tak teď jsem to zkouknul. náhodou to pusobí hrozně napínavě. zaujalo mě to asi jako film kamragedon:-) konečně jsem zjistil co holky myslej tou romantikou. děkuju láďo:-)Lesshuhn píše:Dobrý, už jsem myslel že se dnes nezasměju
19.sraz RENAULT CLUBU A PŘÁTEL ZNAČKY - 7.-9.9 2007
Moderátor: Moderators General
- kšanda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2744
- Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
- Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
- Kontaktovat uživatele:
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Nojo, to zas člověk ztrácí motivaci, že jo... Soutěž je od slova soutěžit. Jet orienťák a pak mít ve výsledcích "-" je na draka.DDT píše:Tome presne takhle to klidne muzete delat bez moznosti zapocteni do celkoveho poradi... Jen je treba nahasit ze nesoutezite...Tomáš Langer píše:Přece jen se vrátím k Máriovu návrhu, ....
Ani by mi nevadilo nefigurovat v celkovým pořadí (my jsme si svých 5 minut slávy vybrali hned na začátku ), třeba by se našlo víc rodinných typů, kterým by stačilo se srovnávat jen mezi sebou v "rodinné" kategorii .
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
- Mario Horak
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1320
- Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
- Bydliště: Bratislava, SK
Návrh pochádzal od Madiny. Ja osobne si netrúfam požadovať nejaké zmeny, lebo viem koľko starostí to prináša. Na druhej strane si dovolím povedať, že súťaž o nič je nanič. Keby bol záujem o rodinnú súťaž, tak by sme sa s Madinou asi pridali, ale o niečo musí ísť, aj keby to bolo len lízatko.Tomáš Langer píše:Nojo, to zas člověk ztrácí motivaci, že jo... Soutěž je od slova soutěžit. Jet orienťák a pak mít ve výsledcích "-" je na draka.DDT píše:Tome presne takhle to klidne muzete delat bez moznosti zapocteni do celkoveho poradi... Jen je treba nahasit ze nesoutezite...Tomáš Langer píše:Přece jen se vrátím k Máriovu návrhu, ....
Ani by mi nevadilo nefigurovat v celkovým pořadí (my jsme si svých 5 minut slávy vybrali hned na začátku ), třeba by se našlo víc rodinných typů, kterým by stačilo se srovnávat jen mezi sebou v "rodinné" kategorii .
Lesshuhn: Video je naozaj napínavé. Vidno že umí aj ten za volantom. Ďakujem za informácie, i keď je to už jedno.
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána
Rovnost podmínek v soutěžích v ničem nezajistí nemožnost střídání řidičů. V jízdě zručnosti záleží také na velikosti, výkonu, odstupňování převodů, průběhu točivého momentu, rejdu a výhledu z auta. Při čumjízdě zase Anarkimu nic nepomohlo jeho turbo, pokud jel sám. Daleko lepší podmínky měl Tomáš aj. s celou rodinkou. Taktéž při orienťáku. Dle mého názoru jde opravdu a hlavně jen o zábavu. Pokud by se mělo jednat opravdu o alespoň trochu regulérní soutěže, tak by musel jet vždy každý sám, nebo všichni stále ve dvojicích. Při zručkách by se musely nasadit opravné koeficienty podle aut. Tedy opakuji svůj názor, nechat vše jak je a povolit střídání řidičů, ať se můžem i napít. Srazům naším zdar. St.
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
To máš svatou pravdu zato jsem zjistil zajímavou věc. Taková čumjízda se dá odjezdit jen s řidičem, bez peněz, bez dokladů a s prázdnou nádrží
Naštěstí jsem po sprintu na Říp potkal Mária a ukecal ho ať mi půjčí stovku abych nějak dojel do Mělníka.
Naštěstí jsem po sprintu na Říp potkal Mária a ukecal ho ať mi půjčí stovku abych nějak dojel do Mělníka.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
čumjízda
Tož to my jsme zase jeli bez pořádné mapy. Tedy měli jsme mapu 200 000 -ovku, ale byla prťavá a tak jsme jeli spíše po čuchu a podle ostatních aut. Proto jsme se také spolu pár krát potkali, jednou z toho v protisměru. Né, že bychom neuměli číst, propozice pro sraz jasně říkaly, že máme mít 100 000 -ovku. My jsme ovšem vyrazili na poslední chvíli. Vůbec jsme nevěřili, že pojedeme. Mám však ještě lepší zážitek s mapou. Kdysi dávno jsem jel do Chorvatska. Před cestou jsem byl ubezpečen, že mapu máme. V hloubi Rakouska jí tehdejší paní vozu vytáhla. Mapa byla formátu A4 a v levém horním rohu byl Island....
- Ing. Milan Voda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 729
- Registrován: čtv bře 03, 2005 10:19
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Twingouš(ci)ky mají pěkné čumáčky i rozkošné prdelky.
Les Miniatures
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
- Zrůbek Jiří
- Člen RCČR
- Příspěvky: 39
- Registrován: úte srp 14, 2007 18:25
- Bydliště: Domažlicko
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 hostů