vůbec netušil, kde je za tím dlouhatánským zadkem mám.
Zajímavý je, že na starým Espace tenhle problém vůbec nebyl - jednak měl zrcátka na dveřích, a jednak je těch 40 cm délky navíc docela znát.
Ta dýlka se dá natrénovat, ale ty zrcátka? Snad příště přijedem s namontovanýma zrcátkama na karavan, pak to asi bude lepší .
Zjistil jsem zajímavou věc - že zrcátka na přední kapotě jsou pro běžnou silniční jízdu vynikající věc, jenže pro couvání jsou krajně nevhodná. Tím jak jsou umístěná dál od očí řidiče, mají menší zorný úhel - a já když jsem couval, tak jsem ty kužele viděl až když jsem byl srovnanej "do lajny" s nimi. Ovšem k tomu abych se s nima srovnal jsem musel popojet dopředu - já jsem prostě vůbec netušil, kde je za tím dlouhatánským zadkem mám.
Zajímavý je, že na starým Espace tenhle problém vůbec nebyl - jednak měl zrcátka na dveřích, a jednak je těch 40 cm délky navíc docela znát.
Ta dýlka se dá natrénovat, ale ty zrcátka? Snad příště přijedem s namontovanýma zrcátkama na karavan, pak to asi bude lepší .
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
- Ing. Milan Voda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 729
- Registrován: čtv bře 03, 2005 10:19
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Letos jsem byl na srazu poprvé bez vlastního auta, ale i tak jsem se velmi dobře bavil. Díky Mariovi a Michalovi za dopravu z Brna a do Brna.
Pro zasvěcené - Moře počkalo a bylo tam.
Video je parádní, jen bych bral víc záběrů na auta.
Máte někdo fotky těch černých krasavců - R 21 ( dle startovní listiny to byli bráši někde z Ústí. ) Ti by určitě v galerii chybět neměli. Takovejch už je málo.
Pro zasvěcené - Moře počkalo a bylo tam.
Video je parádní, jen bych bral víc záběrů na auta.
Máte někdo fotky těch černých krasavců - R 21 ( dle startovní listiny to byli bráši někde z Ústí. ) Ti by určitě v galerii chybět neměli. Takovejch už je málo.
Les Miniatures
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
- Ing. Milan Voda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 729
- Registrován: čtv bře 03, 2005 10:19
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Těch jednadvacítek bylo tolik, že je nikdo neschovával. I Honza Kalina poslal jedno Turbo do renolťáckýho nebe. A já měl před Safranem R 21 RX ( výroba pro Švícarsko) s 2,2 l motorem stříkačka v plné palbě co tenkrát šla a taky ho prodal. Ale slzu stěží potlačím, když je vidím tak vyfešákovaný, jak byly ty dva kousky.
Les Miniatures
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
- Ing. Milan Voda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 729
- Registrován: čtv bře 03, 2005 10:19
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Je pořád marod na zadní kolečka, ale už se na tom opravdu pracuje, aby zase běhala. S těma prasklejma torzkama už to bylo fakt o hubu. A přednost měl Safránek, kterej byl u pana doktora + dostal nový boty. Navíc hned v neděli ráno absolvoval maratón k moři - cca 675 km tam a za týden zpět. Tak ladil formu doma. Na jaře v Jičíně budem zase v plné parádě ( a možná už konečně po 5 letech stydění zkusím i zručku, spanilku už jsem absolvoval. tak bude další meta)kšanda píše:nene myslel jsem pětičku
Les Miniatures
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
No jó, už to dostalo opravdu poslední ránu z milosti flexou, nebylo vyhnutí...
A taky se na srazu producíroval Electronic, všiml si ho vůbec někdo?
A taky se na srazu producíroval Electronic, všiml si ho vůbec někdo?
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Ing. Milan Voda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 729
- Registrován: čtv bře 03, 2005 10:19
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Bohužel, říkám jen letmo jsem kolem nich proběhl a furt čuměl na starý ksichty a nevěnoval se těm novým. Snad nezatrpknou a dojedou do Jičína, tam si na ně čas udělám určitě.Jan Kalina píše:No jó, už to dostalo opravdu poslední ránu z milosti flexou, nebylo vyhnutí...
A taky se na srazu producíroval Electronic, všiml si ho vůbec někdo?
Les Miniatures
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
- Mario Horak
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1320
- Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
- Bydliště: Bratislava, SK
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Mario, pravdu díš,
Petr zkontroloval výsledky, ale tento výsledek v nich nenašel. Kam se poděl nám není jasné. Papírová verze výsledků už byla skartována a v elektronické se nevyskytuje ani v jediném souboru.
Omlouváme se...
Když už jsi nakousl výsledky, z pohledu výsledků a pravidel je podstatná ještě jedna věc: Není dovolena výměna řidičů po čas soutěží. Kdo tedy jako řidič zahájí, měl by pokračovat až do konce...
http://renaultclub.cz/pravidla_soutezi_ ... _rccr.html
Petr zkontroloval výsledky, ale tento výsledek v nich nenašel. Kam se poděl nám není jasné. Papírová verze výsledků už byla skartována a v elektronické se nevyskytuje ani v jediném souboru.
Omlouváme se...
Když už jsi nakousl výsledky, z pohledu výsledků a pravidel je podstatná ještě jedna věc: Není dovolena výměna řidičů po čas soutěží. Kdo tedy jako řidič zahájí, měl by pokračovat až do konce...
http://renaultclub.cz/pravidla_soutezi_ ... _rccr.html
- Mario Horak
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1320
- Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
- Bydliště: Bratislava, SK
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Z logiky věci:
Za posádku se většinou přihlašuje pouze jeden, ovšem v drtivé většině případů tvoří posádku více osob. Správné by pochopitelně bylo (a tak je to i předpokládáno), aby ten, kdo je na startovní listině byl i řidič.
Řidič se nesmí měnit - ergo, ten kdo začne by měl i dokončit.
Dokážu si představit změnu startovní listiny v tom smyslu, že by byla vypsána celá posádka s výslovným uvedením řidiče. To by nám ovšem opět poněkud zkomplikovalo život v tom smyslu, že by pak nebylo možné doplňovat posádku sólistů... Nechci to příliš komplikovat, stále nám jde spíš o zábavu než cokoliv jiného.
Druhou otázku nechápu.
Za posádku se většinou přihlašuje pouze jeden, ovšem v drtivé většině případů tvoří posádku více osob. Správné by pochopitelně bylo (a tak je to i předpokládáno), aby ten, kdo je na startovní listině byl i řidič.
Řidič se nesmí měnit - ergo, ten kdo začne by měl i dokončit.
Dokážu si představit změnu startovní listiny v tom smyslu, že by byla vypsána celá posádka s výslovným uvedením řidiče. To by nám ovšem opět poněkud zkomplikovalo život v tom smyslu, že by pak nebylo možné doplňovat posádku sólistů... Nechci to příliš komplikovat, stále nám jde spíš o zábavu než cokoliv jiného.
Druhou otázku nechápu.
- Mario Horak
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1320
- Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
- Bydliště: Bratislava, SK
Že ide o zábavu, to je na prvom mieste.
Nechcem aby sa niečo menilo. Len pýtam vysvetlenie.
Ešte som očakával vysvetlenie ako je potrestaný ten, ktorý toto pravidlo poruší (z logiky mi vyplýva, že je to jedno, či to poruší vedome, nevedome, alebo aj z objektívnej príčiny napr. zdravotný problém)
K druhej otázke:
Podľa mojej logiky by vozidlo, ktoré nedokončí súťaž (alebo dokončí s cudzou pomocou) malo byť diskvalifikované.
Jedine v prípade, pokiaľ posádka aj s pokazeným vozidlom dokáže bez cudzej pomoci prejsť cieľom, tak by sa to malo rátať ako by sa vozidlo nepokazilo.
A nastávajú možnosti:
Potrestanie je na celú súťaž?
Na časť súťaže v ktorej neboli splnené podmienky?
Na niečo iné?
Ako sa to potom započítava do celkových výsledkov?
Nechcem aby sa niečo menilo. Len pýtam vysvetlenie.
Ešte som očakával vysvetlenie ako je potrestaný ten, ktorý toto pravidlo poruší (z logiky mi vyplýva, že je to jedno, či to poruší vedome, nevedome, alebo aj z objektívnej príčiny napr. zdravotný problém)
K druhej otázke:
Podľa mojej logiky by vozidlo, ktoré nedokončí súťaž (alebo dokončí s cudzou pomocou) malo byť diskvalifikované.
Jedine v prípade, pokiaľ posádka aj s pokazeným vozidlom dokáže bez cudzej pomoci prejsť cieľom, tak by sa to malo rátať ako by sa vozidlo nepokazilo.
A nastávajú možnosti:
Potrestanie je na celú súťaž?
Na časť súťaže v ktorej neboli splnené podmienky?
Na niečo iné?
Ako sa to potom započítava do celkových výsledkov?
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů