Ahoj vespolek.
Jak už mého nicku lze odvodit, byl jsem několikanásobným vlastníkem různých Pažoutů (jednoho ještě dojíždím). Momentálně s manželkou uvažuju o koupi většího auta a nejraději bych zalovil ve vodách MPV. Zatím neuvažuju o koncernovém trojlístku a nechce se mi moc ani směrem k Japoncům. Bohužel ale Pažoutí 807a má docela šílenou pověst (hlavně co se 2,2 HDI týče, ale ani ta 2,0 HDI prý není žádná výhra - dtto samo platí i o Fiat / Lancia / Citroen, páč jsou to identická auta) a tak jsme se dostali i k Espacemu. Náš limit je v podstatě nějakých 100 000,- Kč, kde bych si představoval nákup někde mezi 70 - 80 000,- Kč a zbytek na základní servis, ideálně v Grandu a se sedmi sedačkami, ale to není podmínkou.
Není tu někdo, kdo by měl zkušenosti s Espacem i 807ou?
Na jakou motorizaci bychom se měli zaměřit (raději naftu)?
Je u Espacu nějaký zásadní problém, který je třeba si ohlídat?
Otočné přední sedačky jsou v základu nebo to byl příplatkový doplněk?
Jak dlouhá je podlaha od druhé řady sedadel k pátým dveřím v krátké / Grand verzi? Vyspí se tam 190 cm dlouhej chlap?
Zlobí často startování přes kartu?
Díky za reakce, možná mě budou napadat další otázky
Espace IV. versus P807 (Ulysse, C8, Phedra)?
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
-
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: pon říj 30, 2017 10:05
- Bydliště: Praha 7
Re: Espace IV. versus P807 (Ulysse, C8, Phedra)?
Ahoj s takovým rozpočtem bych šel do benzinu. Na netu jsou dve 2005 do 150000 tis/km.
Nebo risknout málo najetý 2,2 dci u nej pečlivě ověřit km. Na motor někdo nadává,ale vím o několika co maj 400tis.
U benzinu jde o to kolik a kde najezdis( velké těžké auto) reálná spotřeba dálky 8 , město (tím myslím ucpáne větší město) 12.
Já s autem žádné fatální problémy neměl,až na alternátor který mi před dvěma měsíci odešel.
Jestli resis prostor kufru,tak brát jediné Grand,proti krátkému ma standardní kombik kufr větší
Otočné sedacky jsou priplatkovka moc jich asi není. S kartou problem není případná oprava je jednoduchá.
K autu chtít karty dvě,jinak stojí 4000.
Nov
Nebo risknout málo najetý 2,2 dci u nej pečlivě ověřit km. Na motor někdo nadává,ale vím o několika co maj 400tis.
U benzinu jde o to kolik a kde najezdis( velké těžké auto) reálná spotřeba dálky 8 , město (tím myslím ucpáne větší město) 12.
Já s autem žádné fatální problémy neměl,až na alternátor který mi před dvěma měsíci odešel.
Jestli resis prostor kufru,tak brát jediné Grand,proti krátkému ma standardní kombik kufr větší
Otočné sedacky jsou priplatkovka moc jich asi není. S kartou problem není případná oprava je jednoduchá.
K autu chtít karty dvě,jinak stojí 4000.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Espace IV. versus P807 (Ulysse, C8, Phedra)?
Medvede,
snad mi radeji zavolej
Rad to s tebou proberu.
snad mi radeji zavolej
Rad to s tebou proberu.
Re: Espace IV. versus P807 (Ulysse, C8, Phedra)?
Soused z vedlejšího vchodu má 807 a já Espace. Mě na tom zlobí elektrika(vybíjení) ale je to tím, že málo jezdí. Jemu se na tom rozbíjí co se dá.
Motor dost často po startu jede jen na 5 válců - zatím nikdo netuší proč
Namontované LPG už několikrát měnil - odtah do servisu
Elektřina si tam žije také vlastním životem - naposledy mu blikala palubní deska celou noc
Zaseknuté dveře řidiče a několikrát zadní šoupačky ( to mi přijde jako jediná obrovská výhoda oproti Espace, ne že se zasekávají,ale že je to má )
Toto je výčet za poslední rok...
Má to auto jako firemní takže ho náklady na odtahy a opravy netrápí,ale říkal mi, že už se naučil vstát o půl hodiny dřív kdyby náhodou musel čekat na odtah...
Velikostně mi ty auta přijdou vcelku stejné ,ale mám pocit, že z Espace je lepší výhled ,ale to může být subjektivní.
Lukáš
Motor dost často po startu jede jen na 5 válců - zatím nikdo netuší proč
Namontované LPG už několikrát měnil - odtah do servisu
Elektřina si tam žije také vlastním životem - naposledy mu blikala palubní deska celou noc
Zaseknuté dveře řidiče a několikrát zadní šoupačky ( to mi přijde jako jediná obrovská výhoda oproti Espace, ne že se zasekávají,ale že je to má )
Toto je výčet za poslední rok...
Má to auto jako firemní takže ho náklady na odtahy a opravy netrápí,ale říkal mi, že už se naučil vstát o půl hodiny dřív kdyby náhodou musel čekat na odtah...
Velikostně mi ty auta přijdou vcelku stejné ,ale mám pocit, že z Espace je lepší výhled ,ale to může být subjektivní.
Lukáš
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů