Nepojízdná Laguna
Moderátor: Moderators General
"Nepojízdná" Laguna
No, já zažil docela šok, i když závada byla banální. Asi týden po koupi své Laguny jsem jel na celkovou prohlídku ke svému servisákovi + výměny náplní atd. Je ode mě asi 20 km a když jsem byl zhruba v půli cesty, auto začalo najednou škubat, budíky skákaly chvílema na nulové hodnoty, zhasínal palubní počítač, auto cukalo, motor zhášel, pak pán pod kapotou něco blekotal jako že "štantlich funkcionýrt nicht..." apod. Tak jsem zastavil a říkám si, že zkusím reset imobilizéru a ejhle auto ani ťuk, ani výstražný blikátka nešly, prostě nic.. Chvíli jsem seděl politej studeným potem a přemýšlel o co jde. Pak i takového analfabeta jako jsem já přeci jen trklo mrknout se pod kapotu na baterii a vida, byl odpojen jeden z kabelů, což jsem zvládl "opravit" i já... Sice hloupost, ale v první chvíli mě fakt polil hrůzný studený pot, že jsem koupil zajíce v pytli a že už to začíná. Teď už vím, že auto je v cajku a servisák se mi zasmál, jak jsem byl vyděšenej. Nepříjemná, i když v konci úsměvná, zkušenost. Tak příjemný horký den, ahoj!
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To mi připomnělo jinou příhodu na klubové hotline:
Volající (V): Dobrý den, já si včera koupil lagunu, dnes jsem ji jel umýt. Stojím před myčkou a auto mi nechce nastartovat. Nevíte, kde je tady nějaký servis?
já: Kde jste?
V: U Sokolova
já: *přemýšlím, z hlavy si nemohu vzpomenout* Popište mi sitauci, jak k tomu došlo.
V: No přijel jsem sem, zastavil jsem, všechno fungovalo perfektně a teď nemůžu nastartovat.
já: jak dlouho tam stojíte?
V: Asi 15 minut.
já: Sedíte ve voze?
V: Ano... *????*
já: Vystupte z vozu, prosím.
V: *?????* Z vozu?
já: Ano
V: Už jsem venku.... *????? tázavý tón*
já: Zamkněte auto.
V: Zamčeno
já: Odemkněte auto
V: *pravděpodobně si myslí, že jsem se zbláznil* Odemčeno
já: Nasedněte a nastartujte
V: *???????????????????????????????* Ale ono to nejede....
já: udělejte, prosím, co Vám říkám.
V: jéééé vono to jede )))) vy jste to spravil
.................................
Volající (V): Dobrý den, já si včera koupil lagunu, dnes jsem ji jel umýt. Stojím před myčkou a auto mi nechce nastartovat. Nevíte, kde je tady nějaký servis?
já: Kde jste?
V: U Sokolova
já: *přemýšlím, z hlavy si nemohu vzpomenout* Popište mi sitauci, jak k tomu došlo.
V: No přijel jsem sem, zastavil jsem, všechno fungovalo perfektně a teď nemůžu nastartovat.
já: jak dlouho tam stojíte?
V: Asi 15 minut.
já: Sedíte ve voze?
V: Ano... *????*
já: Vystupte z vozu, prosím.
V: *?????* Z vozu?
já: Ano
V: Už jsem venku.... *????? tázavý tón*
já: Zamkněte auto.
V: Zamčeno
já: Odemkněte auto
V: *pravděpodobně si myslí, že jsem se zbláznil* Odemčeno
já: Nasedněte a nastartujte
V: *???????????????????????????????* Ale ono to nejede....
já: udělejte, prosím, co Vám říkám.
V: jéééé vono to jede )))) vy jste to spravil
.................................
- Lenka Švestkova
- Člen RCČR
- Příspěvky: 474
- Registrován: pon bře 22, 2004 17:42
- Bydliště: Studénka
To samé, já dokonce tu "nepojízdnou" toyotu u které jsem zastavil chtěl svojí R19 odtáhnout a má paní řekla tomu řidiči ( neznámí lidé kolem 50-let ) ať to skusí vše vypnout, imobilizérem vše zamknout, odemknout... A vono to bylo.
Admine, já tak chtyrej nejsem, ale zase na to mám Lenku....
Martin
Laguna 1.9dTi 2000
Admine, já tak chtyrej nejsem, ale zase na to mám Lenku....
Martin
Laguna 1.9dTi 2000
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No tohle je dobrá feature i u starších Méganů... prostě po určité době co je auto odemčeno a vypnuté zapalování (I) je třeba klíčkem znouvu zamknout a odemknout aby se odblokoval imobilizér... mimochodem musela mu tam blikat kontrolka....DDT píše: .
.
.
.
.
V: jéééé vono to jede )))) vy jste to spravil
.................................
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Mimochodem ..... někdy na podzim mi odešla baterka na R5 když stála na parkovišti... mám zavařené zámky na dveřích a otvírání ovládám jen centrálem (ani ne tak pro efekt - ty fleky po kitu nejsou moc efektní, ale kvůli nenechavcům na sídlišti) .... no a auto nešlo ani odemknout (odešel asi článek) ... takže jsem tam vlezl kufrem (tam zámek je) a nakonec zamykal auto tak, že jsem musel propojit baterii z baterií u Clia abych ho mohl zamknout Původně jsem myslel že nefunguje jen centrál .... vzhledem k tomu že jsem se s tím mordoval docela dlouho a propojoval baterky jen zvonkovým drátem to musela být pro sousedy na sídlišti docela podívaná ... připadal jsem si jak id.ot....
-
- Junior member
- Příspěvky: 138
- Registrován: čtv bře 17, 2005 07:57
- Bydliště: Sokolov
- Kontaktovat uživatele:
Na uvod pisu ze jsem ze Sokolova.DDT píše:To mi připomnělo jinou příhodu na klubové hotline:
Volající (V): Dobrý den, já si včera koupil lagunu, dnes jsem ji jel umýt. Stojím před myčkou a auto mi nechce nastartovat. Nevíte, kde je tady nějaký servis?
já: Kde jste?
V: U Sokolova
já: *přemýšlím, z hlavy si nemohu vzpomenout* Popište mi sitauci, jak k tomu došlo.
V: No přijel jsem sem, zastavil jsem, všechno fungovalo perfektně a teď nemůžu nastartovat.
já: jak dlouho tam stojíte?
V: Asi 15 minut.
já: Sedíte ve voze?
V: Ano... *????*
já: Vystupte z vozu, prosím.
V: *?????* Z vozu?
já: Ano
V: Už jsem venku.... *????? tázavý tón*
já: Zamkněte auto.
V: Zamčeno
já: Odemkněte auto
V: *pravděpodobně si myslí, že jsem se zbláznil* Odemčeno
já: Nasedněte a nastartujte
V: *???????????????????????????????* Ale ono to nejede....
já: udělejte, prosím, co Vám říkám.
V: jéééé vono to jede )))) vy jste to spravil
.................................
Vam to mozna prijde vesely, ze nekdo vola ze mu nejede auto a pritom se mu jen zablokuje imobilizer. Ale stejnou zkusenost jsem mel i ja. Koupil jsem lagunu jezdil, pak jsem to vypnul a ona nechtela jet. Taky jsem volal byvalymu majiteli. Nevim jestli se smal, ale me do smichu nebylo.
Ono totiz to neni standartni vec, ze se auto samo zablokuje, a pokud mi to byvaly auto nedelalo tak se nedivte ze se clovek citi rozcarovan. Obcas me je z takovychto prispecvku na bliti.
Holt neni kazdej tak prudce inteligentni automechanik (zrejme jako vy)aby vedel ze tohle auto ma tohle zablokovani imobilizeru a jiny ma zas například u motoru vypinac kterym se prerusi kabel k rozdelovaci.
No nic, jen abyste meli zas o cem psat.
- AleK
- Člen RCČR
- Příspěvky: 83
- Registrován: sob čer 18, 2005 22:32
- Bydliště: krkonoše
- Kontaktovat uživatele:
to s tím imobilizérem jse mi taky stalo
já už to tady psal - koupili jsme auto a jedem se s nim vytáhnout k panimámě a dědovi - všichni pusy dokořán jak se jim líbilo atd... a když jsme chtěli odjet ejhle nejde nastartovat a pořád né jeden chytřejší než druhej kapota otevřená .... já sedím zkroušenej politej tím studeným potem nas*anej co jsem to koupil vtom blesk z čistého nebe zamknu auto a jdu volat nějakého znalce ale ještě jsem to zkusil jenou a hle ono to jde
já už to tady psal - koupili jsme auto a jedem se s nim vytáhnout k panimámě a dědovi - všichni pusy dokořán jak se jim líbilo atd... a když jsme chtěli odjet ejhle nejde nastartovat a pořád né jeden chytřejší než druhej kapota otevřená .... já sedím zkroušenej politej tím studeným potem nas*anej co jsem to koupil vtom blesk z čistého nebe zamknu auto a jdu volat nějakého znalce ale ještě jsem to zkusil jenou a hle ono to jde
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
V naší rodině je to už okřídlené:
Mobil....:
"Tatínku, mi to nejede"
"Co ti nejede?"
"Auto..nechce nastartovat..."
"Vyndej klíč a zamkni!"
"Ale já jsem v...." "ZAMKNI!!!!"
"Tak jsem zamkla" ....ten děda se zbláznil...
"Odemkni..."
"Jo, odemkla jsem..."Jo, tobě ještě někdy zavolám o pomoc...dědku....
"Zastrč klíč a nastartuj...."
"Jéééééé"
Tož tak....
Mobil....:
"Tatínku, mi to nejede"
"Co ti nejede?"
"Auto..nechce nastartovat..."
"Vyndej klíč a zamkni!"
"Ale já jsem v...." "ZAMKNI!!!!"
"Tak jsem zamkla" ....ten děda se zbláznil...
"Odemkni..."
"Jo, odemkla jsem..."Jo, tobě ještě někdy zavolám o pomoc...dědku....
"Zastrč klíč a nastartuj...."
"Jéééééé"
Tož tak....
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Před dvěma dny mi volal ten pán s lagunou znovu (doufám, že mi promine, čte-li tyto řádky).
pán: Prosím Vás, jaký klíč potřebuji na svíčky u své laguny r.v. 1997.
Víte, já jsem umyl motor a potřebuju vyndat svíčky abych je usušil. Ono mi to totiž nejede.
No... a tohle mám pořád
P.S. doufám, že po profoukání/vysušení stlačeným vzduchem už to jelo
P.P.S.: Jsem sklerotik, nebylo to předešle u Sokolova ale u Teplic
pán: Prosím Vás, jaký klíč potřebuji na svíčky u své laguny r.v. 1997.
Víte, já jsem umyl motor a potřebuju vyndat svíčky abych je usušil. Ono mi to totiž nejede.
No... a tohle mám pořád
P.S. doufám, že po profoukání/vysušení stlačeným vzduchem už to jelo
P.P.S.: Jsem sklerotik, nebylo to předešle u Sokolova ale u Teplic
- iwi
- Člen RCČR
- Příspěvky: 648
- Registrován: stř lis 10, 2004 08:25
- Bydliště: Kyjov
- Kontaktovat uživatele:
Já bych to nebral tak tragicky, taky se mi to stalo a úřed tím jsem měl i jiné vozy, ale tohle patří spíš do úsměvných historek, než aby se někdo rozčarovával nad tím, když se to zvěřejní....Chose píše: Na uvod pisu ze jsem ze Sokolova.
Vam to mozna prijde vesely, ze nekdo vola ze mu nejede auto a pritom se mu jen zablokuje imobilizer. Ale stejnou zkusenost jsem mel i ja. Koupil jsem lagunu jezdil, pak jsem to vypnul a ona nechtela jet. Taky jsem volal byvalymu majiteli. Nevim jestli se smal, ale me do smichu nebylo.
Ono totiz to neni standartni vec, ze se auto samo zablokuje, a pokud mi to byvaly auto nedelalo tak se nedivte ze se clovek citi rozcarovan. Obcas me je z takovychto prispecvku na bliti.
Holt neni kazdej tak prudce inteligentni automechanik (zrejme jako vy)aby vedel ze tohle auto ma tohle zablokovani imobilizeru a jiny ma zas například u motoru vypinac kterym se prerusi kabel k rozdelovaci.
No nic, jen abyste meli zas o cem psat.
Renault
Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW
Scénic 2.0i - prodáno
Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW
Scénic 2.0i - prodáno
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
DÍKY, Viktore!DDT píše:Před dvěma dny mi volal ten pán s lagunou znovu (doufám, že mi promine, čte-li tyto řádky).
pán: Prosím Vás, jaký klíč potřebuji na svíčky u své laguny r.v. 1997.
Víte, já jsem umyl motor a potřebuju vyndat svíčky abych je usušil. Ono mi to totiž nejede.
Teď mi volá jeden z mých kamarádů:
"...šéfe, píše o Vás šéf Vašeho klubu....!"
A prosťáček se jde podívat...moje výchova....
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
- Ladislav Ballý
- Člen RCČR
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř pro 31, 2003 07:40
- Bydliště: Praha
No trochu něco jiného. Tchán vlastní WV Caravele 2,5 TDI. Motorovej prostor navštívila Kuna Lesní- nepřítel motorystů. Odnesla trochu toho odhlučnění a ochutnala nějaký kabely a hadičky. Nic moc, normálně na mrtvici. Po opravě všech věcí auto jezdilo normálně. Za 2 měsíce si půjčím auto a vono né a né táhnout do kopce. Proběhly další výměny všeho možnýho co kdo poradil, včetně váhy vzduchu za 6 000,- a navíc drnčel výfuk. Před 14 dny jsem tímhle zázrakem vezl proti své vůli celou svojí rodinu a rodinu švagra k Opavě. dovedete si představit tu cestu na Hradec a do Jeseníku s cilem v Holčovicích. 4 dospělím, 4 děti, plný auto báglů a pod zadkem cca 50koní. Měl jsem problém předjet po rovině Š 105. Nic Já jsem přece chytřejší, já na to přídu. Rozebral jsem vše kolem turba, i EGR ventil jsem vyčistil. Aco myslíte? No jasně, že nic, pořád stejný.
Zkrátím. zařídil jsem návštěvu servisu WV. Po celodenním měření a ježdění mi tem známěj volá, že je v prrrrr..... turbo. Tchá začal shánět repasovaný. Sehnal a domluvil výměnu za týden. Cestou se stavil ve Spei vyměnit kus výfuku. Pane to je katalisátor. Neměnit, vydat, dát díl bez katu. Cena kolem 1700,-. Lidi ten přijel s očima na vrch hlavy. To jede jako pra.... Nic nebylo špatnýho, jenom ucpanej kat sazema a proto turbo nešlo. Prostě to mělo zaražený větry. A WV s počítačem byl v prd....
Zkrátím. zařídil jsem návštěvu servisu WV. Po celodenním měření a ježdění mi tem známěj volá, že je v prrrrr..... turbo. Tchá začal shánět repasovaný. Sehnal a domluvil výměnu za týden. Cestou se stavil ve Spei vyměnit kus výfuku. Pane to je katalisátor. Neměnit, vydat, dát díl bez katu. Cena kolem 1700,-. Lidi ten přijel s očima na vrch hlavy. To jede jako pra.... Nic nebylo špatnýho, jenom ucpanej kat sazema a proto turbo nešlo. Prostě to mělo zaražený větry. A WV s počítačem byl v prd....
Láďa B
Laguna 2.2D RXE, Laguna II 2.2 DCI
Laguna 2.2D RXE, Laguna II 2.2 DCI
- Friatec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 268
- Registrován: ned čer 12, 2005 22:54
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim.
Pánové, tak s těma imobilizérama je to těžký.Když to někdo nezná tak čumí jak tydýt.
Manželka mého šéfa má R. Scenic r.v. nevim,(benzin), má imobilizer.Já jezdim ve firmě se všim co má kola a volant.(i bagry a nakladače), myslel jsem si naivně že umim rozjet vše od tří kol výše.Omyl, Scenika jsem ani nenatočil.v domnění že je to nafta tak jsem žhavil a pak nic.Tak dlouho než jsem vyšluk aku.Šéfový vstávali copy hrůzou, po výměně aku sedla a natočila motor, s tim že se musí hned po rosvícení budíků.Podotýkam že jsem netušil že je to benzín.(šéf je totiž težkej odpůrce bezínů)
Tak jsem zjistil že po cca několika set tisíců km neumim odjet ani normálním Rendlem.Byl jsem z toho dost hotovej.
Toť má zkušenost s imobilizerem.
Pánové, tak s těma imobilizérama je to těžký.Když to někdo nezná tak čumí jak tydýt.
Manželka mého šéfa má R. Scenic r.v. nevim,(benzin), má imobilizer.Já jezdim ve firmě se všim co má kola a volant.(i bagry a nakladače), myslel jsem si naivně že umim rozjet vše od tří kol výše.Omyl, Scenika jsem ani nenatočil.v domnění že je to nafta tak jsem žhavil a pak nic.Tak dlouho než jsem vyšluk aku.Šéfový vstávali copy hrůzou, po výměně aku sedla a natočila motor, s tim že se musí hned po rosvícení budíků.Podotýkam že jsem netušil že je to benzín.(šéf je totiž težkej odpůrce bezínů)
Tak jsem zjistil že po cca několika set tisíců km neumim odjet ani normálním Rendlem.Byl jsem z toho dost hotovej.
Toť má zkušenost s imobilizerem.
- Ladislav Ballý
- Člen RCČR
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř pro 31, 2003 07:40
- Bydliště: Praha
To já týral startér na skůtru Peugot a on ani necvak. S vidinou strašný práce jsem na to šláp nohou a von hazl chytil.
Po 20min. jízdě do práce mě napadlo, že u auta s automatem musím šlápnout na brzdu abych tam něco zařadil. No a u skůtra se musí taky zabrzdit, aby to vůbec chytlo.
Po 20min. jízdě do práce mě napadlo, že u auta s automatem musím šlápnout na brzdu abych tam něco zařadil. No a u skůtra se musí taky zabrzdit, aby to vůbec chytlo.
Láďa B
Laguna 2.2D RXE, Laguna II 2.2 DCI
Laguna 2.2D RXE, Laguna II 2.2 DCI
Sceniky maji jeste jednu hezkou pasticku krom automatickeho blokovani motoru a to je narazove cidlo v motorovem prostoru.
Nevim uz, co jsem tenkrat v motoru hrabal kolem expanzky, asi jsem do toho narazoveho cidla klepnul a po ukonceni prace jsem startoval asi deset minut, cvakal klickama, abych odblokoval imobilizer a ani tuk... Pak jsem si vzpomenul na ten narazovy vypinac, nasel, zacvakl a slavnostne nastartoval ...
Nevim uz, co jsem tenkrat v motoru hrabal kolem expanzky, asi jsem do toho narazoveho cidla klepnul a po ukonceni prace jsem startoval asi deset minut, cvakal klickama, abych odblokoval imobilizer a ani tuk... Pak jsem si vzpomenul na ten narazovy vypinac, nasel, zacvakl a slavnostne nastartoval ...
Megane Scenic 1.6 16V
Jo, u Renaultu je to v pohode. Ale takova Sierra ho ma v kufru pod rezervou ... to je teprve lahudkapop píše:Sceniky maji jeste jednu hezkou pasticku krom automatickeho blokovani motoru a to je narazove cidlo v motorovem prostoru.
Nevim uz, co jsem tenkrat v motoru hrabal kolem expanzky, asi jsem do toho narazoveho cidla klepnul a po ukonceni prace jsem startoval asi deset minut, cvakal klickama, abych odblokoval imobilizer a ani tuk... Pak jsem si vzpomenul na ten narazovy vypinac, nasel, zacvakl a slavnostne nastartoval ...
- Didik
- Advanced member
- Příspěvky: 381
- Registrován: sob pro 30, 2006 14:36
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Skoroinfarkt v pneuservisu...
Zdravim vás...
Před asi 2 týdnama se mi stal takhle infarktová situace.
Dělám v reklamce a teď před Vánocema byl jako každý rok šílený frmol a honička. Do práce ráno v půl šesté - z práce mezi osmou až desátou večer... Na osobní věci a vyřizování minimum času...
Utrhnul jsem se a v příslibu kruté zimy jel přezout moje firemní auto _ Nové Berlingo 2,0HDi... to proběhlo v pohodě, tak jsem si zajel domů pro svoji Laguu a fičel do toho pneuservisu s gumama v kufru...
Už asi měsíc mě zlobila baterka, neměl jsem ale čas ji vyměnit, nebo jinak vyřešit.
Přijedu tam a během obouvání kol jsem měl celou dobu otevřený kuft... interier svítil a baterka odcházela do háje... posadil to zpět na kola a já otočil klíčkem.. Nic, všechno pohaslo... sakra, co teď... najednou ten kolař někam odešel a vzápětí přikvačil s batertkou v rukách. Řekl už - já otočil a nic, všechno opět pohaslo... vylezl jsem ven a byl na omytí, ten vůl prohodil kontakty... Otočil je správně, já usedl za volant nakopl to a najednou barevná hudba... nefunkční abs, selhání brzd, palubní počítač mi začal přeříkávat co všechno nejede... skoro mě ranilo...
Pomalu, se svítící STOPkou a SERVisem, jsem se dobelhal domů. Po cestě do práce už v Berlingu jsem zavolal svojí druhé půli, jejíž otec pracuje na DPMO jako sevisman autobusů... než jsem přišel domů, bylo to plně funkční, po chybách ani vidu a na mé otázky co s tím provedl mi jen s úsměvem říká - Renolťácký autobusy maj počítač úplně stejnej...
Tak nevim...
Před asi 2 týdnama se mi stal takhle infarktová situace.
Dělám v reklamce a teď před Vánocema byl jako každý rok šílený frmol a honička. Do práce ráno v půl šesté - z práce mezi osmou až desátou večer... Na osobní věci a vyřizování minimum času...
Utrhnul jsem se a v příslibu kruté zimy jel přezout moje firemní auto _ Nové Berlingo 2,0HDi... to proběhlo v pohodě, tak jsem si zajel domů pro svoji Laguu a fičel do toho pneuservisu s gumama v kufru...
Už asi měsíc mě zlobila baterka, neměl jsem ale čas ji vyměnit, nebo jinak vyřešit.
Přijedu tam a během obouvání kol jsem měl celou dobu otevřený kuft... interier svítil a baterka odcházela do háje... posadil to zpět na kola a já otočil klíčkem.. Nic, všechno pohaslo... sakra, co teď... najednou ten kolař někam odešel a vzápětí přikvačil s batertkou v rukách. Řekl už - já otočil a nic, všechno opět pohaslo... vylezl jsem ven a byl na omytí, ten vůl prohodil kontakty... Otočil je správně, já usedl za volant nakopl to a najednou barevná hudba... nefunkční abs, selhání brzd, palubní počítač mi začal přeříkávat co všechno nejede... skoro mě ranilo...
Pomalu, se svítící STOPkou a SERVisem, jsem se dobelhal domů. Po cestě do práce už v Berlingu jsem zavolal svojí druhé půli, jejíž otec pracuje na DPMO jako sevisman autobusů... než jsem přišel domů, bylo to plně funkční, po chybách ani vidu a na mé otázky co s tím provedl mi jen s úsměvem říká - Renolťácký autobusy maj počítač úplně stejnej...
Tak nevim...
ex Laguna 2,0i RXE, teď Laguna II Grandtour Privilege 1,9 dCi
No chlapi to ja mam tech uletu celkem fajn....jsem odjakziva zbrkloun a vzdy kdyz neco delam tak strasne specham a podle toho to pak vypada:D
Driv jsem se venoval upravovani motoru ve skutrech a ne jednou se mi stalo ze jsem zapomel nalit chladici kapalinu....diky bohu to byli 2T takze olej v motoru jsem zapomenout nemohl.
Nebo jednou jsme byli s kamaradama na koupalisti a jeden z kamosu mel fichtla. No a kdyz pulka z nas odjizdela tak je samozreme napadlo povytanout u toho fichtla fajfku no a kdyz jsme se s kamosem hodlali odjet tak se pinckoj nechtelo (coz neni nejak neobvikle) ale po roztlacovacich akcich uz mi zacinalo vrtat hlavou co s tim je , kontroloval jsem benzin jestli tece a tak. No a asi po pul hodine roztlacovani nas idioty napadlo zkontrolovat tu fajfku a nakonec z toho meli lidi celkem XXXXXX na tom koupaku:D
Driv jsem se venoval upravovani motoru ve skutrech a ne jednou se mi stalo ze jsem zapomel nalit chladici kapalinu....diky bohu to byli 2T takze olej v motoru jsem zapomenout nemohl.
Nebo jednou jsme byli s kamaradama na koupalisti a jeden z kamosu mel fichtla. No a kdyz pulka z nas odjizdela tak je samozreme napadlo povytanout u toho fichtla fajfku no a kdyz jsme se s kamosem hodlali odjet tak se pinckoj nechtelo (coz neni nejak neobvikle) ale po roztlacovacich akcich uz mi zacinalo vrtat hlavou co s tim je , kontroloval jsem benzin jestli tece a tak. No a asi po pul hodine roztlacovani nas idioty napadlo zkontrolovat tu fajfku a nakonec z toho meli lidi celkem XXXXXX na tom koupaku:D
-
- Experienced member
- Příspěvky: 508
- Registrován: pon čer 25, 2007 12:47
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Jo ten imobilizér je príma věc... Před měsícem jsem si pořídil Lagunku 2,2 dT, samozřejmě jsem byl na imobilizér upozorněn, ale znáte to, hlava mapa.
Moje přítulka nebyla zas až tak úplně nadšená z koupě novějšího auta, takže sem tam padla připomínka, že to auto předtím by bylo ještě dobrý atd....
Dovedete si představit, jak jsem se cítil, když jsem asi po 20 min vlezl do odemčeného auta, oznámil přítulce ať otevře bránu, že pojedem a Laguna nic...jen točila...
A nejlepší byl ten potutelnej výraz přítulky, jako bych jí mohl v obličeji číst "co si to zase koupil za křáp"
Samozřejmě stačilo zamknout a znovu odemknout
Moje přítulka nebyla zas až tak úplně nadšená z koupě novějšího auta, takže sem tam padla připomínka, že to auto předtím by bylo ještě dobrý atd....
Dovedete si představit, jak jsem se cítil, když jsem asi po 20 min vlezl do odemčeného auta, oznámil přítulce ať otevře bránu, že pojedem a Laguna nic...jen točila...
A nejlepší byl ten potutelnej výraz přítulky, jako bych jí mohl v obličeji číst "co si to zase koupil za křáp"
Samozřejmě stačilo zamknout a znovu odemknout
Ex Renault 19, 1,9 dT 66kw, Ex Renault Laguna 2,2 dT RXT 83kw...
Nyní VW Golf III 1,9 TDi GT 81 kw
Nyní VW Golf III 1,9 TDi GT 81 kw
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 503
- Registrován: čtv úno 15, 2007 07:13
- Bydliště: Brno
Při koupi té své jsem zažil prakticky to samé co Vlk. Před děma roky, už vím že chci Lagunu , sjíždím net, stahuji manuál, články, recenze a hledám tu echt. Nacházím v Berouně. Oslovuji svého kámoše jenž sedlá již své deváté auto, kde co si umí udělat sám v garáži, vizná se. Jedeme. V autobazaru sice nacházím na své budoucí nějaké neduhy, ale po jízdě tuším (a ne jen já) že to není špatný kus. Proběhly formality, dohodla se cena, fičímě směr Brno. Před Prahou dotankování a nákup dálniční známky, lékárničky, trojúhelníku a vesty. Kamoš v Pašíku 1.9 TDi ale jezdí 150 km/h+, takže jedu sám. Stmívá se a prší. Fest. Nevím kde přesně to začalo, ale najednou padá k 0 palivoměr , pak teploměr , pak rychloměr a ve finále i otáčkoměr . Sundám-li nohu z plynu tak po opětovném sešlápnutí již předešlého výkon nedocílím. Naprosto, ale naprosto nechápu co se děje. Přestaly jet stěrače. Zastavuji, výstražná světla blikají. Oblékám zánovní vestu a za auto stavím neméně zánovní trojúhelník. Pot na těle mrzne nejen zimou kolem. Dal jsem šesticifetnou částku za něco co 70 km za Prahou bezvládně stojí a bliká. Volám kamošovi, vysvětluji situaci. Po půlhodině jej vidím v protisměru. Za chvíli jsem ve vleku a i když je Pašík TDi má co dělat. Na čerpací stanici zjišťujeme že baterie nebyla připojena k alternátoru a nikdo si toho nevšiml. Dál už to bylo nezáživné, dojel jsem ve zdraví. Toš tak.
ex: Laguna Grandtour, 1.6 16V, Concorde, 5. 11. 1998; 01:36 CET; pohodlná, prostorná, stále krásná...., byla prostě výborná.
nyní: Laguna Grandtour II, 2.0T GT, 2006; taková tichá, přemotorovaná raketa:-)
nyní: Laguna Grandtour II, 2.0T GT, 2006; taková tichá, přemotorovaná raketa:-)
Zlata S100, panove. Meli jsme jednu takovou, cca v roce zivota utrpela bouracku na PP roh a menila se karoserie, mozna ze tohle je prapovod vsech problemu, pozdeji jsem totiz postupne odhaloval, co vsechno v tom servisu tenkrat rozkradli a vymenili za srot.
No, k veci. S100 mela mnoho konstrukcnich chyb, jednou z nich bylo plastove viko siloveho spinace starteru. Pro ty, kdo nevideli starter - starter typicky obsahuje vykonny elektromotor, ktery ma odber v radek stovek Amperu, takovy proud ovsem nekde spinat spinaci skrinkou. Proto je na starteru jeste elektromagnet, ktery ma za ukol sepnout silovy okruk a zaroven vysunout rotor do prostoru prevodovky, kde je takove velke ozubene kolo.
A prave ten spinac je ukotven v plastu. V nekvalitnim socialistickem plastu, abych byl presny. Starter startuje, otresy postupne poskodi plast a jednoho hezkeho dne to cele praskne a ten silovy kabel se propoji s kostrou - vysledkem je okamzita ztrata energie a roztaveny akumulator - kdo nekdy videl oloveny akku, jak v nem plavou desky, na to nikdy nezapomene (tenkrat nebyly plastove, ale pouze zalite asfaltem).
A pomalu se dostavame k tomu pribehu, ktery mi ta Laguna pripomnela - jednou jsme jeli z hor a u Rudolfina auto kompletne zhaslo - svetla, kontrolky, motor... nastesti nas to napadlo a po vyskakani z auta jsem sel temer najisto odpojovat baterii, pekne jsem si spalil ruce. Kamarad nas odtahl, ja u bararku vyndal starter a zacal opravovat. Plastove vicko bylo k nepouziti a nedalo se sehnat, takze jsem vyrobil nove ze sklolaminatu. Za tyden jsme jeli znova na hory, ale jak uz to tak byva, nestihali jsme nic a opraveny starter sel do auta az v patek vecer.
Kdyz jsme vyjeli zjistili jsme, ze nesviti kontrolka nabijeni. Jenze - co s tim ted? Asi to zase keca (po vymene nabijeciho rele cca mesic pred tim by clovek cekal cokoliv). No - nekecalo. Nutno ovsem dodal, ze do Strazneho (Krkonose) to dojelo. Jediny stesti, ze jsme nemuseli po ceste startovat.
Jenze co ted? Baterka prazdna, domu daleko - v hospode jsme nasli majitele chaty s nabijeckou, behem tydne, co jsme lyzovali, nam ji nabil a pak hura domu (ze se jim pri vezeni na sanich baterka vyklopila a vylili kyselinu do snehu je vec jina) - cestou zpet to bylo celkem v pohode, akorat u Prahy uz jsme museli omezit i pouzivani blinkru - vypadavalo zapalovani.
Druhy den po prijezdu jsme vyrazili s merakem zkoumat nefunkcni nabijeni - S100 (a i ostatni modely) maji na hlavnim plusovem kontaktu starteru jakesi centrum - vede tam + od zapalovani, od spotrebicu a od dynama (tenkrat)... hadejte, ktery kabel tam chybel a visel vedle...
No, k veci. S100 mela mnoho konstrukcnich chyb, jednou z nich bylo plastove viko siloveho spinace starteru. Pro ty, kdo nevideli starter - starter typicky obsahuje vykonny elektromotor, ktery ma odber v radek stovek Amperu, takovy proud ovsem nekde spinat spinaci skrinkou. Proto je na starteru jeste elektromagnet, ktery ma za ukol sepnout silovy okruk a zaroven vysunout rotor do prostoru prevodovky, kde je takove velke ozubene kolo.
A prave ten spinac je ukotven v plastu. V nekvalitnim socialistickem plastu, abych byl presny. Starter startuje, otresy postupne poskodi plast a jednoho hezkeho dne to cele praskne a ten silovy kabel se propoji s kostrou - vysledkem je okamzita ztrata energie a roztaveny akumulator - kdo nekdy videl oloveny akku, jak v nem plavou desky, na to nikdy nezapomene (tenkrat nebyly plastove, ale pouze zalite asfaltem).
A pomalu se dostavame k tomu pribehu, ktery mi ta Laguna pripomnela - jednou jsme jeli z hor a u Rudolfina auto kompletne zhaslo - svetla, kontrolky, motor... nastesti nas to napadlo a po vyskakani z auta jsem sel temer najisto odpojovat baterii, pekne jsem si spalil ruce. Kamarad nas odtahl, ja u bararku vyndal starter a zacal opravovat. Plastove vicko bylo k nepouziti a nedalo se sehnat, takze jsem vyrobil nove ze sklolaminatu. Za tyden jsme jeli znova na hory, ale jak uz to tak byva, nestihali jsme nic a opraveny starter sel do auta az v patek vecer.
Kdyz jsme vyjeli zjistili jsme, ze nesviti kontrolka nabijeni. Jenze - co s tim ted? Asi to zase keca (po vymene nabijeciho rele cca mesic pred tim by clovek cekal cokoliv). No - nekecalo. Nutno ovsem dodal, ze do Strazneho (Krkonose) to dojelo. Jediny stesti, ze jsme nemuseli po ceste startovat.
Jenze co ted? Baterka prazdna, domu daleko - v hospode jsme nasli majitele chaty s nabijeckou, behem tydne, co jsme lyzovali, nam ji nabil a pak hura domu (ze se jim pri vezeni na sanich baterka vyklopila a vylili kyselinu do snehu je vec jina) - cestou zpet to bylo celkem v pohode, akorat u Prahy uz jsme museli omezit i pouzivani blinkru - vypadavalo zapalovani.
Druhy den po prijezdu jsme vyrazili s merakem zkoumat nefunkcni nabijeni - S100 (a i ostatni modely) maji na hlavnim plusovem kontaktu starteru jakesi centrum - vede tam + od zapalovani, od spotrebicu a od dynama (tenkrat)... hadejte, ktery kabel tam chybel a visel vedle...
- mirek G.
- Inzerce 2013
- Příspěvky: 1145
- Registrován: sob led 12, 2008 19:38
- Bydliště: Ostrava-Radegast 10°
JAk jste se tu všichni tak rozbásnili o tom zhasínání renaultů, tak vám povím že se mi stalo totéž před měsícem. Jedu si to fičím cca 40km za Oosterhoutem (Belgie) ...noc, zhaslo všechno otáčkoměr teploměr světla.... Lidi zhaslo mi absolutně všechno. No ono to ani brzdit nechtělo!!..
Pánové pak to za asi 10 sekund všchno zase naskočilo!!..
Od té doby se jistých renaultů dost DOST bojím!!!
pánové ono mi to zhaslo na tomto:
Pánové pak to za asi 10 sekund všchno zase naskočilo!!..
Od té doby se jistých renaultů dost DOST bojím!!!
pánové ono mi to zhaslo na tomto:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů