Prehodenie klimy z buracky...

Galerie naší i cizí pitomosti :-)

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
VladoOC_cz
Experienced member
Příspěvky: 981
Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
Bydliště: Považská Bystrica občas Brno

Prehodenie klimy z buracky...

Příspěvek od VladoOC_cz » stř dub 26, 2006 22:25

Vlastna skusenost je najlepsia....obcas aj najdrahšia :evil:
Ide leto, a predpokladam, ze som neni jediny koho napadla myšlienka kúpiť buračku s digi klimou s tým, že to prehodím do mojho auta...omyl.
Natvrdnutá sada riadiacich jednotiek vám to neumožní ani spustiť. :roll:
Jediná možnosť je taka, že by ste prehodili komplet elektroinštaláciu auta.
Podobne je to s doplnením el. vyhrievania sedadiel a detto tempomat....
Pri troche šťastia sa podarí rozbehnúť elektrický ohrev predného skla.
A tak trikrát meraj a 1krát rež....
Na druhú stranu som si aspon zrenovoval od slnka vypalenu palubovku, vyčistil radiator kurenia (už keď auto nechladí, tak nech aspoň riadne kúri :P ) a inovoval stredovy tunel o odkladaciu skrinku.
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub » čtv dub 27, 2006 07:07

taky jsem to kdysi řešil na R25, měl jsem komplet klimu z jiný V6 takže všechny držáky pasovali, problém byl s elektronikou na kterou jsem nikde nesehnal schéma a tak jsem to předělal z původní automatické klimy na manualní a hotovo, stejně běžela vždy na max. bylo jen třeba ošetřit hlídání teploty výparníku a tlaky v systému.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

VladoOC_cz
Experienced member
Příspěvky: 981
Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
Bydliště: Považská Bystrica občas Brno

Příspěvek od VladoOC_cz » čtv dub 27, 2006 08:24

jakub píše:taky jsem to kdysi řešil na R25, měl jsem komplet klimu z jiný V6 takže všechny držáky pasovali, problém byl s elektronikou na kterou jsem nikde nesehnal schéma a tak jsem to předělal z původní automatické klimy na manualní a hotovo, stejně běžela vždy na max. bylo jen třeba ošetřit hlídání teploty výparníku a tlaky v systému.
K schémam sa dá dostat (nahliadnut), stačí dlhšiu dobu otravovat v Renaulte. V Trenčíne mi to jeden technik velmi podrobne a OCHOTNE vysvetloval, prešli sme od klimy, cez tempomat, radiovy central az po el. ohrev sedadiel....
Ale späť k veci: Ako sa ti podarilo digi klimu oživiť aspon ako manualnu?? U mna je najväčší problém so vstrekovaním (hlavne riadiacou jednotkou). Jednoducho klima by zopla, ale ako nahle to spravi, motor "zdochne"=> nevie o klime a jednoducho na nu nedokaze pruzne zareagovat. :roll: .
No nič, Renault by si zaslúžil po XXXXXXXX...do 900.000ového auta nedať samozrejmosť ako klíma... :roll: .
Vcera som sa obhliadal aspon po nezavislej klíme, ale najlukratívnejšia ponuka čo mám, je 68000sk :shock: . Este cakam na jednu odpoved z Diavie, kde jeden znami hovoril o cca 15000sk...co sa mi uz ale nezda ako realne.
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub » sob dub 29, 2006 20:02

sdělit to ECU je to nejmenší, ECU má na to nějaký pin tam přivedeš 12V a otáčky se automaticky zvýší (používá se taky na tlakový spínač serva) kterej to je pin si najdeš ve schematu k ECU tvého motoru, jinak manuální klimy funguje tak jako když je venku zima a ty si přitápíš topením (aut. to dělá stejně ale nastaviš jen stupně zbytek si dělá sama) no a zapínal jsem ji tlačítkem z kterého šlo 12V do jednoduché elektroniky která měla za ůkol nepustit těch 12V dál pokud svítí kontrolka mazání,je sepnut snímač min. tlaku v klimě, je sepnut snímač max. tlaku v klimě,teplota venku je menší než asi 1C,je "namražený" výparník no a když to tudy prošlo tak to seplo elmgn. spojku na kompresoru.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

VladoOC_cz
Experienced member
Příspěvky: 981
Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
Bydliště: Považská Bystrica občas Brno

Příspěvek od VladoOC_cz » úte srp 22, 2006 22:48

jakub píše:sdělit to ECU je to nejmenší, ECU má na to nějaký pin tam přivedeš 12V a otáčky se automaticky zvýší (používá se taky na tlakový spínač serva) kterej to je pin si najdeš ve schematu k ECU tvého motoru, jinak manuální klimy funguje tak jako když je venku zima a ty si přitápíš topením (aut. to dělá stejně ale nastaviš jen stupně zbytek si dělá sama) no a zapínal jsem ji tlačítkem z kterého šlo 12V do jednoduché elektroniky která měla za ůkol nepustit těch 12V dál pokud svítí kontrolka mazání,je sepnut snímač min. tlaku v klimě, je sepnut snímač max. tlaku v klimě,teplota venku je menší než asi 1C,je "namražený" výparník no a když to tudy prošlo tak to seplo elmgn. spojku na kompresoru.
Tak dnes som menil olej, filtre, opravoval rozbytú kabeláž ABS atď.
Už som bol takmer hotový a pre istotu som ešte rukami kontroloval ako som dotiahol olejovy filter. Brnknul som po kabloch okolo alternatora. Zrazu mi tam odniekal vypadol taký ten husí krk a z neho sa vyvalil kablik. Hladal som kam patril...patril nikde. Kukol som na motor z buračky a ejha!!! Je to jednoznačne kablik od KLIMAKOMPRESORA :shock: :lol: :lol: !!! To je to co ho zopina a zvysuje otacky!!! Teda kabeláž mám dokonca natiahnutu, ale bola niekde skrytá, takže o klime by mohla vedieť aj RJ motora(tam ten káblik asi končí). Takže rychlo pozhanam zas ventilator klimy, až budem mať čas, auto znovu rozhádžem a tentoraz to tam už narvem všetko a za akúkolvek cenu....musí to bežať!
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.

VladoOC_cz
Experienced member
Příspěvky: 981
Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
Bydliště: Považská Bystrica občas Brno

Příspěvek od VladoOC_cz » pon led 01, 2007 10:53

Tak oživujem toto téma.... Nedalo mi to a od 25.12.2006 som spolu s otcom rozhadzal Lagunu az na plech a nikoho sme nepocuvali :D . Podrobnosti úprav zatial nebudem hovoriť - to asi spravím dáky návod, ale zatial je stav taký, že panel digiklímy kompletne svieti, všetky klapky fungujú, ohrev predného, skla, zadného skla a zrkadiel tiež funguje. Klima zatial neni naplnená a tak keď som nastavil v garáži (bolo tam cca 15°C) teplotu na klíme na mini, rozsvietil sa mi SERVICE. V utorok to dám naplniť (dúfam že bude tesná) a dám vedieť či klíma náhodou nezačne fungovať v plnom rozsahu. Zatial som však veľmi spokojný a optimista. Vidím to tak na 90% že to pobeží. Prácu sme skončili 31.12.2006 o cca 16:00, kedy sme auto na prvý krát naštartovali a bez problémov.
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.

VladoOC_cz
Experienced member
Příspěvky: 981
Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
Bydliště: Považská Bystrica občas Brno

Příspěvek od VladoOC_cz » úte led 02, 2007 16:25

Táááákže :twisted: . Klíma bola pred pár minutami naplnená a FUNGUJE V PLNE AUTOMATICKOM REŽIME!!!!!! :super: :ola: .
Klimatizáci pochádza z Laguny 7/99 a funguje v Lagune 12/96 8) .
Lepší pocit som snad ešte nikdy nemal :D . Stálo to more nervov, more času, more penazí, ale stálo mi to za to.
Finančne to vyšlo po rozpredaji búračky na cca 17.000Sk bez mojej a otcovej práce a ceny energií, ktoré sa minuly. To je myslím skvelá cena oproti firmám, ktoré vám za 70.000Sk dorobia mechanickú klímu :wink: .
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.

Uživatelský avatar
GREYWOLF
Člen RCČR
Příspěvky: 2517
Registrován: čtv srp 19, 2004 15:38
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od GREYWOLF » úte led 02, 2007 17:16

VladoOC_cz píše:Táááákže :twisted: . Klíma bola pred pár minutami naplnená a FUNGUJE V PLNE AUTOMATICKOM REŽIME!!!!!! :super: :ola: .
Klimatizáci pochádza z Laguny 7/99 a funguje v Lagune 12/96 8) .
Lepší pocit som snad ešte nikdy nemal :D . Stálo to more nervov, more času, more penazí, ale stálo mi to za to.
Finančne to vyšlo po rozpredaji búračky na cca 17.000Sk bez mojej a otcovej práce a ceny energií, ktoré sa minuly. To je myslím skvelá cena oproti firmám, ktoré vám za 70.000Sk dorobia mechanickú klímu :wink: .
Gratuluji :P
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway

bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T

Uživatelský avatar
Ivico
Advanced member
Příspěvky: 317
Registrován: úte lis 21, 2006 07:18
Bydliště: Úvalno 145

Příspěvek od Ivico » stř dub 04, 2007 07:22

VladoOC_cz píše:Táááákže :twisted: . Klíma bola pred pár minutami naplnená a FUNGUJE V PLNE AUTOMATICKOM REŽIME!!!!!! :super: :ola: .
Klimatizáci pochádza z Laguny 7/99 a funguje v Lagune 12/96 8) .
Lepší pocit som snad ešte nikdy nemal :D . Stálo to more nervov, more času, more penazí, ale stálo mi to za to.
Finančne to vyšlo po rozpredaji búračky na cca 17.000Sk bez mojej a otcovej práce a ceny energií, ktoré sa minuly. To je myslím skvelá cena oproti firmám, ktoré vám za 70.000Sk dorobia mechanickú klímu :wink: .
taky gratuluji, už jsem ani nedoufal, že se ti to podaří, tak tě vítám mezi klimakternímy laguňáky.
Ivan
Historie:
Renault 19 RTE
Laguna 2.0i 8V Baccara
Laguna II Initiale 1.8 16v, kůže, tempo, park senzor, tažné, Xenon

VladoOC_cz
Experienced member
Příspěvky: 981
Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
Bydliště: Považská Bystrica občas Brno

Příspěvek od VladoOC_cz » stř dub 04, 2007 08:11

Ivico píše: taky gratuluji, už jsem ani nedoufal, že se ti to podaří, tak tě vítám mezi klimakternímy laguňáky.
Ivan
Díky moc! Teraz už keď je teplo, tak dostáva zabrať...
Medzičasom už ubehli 4 mesiace, klima ide stále bez závad, chladí, zopína, diriguje si to všetko perfektne. Čo som si všimol, tak cca prvé 2 mesiace sa správala tak, že si nepamatala posledné nastavenie, po naštartovaní si nastavovala všetky klapky, prepla na automaticky prednastavený tok vzduchu .... Teraz už akoby sa vžila do auta a už si pamatá posledné nastavenie, nevŕže po naštartovaní s klapkami....už je "ako doma" :wink: .
Aj investovaná cena sa medzičasom znížila, lebo búračka sa stále rozpredáva, takže tá klíma ma stála už len cca 4-5.000Sk, možno ani to nie....
Fakt spokojnosť :D
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.

Slavec
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: úte srp 21, 2007 17:25
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavec » úte srp 21, 2007 17:36

Stejně je nejlepší otvírací střecha
Slavec

VladoOC_cz
Experienced member
Příspěvky: 981
Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
Bydliště: Považská Bystrica občas Brno

Příspěvek od VladoOC_cz » úte srp 21, 2007 22:38

Slavec píše:Stejně je nejlepší otvírací střecha
to je dobrá vec, ale nie v horúcich dňoch :wink: . Naposledy som pri jazde v neklimatizovanom aute dostal z otvoreneho okna zapal hrdla....
BTW: Klima furt 100% stav. 8) 8)
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.

Slavec
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: úte srp 21, 2007 17:25
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavec » stř srp 22, 2007 17:13

Právě pro tyto horké dny ! Není nad to srolovat celou střechu, nasadit kšiltovku, sluneční brýle a vyrazit. Ale na pohodu 60-70 km/h. Přitom koukat na přírodu - slečny a pod. Onemocnění nehrozí. Ten kdo se chce uhnat, užene se s klimou i bez.

Přiznávám - když mám jet někam po dálnici, raději si vezmu megana s klimou. Ale stejně raději větrám 4.
Slavec

Uživatelský avatar
hobitt
Junior member
Příspěvky: 225
Registrován: pát led 02, 2004 11:06
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

klima

Příspěvek od hobitt » pát srp 07, 2009 18:40

VladoOC_cz píše:Táááákže :twisted: . Klíma bola pred pár minutami naplnená a FUNGUJE V PLNE AUTOMATICKOM REŽIME!!!!!! :super: :ola: .
Klimatizáci pochádza z Laguny 7/99 a funguje v Lagune 12/96 8) .
Lepší pocit som snad ešte nikdy nemal :D . Stálo to more nervov, more času, more penazí, ale stálo mi to za to.
Finančne to vyšlo po rozpredaji búračky na cca 17.000Sk bez mojej a otcovej práce a ceny energií, ktoré sa minuly. To je myslím skvelá cena oproti firmám, ktoré vám za 70.000Sk dorobia mechanickú klímu :wink: .
Ahoj Vlado,

jelikož se ti podařilo skoro nemožné, mohl by jsi sem hodit návod a co je potřeba všechno sehnat. Začínám uvažovat, že bych se dotoho taky pustil, stačila by mi klima - manuální.

dík :roll:
Petr, Laguna 1.8i r.v.97

bugy15
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: pon srp 11, 2014 18:12

Re: Prehodenie klimy z buracky...

Příspěvek od bugy15 » stř črc 01, 2015 12:49

Zdravím cca před měsíce jsem taky dodělával klimatizaci do laguny, ale jenom manuální.
Klima funguje bez problému, klimuje řekl bych dobře, měl jsem v aute připravenou kabeláž a všechny držáky pasovaly jenom jsem musel řezat díru na trubky ven z kabiny.
Chtěl bych si dodělat automatickou klimu, pokud to bude pasovat tak dát to tam problém nebude jde mi hlavně o elektroinstalaci, myslím že u digi klimy jsou navíc jen motory na klapky a možna jedno dvě čidla na teplotu ne?
Laguna I 2.0 83kw - Xenony z espace III (12000K), elektrické kožené sedačky

Odpovědět

Zpět na „Jakou největší kravinu jsem při opravování auta udělal....“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů