D-Fens
Moderátor: Moderators General
Test: ZuFuss 2.0 BioPower
Naposledy upravil(a) Dan Black dne ned dub 15, 2012 18:27, celkem upraveno 1 x.
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test: ZuFuss 2.0 BioPower
Uvědomil sem si, že takový nechci nikdy být...přijde mi, že je to zneužívání mého znamení...
-
- Experienced member
- Příspěvky: 508
- Registrován: pon čer 25, 2007 12:47
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Twe, sedím tady v práci a tlemím se jak XXXXXXX při čtení TOHOTO článku o Wartburgu Ten D-fens je těžká návykovka, jen abych navnadil malá ukázka
Můj wartburg neměl posilovač brzd a bubnové brzdy byly na všech čtyřech kolech, nezdálo se však, že by to nějak vysloveně špatně brzdilo, jen bylo třeba na to skutečně chlapsky naskočit, ne to jen teple šimrat. Naučil jsem se tak další důležitou věc - udržovat si odstup. Ukrutná síla byla zapotřebí i na otáčení volantem. Ženy, které jezdí s Wartburgy, obdivuji. Palubní přístroje, které měly řidiči usnadnit komunikaci s tímto strojem, byly soustředěny na ploché palubní desce a jednalo se o rychloměr, ukazatel stavu paliva, teploměr a pět kontrolek (dálková a potkávací světla, dobíjení, blinkry a ještě jedna další, která se mi nikdy nerozsvítila). Pod palubní deskou byla obrovská odkládací plocha, z jejíž velikosti by každý autor testů ze Světa motorů dostal orgáč.
Můj wartburg neměl posilovač brzd a bubnové brzdy byly na všech čtyřech kolech, nezdálo se však, že by to nějak vysloveně špatně brzdilo, jen bylo třeba na to skutečně chlapsky naskočit, ne to jen teple šimrat. Naučil jsem se tak další důležitou věc - udržovat si odstup. Ukrutná síla byla zapotřebí i na otáčení volantem. Ženy, které jezdí s Wartburgy, obdivuji. Palubní přístroje, které měly řidiči usnadnit komunikaci s tímto strojem, byly soustředěny na ploché palubní desce a jednalo se o rychloměr, ukazatel stavu paliva, teploměr a pět kontrolek (dálková a potkávací světla, dobíjení, blinkry a ještě jedna další, která se mi nikdy nerozsvítila). Pod palubní deskou byla obrovská odkládací plocha, z jejíž velikosti by každý autor testů ze Světa motorů dostal orgáč.
Ex Renault 19, 1,9 dT 66kw, Ex Renault Laguna 2,2 dT RXT 83kw...
Nyní VW Golf III 1,9 TDi GT 81 kw
Nyní VW Golf III 1,9 TDi GT 81 kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů