Odbornici v servise
Moderátor: Moderators General
- defuckto
- Grafoman
- Příspěvky: 2553
- Registrován: pát pro 25, 2009 02:26
- Bydliště: Tuchoměřice ---------- Praha-Západ
Jistě že všechny.. A ano panel v rádiu nebyl - byl v kaslíku, pokud si nebyl jistej funkčností, mohl mi zavolat.. Nedal jsem ho tam, protože to na těch pár minut od baráku nenacvakávám..sollik píše:defuckto: No udělal to asi pěkně humpolácky, ale mě spíš překvapuje že jsi mu nenechal ten panel od rádia, aby to mohl po zapojení vyzkoušet. A předpokládám, že jsi asi chtěl aby ti hrály všechny repráky a ne zadní místo předních
BTW. Ještě třeba můžu bejt rád, že ten panel neobjevil, bůhví jak by chudák dopad.. A před tím mě díky bohu napadlo sundat plastový rámeček okolo toho panelu, blbě se sundavá a to by zas bylo paciček na zemi...
- peter-yamaha
- Starting member
- Příspěvky: 7
- Registrován: úte bře 30, 2010 17:35
- Bydliště: Púchov
aj ja som sa učil v servise - MAZDA a tam za tie roky sťahovák nepoužili!!! KLADIVOm nás učili všetko =) a teraz, keď vidím, čo lejú v servisoch kolegovia za olej, namiesto toho, za čo platíte... nové auto odjazdí na Madite 15 ooo km a nikto nič nezistí...alebo vám akože objednajú orig. diel, a namontujú Poľský, no keď mi kolegovia vyprávajú ako oje......, hanbím sa za to, že som sa vyučil za automechanikariki01 píše:to s tymi firmami chapem ... ale z mojej skusenosti viem ze vela ludi aj zo starymi autami chodia do tychto servisov a platia nemale peniaze za opravu ... priklad : Dedusko si da auto do znackoveho servisu koli odbornikom a ze sa tam o jeho milacika co najlepsie postaraju ... vsetko vyzera fajn .... dedusko odovzda auto a odchadza .... mechanik sa na to pozre .... jezismaria to co je za hrca ... inak ku tym stahovakom a inym veciam ... aj ked ich servis ma , mechanici ich vacsinou nepouzivaju lebo to zdrzuje ... ved preco aj sak kladivo staci ...
Dacia LOGAN 1.4 MPi Lauréate
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Presne kvôli takýmto rádoby odborníkom si auto opravujem sám, kľúče som si nakúpil, prípravky vyrobil a nemám problém Ešte aj dostávam z nemenovaných "servisov" telefonáty typu "počuj prišla mi tu taká stará <> vykopávka nevieš čo s tým môže byť, ako sa tam rozoberá či skade diely ....
Vyskúšal som najmenej 5 servisov a so žiadnym som nebol spokojný - každý niečo odflákol, poškodil, nenamontoval či stratil
Väčšina mechanikov je slabo platená tak si to vynahradzujú na zákazníkoch a tí potom nadávajú na svoje autá že čo je to za vrak keď sa to a to pokazilo ..... No keď sa olej mení až na každú druhú výmenu za poľský, filter sa len preplachuje, prevodové oleje sa nemenia vôbec v sudoch sa predávajú ďalej bodaj by sa aj tie autá dožily väčšieho veku.
BTW: Otcovi začalo na Kangoo svietiť pri vypnutom motore zadná hmlovka, tak som mu vybral žiarovku a povedal kde asi bude chyba, on to radšej dal do servisu, prišiel po troch dňoch s tým že opravené no super, fakt to už nesvietilo. Lenže mu nefunguje odvtedy sťahovanie vodičovho okna a vyhrievanie zrkadla
Medzitým mu zase začala svietiť zadná hmlovka spolu so zapnutím stretávacích svetiel
Užs tým bol v servise zas tak uvidíme čo vymyslia odborníci, ich téza bola že je zlá páčka no po objednaní novej a výmene zistily že počítačový technik mal pravdu keď tvrdil že páčka je OK
Ja som tipoval a naďalej tipujem zlepené káble v prechodke do zadných dverí, otec povedal že keď budem mať pravdu tak osobne pošle servisákov nazad do školy
Vyskúšal som najmenej 5 servisov a so žiadnym som nebol spokojný - každý niečo odflákol, poškodil, nenamontoval či stratil
Väčšina mechanikov je slabo platená tak si to vynahradzujú na zákazníkoch a tí potom nadávajú na svoje autá že čo je to za vrak keď sa to a to pokazilo ..... No keď sa olej mení až na každú druhú výmenu za poľský, filter sa len preplachuje, prevodové oleje sa nemenia vôbec v sudoch sa predávajú ďalej bodaj by sa aj tie autá dožily väčšieho veku.
BTW: Otcovi začalo na Kangoo svietiť pri vypnutom motore zadná hmlovka, tak som mu vybral žiarovku a povedal kde asi bude chyba, on to radšej dal do servisu, prišiel po troch dňoch s tým že opravené no super, fakt to už nesvietilo. Lenže mu nefunguje odvtedy sťahovanie vodičovho okna a vyhrievanie zrkadla
Medzitým mu zase začala svietiť zadná hmlovka spolu so zapnutím stretávacích svetiel
Užs tým bol v servise zas tak uvidíme čo vymyslia odborníci, ich téza bola že je zlá páčka no po objednaní novej a výmene zistily že počítačový technik mal pravdu keď tvrdil že páčka je OK
Ja som tipoval a naďalej tipujem zlepené káble v prechodke do zadných dverí, otec povedal že keď budem mať pravdu tak osobne pošle servisákov nazad do školy
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
me stalo na pojistovnu na lagI 4900-rekl sem jim ze se musi vejit do 5000, nebo pojedu jinamdefuckto píše:Jojo, měnil jsem tak už okno na Feldu.. Tam jsem měl 5000 bez spoluúčati a sklo(včetně práce) stálo cca 4800 a teď na Klýjo mám opět bez spoluúčasti, ale 10 000.. Nevím kolik tak stojí na klijáka, ale když by víc, tak snad by to nemělo být o moc..Krovak píše: Já to měl přes pojišťovnu.Hlavně si zjisti,jaká je cena nového okna a zkontroluj si,na kolik ho máš pojištěný.Protože já měl okno pojištěný na 5 tisíc,se spoluúčastí 500,a v servisu mi řekli,že antireflexní okno co tam mám je za 12 tisíc.Sem myslel že mě trefí.Takže jsem tam nakonec dal to nejlevnější a stejně jsem doplácel asi tři litry.Tak bacha na to.
Protože za ty prachy sem mohl sehnat starší okno a nemusel platit ještě nějakou blbou pojistku.
Zjisti si kolik stoji samotne+lepidlo, at vis o jake castce muzes smlouvat...
LagunaI 3.0 24V
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/160300.html] [img]http://images.spritmonitor.de/160300.png[/img][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/160300.html] [img]http://images.spritmonitor.de/160300.png[/img][/URL]
-
- Starting member
- Příspěvky: 35
- Registrován: ned zář 07, 2008 22:13
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odbornici v servise
Taky musím přispět s trochou do mlýna
Mám lagunu 3.0i a přez zimu sem ji nechal stát asi tři týdny. Když sem se vrátil, nešla mi centrálem odemknout a navíc ani klíčem. Co teď. Okno se mi rozmlátit nechtělo, tak sem zajel do autorizovaného servisu Renault Jih 2000 v Hodoníně. Po domluvě tam poslali technika, že to vyháčkuje a zjistí co a jak.
Tomu se to nakonec nepodařilo, že prý se to snažil někdo asi vyháčkovat a ulomil táhlo. Jediná šance je prá skusit tam pustit šťávu přez blinkr ( nějak sem nepochopil jak to chce udělat když blinkr není pod proudem ). Po dalších 20 minutách řekl že leda rozbít sklo, dotahnout to do servisu a tam mi to prý dají do pořádku( táhlo ve dveřích, okno a batérku ). zrovna mi řekl cenu kolem 6 000.- za opravu + 2 200 za 55ku batérku. DO 3.0i V6 dát 55ku je docela silné kafé:(
Nějak se mi to nezamlouvalo a tak sem zavolal známému, co dělá renolty v asi 15km vzdálené dědině.
Druhý den přijel i s parťákem, auto si zvedli, přez startér pustili šťávu do obvodu a já si bez problémů odemkl klíčem. Opravili mi i dveře a za cca 40 minut práce si řekli 500.- i s cestou, což je za hubičku
Podtrženu/ sečteno ušetřil jsem asi 5 500 za opravu a za 2400 si koupil 75ku batérku.
Od té doby jsem autorizovaný servis nenavštívil a jezdím s autem jen k nim.
Mám lagunu 3.0i a přez zimu sem ji nechal stát asi tři týdny. Když sem se vrátil, nešla mi centrálem odemknout a navíc ani klíčem. Co teď. Okno se mi rozmlátit nechtělo, tak sem zajel do autorizovaného servisu Renault Jih 2000 v Hodoníně. Po domluvě tam poslali technika, že to vyháčkuje a zjistí co a jak.
Tomu se to nakonec nepodařilo, že prý se to snažil někdo asi vyháčkovat a ulomil táhlo. Jediná šance je prá skusit tam pustit šťávu přez blinkr ( nějak sem nepochopil jak to chce udělat když blinkr není pod proudem ). Po dalších 20 minutách řekl že leda rozbít sklo, dotahnout to do servisu a tam mi to prý dají do pořádku( táhlo ve dveřích, okno a batérku ). zrovna mi řekl cenu kolem 6 000.- za opravu + 2 200 za 55ku batérku. DO 3.0i V6 dát 55ku je docela silné kafé:(
Nějak se mi to nezamlouvalo a tak sem zavolal známému, co dělá renolty v asi 15km vzdálené dědině.
Druhý den přijel i s parťákem, auto si zvedli, přez startér pustili šťávu do obvodu a já si bez problémů odemkl klíčem. Opravili mi i dveře a za cca 40 minut práce si řekli 500.- i s cestou, což je za hubičku
Podtrženu/ sečteno ušetřil jsem asi 5 500 za opravu a za 2400 si koupil 75ku batérku.
Od té doby jsem autorizovaný servis nenavštívil a jezdím s autem jen k nim.
Laguna 3.0i V6 24V - to je dráček
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 572
- Registrován: pon led 05, 2004 08:41
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odbornici v servise
hele ,to mas dvojkovou?Polismen píše:Taky musím přispět s trochou do mlýna
Mám lagunu 3.0i a přez zimu sem ji nechal stát asi tři týdny. Když sem se vrátil, nešla mi centrálem odemknout a navíc ani klíčem. Co teď. Okno se mi rozmlátit nechtělo, tak sem zajel do autorizovaného servisu Renault Jih 2000 v Hodoníně. Po domluvě tam poslali technika, že to vyháčkuje a zjistí co a jak.
Tomu se to nakonec nepodařilo, že prý se to snažil někdo asi vyháčkovat a ulomil táhlo. Jediná šance je prá skusit tam pustit šťávu přez blinkr ( nějak sem nepochopil jak to chce udělat když blinkr není pod proudem ). Po dalších 20 minutách řekl že leda rozbít sklo, dotahnout to do servisu a tam mi to prý dají do pořádku( táhlo ve dveřích, okno a batérku ). zrovna mi řekl cenu kolem 6 000.- za opravu + 2 200 za 55ku batérku. DO 3.0i V6 dát 55ku je docela silné kafé:(
Nějak se mi to nezamlouvalo a tak sem zavolal známému, co dělá renolty v asi 15km vzdálené dědině.
Druhý den přijel i s parťákem, auto si zvedli, přez startér pustili šťávu do obvodu a já si bez problémů odemkl klíčem. Opravili mi i dveře a za cca 40 minut práce si řekli 500.- i s cestou, což je za hubičku
Podtrženu/ sečteno ušetřil jsem asi 5 500 za opravu a za 2400 si koupil 75ku batérku.
Od té doby jsem autorizovaný servis nenavštívil a jezdím s autem jen k nim.
proc jsi nepouzil klicek, co je v karte
staci oddelat zaslepku zamku na klice u ridice a odemknout si manualne...
Vel Satis 3.0 dCi Initiale Paris 2005
Re: Odbornici v servise
to je zajimavy ale on ma lagi 1. a co cez kufr?anebo ani ten se nedalo otevrit?
Laguna II / 1.8 16v / Grandtour, Expression 2002
Re: Odbornici v servise
Pokud je to LI poface, tak ta má jednu jedinou klíčovou dírku a ta je na dveřích u řidiče...
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 572
- Registrován: pon led 05, 2004 08:41
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odbornici v servise
jojo ale stejne mi nejde do hlavy proc nepouzil klicek....faldicek píše:Pokud je to LI poface, tak ta má jednu jedinou klíčovou dírku a ta je na dveřích u řidiče...
Vel Satis 3.0 dCi Initiale Paris 2005
Re: Odbornici v servise
Polismen píše:Taky musím přispět s trochou do mlýna
Mám lagunu 3.0i a přez zimu sem ji nechal stát asi tři týdny. Když sem se vrátil, nešla mi centrálem odemknout a navíc ani klíčem.
martins píše:
proc jsi nepouzil klicek, co je v karte
Tak nevím, buď jsem blbej já nebo onmartins píše: jojo ale stejne mi nejde do hlavy proc nepouzil klicek....
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 572
- Registrován: pon led 05, 2004 08:41
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odbornici v servise
tak jsem blbej ja sorry
to je tak kdyz se necte cely
to je tak kdyz se necte cely
Vel Satis 3.0 dCi Initiale Paris 2005
Re: Odbornici v servise
To nic, občas mám takový výpadek
Re: Odbornici v servise
No hoši, tak mne posledné tri dni ubrali tak pol roka života a nadávok som vypustil z úst toľko, čo inak vypustím za celý rok. Dával som striekať Megana a aby som ušetril za prácu tak som si interiér rozobral doma. Hlavne si všetky plasty viem demontovať šetrne bez toho aby som vylámal úchyty. V sobotu som si bol vyzdvihnúť nastriekané auto a začal som si doma skladať interiér. Nahodil som koberec, sedačky, obloženie stĺpikov a došlo na obloženie dverí. Keď som mal všetky dvere skompletované, namontované vnútorné kľučky, madlá, tlačítka samou radosťou som si skúsil spustiť okná. Spolujazdcove okno ide. Snažím sa spustiť vodičove okno, niekde pod palubovkou cvaká relátko a okno sa ani nehne. Súdim že chyba bude v napájaní motorčeka. Takže dvere znovu rozobrať a zrazu na mňa čumí odpojený konektor. Totiž v servise ešte pred striekaním dávali von zámky, kľučky a okná a pri montáži ten konektor nepripojili. Tak som konektor nacvakol a okno fungovalo. Dvere som poskladal.
Znovu sa hrám zo všetkými tlačítkami čo to auto má a tentoraz sa nehýbe okno na spolujazdcovej strane. Už mi to začína byť divné, pretože ešte pred chvíľou išlo. Žeby na tejto strane bol blbo nacvaknutý konektor a náhodou pri buchnutí dverí vypadol? Rozoberám aj tieto dvere a kontrolujem konektor. Ten je v pohode. Lenže vtom stlačím tlačítko sťahovania okien a okno letí dolu. Už začínam rozmýšlať o zázračných schopnostiach toho auta. Samo sa pokazí a samo sa opraví.
Netrvá dlho a zisťujem že mi na spolujazdcovej strane zase nejde sťahovať okno a dokonca ani elektrické zrkadlo sa nedá nastaviť. Už začínam nadávať, pretože auto mám pol roka a doteraz mi takéto blbosti nikdy nerobilo. Skúšam zapnúť vyhrievanie, zrkadlo hreje.
Stačí že si idem po niečo odbehnúť do dielne, vrátim sa k autu a buď sa objaví nová závada (okno nejde spustiť) alebo závada zmizne (okno sa dá spustiť). A takto to ide furt dokola.
V dialogyse som si našiel zapojenie pinov na konektore a tak som začal merať napájanie zrkadla. Samozrejme do zrkadla nejde šťava. Ok, pokračujem po kábli aby som vedel v ktorej časti kabeláže sa tratí. Došiel som k tomu konektoru ktorý napája predné dvere. Vychádza zo stĺpika. Konektor vidím, ale je otočený tak, že nevidím piny. Dokonca viem, na ktorom pine má byť napätie, no ako ho zmeriam, keď na piny nevidím. To by som musel dať dolu dvere a to sa mi nechce. Napadla ma jediná možnosť. Nájsť si ten konkrétny pin tak že si ku konektoru priložím zrkadlo a pomocou neho sa na ten pin už trafím so skúšačkou. Zobral som zrkadlo a skoro so mnou švihlo o zem. Piny vo vnútri konektoru zastriekané farbou. Tak som párkrát pohýbal s konektorom aby sa oškrabala farba z kontaktov a už všetko funguje ako má. Na jednej strane som bol rád že som prišiel na závadu, na druhej strane som bol vytočený na prácu lakerníka, že si neni schopný pred striekaním zalepiť konektory aby ich nezastriekal farbou.
Ešte podotýkam, to "zázračné" pokazenie a opravenie auta súviselo s tým, že keď som odišiel od auta tak som buchol dvermi a tým sa konektor pohol a obas chytil kontakt a niekedy ho zase stratil.
Znovu sa hrám zo všetkými tlačítkami čo to auto má a tentoraz sa nehýbe okno na spolujazdcovej strane. Už mi to začína byť divné, pretože ešte pred chvíľou išlo. Žeby na tejto strane bol blbo nacvaknutý konektor a náhodou pri buchnutí dverí vypadol? Rozoberám aj tieto dvere a kontrolujem konektor. Ten je v pohode. Lenže vtom stlačím tlačítko sťahovania okien a okno letí dolu. Už začínam rozmýšlať o zázračných schopnostiach toho auta. Samo sa pokazí a samo sa opraví.
Netrvá dlho a zisťujem že mi na spolujazdcovej strane zase nejde sťahovať okno a dokonca ani elektrické zrkadlo sa nedá nastaviť. Už začínam nadávať, pretože auto mám pol roka a doteraz mi takéto blbosti nikdy nerobilo. Skúšam zapnúť vyhrievanie, zrkadlo hreje.
Stačí že si idem po niečo odbehnúť do dielne, vrátim sa k autu a buď sa objaví nová závada (okno nejde spustiť) alebo závada zmizne (okno sa dá spustiť). A takto to ide furt dokola.
V dialogyse som si našiel zapojenie pinov na konektore a tak som začal merať napájanie zrkadla. Samozrejme do zrkadla nejde šťava. Ok, pokračujem po kábli aby som vedel v ktorej časti kabeláže sa tratí. Došiel som k tomu konektoru ktorý napája predné dvere. Vychádza zo stĺpika. Konektor vidím, ale je otočený tak, že nevidím piny. Dokonca viem, na ktorom pine má byť napätie, no ako ho zmeriam, keď na piny nevidím. To by som musel dať dolu dvere a to sa mi nechce. Napadla ma jediná možnosť. Nájsť si ten konkrétny pin tak že si ku konektoru priložím zrkadlo a pomocou neho sa na ten pin už trafím so skúšačkou. Zobral som zrkadlo a skoro so mnou švihlo o zem. Piny vo vnútri konektoru zastriekané farbou. Tak som párkrát pohýbal s konektorom aby sa oškrabala farba z kontaktov a už všetko funguje ako má. Na jednej strane som bol rád že som prišiel na závadu, na druhej strane som bol vytočený na prácu lakerníka, že si neni schopný pred striekaním zalepiť konektory aby ich nezastriekal farbou.
Ešte podotýkam, to "zázračné" pokazenie a opravenie auta súviselo s tým, že keď som odišiel od auta tak som buchol dvermi a tým sa konektor pohol a obas chytil kontakt a niekedy ho zase stratil.
EX: Zelený Renault Mégane Classic
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo
Od Vianoc 2019 slúži novému majiteľovi. Je to kolega z práce, takže Megana vidím každý deň
Šedý Renault Thalia
R.v. 2011, motor 1,2 16V, výbava Privilege
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo
Od Vianoc 2019 slúži novému majiteľovi. Je to kolega z práce, takže Megana vidím každý deň
Šedý Renault Thalia
R.v. 2011, motor 1,2 16V, výbava Privilege
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů