Tři zadřené a odepsané motory BMW.

Galerie naší i cizí pitomosti :-)

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Lancar
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: úte dub 29, 2014 08:10

Tři zadřené a odepsané motory BMW.

Příspěvek od Lancar » pon kvě 12, 2014 22:39

Tři zadřené a odepsané motory BMW.
http://lancar.rajce.idnes.cz/BMW_700_CS

Zgenerálkoval jsem motor, nasadil mu na olejový filtr krásné, tuningové, hlinikové víčko.
Po 10 km se zadřel.
Byly tam dělané písty a ty měly právo se zadřít, neboť vůle byly odhadnuty empiricky.

Nasadil jsem druhý motor po GO + opět tuníngové - nejpěknější víčko filtru. (bylo vidět jen zespodu!).

Zadřel se. Asi písty měly malou vůli, malou ovalitu.

Opravil jsem a namontoval předposlední motor, který jsem měl. A mé oblíbené víčko.

Motor se přehřatím neutáhl a zastavil se - písty opět přidřené. Teprve nyní mi došlo, že to není novými písty.

Udělal jsem podrobný průzkum. xxxxxxxxxxxxxxx tuning jste ještě neviděli.
V krásném víčku olej. filtru byl "profesionální" bypass - olej tekl zkratkou zpátky do vany před pojistným ventilem (hlavně, že se plnoprůtokově filtroval). Motor byl mazán jen olejem použitým při montáži.

Alespoň jsem vytvořil osobní rekordy:
Demontáž motoru z auta 7 minut 40 sekund.
Od sundání z pracovního stolu po nastartování v autě 14 min 30 vteřin.
Motor pak bylo výhodnější vytáhnout i při seřizování ventilů - abych se neshýbal.

V současnosti to je vzácně se vyskytující veterán (v podpisu). Valivě uložena kliková hřidel by mne vyšla nová (tenkrát v západním Německu) na tři měsíční platy - Tři klikovky to také odnesly zvýšenou hlučností.
Nakonec kupátko výborně jezdilo, viz video zavodního ďábla:
https://www.youtube.com/watch?v=LZmTwkPaYf8
minicamper - obytné Kangoo 1,2 16V 2008 + LPG BRC http://lancar.rajce.idnes.cz/minicamper_obytne_Kangoo/
Dříve Kangoo expres 1,2 8V + LPG Renault/Vialle, v pohodě 300 000 km
BMW 700 CS coupe sport - vzduchem chlazený motor! Design Michelotti Tuning: Navařené a nově vytvořené tříkulové spalovací prostory, sací ventily a sedla AVIA 30, výfukové TATRA 603, písty a kroužky Lada, přední náprava typu DUBONNET, vzadu dvoukloubové hnací hřídele. Výška vozidla jen 1 250 mm.

Odpovědět

Zpět na „Jakou největší kravinu jsem při opravování auta udělal....“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů