Renault club staví závodní tým

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » stř úno 07, 2007 21:07

Sova píše:Vám to tady trošku odlehčím od těch high tech special otázek:
1.Kdo to bude pilotovat?
2.Jakou bude mít 11 barvu?

Jinak je to super nápad a ještě lepší je nápad závodit s 11 :super:
Barvu bude mít podobnou jako je na ilustračním snímku.

Pilotovat budou Kosí bratři, pan Vašenda, Jarek & I
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » stř úno 07, 2007 21:56

kdo jsou kosí bratři? 100márty? a co ty? nejezdil jsi taky nějaký závody?
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » stř úno 07, 2007 22:01

kšanda píše:kdo jsou kosí bratři? 100márty?
Márty, Márty, odhalili nás :roll:
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » stř úno 07, 2007 22:06

no kdyby jste potřebovali nějaký těžítko pro znevýhodnění soupeřů tak se hlásim :-D
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » stř úno 07, 2007 22:07

kšanda píše:kdo jsou kosí bratři? 100márty? a co ty? nejezdil jsi taky nějaký závody?
Kdysi jsem jezdíval ;)
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » stř úno 07, 2007 22:12

a už se ti nechce? :-) takže kosí bratry jsem uhodl jo?
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » stř úno 07, 2007 22:13

kšanda píše:a už se ti nechce? :-) takže kosí bratry jsem uhodl jo?
chce :-) Jedu taky
kosáky jsi uhodl :-)
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » stř úno 07, 2007 22:32

no proto. sem si řikal že by ses nevydržel na to jen dívat :-D
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
Butcher
Člen RCČR
Příspěvky: 794
Registrován: čtv zář 29, 2005 11:00
Bydliště: Prypiat
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Butcher » stř úno 07, 2007 23:42

Dobře.Kašlu na to.Stejně ještě nemám prachy, a taky jsem na vážkách jestli si radši nekoupit nový auto(Rencka bych si samozřejmě nechal :smajlici5:, jen bych tyhle ty věci na pár let odložil...ať si taky užiju trochu toho mládí dokud je čas :) ) .Takže vám nechám buď tuhletu sezónu a nebo ještě pár dalších na testování a až pak to obšlehnu :)
Na jaře budu muset podniknout do Val-Mezu průmyslovou špionáž :twisted: Počítej se mnou :wink:
A ještě k tomu motoru :oops: Co to znamená "Fková řada"?To jako 1.7?
Edit: Tak jsem tak nad tím motorem v práci přemýšlel a došlo mi že je to blbost.V pravidlech se přece píše, že systém přípravy směsi musí být zachován a jestli jsou tam 4 karbutátory, tak to muselo už karburátor mít.Takže 1.7 je ze hry.A atmosferická 1.4 180k na vytrvalostní závody :shock: Takže jsem zas tam kde jsem byl :? Každopádně vidím velkou ochotu......a cítím zklamání :( ........ :evil:
Dead man

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » čtv úno 08, 2007 21:55

a proč zrovna "LeBlecha" japato vzniklo?

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » čtv úno 08, 2007 22:35

Sova píše:a proč zrovna "LeBlecha" japato vzniklo?
Stejne jako napad se zavodama :-D
Ja za to nemuzu, ma hlava si dela co chce :-D
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » sob úno 10, 2007 20:28

100KUC píše:
kšanda píše:kdo jsou kosí bratři? 100márty?
Márty, Márty, odhalili nás :roll:
A je to, náš obojetný pseudonym je venku. :oops: 8) :lol:
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
Butcher
Člen RCČR
Příspěvky: 794
Registrován: čtv zář 29, 2005 11:00
Bydliště: Prypiat
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Butcher » ned úno 11, 2007 03:11

Márty píše:
100KUC píše:
kšanda píše:kdo jsou kosí bratři? 100márty?
Márty, Márty, odhalili nás :roll:
A je to, náš obojetný pseudonym je venku. :oops: 8) :lol:
On to někdo nevěděl? :roll:
Dead man

Uživatelský avatar
MiraF
Junior member
Příspěvky: 101
Registrován: stř dub 26, 2006 08:35

Příspěvek od MiraF » pon úno 12, 2007 06:18

Brody píše:Zdravím Vás páni, tak tento článok som nemal čítať. Srdce mi zapištalo ked som prečítal ten výkon R11-cky. Mám takú predtuchu že asi idem šetriť s môjho úbohého platu na dajšiu 11-cku aby som ju mohol pripraviť na niečo podobné. Prietelia ak máte najaké návody na upavovanie častí auta tak vás poprosím pošlite mi ich na erikbrody@azet.sk. Hlavne MiraF si písal že máš niečo , tak ta poprosím o zaslanie. Vopred dakujem
....Čauky,o víkendu jsem to hledal a bohužel nenašel,tak sorry!

Uživatelský avatar
Mario Horak
Člen RCČR
Příspěvky: 1320
Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
Bydliště: Bratislava, SK

Příspěvek od Mario Horak » pon úno 12, 2007 09:54

DDT píše:
Sova píše:a proč zrovna "LeBlecha" japato vzniklo?
Stejne jako napad se zavodama :-D
Ja za to nemuzu, ma hlava si dela co chce :-D
Mne sa viac páči Káča. :D Až začne preháňať čerta, čo dostane pod kapotu.
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána

Uživatelský avatar
Brody
Člen RCČR
Příspěvky: 55
Registrován: ned led 21, 2007 18:17
Bydliště: Krupina SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brody » pon úno 12, 2007 14:59

MiraF píše:
Brody píše:Zdravím Vás páni, tak tento článok som nemal čítať. Srdce mi zapištalo ked som prečítal ten výkon R11-cky. Mám takú predtuchu že asi idem šetriť s môjho úbohého platu na dajšiu 11-cku aby som ju mohol pripraviť na niečo podobné. Prietelia ak máte najaké návody na upavovanie častí auta tak vás poprosím pošlite mi ich na erikbrody@azet.sk. Hlavne MiraF si písal že máš niečo , tak ta poprosím o zaslanie. Vopred dakujem
....Čauky,o víkendu jsem to hledal a bohužel nenašel,tak sorry!
V pohode nevadí, ale ak by si o to dakedy zakopol tak mi to pošli. Aj tak dík.

Uživatelský avatar
Radovan
Junior member
Příspěvky: 208
Registrován: ned úno 01, 2004 12:34

Příspěvek od Radovan » ned úno 18, 2007 18:24

Butcher píše:Může to tady s tím Protlumem ještě někdo kompetentní potvrdit?
To MiraF: Kolik tě stálo to HPéčko?Fuego má vzadu taky torzku?
Doufám, že jsem odpověď nepřehlédl. Fuego má vzadu vinuté pružiny. Náprava je uložena v gumových pouzdrech a umožňuje její natáčení okolo středového uložení pro lepší vedení stopy v zatáčkách. Zajímavý systém. Vyspělejší systém, měl mnohem později Passat a Honda.
Naposledy upravil(a) Radovan dne ned úno 18, 2007 19:36, celkem upraveno 3 x.

Uživatelský avatar
Radovan
Junior member
Příspěvky: 208
Registrován: ned úno 01, 2004 12:34

Příspěvek od Radovan » ned úno 18, 2007 19:07

Myšlenka je to výborná.
Pokud si správně pamatuji, tyto amatérské závody mají max. povolený objem 2,6 litru a koeficient přepočtu u přeplňovaných motorů je 1,3.
To je tak nízká hodnota, že je škoda jí nevyužít.
Renaultu jsou přitom přeplňované motory vlastní.
Když tedy vzniká nevýhoda předního náhonu, dohonil by to výkon a průběh kroutícího momentu.
Budou tam dvoulitrové přeplňované motory s výkonem přes 300 koní.
Ideálním autem, když už saháme po starších modelech, by byla s minimálními úpravami střeďáková R 5. Možná by vyšla na přibližně stejné náklady. Je to hotový supersport. Na okruzích sice tolik nevynikala, ale na takové závody by vhodná byla. Motor je stavěný s velkými rezervami a možných 300 koní s hmotností okolo necelých 900 kg by dělal z auta stíhačku. Vrcholné výkony dosahovaly hodnot přes 420 koní. Také jsem četl o R 5 s tímto motorem vpředu. Samosvor měl hodnotu 15%. To by šlo i do 11 :D

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » ned úno 18, 2007 20:38

Radovan píše: Ideálním autem, když už saháme po starších modelech, by byla s minimálními úpravami střeďáková R 5.
Radku, sám ale znáš cenu, za kterou se takový auto dá pořídit. Ani kdyby každý z nás přispěl, nebylo by to reálný. R11 se dá postavit oproti tomu z části "vlastními silami".
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » ned úno 18, 2007 20:39

Jan Kalina píše:
Radovan píše: Ideálním autem, když už saháme po starších modelech, by byla s minimálními úpravami střeďáková R 5.
Radku, sám ale znáš cenu, za kterou se takový auto dá pořídit. Ani kdyby každý z nás přispěl, nebylo by to reálný. R11 se dá postavit oproti tomu z části "vlastními silami".
Mezi námi - mít to, tak s tím asi na závody nepůjdeme :-)
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Radovan
Junior member
Příspěvky: 208
Registrován: ned úno 01, 2004 12:34

Příspěvek od Radovan » ned úno 18, 2007 21:46

Jan Kalina píše:
Radovan píše: Ideálním autem, když už saháme po starších modelech, by byla s minimálními úpravami střeďáková R 5.
Radku, sám ale znáš cenu, za kterou se takový auto dá pořídit. Ani kdyby každý z nás přispěl, nebylo by to reálný. R11 se dá postavit oproti tomu z části "vlastními silami".
Já vím. Na mobile. de je jedna za 9 800 EUR :D Jinak okolo 30 000 EUR a 50 000 EUR ty nejlepší kusy .
Pokud byl ten 118 KW motor u R 5 umístěn u omezené série i vpředu se samosvorným diferenciálem 15% (vim o jednom takovém autě v Čechách ), šel by nastěhovat i do 11 :D Spodek motoru mají stejný. Vzpomeň na tu R 5 biturbo s motorem vpředu - co jsi mi dohodil. Mluvil jsem s majitelem. Byl to 2,0 l OHC s malým a velkým turbem. Člověk ani netuší, co vše ten koncern vyrobil :)

Uživatelský avatar
Radovan
Junior member
Příspěvky: 208
Registrován: ned úno 01, 2004 12:34

Příspěvek od Radovan » ned úno 18, 2007 21:57

DDT píše:
Jan Kalina píše:
Radovan píše: Ideálním autem, když už saháme po starších modelech, by byla s minimálními úpravami střeďáková R 5.
Radku, sám ale znáš cenu, za kterou se takový auto dá pořídit. Ani kdyby každý z nás přispěl, nebylo by to reálný. R11 se dá postavit oproti tomu z části "vlastními silami".
Mezi námi - mít to, tak s tím asi na závody nepůjdeme :-)
No, abych byl něco platný.
Před rokem jsem se přetransformoval z distributora mléčných výrobků na výrobce čerstvých chlazených jídel. Mohl bych zajistit stravování celého týmu - takové cateringové služby.

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » ned úno 18, 2007 22:08

Radovan píše:
DDT píše:
Jan Kalina píše:
Radovan píše: Ideálním autem, když už saháme po starších modelech, by byla s minimálními úpravami střeďáková R 5.
Radku, sám ale znáš cenu, za kterou se takový auto dá pořídit. Ani kdyby každý z nás přispěl, nebylo by to reálný. R11 se dá postavit oproti tomu z části "vlastními silami".
Mezi námi - mít to, tak s tím asi na závody nepůjdeme :-)
No, abych byl něco platný.
Před rokem jsem se přetransformoval z distributora mléčných výrobků na výrobce čerstvých chlazených jídel. Mohl bych zajistit stravování celého týmu - takové cateringové služby.
To je docela dobrej nápad :-)
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » ned úno 18, 2007 22:13

Radovan píše:
DDT píše:
Jan Kalina píše:
Radovan píše: Ideálním autem, když už saháme po starších modelech, by byla s minimálními úpravami střeďáková R 5.
Radku, sám ale znáš cenu, za kterou se takový auto dá pořídit. Ani kdyby každý z nás přispěl, nebylo by to reálný. R11 se dá postavit oproti tomu z části "vlastními silami".
Mezi námi - mít to, tak s tím asi na závody nepůjdeme :-)
No, abych byl něco platný.
Před rokem jsem se přetransformoval z distributora mléčných výrobků na výrobce čerstvých chlazených jídel. Mohl bych zajistit stravování celého týmu - takové cateringové služby.
To je prima nápad :-)
Mas nejakou predstavu?
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » ned úno 18, 2007 23:55

to je přece jasný. radovan vás vždycky na okruhu dojede s biturbem a okýnkem podá nápoj a nějakou hotovku
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Odpovědět

Zpět na „Srazy a akce Renault clubu“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů