Začínající automechanik

Galerie naší i cizí pitomosti :-)

Moderátor: Moderators General

mira18
Junior member
Příspěvky: 160
Registrován: pát úno 05, 2010 19:54
Bydliště: Litovel

Začínající automechanik

Příspěvek od mira18 » sob úno 27, 2010 09:54

Když sem začínal na škole ve svém oboru automechanik byl sem extrémně horlivý do této práce a tudíš sem nasekal celkem zajímavé chyby. Například jednoho dne mi přijelo auto na výměnu oleje všechno sem si pěkně připravil a nasadil new filter a začal sem lít olej najednou sem začal nohama čvachtat v čem si. Mrknu a já ten olej liju na zem. Zapoměl sem dát zpět vypouštěcí šroub. Motor se sice pročistil a propláchl ale já sem musel zacvakat ten olej na zemi. Ale nejsem jediný poněvadž můj spolužák vypustil olej místo z motoru z převodovky. Nebo jiný zase nalil olej místo do motoru do chladiče. Toto sem už já neudělal. A slyšel sem i o umělci co nasazoval sací potrubí na výfukové a ještě se divil že mu to nějak nejde. :D
Renault Laguna RT 2,0 83Kw, Liftback 120000km
http://moje.auto.cz/mira18/renault-laguna.
Renault Thalia 2004 1,4 55Kw 61000km konečně jsem se ji zbavil a zakoupil toto
Renault Laguna RXE 2,0 83 kw, Liftback 1995

Jonáš Černohous
Experienced member
Příspěvky: 533
Registrován: úte pro 15, 2009 09:57
Bydliště: Medlešice kousek od PCE.

Příspěvek od Jonáš Černohous » sob úno 27, 2010 12:01

jo hold umeni je umeni , slysel sem chlapkovy uplnej antitalent na auta ze si vymeni motorovej olej, vse si nakoupil vypustil starej olej a potom zacal nalivat novej olej ale jaksi to lil misto nalivacim otvorem, otvorem pro merku , kdyz umis tak umis :lol:
Renault laguna II Grandtour 1.8 16v
Renault laguna 2.2 DT uz se nad ni zatahuji mracna :-D
John Deere 8 335R mimo kuze v plny palbe

Uživatelský avatar
defuckto
Grafoman
Příspěvky: 2553
Registrován: pát pro 25, 2009 02:26
Bydliště: Tuchoměřice ---------- Praha-Západ

Příspěvek od defuckto » sob úno 27, 2010 13:28

Jonáš Černohous píše:jo hold umeni je umeni , slysel sem chlapkovy uplnej antitalent na auta ze si vymeni motorovej olej, vse si nakoupil vypustil starej olej a potom zacal nalivat novej olej ale jaksi to lil misto nalivacim otvorem, otvorem pro merku , kdyz umis tak umis :lol:
Jo to je tady někde popsaný, dobrej mazec.. :lol:
Moje: Citroën C5 I 2.2 HDi Exclusive
Doma: Renault Clio IIB 1.2 16v, Renault Mégane I Coupé 1.6 16v, Renault Mégane I break 1.9 dCi Privilége
ObrázekObrázek

LamaSoft
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: ned bře 14, 2010 16:51

Příspěvek od LamaSoft » ned bře 14, 2010 17:57

No ja pracuju jako automechanik. A mel jsem tam 2 ucne. A jeden na Favoritu daval zpet hadice na sani, podtlaky atd. nevim co tam udelal, resil to kolega, ale napojil hadici, ktera je vracecka do expancni nadoby, prumer cca 10 na sani, a pak se strasne divili, ze je tam nalito uz 20 litru vody a je to porad malo. V tom kolega kouka a starasne se smeje. kdyz zjistil, ze voda tece z vyfuku. Od te doby nastesti uz ucne nemame. Ja sam na ne nemam silu. Abych je hlidal. :D
LamaSoftĆ

Renault Kangoo

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » ned bře 14, 2010 21:07

defuckto píše:
Jonáš Černohous píše:jo hold umeni je umeni , slysel sem chlapkovy uplnej antitalent na auta ze si vymeni motorovej olej, vse si nakoupil vypustil starej olej a potom zacal nalivat novej olej ale jaksi to lil misto nalivacim otvorem, otvorem pro merku , kdyz umis tak umis :lol:
Jo to je tady někde popsaný, dobrej mazec.. :lol:
Hlavní bylo, že tam ten olej dostal a nenalil to někam jinam. Já bych se moc nedivil, kdyby to přesně takhle dělali v některých autorizovaných servisech :)
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

mira18
Junior member
Příspěvky: 160
Registrován: pát úno 05, 2010 19:54
Bydliště: Litovel

Příspěvek od mira18 » ned bře 28, 2010 12:44

Tak mě napadlo když ten týpek nalíval přes měrku, tak aby servisy vydělaly víc peněz, měly by to taky zavést. Bude to trvat dýl a tudíš si můžou víc naučtovat. :D
Renault Laguna RT 2,0 83Kw, Liftback 120000km
http://moje.auto.cz/mira18/renault-laguna.
Renault Thalia 2004 1,4 55Kw 61000km konečně jsem se ji zbavil a zakoupil toto
Renault Laguna RXE 2,0 83 kw, Liftback 1995

tabacek
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: ned dub 11, 2010 20:17

kravina s hlavou

Příspěvek od tabacek » ned dub 11, 2010 20:23

kdyz je ta debata tak se musim tez pochlubit..
jelikoz se este ucim tak sem tak pred pul rokem doma delal svyho renaulta kangoo 1.9D mno byla rupla hlava.. vse sem udelal na 100% akorat sem si vul zapomel oznacit konektory.. pak z toho vyslo dlouhy starty.. sel sem na diagnostiku a tam sem mel treba cidlo chladici kapaliny na snimacu jehly na vstriku.. a pod. mno nastesti nic neodeslo.. sme to dali do puvodniho stavu a jede to normalne.. :D

FOPE
Člen RCČR
Příspěvky: 113
Registrován: sob lis 01, 2008 22:36
Bydliště: Cihlářská 4092, Chomutov, 43003
Kontaktovat uživatele:

Perličky z učiliště

Příspěvek od FOPE » úte dub 27, 2010 23:39

Rád zavzpomínám na pár příhod z účiliště, sice jsem vyučenej zemědělec - mechanizator, ale o ty zažitky se podělit musim :D .

Spolužák dostal na praxi od mistra bojovej ukol - nalejt vodu do motoru, každej ví že se tim myslí nalejt vodu do chladiče, ale spolužák to provedl do pismene, fakt nalil vodu do motoru misto do chladiče. V ten moment bylo vymalovano.

U praktické zavěrečné zkoušky kde byl postavenej traktor jako pomucka. Mistr se ptá spolužáka "Kde tu budes hledat zapalovací svíčky ?" Je jasne že naftovej motor zapalovaci svíčky nemá, může mít maximalně žhaviče. Jenže spolužak okolo traktoru lital 10 minut a hledal zapalovací svíčky :D .

Nebo u zavěrečné technické zkoušky z autoškoly (taky zde byl použit akumulator jako pomucka), zkušební komisař dal spolužákovi otázku
"Jak v tomto akumulatoru zkontrolujete stav elektrolytu? " Co myslite že ten spolužák udělal? Odšrouboval víčka akumulatoru a misto aby se pohledem ujistil že članky jsou ponořené, tak začal do každě té diry strak prst a zjistoval stav elektrolytu - tak že bomba :D .

A muj osobni zažitek? :D Při výměně mot. oleje človek maximalně zapomene našroubovat zpet vypustak, ale co se stalo me to asi nema obdoby :D Ja jsem sice vypustak nasrouboval zpet, nalil olej a odjel, koukam do zpetneho zrcatka, a za mnou olejova stopa... ja kkt tam nedal olej filtr :D .
Citroën ZX 1.6i; r.v. 1991; BDY(XU5M); N2B; 65 kW / 88 hp
<>Renault 19 Chamade 1.4 GTR, Ph 1; r.v. 1991; C3J 710; L532; 43 kW / 58 hp
Mitsubishi Colt 1.5i GLX; r.v. 1990; 4 G15; C52A; 66 kW / 90 hp

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2447
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Dawes » stř dub 28, 2010 10:02

Jo, chytací otázky z autoškoly typu:

kolik litrů kapaliny je v chladicí sostavě Tatry 138 nebo Pragy V3S, případně "v jakém intervalu je u Tatry 815 nutné manuálně změřit tlak v pneumatikách?"

...jsem si taky užil. Sranda byla, že v autoškole měl chlapík V3Sku mírně poladěnou, co do tlakovejch nádrží a dalších vychytávek, takže jsem se s komisařem docela hádal, kde je pravda (já to řikal podle auta, se kterym jsem jezdil, on podle manuálu ke staršímu typu V3S)


..pro ty, které to nepotkalo: Tatra 138 a P-V3S mají vzduchové chlazení a T-815 má automatické dofukování s měřením z palubky :lol:
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » stř dub 28, 2010 11:57

Tak tohle jsem nesnášel. Taky jsem dostal u Liazky otázku, jestli se u tohoto auta má kontrolovat brzdová kapalina.
Nebo u motorky se mě pořád ptal, kde je všude v motoru olej. Tak já jsem to bral, že se ptá na olej, tak jsem začal od vany a u čerpadla mě zarazil, že tohle slyšet nechce. Pak mi řekl, že olej je ještě v převodovce. Já měl za to, že převodovka není motor, i když je to spojený.
Ale je to to samé jako se ptát, jak často musím kontrolovat tlak v pneu u Renault Mégane 2003-2009 v plné palbě. Tyhle moc konkrétní věci jsou na prd a dneska v provozu to stejně bývá jinak. Táta - bývalý automechanik, dneska řidič, dostal do ruky Iveco s návěsem a taky nevěděl co a jak.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Hrnecek
Grafoman
Příspěvky: 2154
Registrován: ned úno 15, 2009 00:03
Bydliště: Vidlatá Seč

Re: Perličky z učiliště

Příspěvek od Hrnecek » stř dub 28, 2010 22:11

FOPE píše:Rád zavzpomínám na pár příhod z účiliště, sice jsem vyučenej zemědělec - mechanizator, ale o ty zažitky se podělit musim :D .

Spolužák dostal na praxi od mistra bojovej ukol - nalejt vodu do motoru, každej ví že se tim myslí nalejt vodu do chladiče, ale spolužák to provedl do pismene, fakt nalil vodu do motoru misto do chladiče. V ten moment bylo vymalovano.

U praktické zavěrečné zkoušky kde byl postavenej traktor jako pomucka. Mistr se ptá spolužáka "Kde tu budes hledat zapalovací svíčky ?" Je jasne že naftovej motor zapalovaci svíčky nemá, může mít maximalně žhaviče. Jenže spolužak okolo traktoru lital 10 minut a hledal zapalovací svíčky :D .

Nebo u zavěrečné technické zkoušky z autoškoly (taky zde byl použit akumulator jako pomucka), zkušební komisař dal spolužákovi otázku
"Jak v tomto akumulatoru zkontrolujete stav elektrolytu? " Co myslite že ten spolužák udělal? Odšrouboval víčka akumulatoru a misto aby se pohledem ujistil že članky jsou ponořené, tak začal do každě té diry strak prst a zjistoval stav elektrolytu - tak že bomba :D .

A muj osobni zažitek? :D Při výměně mot. oleje človek maximalně zapomene našroubovat zpet vypustak, ale co se stalo me to asi nema obdoby :D Ja jsem sice vypustak nasrouboval zpet, nalil olej a odjel, koukam do zpetneho zrcatka, a za mnou olejova stopa... ja kkt tam nedal olej filtr :D .
Jsi nejvíc :t18: :t18: :lol: :lol: :lol:
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V

PotkanGT
Starting member
Příspěvky: 46
Registrován: úte kvě 18, 2010 09:20
Bydliště: Piešťany SVK

Re: Perličky z učiliště

Příspěvek od PotkanGT » úte kvě 18, 2010 10:10

FOPE píše:Rád zavzpomínám na pár příhod z účiliště, sice jsem vyučenej zemědělec - mechanizator, ale o ty zažitky se podělit musim :D .

Spolužák dostal na praxi od mistra bojovej ukol - nalejt vodu do motoru, každej ví že se tim myslí nalejt vodu do chladiče, ale spolužák to provedl do pismene, fakt nalil vodu do motoru misto do chladiče. V ten moment bylo vymalovano.

U praktické zavěrečné zkoušky kde byl postavenej traktor jako pomucka. Mistr se ptá spolužáka "Kde tu budes hledat zapalovací svíčky ?" Je jasne že naftovej motor zapalovaci svíčky nemá, může mít maximalně žhaviče. Jenže spolužak okolo traktoru lital 10 minut a hledal zapalovací svíčky :D .

Nebo u zavěrečné technické zkoušky z autoškoly (taky zde byl použit akumulator jako pomucka), zkušební komisař dal spolužákovi otázku
"Jak v tomto akumulatoru zkontrolujete stav elektrolytu? " Co myslite že ten spolužák udělal? Odšrouboval víčka akumulatoru a misto aby se pohledem ujistil že članky jsou ponořené, tak začal do každě té diry strak prst a zjistoval stav elektrolytu - tak že bomba :D .

A muj osobni zažitek? :D Při výměně mot. oleje človek maximalně zapomene našroubovat zpet vypustak, ale co se stalo me to asi nema obdoby :D Ja jsem sice vypustak nasrouboval zpet, nalil olej a odjel, koukam do zpetneho zrcatka, a za mnou olejova stopa... ja kkt tam nedal olej filtr :D .


ty vole tak teraz si to maximalne zabil.:D

Zde na fóru se oslovujeme slušně
Naposledy upravil(a) 100KUC dne stř dub 27, 2011 21:31, celkem upraveno 1 x.
Důvod: vulgární mluva
Renault Espace IV 1.9dci
Lancia Thesis Emblema 2.4 20v
ex. AR 166 2.4 10v full

PotkanGT
Starting member
Příspěvky: 46
Registrován: úte kvě 18, 2010 09:20
Bydliště: Piešťany SVK

RE

Příspěvek od PotkanGT » úte kvě 18, 2010 10:26

Tak sice som aj ja vyučený automechanik tak taketo silne zažitky som veru nemal.

Pametaám si na to jak sme na praxi raz menili tesneni pod hlaviou na nejakom nissane.Vsetko islo ako po masle,hlava sa nahodila spolužiak chytil momentak všetko pouthoval na fest a pri zapajani kablov naraz čumíme že pod hlavou ostali privreté dva kabliky z očkom asi nejaka kostra.Takže znova celu hlavu povolit nadvihnut a repete.

Alebo ked sa mne raz podarilo pri parkovani auta na stlpovy dvihak chytit pradný narazník a fest ho poskriabat.Potom sme zvysok vyucovania len hladali nejaky diel ktory sa da demontovat a podla ktoreho kupuim aspon približný odtien.

Taktiez ma este teraz rozosmeje do plaču jedna š1203 na ktorej sa robili brzdy.Týžden sa na brzdovej sustave menili hadicky a vsetko možne lebo to stale niekde začalo tiect a najvecsi gool prisiel vtedy ked odvzdusnovali posledny bubon.Kamarat slapal a zrazu sa zacalo dymit z pod pristrojovky.Ihned panika jak bulo,vsetci hladali baterku aby ju odpojili a nikto je nevedel najst lebo je vzadu pri kolese :).To co začalo horiet bolo čidlo na brzdovom pedali.no strach
Renault Espace IV 1.9dci
Lancia Thesis Emblema 2.4 20v
ex. AR 166 2.4 10v full

Uživatelský avatar
ALC
Člen RCČR
Příspěvky: 115
Registrován: pon bře 02, 2009 17:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od ALC » čtv pro 02, 2010 21:14

A ja sa pridám, vyučený automechanik. Na mojom prvom aute 120-tke som sa učil nastavovať predzápal, nejak sa mi to rozladilo tak som dal rozdelovač do tej polohy asi ako to bolo predtým, a kolegovi povedal štartuj a potom som nepočul asi dobrú minutku. Rána jak z dela a menil sa výfuk.
Megane II 1.9Dci 88kw 2004 Grandtour

kralikbiker
Advanced member
Příspěvky: 269
Registrován: sob říj 02, 2010 12:46
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kralikbiker » čtv pro 02, 2010 22:13

taky sem něco dám :D ..na praxi mi spadla lampa a přestala svítit..tak že se na to mrknu :D..rozlepil jsem ji a viděl jsem přetrhlej drát,tak jsem smotal konce a vše dal do kupy... řikám kolegovi..zapoj to,jestli to pude...prásk..bomba jak prase,pojistky dole,lampa vypálená a na kaši :D ..mistr mě opravdu moc pochválil :D
Laguna II Grandtour 2002/1.9DCi/88kW/270Nm(+CHIP lehce přes 150koní(113kW/350Nm)6kvalt/EGR OFF/KAT OFF/KN filtr,velkej FMIC,kolem 6l/100km,výbava Expression,dovoz Německo :)
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Dr.Colgate
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: ned pro 05, 2010 13:59
Bydliště: Mělník

Re: Začínající automechanik

Příspěvek od Dr.Colgate » stř pro 08, 2010 09:22

mira18 píše:Když sem začínal na škole ve svém oboru automechanik byl sem extrémně horlivý do této práce a tudíš sem nasekal celkem zajímavé chyby. Například jednoho dne mi přijelo auto na výměnu oleje všechno sem si pěkně připravil a nasadil new filter a začal sem lít olej najednou sem začal nohama čvachtat v čem si. Mrknu a já ten olej liju na zem. Zapoměl sem dát zpět vypouštěcí šroub. Motor se sice pročistil a propláchl ale já sem musel zacvakat ten olej na zemi. Ale nejsem jediný poněvadž můj spolužák vypustil olej místo z motoru z převodovky. Nebo jiný zase nalil olej místo do motoru do chladiče. Toto sem už já neudělal. A slyšel sem i o umělci co nasazoval sací potrubí na výfukové a ještě se divil že mu to nějak nejde. :D
.. :D zažil jsem laika,který(naprostý motorový analfabet)dolíval olej do motoru u Lady 1200.Nicméně měrka oleje mu nic neříkala,tak lil a lil dokud nebyl motor plný.....tak zapráskaný a zapecený motor jsem nikdy před ani potom neviděl...nu což olupte :lol:
Laguna 1,8 RT 8V 10/96´

kralikbiker
Advanced member
Příspěvky: 269
Registrován: sob říj 02, 2010 12:46
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kralikbiker » stř pro 08, 2010 17:29

vzpomněl jsem si na příhodu kterou nám řikal mistr ve škole... učeň měl za úkol zkontrolovat a případně dolejt brzdovou kapalinu...když šel pro čtvrtou plechovku brzdový kapaliny tak to mistra trklo,že neni možný,aby tolik chybělo..přišel k autu a viděl,že všechny plechovky byli nalitý ve chladiči :D:D:D těsně vedle no :D:D
Laguna II Grandtour 2002/1.9DCi/88kW/270Nm(+CHIP lehce přes 150koní(113kW/350Nm)6kvalt/EGR OFF/KAT OFF/KN filtr,velkej FMIC,kolem 6l/100km,výbava Expression,dovoz Německo :)
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Maky
Člen RCČR
Příspěvky: 946
Registrován: sob pro 19, 2009 16:38
Bydliště: Lysá nad Labem

Příspěvek od Maky » pon pro 13, 2010 14:50

No nic zažil sem, že ve značkovém servise Peugeot při servisní prohlídce, nalil mechanik do motoru nový olej a ten starý zapomněl vypustit, přijela ředitelka že podívejte se mi na olej Slávku, manžel byl včera na výmněně a je tam 5cm nad vrchní rysku, a když volal do servisu, tak mu řekli, že se to stáhne do filtru, on bankovní úředník tomu uvěřil, tak sem ho sebral i s autem a šupem do servisu, tam se se mnou hádali, že je to OK, že je i filtr vymněněný, tak co si ještě přejem, tak sem to nechal vypustit, že když to bude OK, platím já, jinak platí oni. Platily a to panu majiteli( bankovní úředník nebere čmrdlíky,tak i mně ušlou mzdu), dále nový olej a filtr!!!! a byly moc rádi, že to nerozhodilo motor maky

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2447
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Dawes » úte pro 14, 2010 09:02

Oni vůbec ve značkových servisech Peugeotu jsou nějací zvláštní lidé. Soudím podle zkušeností několika mých známých a kolegů, kteří jezdí se svými plecháčky do různých Peugeot servisů a zkušenosti jsou podobné. Neopravujeme, vyměňujeme. Pokud výměna nepomohla, vyměníme znovu (= zaplať znovu za stejný díl). Kontrolovat něco, co má servisní cyklus až za měsíc?- proč? Navíc "čistota práce" je prý vyloženě úchvatná. Mluvím o různých lidech, různých modelech, různých servisech v různých krajích. Jeden z nich tu kdysi nechal dost výstižný článek tuším že v sekci Auto Vašenda, kde popisoval jak u Vašendů přišli během 10ti minut na závadu, kvůli které ho značkový servis P.D. nechal 2x vyměnit katalyzátor - a bez efektu. :roll:
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Polismen
Starting member
Příspěvky: 35
Registrován: ned zář 07, 2008 22:13
Bydliště: Hodonín
Kontaktovat uživatele:

Re: Začínající automechanik

Příspěvek od Polismen » ned led 09, 2011 22:18

Taktéž se musím připojit.

Na bráchově mazdě 323f tekl chladič. Obědnal si nový ale nevěděl jak na to. TAk sem mu vymontoval starý, dal nový, napojil hadice a vše okolo. Zbylo jen dát tam vodu a nemrznoucí směs. Řekl sem že to už zvládne( zvlášť když pořád dělá ve všem chytrého) a šel k sobě domů. Za 10 minut telefón že se spletl a dal tam olej :DD . Co dodat. Práce na deset minut se protahla na další hodinu a půl.
Laguna 3.0i V6 24V - to je dráček :)

Ukrajinec
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: sob úno 19, 2011 17:22

Re: Začínající automechanik

Příspěvek od Ukrajinec » stř úno 23, 2011 23:41

Mel jsem praxi v servisu s kamaradem ze tridy v citroenu a neak ve tretaku uz jsme delali samostatne tak jsme dostavali prohlidky,ruzny vymeny oken,atd.. a frajer mel vymenu desticek a nevim jak je to mozny ale dal je tam opacne ono to tam snad ani nejde dat ale on to tam neak dal a kdyz to sel typek projet tak pri brzdeni se ozval silenej zvuk,byla sranda,pruser!! A ja jsem menil zhavicky a je tam strasne malej zavit a dotahoval jsem a furt to nekoncili nikomu jsem to nerek a pak rikali kluci ze to auto muze chytnout tak jsem se furt bal :D hruza

Vojtas
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: pát čer 11, 2010 07:55

Re: Začínající automechanik

Příspěvek od Vojtas » úte dub 05, 2011 17:02

S temito zazitky z ucnaku se mohu v plnem rozsahu ztotoznit.

kralikbiker
Advanced member
Příspěvky: 269
Registrován: sob říj 02, 2010 12:46
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Začínající automechanik

Příspěvek od kralikbiker » pon lis 28, 2011 16:17

dnes jsem slyšel příhodu kterou udělal vyučený automechanik...víte jak odstranit hučení v převodovce ? ..uděláte kaši s oleje a železných špon a nalejete do převodovky.. :D:D..prý aby to vymezilo vůli ložisek...převodovka po pár kilometrech na hadry :D..tomu jsem nechtěl vůbec věřit,doslova mi tekly slzy smíchy,ale opravdu se tak stalo :D:D
Laguna II Grandtour 2002/1.9DCi/88kW/270Nm(+CHIP lehce přes 150koní(113kW/350Nm)6kvalt/EGR OFF/KAT OFF/KN filtr,velkej FMIC,kolem 6l/100km,výbava Expression,dovoz Německo :)
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Uživatelský avatar
jarda19
Grafoman
Příspěvky: 2123
Registrován: ned led 17, 2010 19:25
Bydliště: Havířov

Re: Začínající automechanik

Příspěvek od jarda19 » pon lis 28, 2011 21:46

No on to možná slyšel u piva od nějakýho hodně staršího vysloužilého mechanika ale problém je v tom že těch piv bylo moc a on si nepamatoval z jakých pilin to mělo bejt namíchaný. Každý starý mechanik ti potvrdí že v době aut s diferákem na zadní nápravě který dělal hů hů hů se dával olej s pilinama.....ale dřevěnýma. Já si to náhodou pamatuju z praxe.
Lagu II 2.2 dci plná výbava
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Začínající automechanik

Příspěvek od Zefek » pon lis 28, 2011 22:01

Táta říkal, že když začínal s automechaničinou, tak zkoušeli u Tatry motory tak, že do sání hodily hrst dřevěných pilin. Tatra to prý přežvýkala a vyhodila výfukem ven. Akorát to nesměl vidět mistr :D
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Odpovědět

Zpět na „Jakou největší kravinu jsem při opravování auta udělal....“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti