odpojení baterie

Galerie naší i cizí pitomosti :-)

Moderátor: Moderators General

václav_svědiroh
Člen RCČR
Příspěvky: 15
Registrován: čtv kvě 15, 2008 16:58
Bydliště: TRUTNOV

odpojení baterie

Příspěvek od václav_svědiroh » úte čer 10, 2008 18:44

Když jsem měl ještě traboše tak jsem si při demontáži vypínače světel neodpojil baterii,přál bich vám vydět ten kouř když se spojili dráty s kostrou a než jsem odpojil bateii tak mně pod volantem zůstali ohořelé dráty. Zdraví VŠECHNY SAMOUKY OPRAVÁŘE VÁCLAV.
venda

Joska
Starting member
Příspěvky: 88
Registrován: čtv lis 17, 2005 13:05
Bydliště: Praha

Příspěvek od Joska » úte čer 10, 2008 22:41

Nj, 6V bylo síla :lol:
R19 chamade, 1,8 65kW 1994

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte čer 10, 2008 23:13

To je úplně jedno kolik tam je volt, síla elektrické energie je v proudu ...
Kdybys tak paralelně zapojil 10 baterek z Traboše tak bys mohl klidně začít svářet kastli :)

Může tě "kopnout" 180 tisíc volt a nice se ti nestane, nebo tě kopne 500 Volt a už nevstaneš :?
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Regis
Senior member
Příspěvky: 1871
Registrován: pon pro 27, 2004 19:05
Bydliště: UK

Příspěvek od Regis » úte čer 10, 2008 23:31

Sila elektricke energie? Ehm. Proud, napeti, vykon, AC, DC...
Ja bych radeji nezabihal do temat, kterym nerozumime. :wink:
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano :(
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)

Uživatelský avatar
vampire.five
Junior member
Příspěvky: 211
Registrován: stř říj 10, 2007 15:30
Bydliště: Kuřim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vampire.five » stř čer 11, 2008 07:04

Nepoustel bych se do zadnych vetsich akci. Ale tokovy AC/DC a jejich hells bells je mazeeeeec
R5 GTS (bez srdce), R5 GTE (implantovana do GTS)

Uživatelský avatar
BiKe
Advanced member
Příspěvky: 493
Registrován: úte úno 05, 2008 17:56
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BiKe » stř čer 11, 2008 13:09

my sme si na strednej do seba pustali 1000 V :lol: , celkom sranda aj nas povytriasalo, najlepsie ked pevne chytite svorky a potom ich nemozte pustit a nechcu vam to vypat :lol: ale inak pohoda to davalo iba maly prud :wink:

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » stř čer 11, 2008 13:40

Nejhorší rána, co jsem kdy dostal byla od Mono 50ky, když jsem seřizoval proud na koncových EL34 kách.

Chtěl jsem zesák přizvednout a levou rukou jsem zajel pod koncové trafo a dostal plných - teď už si nepamatuju, jestli 450 stejnosměrných, nebo tam bylo stejně jako u Mono 130 - 600V DC.

Viděl jsem mžitky před očima a myslel jsem, že to bude můj konec..

Smrad jak v krematoriu a spálené prsty se hojily měsíc. Vždycky, když poslouchám ACDC si na to vzpomenu :roll:

wecka :roll:
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » stř čer 11, 2008 18:44

Když už jsme u toho já si taky jednou zalítal :oops: spravoval jsem normu Pal do telkáče Rubín 714 (Baľšaja ťechnika) a omylem mi sklouzla ruka do části VN která byla odkrytována :twisted:

Probral jsem se po chvilce o tři metry vzadu na dveřích. :)
Od tý doby skončil v garáži a já ho nedokončil ani nevyhodil, počkám až bude zralý do muzea :P
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
vampire.five
Junior member
Příspěvky: 211
Registrován: stř říj 10, 2007 15:30
Bydliště: Kuřim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vampire.five » stř čer 11, 2008 18:48

Anarki píše:Když už jsme u toho já si taky jednou zalítal :oops: spravoval jsem normu Pal do telkáče Rubín 714 (Baľšaja ťechnika)
Od tý doby skončil v garáži a já ho nedokončil ani nevyhodil, počkám až bude zralý do muzea :P
ja na nej jeste koukam
R5 GTS (bez srdce), R5 GTE (implantovana do GTS)

tomikku
Junior member
Příspěvky: 190
Registrován: pát úno 08, 2008 18:57
Bydliště: Šenov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomikku » stř čer 11, 2008 20:22

ja dostal nejvíc při opravách měřícího pultu VN zkušebny OPJ Bohumín (opravna pantografických jednotek) tam sem dotahoval vysokonapěťové štaby takže osmičky šrouby chromvanad 13ka očko já s touto výbamou v kanále dotahuju poslední šroub očko nasazené a tatík přes zděď kanálem řve jetli to máš hotový tak dej vědět ja testnu megmetem já jo v klidu můžeš. Jak mě to šlahlo tak sem myslel že mě zatřelili přiznám se měl jsem mokro v kalhotach jediné štěstí bylo že to je jen impulz ale stačil :lol:
Naposledy upravil(a) tomikku dne pát led 09, 2009 19:35, celkem upraveno 1 x.

ilicz
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: úte bře 04, 2008 14:48

Příspěvek od ilicz » sob čer 14, 2008 07:20

ja jsem jednou jako male ditko (cca tri roky) mel takoveho toho maleho natahovaciho pochodujiciho kohouta... Chvili jsem ho drzel, dival se na klicek, kohoutka, zasuvku, kohoutka a klicek a rekl jsem si "dirka jako dirka" a vrazil jsem klicek do zasuvky a zacal "natahovat"...
Pak uz jsem delal jenom kotrmelce :D

a pak jsem si jednou na jedne silnejsi motorove pile (v otackach) nechtene sahnul na nezakrytovanou svicku... (to uz jsem byl ale starsi)

Pavel53
Člen RCČR
Příspěvky: 261
Registrován: stř říj 31, 2007 21:19

Příspěvek od Pavel53 » sob čer 14, 2008 18:41

Kdysi dávno na Š 110 jsem vyměnil drzdové destičky, nasadil kola a vjel do garáže...... Búúúúm. Zastavil jsem ale až o zeď.Zapoměl jsem totiž na vůli mezi deskami a kotoučem a pedál šel až na podlahu. :D :shock: Teď po přečtení koukám, že jsem přízpěvek zařadil pod jiné téma :roll: No už se stalo.... :kc:

Johan
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: pát říj 31, 2008 13:24

Příspěvek od Johan » pát říj 31, 2008 19:02

tomikku píše:ja dostal nejvíc při opravách měřícího pultu VN zkušebny OPJ Bohumín
Mám podobnou zkušenost. Kabel z rozvodny do rozvodny cca. 500m, VN 22kV. Dělala se revize rozvodny, takže se napětí vypnulo. A vždy se musí kabel seskratovat (spojit všechny tři fáze dohromady se zemí) na obou stranách rozvodny. Na jejich rozvodně to udělali. Na té mojí jsem se díval na ty kolíky v kobce, kde je vypínač VN a říkám si, než to seskratuju, tak to obetřu, je to špinavé jako prase. A jak jsem se dotkl kolíku, dostal jsem šupu, vyletěl z kobky a zastavil se až na protější zdi. Za 5 minut jsem se probral. Celý den jsem pak tu ruku necítil. Fakt mazec.
Renault Megane Scenic 1.6e 66kW 1998, JA0F, K7M 7/02

dromedar
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: sob říj 20, 2007 08:35

elektrikář od dětství??

Příspěvek od dromedar » čtv led 08, 2009 09:44

Když mi bylo asi 5 nebo 6,tak jsme byli u bratránka a byli jsme sami doma.On měl elektridký vláčky,jen takovej ovál a napájený to bylo baterkama,no jak jsme si hráli,baterky se vybili a nebylo čím jezdit,naštěstí sem našel nejakou dvoulinku,přidrátoval ji na místo baterek a šup s tím do zásuvky,udělalo to bum,a vláček stejně nejezdil. :D :D :D
LAGUNA 2.0 8v,1996 HROZNĚ DLOUHÁ

Uživatelský avatar
Dan Black
Člen RCČR
Příspěvky: 1830
Registrován: pát zář 14, 2007 14:40
Bydliště: Bílina

Příspěvek od Dan Black » čtv led 08, 2009 11:59

Ještě v dobách vojny mi 24V na paralelně zapojených baterkách ve vyprošťovacím BVP-2 přepálilo 17ku klíč, škrtnul jsem o kaslík ve které byly upevněný, oblouk jak ze svářečky, 2/3 šířky klíče fuč a v kaslíku díra na dva prsty. :D
A já se předtím ještě divil, proč ten druhej klíč je omotanej izolačkou... :lol:
Kia Rio 2017
Scenic 2001 1.6/16v
Vzpomínáme...Škoda 105 (s něčím se začít musí)...Twingo Helios (prosklená střecha, zdroj potěšení i vzteku)

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Dan Black
Člen RCČR
Příspěvky: 1830
Registrován: pát zář 14, 2007 14:40
Bydliště: Bílina

Příspěvek od Dan Black » čtv led 08, 2009 12:01

Kia Rio 2017
Scenic 2001 1.6/16v
Vzpomínáme...Škoda 105 (s něčím se začít musí)...Twingo Helios (prosklená střecha, zdroj potěšení i vzteku)

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » čtv led 08, 2009 20:11

Nejnovější tátova blbost :evil:
Dobíjel baterii na ještěrce, že neodpojil kabely při nabíjení jenom to připojil na elektrický objímky by nevadilo. To že pak nastartoval a vyplou nabíječku nechal připojenou už způsobilo že nabíječka při dobíjení dalších baterií neukazuje žádny proud :cry: Přitom to byla nejlepší nabíječka jakou jsme kdy měli, sice ruské výroby ale tak jak nabyla baterii ona to nedokázala žádna jiná. :idea:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Barbar
Junior member
Příspěvky: 241
Registrován: čtv čer 08, 2006 10:07
Bydliště: Holice

Příspěvek od Barbar » čtv led 08, 2009 20:35

My jsme si s brachou koupili k vanocum toto:
http://elektronika.svet-nakupu.cz/kompa ... /dp-91952/
Pokud nema vadny clanek tak nabije(ozivi) cokoliv na 100% od 2-160Ah.
LagunaI 3.0 24V
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/160300.html] [img]http://images.spritmonitor.de/160300.png[/img][/URL]

Antonio
Advanced member
Příspěvky: 381
Registrován: stř kvě 02, 2007 20:32
Bydliště: Litovel

Příspěvek od Antonio » pát led 09, 2009 19:16

Souhlasím s WC taky jsem dostal slupku od lampovýho zesilovače a taky jednou potom ,když jsem mu dělal očistnou kůru a chtěl vydělat ty EL34 a dostal jsem to od kondíků(a ten zesilovač nebyl ani zaplej naposledy před 2 dny )a to jsem nečekal bombu ,že se mi podlomily kolena a málem rozflákal i ten zesilovač.Takže chybama se člověk učí..
SCENIC 2000-1,6 16V,rodinný autobus
Clio 91-1,2 -nyní minulost
VW Golf Variant 96-1,8l 66kW LPG pojízdný stěhovák

Uživatelský avatar
abe
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: čtv zář 25, 2008 23:37
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od abe » sob led 10, 2009 12:07

Jo, já sem kdysi, bylo mi tak pět, dostal na hraní od rodičů šňůru do zásuvky od televize, na jednom konci zástrčka na druhém odhalené dráty, dodnes si myslím že se mě chtěli zbavit, nicméně jsem to vzal a nacpal do zásuvky, a odhalené dráty jsem chtěl palcema přimáčknout na kolejničky vláčku - aby to jelo rychlejc. Pamatuju si akorát že mi pak nějakou dobu samo klepalo koleno. :)
Megane 1.4 16V RXE r.v.2000

martinsem
Experienced member
Příspěvky: 738
Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od martinsem » stř úno 04, 2009 07:59

Nejhorší je, když děláte cokoliv každý den, až se z toho stane rutina. Já šel udělat revizi na měření a ovládání jednotky klimatizace (obrovské zařízení pro celý podnik o 1700 zaměstnancích). Dojdu tam, vezmu si plány. Zařízení funguje, dojdu tedy vypnout pojistku ovl.panelu o patro výš. Otevřu skříň, odpočítám pojistky, osmá to byla, správně popsaná. Tak jí vyšroubuju, vezmu jí sebou, radši... Dojdu zpět ke skříni, otevřu jí, šáhnu do ní a bomba, že jsem si rozbil hlavu o protější zeď. Jo, kdybych použil zkoušečku, kterou jsem měl v kapse... Byla to pojistka vedle, někdo ten pojistkový panel špatně zapojil... Jo rutina je prevít.
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw

Uživatelský avatar
abcman
Junior member
Příspěvky: 158
Registrován: stř úno 18, 2009 21:26
Kontaktovat uživatele:

VN kabely

Příspěvek od abcman » pon úno 23, 2009 22:28

Poslední šlupka co jsem dostal bylo na faválu kdyz jsem při běžícím motoru zavadil o VN kabel vedoucí od cívky do rozdělovače (už byl starej), druhou rukou jsem se držel za kapotu, tak mnou proběhl takovej pěknej impuls, ruce se mi zavlnily jak na disco. Ale příjemně mi nebylo :oops:

Uživatelský avatar
SONTE
Junior member
Příspěvky: 170
Registrován: čtv srp 06, 2009 21:11
Bydliště: Trnava - SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SONTE » čtv črc 08, 2010 13:43

Ja som si tých ran od elektriky užil až až. Keď som bol na škole učili sme sa opravovať TV prijímače. Konkrétne Tesla Merkur ak si pamätáte. Majster ešte ani dvere od dielne nezavrel a už sme natahovali oblúky z VN 10kV. Len to bola taká zákernosť, že aj keď je prijímač dva dni vypnutý tak to dokáže parádne kopnúť.. sme si užili...
Renault Thalia 1,4 16V r.v.2001

Optimista je ten, ktorý si kúpi auto a myslí si že zomrie v posteli.

Single
Experienced member
Příspěvky: 700
Registrován: ned zář 06, 2009 22:28

Re: VN kabely

Příspěvek od Single » pát črc 16, 2010 22:13

abcman píše:Poslední šlupka co jsem dostal bylo na faválu kdyz jsem při běžícím motoru zavadil o VN kabel vedoucí od cívky do rozdělovače (už byl starej), druhou rukou jsem se držel za kapotu, tak mnou proběhl takovej pěknej impuls, ruce se mi zavlnily jak na disco. Ale příjemně mi nebylo :oops:
Tak mě se stalo něco podobnýho ještě s Astrou, jednou jsem na ní něco nechal dělat (myslim že to byly rozvody) a když sem jel od přítelkyně domů, tak se mi něco nezdálo (dřela jedna řemenice do takovýho toho plastovýho krytu co chrání rozvody), tak že se na to podívám, ale já magor jsem se nezajistil kapotu, počuměl jsem a že tam zejtra ještě zajedu, a když už jsem byl u toho, tak že ještě zkontroluju jestli jsou dobře nasazený kabely na svíčkách :-) takže jsem šáhnul na první a bylo vymalováno, a myslim že to byly dokonce dva impulzy, kapota šla dolů sama a taky mi moc do smíchu nebylo.

TomasN
Starting member
Příspěvky: 30
Registrován: ned led 01, 2012 17:32

Re: odpojení baterie

Příspěvek od TomasN » pát bře 09, 2012 17:08

Jsem rád, že nejsem sám, kdo zažil kopanec od kabelu ke svíčce. To si takhle jednou stojim u auta a zjišťuji závadu, proč mi chcípá motor (dnes už vím, že to byl ucpaný palivový filtr). Stojim tam jen v triku, lokty opřené o blatník, jednou rukou otevírám klapku a tůruju motor do otáček na 3 válce (volnoběh nedržel) a zkouším, který kabel by mohl být uvolněný. Najednou tma. Prda jako kráva a do dneška cítím, jak mi to jednou rukou vlezlo dovnitř a druhou ven.....
Renault Trafic 2.0 84kw
Renault Megane I cabrio 1.6 16V
Renault Scénic 1.6 16V
Renault Kangoo 1.2 16V r.v. 2003 motor D4F B 7 , 1149 ccm, 55 kW/75 PS
Renault Clio I 1.2

Odpovědět

Zpět na „Jakou největší kravinu jsem při opravování auta udělal....“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů