YouTube Video Thread
Moderátor: Moderators General
Mlho, již dobrou čtvrthodinku... Koukni na předeškou stránku...defuckto píše:http://www.youtube.com/watch?v=zpGJGrlj-3k hmm...
Škoda 100L rv 1973,Škoda 120 užovka rv 1983, Škoda 105L rv 1987, Škoda favorit rv 1994, , Daewoo espero 1,6 16v 66kw rv 1997 (těžkej krok mimo), RENAULT 19 1,7 54kw rv 1994, Kia sephia 1,6 59kw rv 1994, dlouhodobě půjčený Opel meriva 1,6 údajně 74kw rv2004(strašný auto). RENAULT LAGUNA GRANDTOUR 1,8 16v 88kw LPG rv 2002.Lagunka už je ve světě a nyní jezdim Škoda fabia I combi 1,9TDi 74Kw 2001 a naprostá spokojenost...
http://www.streetfire.net/video/thank-g ... 066001.htm
myslím, že naše sportovní oddělení ví co a jak.. ...to je bezpečné auto
myslím, že naše sportovní oddělení ví co a jak.. ...to je bezpečné auto
HonYa | Lůca, Áďa, Táďa a Justinka
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Co jsem někde četl, tak sporťáky pro závody většinou nemají se sériovou výrobou nic společného Všechno je to trubkový rám a jsou na tom naházené plasty. Však si všimni, že z toho auta na konci nezbylo prakticky nic. Tohle udělat se sériovkou, tak tě stříhají hasiči
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- MaD@x
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1267
- Registrován: ned črc 29, 2007 23:23
- Bydliště: Odolena Voda
- Kontaktovat uživatele:
presne,jak bylo videt i na WSR. i ten vzhled vozidla je jen plastová skládačka, ale motor a podvozky nemají nic společného ani s meganem RSZefek píše:Co jsem někde četl, tak sporťáky pro závody většinou nemají se sériovou výrobou nic společného Všechno je to trubkový rám a jsou na tom naházené plasty. Však si všimni, že z toho auta na konci nezbylo prakticky nic. Tohle udělat se sériovkou, tak tě stříhají hasiči
Ofce v TDÍ, ale nedělá pou
ex Renault Laguna 95 1,8RN 69kW - Letadlo
ex Renault Laguna 99 3.0RXT 140kW - sekačka(bo žere aj travu kol cesty)
ex Renault Clio Grandtour 1,2 55kW Ice - Služební koza
ex Renault Laguna Grandtour 03 1,9dCi Privilege 88kW - Silver spur
ex Mercedes-Benz Citan 111 1,5dci - Kangoo pro kolotočáře
Jsem jaký jsem, někdo musí být zlý...
ex Renault Laguna 95 1,8RN 69kW - Letadlo
ex Renault Laguna 99 3.0RXT 140kW - sekačka(bo žere aj travu kol cesty)
ex Renault Clio Grandtour 1,2 55kW Ice - Služební koza
ex Renault Laguna Grandtour 03 1,9dCi Privilege 88kW - Silver spur
ex Mercedes-Benz Citan 111 1,5dci - Kangoo pro kolotočáře
Jsem jaký jsem, někdo musí být zlý...
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Posťažoval sa mi známy.
V novinách cez internet som dostal zaujímavú ponuku na navigátor. Zavolal som na slovenskú filiálku danej firmy, aby som si zariadenie objednal. Odpoveď bola, že sa to nedá, lebo zariadenie je vypredané. Skúsil som preto u materskej firmy v Nemecku. Do 4 dní mi zariadenie doniesol kurier DPD. Dopravné z Nemecka bolo 4,99 €. Prišla obyčajná kartónová krabica, na spoji prelepená papierovou páskou s nalepenou etiketou s údajmi pre doručenie. Jednoduché a dobré.
So zariadením som mal problémy pri aktualizácii dát a softvéru. Firma z
Nemecka ma požiadala, aby som zariadenie poslal späť.
Zabalil som zariadenie do pôvodnej krabice. Na krabicu som nalepil svoju
adresu ako odosielateľa a adresu príjemcu. Pre istotu som krabicu zabalil
do baliaceho papiera, všetky spoje prelepil priesvitnou 5 cm širokou
páskou, napísal adresu odosielateľa a príjemcu a vyplnil som balíkovú
sprievodku. S balíkom som išiel na našu novú modernú poštu s klimatizáciou a systémom poradových lístočkov. Za chvíľku sa objavilo moje číslo a šiel som k prepážke pre balíky. Úradníčka po zhliadnutí, že balík má ísť do Nemecka ma hneď poučila, že to takto nejde. Poučila ma, že pod každú pásku sa musím pred prelepením podpísať (celkom 6 podpisov) a ak chcem balík aj poistiť, tak musím balík previazať špagátom a musím použiť špeciálnu sprievodku pre zahraničie. Tak som si balík vzal domov a z domu som zavolal na DPD, aby ma informovali, čo by ma stálo zaslanie 1,3 kg ťažkého balíka do Nemeck a aj s poistením na 200 €. Po chvíli mi milý dievčenský hlas
oznámil, že 36 € ! Tak to je pálka! Z Nemecka na Slovensko 4,99 € a zo
Slovenska do Nemecka 36 €. Asi je to do kopca...
A tak som balík poslušne prebalil, pred prelepením páskou popodpisoval,
previazal špagátom a vyplnil zahraničnú sprievodku (pozri prílohu). Veľmi
mi pripomenula tú spred roku 1989. Dokonca sa v nej požaduje uvedenie
obsahu balíka (aby personál pošty vedel, či sa to oplatí ukradnúť) a
všelijaké kraviny o vrátení pod názvom „Pokyny odosielateľa v prípade
nedoručenia“. Ja som si z nich vybral verziu „Vrátiť ihneď odosielateľovi“
a šiel som znovu na našu západne vyzerajúcu poštu. Vzal som si poradové číslo pre balíky, posadil som sa a sledoval 4 čísla na displeji. U okienka pre balíky nekonečne dlho vybavovali mamičku s dieťaťom v kočíku, na displeji už bežali čísla podstatne vyššie než to moje. Pochopil som to tak, že musím čakať na uvoľnenie okienka pre balíky. Konečne si mamička pobalila všetko z pultu okienka a ja som čakal, že sa tam objaví moje číslo. Ale kde. Zavolali číslo o dobrú desiatku vyššie. Šiel som sa ohradiť, že ma vynechali. Od jedného z listových okienok sa ozval mladík, že on ma volal (hoci nevedel aké mám číslo). Som už starší, ale porovnať 4 čísla s tým mojim mi zatiaľ problémy nerobí. Možno tak mladík urobil, keď som bol ešte v chodbičke a číslo stiahol skôr než som vošiel. Keď som vošiel do sály, moje číslo na displeji určite nebolo, lebo som displej okamžite skontroloval. Musel som počkať kým onen mladík dovybaví zákazníka a zavolal ma k sebe. Podal som mu balík. Pozorne si prezrel podpisy a požiadal ma o ďalšie dva. Urobil som. Vtom prehlásil, že špagát nie je správne zaviazaný a treba ho previazať. Vadilo, že jeden koniec má slučku (robím tak, aby sa špagát dal lepšie zatiahnuť). On vraj potrebuje mať dva konce. Tak som slučku rozviazal a zviazal som spolu voľné konce. Lenže tým pádom na zvyšnej časti slučky zostal suk. Tak to sa mládencovi nepáčilo a začal sám špagát rozväzovať. Keď to nešlo, rozstrihal môj špagát a doniesol zozadu taký chlpatý erárny. Balík jednoducho previazal a na konce nasadil olovenú
plombu. Konečne bol balík ako má byť. Mladík si vzal sprievodku a ejhle.
„Prečo chcete vrátiť balík ihneď?“ znela otázka.
„No keď sa nedá doručiť, tak nech ho vrátia.“
„A čo keď si balík prídu prevziať neskôr?“
„Prečo by si ho preberali neskôr. Poštár to do firmy donesie a oni si to
prevezmú.“
„A čo keď tú firmu nenájde?“
„To je firma, ktorá sa nachádza na ploche 1 km2 a stojí v tom malom
mestečku roky.“
„Ja by som to zmenil.“
„Tak to zmeňte.“
„Ale to musím zaškrtať ten Váš krížik.“
„Tak ho zaškrtajte.“
„Len ja neviem, či to smiem... No skúsime to.“
„Dám Vám tam ´Vrátiť odosielateľovi do 18 dní.´, dobre?“
„Dobre.“
„Tak to bude 21 €.“
„Ale ja to chcem ešte poistiť.“
„No, to neviem, či sa to do Nemecka môže.“
Chlapík odišiel dozadu, odkiaľ doniesol hrubú knihu, chvíľu v nej listoval
a vrátil sa k prepážke:
„Nejde to.“
Manželka stojaca vedľa mňa špitla:
„A čo keď sa to stratí?“
„Dostanete 66 €.“
„To je ale málo. Tá vec má cenu 200 €.“ dodala.
Tu už skončila všetka moja trpezlivosť. Schvatol som balík so slovami:
„Toto keby došlo do tej fabriky, tak to vystavia v hale kuriozít a všetci
si tú srandu pôjdu fotografovať.“ a odišli sme s balíkom domov.
Na internete som si pozrel cenník poštovného v Rakúsku a riešenie bolo
jasné. Pošleme to z Rakúska. Ráno sme naštartovali auto a v najbližšom
mestečku zašli na poštu. Na pošte sme boli len dvaja zákazníci. Hneď som
išiel k pultu vypýtať si sprievodku.
„Kam to posielate?“
„Do Nemecka.“
„Tak to nepotrebujete žiadnu sprievodku.“
„Chcem balík aj poistiť.“
„Balík je automaticky poistený na 500 €. Chcete na viac?“
„To stačí.“
Slečna hodila balík na váhu, stlačila ENTER a ja som dostal platobný
ústrižok aj s kódom, podľa ktorého si môžem na internete sledovať cestu
môjho balíka k adresátovi. Stálo to 14 € a trvalo to necelú minútu.
A tak rozmýšľam. Ako môžu moje podpisy zabrániť, aby niekto balík ukradol, alebo vykradol. Nijak. Načo potom sú? Zrejme na to, aby zlodej mohol môj podpis pri prípadnej reklamácii napodobniť. Sme proste Jánošíkove deti. Kradnutie a neschopnosť sú naše národné klenoty, tiež niekedy nazývané slovenské špecifikum. A za toto špecifikum musíme nekresťansky platiť...
Zostávam s pozdravom „Slovenskooooó!“
V novinách cez internet som dostal zaujímavú ponuku na navigátor. Zavolal som na slovenskú filiálku danej firmy, aby som si zariadenie objednal. Odpoveď bola, že sa to nedá, lebo zariadenie je vypredané. Skúsil som preto u materskej firmy v Nemecku. Do 4 dní mi zariadenie doniesol kurier DPD. Dopravné z Nemecka bolo 4,99 €. Prišla obyčajná kartónová krabica, na spoji prelepená papierovou páskou s nalepenou etiketou s údajmi pre doručenie. Jednoduché a dobré.
So zariadením som mal problémy pri aktualizácii dát a softvéru. Firma z
Nemecka ma požiadala, aby som zariadenie poslal späť.
Zabalil som zariadenie do pôvodnej krabice. Na krabicu som nalepil svoju
adresu ako odosielateľa a adresu príjemcu. Pre istotu som krabicu zabalil
do baliaceho papiera, všetky spoje prelepil priesvitnou 5 cm širokou
páskou, napísal adresu odosielateľa a príjemcu a vyplnil som balíkovú
sprievodku. S balíkom som išiel na našu novú modernú poštu s klimatizáciou a systémom poradových lístočkov. Za chvíľku sa objavilo moje číslo a šiel som k prepážke pre balíky. Úradníčka po zhliadnutí, že balík má ísť do Nemecka ma hneď poučila, že to takto nejde. Poučila ma, že pod každú pásku sa musím pred prelepením podpísať (celkom 6 podpisov) a ak chcem balík aj poistiť, tak musím balík previazať špagátom a musím použiť špeciálnu sprievodku pre zahraničie. Tak som si balík vzal domov a z domu som zavolal na DPD, aby ma informovali, čo by ma stálo zaslanie 1,3 kg ťažkého balíka do Nemeck a aj s poistením na 200 €. Po chvíli mi milý dievčenský hlas
oznámil, že 36 € ! Tak to je pálka! Z Nemecka na Slovensko 4,99 € a zo
Slovenska do Nemecka 36 €. Asi je to do kopca...
A tak som balík poslušne prebalil, pred prelepením páskou popodpisoval,
previazal špagátom a vyplnil zahraničnú sprievodku (pozri prílohu). Veľmi
mi pripomenula tú spred roku 1989. Dokonca sa v nej požaduje uvedenie
obsahu balíka (aby personál pošty vedel, či sa to oplatí ukradnúť) a
všelijaké kraviny o vrátení pod názvom „Pokyny odosielateľa v prípade
nedoručenia“. Ja som si z nich vybral verziu „Vrátiť ihneď odosielateľovi“
a šiel som znovu na našu západne vyzerajúcu poštu. Vzal som si poradové číslo pre balíky, posadil som sa a sledoval 4 čísla na displeji. U okienka pre balíky nekonečne dlho vybavovali mamičku s dieťaťom v kočíku, na displeji už bežali čísla podstatne vyššie než to moje. Pochopil som to tak, že musím čakať na uvoľnenie okienka pre balíky. Konečne si mamička pobalila všetko z pultu okienka a ja som čakal, že sa tam objaví moje číslo. Ale kde. Zavolali číslo o dobrú desiatku vyššie. Šiel som sa ohradiť, že ma vynechali. Od jedného z listových okienok sa ozval mladík, že on ma volal (hoci nevedel aké mám číslo). Som už starší, ale porovnať 4 čísla s tým mojim mi zatiaľ problémy nerobí. Možno tak mladík urobil, keď som bol ešte v chodbičke a číslo stiahol skôr než som vošiel. Keď som vošiel do sály, moje číslo na displeji určite nebolo, lebo som displej okamžite skontroloval. Musel som počkať kým onen mladík dovybaví zákazníka a zavolal ma k sebe. Podal som mu balík. Pozorne si prezrel podpisy a požiadal ma o ďalšie dva. Urobil som. Vtom prehlásil, že špagát nie je správne zaviazaný a treba ho previazať. Vadilo, že jeden koniec má slučku (robím tak, aby sa špagát dal lepšie zatiahnuť). On vraj potrebuje mať dva konce. Tak som slučku rozviazal a zviazal som spolu voľné konce. Lenže tým pádom na zvyšnej časti slučky zostal suk. Tak to sa mládencovi nepáčilo a začal sám špagát rozväzovať. Keď to nešlo, rozstrihal môj špagát a doniesol zozadu taký chlpatý erárny. Balík jednoducho previazal a na konce nasadil olovenú
plombu. Konečne bol balík ako má byť. Mladík si vzal sprievodku a ejhle.
„Prečo chcete vrátiť balík ihneď?“ znela otázka.
„No keď sa nedá doručiť, tak nech ho vrátia.“
„A čo keď si balík prídu prevziať neskôr?“
„Prečo by si ho preberali neskôr. Poštár to do firmy donesie a oni si to
prevezmú.“
„A čo keď tú firmu nenájde?“
„To je firma, ktorá sa nachádza na ploche 1 km2 a stojí v tom malom
mestečku roky.“
„Ja by som to zmenil.“
„Tak to zmeňte.“
„Ale to musím zaškrtať ten Váš krížik.“
„Tak ho zaškrtajte.“
„Len ja neviem, či to smiem... No skúsime to.“
„Dám Vám tam ´Vrátiť odosielateľovi do 18 dní.´, dobre?“
„Dobre.“
„Tak to bude 21 €.“
„Ale ja to chcem ešte poistiť.“
„No, to neviem, či sa to do Nemecka môže.“
Chlapík odišiel dozadu, odkiaľ doniesol hrubú knihu, chvíľu v nej listoval
a vrátil sa k prepážke:
„Nejde to.“
Manželka stojaca vedľa mňa špitla:
„A čo keď sa to stratí?“
„Dostanete 66 €.“
„To je ale málo. Tá vec má cenu 200 €.“ dodala.
Tu už skončila všetka moja trpezlivosť. Schvatol som balík so slovami:
„Toto keby došlo do tej fabriky, tak to vystavia v hale kuriozít a všetci
si tú srandu pôjdu fotografovať.“ a odišli sme s balíkom domov.
Na internete som si pozrel cenník poštovného v Rakúsku a riešenie bolo
jasné. Pošleme to z Rakúska. Ráno sme naštartovali auto a v najbližšom
mestečku zašli na poštu. Na pošte sme boli len dvaja zákazníci. Hneď som
išiel k pultu vypýtať si sprievodku.
„Kam to posielate?“
„Do Nemecka.“
„Tak to nepotrebujete žiadnu sprievodku.“
„Chcem balík aj poistiť.“
„Balík je automaticky poistený na 500 €. Chcete na viac?“
„To stačí.“
Slečna hodila balík na váhu, stlačila ENTER a ja som dostal platobný
ústrižok aj s kódom, podľa ktorého si môžem na internete sledovať cestu
môjho balíka k adresátovi. Stálo to 14 € a trvalo to necelú minútu.
A tak rozmýšľam. Ako môžu moje podpisy zabrániť, aby niekto balík ukradol, alebo vykradol. Nijak. Načo potom sú? Zrejme na to, aby zlodej mohol môj podpis pri prípadnej reklamácii napodobniť. Sme proste Jánošíkove deti. Kradnutie a neschopnosť sú naše národné klenoty, tiež niekedy nazývané slovenské špecifikum. A za toto špecifikum musíme nekresťansky platiť...
Zostávam s pozdravom „Slovenskooooó!“
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- defuckto
- Grafoman
- Příspěvky: 2553
- Registrován: pát pro 25, 2009 02:26
- Bydliště: Tuchoměřice ---------- Praha-Západ
Jojo, já jen že tamten odkaz nešel, nevšim jsem si, že už jsem někdo hodil ten na streamu..mtv píše:Mlho, již dobrou čtvrthodinku... Koukni na předeškou stránku...defuckto píše:http://www.youtube.com/watch?v=zpGJGrlj-3k hmm...
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Všimněte si zvláště druholezce!!! Rukavice co má jsou při první křeči zralé na vyklouznutí a následné ... Ehm. Druholezec má klasické lezecké asi od Petzla či pod.defuckto píše:http://www.youtube.com/watch?v=zpGJGrlj-3k hmm...
- MaD@x
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1267
- Registrován: ned črc 29, 2007 23:23
- Bydliště: Odolena Voda
- Kontaktovat uživatele:
tak to je masakr, nastesti u nas nemam podobne zkusenosti, ale z toho by me tez trefilo...Anarki píše:Posťažoval sa mi známy.
Zostávam s pozdravom „Slovenskooooó!“
Ofce v TDÍ, ale nedělá pou
ex Renault Laguna 95 1,8RN 69kW - Letadlo
ex Renault Laguna 99 3.0RXT 140kW - sekačka(bo žere aj travu kol cesty)
ex Renault Clio Grandtour 1,2 55kW Ice - Služební koza
ex Renault Laguna Grandtour 03 1,9dCi Privilege 88kW - Silver spur
ex Mercedes-Benz Citan 111 1,5dci - Kangoo pro kolotočáře
Jsem jaký jsem, někdo musí být zlý...
ex Renault Laguna 95 1,8RN 69kW - Letadlo
ex Renault Laguna 99 3.0RXT 140kW - sekačka(bo žere aj travu kol cesty)
ex Renault Clio Grandtour 1,2 55kW Ice - Služební koza
ex Renault Laguna Grandtour 03 1,9dCi Privilege 88kW - Silver spur
ex Mercedes-Benz Citan 111 1,5dci - Kangoo pro kolotočáře
Jsem jaký jsem, někdo musí být zlý...
-
- Advanced member
- Příspěvky: 307
- Registrován: ned led 03, 2010 11:17
- Bydliště: Trenčín SK
- Kontaktovat uživatele:
Anarki
fuu to je sila !! ja som posielal do ciech balík ako dobierku slo to lahsie.kupol som si krabicu za 0,40€ vypísal papiere a posal jej ale vravím ci sa to neotvorí ? ona ze ak chcem nôzem si to prelepit a sucasne mi podala pasku a nožnice pri plateni zistila že ma prepocula ze je to do CZ a tak to zamna vsetko vypísala.nakoniec som to poslal ako list do 2kg s poistením za 8,50€.
fuu to je sila !! ja som posielal do ciech balík ako dobierku slo to lahsie.kupol som si krabicu za 0,40€ vypísal papiere a posal jej ale vravím ci sa to neotvorí ? ona ze ak chcem nôzem si to prelepit a sucasne mi podala pasku a nožnice pri plateni zistila že ma prepocula ze je to do CZ a tak to zamna vsetko vypísala.nakoniec som to poslal ako list do 2kg s poistením za 8,50€.
Renault Megane II GT 1.9dCi 88kW ,r.2005
[color=red:58ac6b1743]ex Renault Mégane Break 1.9dTi 72kW ,r.2000[/color]
[color=orange:58ac6b1743]ex Trabant 601 deluxe r.1989[/color]
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=3002
[color=red:58ac6b1743]ex Renault Mégane Break 1.9dTi 72kW ,r.2000[/color]
[color=orange:58ac6b1743]ex Trabant 601 deluxe r.1989[/color]
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=3002
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
No hej, do ČR som aj ja posielal balíčky a vždy v poho. Ale asi keď to ide do Nemecka tak si naša pošta stále myslí, že to schvaľuje komisia SS-Gruppenführer
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Charon
- Člen RCČR
- Příspěvky: 286
- Registrován: pon srp 08, 2005 12:11
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím,
svého času (cca v roce 2008) jsem potřeboval odeslat zpět výrobci do německa 45 ks mechatronických cylindrických vložek kvůli
reklamaci povrchové úpravy.
Zboží jsem řádně zabalil a vydal se na poštu, po vyplnění průvodky jsem požádal o informaci, zda lze zásilku pojistit a na jakou výši.
Paní se zeptala, jakou má balík cenu,sdělil jsem jí že vzhledem k tomu že cena jednoho zámku je 15 000,- a je jich tam 45 ks je
výsledná cena 675000,- Kč
Paní málem upadla, vyblekotala něco ve smyslu že to pojistit nelze . Maximální výše byla myslím 10 000,-.
Vzhledem k tomuto faktu a ceně za dopravu jsem se domluvil s vedením naší firmy, vzal služební auto, naložil zámky a vyrazil na
výlet do Německa
Za poslední rok jsem si cca 4x objednal křehké zboží na internetu, dodávané Českou Poštou a světe div se 4x to přišlo rozflákané.
Poplatky Které si účtuje ČP jsou nehorázné a služby více méně otřesné.
Tak že pokud nemusím tak s ČP nechci mít nic společného.
Charon
svého času (cca v roce 2008) jsem potřeboval odeslat zpět výrobci do německa 45 ks mechatronických cylindrických vložek kvůli
reklamaci povrchové úpravy.
Zboží jsem řádně zabalil a vydal se na poštu, po vyplnění průvodky jsem požádal o informaci, zda lze zásilku pojistit a na jakou výši.
Paní se zeptala, jakou má balík cenu,sdělil jsem jí že vzhledem k tomu že cena jednoho zámku je 15 000,- a je jich tam 45 ks je
výsledná cena 675000,- Kč
Paní málem upadla, vyblekotala něco ve smyslu že to pojistit nelze . Maximální výše byla myslím 10 000,-.
Vzhledem k tomuto faktu a ceně za dopravu jsem se domluvil s vedením naší firmy, vzal služební auto, naložil zámky a vyrazil na
výlet do Německa
Za poslední rok jsem si cca 4x objednal křehké zboží na internetu, dodávané Českou Poštou a světe div se 4x to přišlo rozflákané.
Poplatky Které si účtuje ČP jsou nehorázné a služby více méně otřesné.
Tak že pokud nemusím tak s ČP nechci mít nic společného.
Charon
Renault Megane II 2.0 16V 3dv.
Renault Megane I 1.6e Cabrio
Renault Megane I 1.6e Cabrio
Poznate Darwinovu cenu? To je vitaz 2010 : http://www.mojevideo.sk/video/ab5f/nasr ... vytah.html
Espace IV, 2.2 dCi
Clio I, 1.9 D
Clio I, 1.9 D
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Čo dodať, každému raz prepne ale trikrát po sebe
Ktovie čo sa stalo, že skončil na vozíčku, možno podobne skúšal aké pevné je jeho auto/motorka. Ktovie či ten pád z cca 10 metrovej výšky vôbec prežil Tá krepa si v tom výťahu scvrkne do textilu keď jej taká horúca hlava padne na strechu kabínky.
Ktovie čo sa stalo, že skončil na vozíčku, možno podobne skúšal aké pevné je jeho auto/motorka. Ktovie či ten pád z cca 10 metrovej výšky vôbec prežil Tá krepa si v tom výťahu scvrkne do textilu keď jej taká horúca hlava padne na strechu kabínky.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
maloktore video ma dostane na tolko ze si ho pustim 10x za sebou http://www.youtube.com/watch?v=ZbXhlNZU6zc
Espace IV, 2.2 dCi
Clio I, 1.9 D
Clio I, 1.9 D
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů