Laco19 píše:[
Su k dispozicii datumy flashovania RJ (historia poslednych 3 verzii).
RJ iba? alebo aj palubneho pc
Moderátor: Moderators General
Laco19 píše:[
Su k dispozicii datumy flashovania RJ (historia poslednych 3 verzii).
a palubny pc je v pohode pristupny cez ten soft? lebo moja palubna nechcela komunikovat s bosh diagnostykou ale ak to tebe funguje to je fajn aspon by sa podla datumu flasnutia palubneho pc dalo vediet kedy boli stocene kmLaco19 píše:Myslel som riadiacu jednotku vseobecne, tj su tam uvedene datumy vsetkych dostupnych jednotiek.L U K Y píše:Laco19 píše:[
Su k dispozicii datumy flashovania RJ (historia poslednych 3 verzii).
RJ iba? alebo aj palubneho pc
Opravujem, ide aj komunikacia s AirBagmi. Mozno to neslo len po nepodarenej komunikacii so "svetlami". Tie nejdu aj nadalej (jediny nefunkcny modul).Laco19 píše: - AIRBAG nekomunikuje
jestli si to dobre vybavuji, tak jsem nekde ve starsi dokumentaci cetl, ze airbagy maji svoji vlastni, oddelenou sbernici. Podobne jako zamykani auta. Ma to myslim logiku, oddeleni snizuje moznost nahodnych chyb pri neopatrne nebo neodborne manipulaci se softwarem a take eliminuje zbytecne zdrzeni, protoze airbagy potrebuji komunikovat privilegovane.Laco19 píše:Funkcnost (u mna):
- ABS 100%
- INJ 100%
- KLIMA 100%
- AIRBAG nekomunikuje
- Svetla nekomunikuje (nema naloadovanu definiciu ECU)
- TDB komunikuje ale malo co precita, chyby v xml
- UCH v aute cita vsetko ale su vady v xml, takze s cinnostou mozu byt problemy
Podla toho co viem, vsetky jednotky komunikuju po CAN, aj AirBagy. Ziadna zbernica navyse by tam byt nemala.hackerjack píše:Laco19,jestli si to dobre vybavuji, tak jsem nekde ve starsi dokumentaci cetl, ze airbagy maji svoji vlastni, oddelenou sbernici. Podobne jako zamykani auta. Ma to myslim logiku, oddeleni snizuje moznost nahodnych chyb pri neopatrne nebo neodborne manipulaci se softwarem a take eliminuje zbytecne zdrzeni, protoze airbagy potrebuji komunikovat privilegovane.Laco19 píše:Funkcnost (u mna):
- ABS 100%
- INJ 100%
- KLIMA 100%
- AIRBAG nekomunikuje
- Svetla nekomunikuje (nema naloadovanu definiciu ECU)
- TDB komunikuje ale malo co precita, chyby v xml
- UCH v aute cita vsetko ale su vady v xml, takze s cinnostou mozu byt problemy
Pro zajimavost - o vikendu jsem si stahnul vsechna data z MotorCAN sbernice behem jizdy na asi 25km useku. Je toho dobrych 14MBytu. Napriklad message s aktualni rychlosti se posila na sbernici kazdych 10ms, zrejme to tak casto vyzaduji ostatni jednotky. A ja mam ted hromadu dat na pomale prezvykovani...
HJ
Ked bude cas, poobede prebehnem par km so zapnutym rekorderom, ale to uz budu rovno hodnoty tlakov, prietokov a podobne v jednotkach SI, nie v HEXA .hackerjack píše:o vikendu jsem si stahnul vsechna data z MotorCAN sbernice behem jizdy na asi 25km useku. Je toho dobrych 14MBytu.
Stihol si moju odpoved precitat kym som ju omylom "od-editoval"?L U K Y píše:a palubny pc je v pohode pristupny cez ten soft? lebo moja palubna nechcela komunikovat s bosh diagnostykou ale ak to tebe funguje to je fajn aspon by sa podla datumu flasnutia palubneho pc dalo vediet kedy boli stocene kmLaco19 píše:Myslel som riadiacu jednotku vseobecne, tj su tam uvedene datumy vsetkych dostupnych jednotiek.L U K Y píše:Laco19 píše:[
Su k dispozicii datumy flashovania RJ (historia poslednych 3 verzii).
RJ iba? alebo aj palubneho pc
a ja som si tiez stiahol ten balik DDT2000 s rapidshare a mozem aj zneho pouzit tu schemu?aleo ty mas lepsiu?a co vidu suciastky na tu schemu?
Nejake vedomosti o autach musis mat. Nespravnym zasahom mozes znefunkcnit auto, rozstelovat ESP, a pod. Odpalenie airbagov myslim nehrozi .Dodokn píše:Teraz som stiahol ten balíček DDT z rapida a nevie my niekdo helfnúť ako sa to používa ??? Ja som taký amatér až to bolí.
Neviem ake auto chces diagnostikovat, ci to pojde aj u teba. Mne v Lagune 2 funguje DDT_interface.pdf - daj hladat do googla a mas to vcitane navrhu dosky. V pdf je aj zapojenie pinov OBD konektora.HonYa píše:ahoj chlapaci...
moc prosim za vsechny, kteri po vlastni diagnostice - hodte nam sem prosim nakreslene schema zapojeni konektoru, ktere pouzivate..nejlepe i s dobrym popisem jak a co propajet a tak..
diiik moc
Je to tam ale ci to aj funguje neviem. Je okno v ktorom mozes editovat 2 sady ventilov. Okrem toho mozes menit tlaky pre aktivaciu varovania zleho hustenia (horna, dolna hranica, rozdiel tlaku L/P a pod).HonYa píše:jj laguII ..dik jdu hledat a nakupovat a pajet ...
tusis zda se pres to da vypnout signalizace ventilku?
jeste jsem nepochopil co je to IMA a jaky to ma vliv na auto, ale nejak ani zapisovat a menit nic nechci..potrebuji jen diagnostikovat chybky a pripadne je opravit a povypinat co nepotrebuji........a vypnout to mereni ventilku nebo ho nejak prenastavit...Laco19 píše:Co sa tyka zapisu a riadenia, zapisal som si spravny IMA, pohral som sa s klapkami klimatizacie co aj fungovalo ale zapnut ponorne ohrievace sa mi nepodarilo.
IMA - otvory trysiek vstrekovacov nie su rovnake (vyrobne tolerancie). Ak by RJ vstrekovala rovnako, do kazdeho valca by sa dostala davka paliva umerna velkosti trysiek. Preto RJ koriguje vstrekovanu davku paliva podla kodu IMA (zapisany na telese vstrekovaca vyrobcom).HonYa píše:jeste jsem nepochopil co je to IMA a jaky to ma vliv na auto, ale nejak ani zapisovat a menit nic nechci..potrebuji jen diagnostikovat chybky a pripadne je opravit a povypinat co nepotrebuji........a vypnout to mereni ventilku nebo ho nejak prenastavit...Laco19 píše:Co sa tyka zapisu a riadenia, zapisal som si spravny IMA, pohral som sa s klapkami klimatizacie co aj fungovalo ale zapnut ponorne ohrievace sa mi nepodarilo.
ale treba by se mi libilo mit moznost dat si jinou sedacku ridice a mit moznost si v jednotce vypnout bocni airbagy a v klidu je odpojit a jednotka nic nerekne.......
a pak jeste jeden dotazek....tusis proc se mi resetuje pokazde pal. pocitac?..myslim hodnoty z predchozi jizdy...
Ahoj Laco19, tak jsem se dival na ten kabel od id2, ale je tam dost rozdilne schema, tak nevim jestli to bude fungovat (pisou,ze je to na VAG).Neviem ake auto chces diagnostikovat, ci to pojde aj u teba. Mne v Lagune 2 funguje DDT_interface.pdf - daj hladat do googla a mas to vcitane navrhu dosky. V pdf je aj zapojenie pinov OBD konektora.
Hotove alebo ako stavebnica by sa to asi dalo kupit na id2.cz - neviem ci im mozem takto robit reklamu...
Velmi rozdielna schema nie je, akurat 7400 + tranzistory su nahradene IO. Funkcne by mal byt dokonca lepsi. Teraz by som asi robil s integracom na vystupe ale ked som este nevedel ci to vobec bude fungovat som ho nechcel zhanat.zet3 píše:Laco19 napsal:Ahoj Laco19, tak jsem se dival na ten kabel od id2, ale je tam dost rozdilne schema, tak nevim jestli to bude fungovat (pisou,ze je to na VAG).Neviem ake auto chces diagnostikovat, ci to pojde aj u teba. Mne v Lagune 2 funguje DDT_interface.pdf - daj hladat do googla a mas to vcitane navrhu dosky. V pdf je aj zapojenie pinov OBD konektora.
Hotove alebo ako stavebnica by sa to asi dalo kupit na id2.cz - neviem ci im mozem takto robit reklamu...
No ono to s těma převodníkama do USB nebude tak růžové. Mě to například nechodilo s převodníkem "DELOCK USB 1.1 Seriell RS232 Adapter, Produkt-Nr.:61425", ale převodník s obvodem FTDI fungoval. S tímto převodníkem jsem našel jen řídicí jednotku motoru. Jednotku UCH a airbagu jsem nenašel. Nejlepší by asi bylo koupit do notebooku PCMCIA kartu se seriovým portem. Tomáš.zet3 píše:JJ, mas pravdu, ja omylem koukal na schema USB (a v el. nejsem moc kovanej ). No a kdyz pouziju kabel RS232 a na notebooku bez SP pridam obyc. konventor USB za 300,- tak by to melo chodit taky, nebo snad ne?
Ja som s FDI nasiel cca 3 RJ ale cez seriovy port ich mam 8.bigtomf píše:No ono to s těma převodníkama do USB nebude tak růžové. Mě to například nechodilo s převodníkem "DELOCK USB 1.1 Seriell RS232 Adapter, Produkt-Nr.:61425", ale převodník s obvodem FTDI fungoval. S tímto převodníkem jsem našel jen řídicí jednotku motoru. Jednotku UCH a airbagu jsem nenašel. Nejlepší by asi bylo koupit do notebooku PCMCIA kartu se seriovým portem. Tomáš.zet3 píše:JJ, mas pravdu, ja omylem koukal na schema USB (a v el. nejsem moc kovanej ). No a kdyz pouziju kabel RS232 a na notebooku bez SP pridam obyc. konventor USB za 300,- tak by to melo chodit taky, nebo snad ne?
Citaj, mas to napisane na tejto strane. To co vidis je OK. Bez interfejsu si budes musiet vo vehicles vybrat svoje RJ manualne.Jouza píše:mám dotaz k prog DDT2000: jestli bez připojení kabelu v něm jde procházet, mě se totiž na ůvodní straně ve spodní čáti neobjevují nápisy na oválech- dva nad sebou a dva postranách(configuration-vehicles-player-builder) a po pravé straně taky. Jestli je to chyba v inst a nebo že je nepřipojen kabel. Než zkusím udělat kabel abych věděl že mi prog jde. Dík.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: paveloslav a 3 hosti