Normální rutinní práce - opisování IMA kódů vstřikovačů do ŘJ. Jenže to byl prototyp Yeti a ty čísla jsou schovaný pod hadičkou přepadu nafty ... tak jsem si ji vycvaknul.
Jesti myslíte že jsem ji zapoměl nacvaknout tak ne, já si byl prostě jistej že jsem to nacvaknul zpátky, pojistný kolíček cvaknul ...
Bylo to na válcích v odhlučněné klimakomoře. Kolegové tam to auto už chvilku trápili, takže provozní teplota.
Za chvilku byla cejtit nafta, tak zastavit...a celý motor od nafty.
U jednoho přepadu sice zacvaknul pojistný kolíček, ale mimo vstřik...
Potvora odtok nafty na vstřiku
Moderátor: Moderators General
Přidám svoje...
Bratříček má Toyotu Supru, léta stála někde na dvorku než jí koupil a odtáhnul domu. Nechtěla šlapat, takže se zkoumalo v čem je problém-baterka, podávací čerpadlo, vstřikování,...
Nakonec zjistil že je v háji podávací čerpadlo, ale jak to měl všecko rozhrabané nezapojil hadičku do vstřiků, samozřejmě mi chtěl předvést že už mu to šlape-otočí klíčkem, čerpadlo běží, motor se točí...ale nechytne! Při druhém protočení koukám-pod autem ekologická katastrofa... Takže vapex a pár litrů benzínu v háji.
Nevěřil bych jakej ná to pitomý čerpadlo výtlak.
Bratříček má Toyotu Supru, léta stála někde na dvorku než jí koupil a odtáhnul domu. Nechtěla šlapat, takže se zkoumalo v čem je problém-baterka, podávací čerpadlo, vstřikování,...
Nakonec zjistil že je v háji podávací čerpadlo, ale jak to měl všecko rozhrabané nezapojil hadičku do vstřiků, samozřejmě mi chtěl předvést že už mu to šlape-otočí klíčkem, čerpadlo běží, motor se točí...ale nechytne! Při druhém protočení koukám-pod autem ekologická katastrofa... Takže vapex a pár litrů benzínu v háji.
Nevěřil bych jakej ná to pitomý čerpadlo výtlak.
no přepady jsou svině, oni se taky hrozně rádi lámou. Když jsem povoloval svody, tak jsem se opřel o motor a najednou slyším křup. Tak se podívám co to bylo a ejhle přepady na dva kusy. Zkoušel jsem to zatavit pajkou, ale to se nějak nepovedlo. Sranda je, že se těžko schání. Ono na každej motor jsou jinak zahnutý. Takže jsem je scháněl asi měsíc. Nakonec mi je dal na vrakáči i s tím čidlem za 500kč. V renaultu za ně chtějí 1500,- bez čidla a s čidlem 2500,-. Ted je mám ruplý znova. Vyřešil jsem to gumovou hadičkou a spoje zatáhl silikonem co se používá na těsnost proti vode
Renault Scénic 1.9dCi (75kW)
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)
Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)
Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů