Renault - kvůli mazací trysce si kupte celý motor !!!
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Renault - kvůli mazací trysce si kupte celý motor !!!
Zdravím. Nesetkal se někdo z vás s problémem že není možné u Renaultu objednat na motor 2.3dci, M9T, ostřikovací olejové trysky na chlazení/mazání pístů? Není možné tyto trysky něčím nahradit? /díl z jiného vozidla/ Jsou lisované v bloku a brusírna je při vložkování bloku při demontáži zničila. V tu dobu ani oni ani já netušily, že tryska nejde objednat. Dokonce nejde objednat ani celý blok, pouze celý motor!!! Zajímavá strategie Renaultu. Případně nemáte někdo na prodej poškozený blok M9T, který by se zničil, jen aby se dalo zachránit trysky? Užitečnou informaci, nebo pomoc odměním. Díky
Re: Renault - kvůli mazací trysce si kupte celý motor !!!
Tryska se nedodává jako náhradní díl, ověřeno u několika prodejců Renault. Podle Renaultu musím místo trysek, které by staly cca několik stovek..koupit repas motor za cca 160.000.-kč
Jedině uzpůsobit jinou trysku i za cenu úpravy bloku, ale to je na dlouho, není žádný katalog mazacích trysek, kde by to šlo vybrat dle rozměrů. Navíc v trysce je ventilek.
Jedině uzpůsobit jinou trysku i za cenu úpravy bloku, ale to je na dlouho, není žádný katalog mazacích trysek, kde by to šlo vybrat dle rozměrů. Navíc v trysce je ventilek.
Re: Renault - kvůli mazací trysce si kupte celý motor !!!
Toto není běžná závada, takže sehnat díl bude velmi problematické. Použít ze stejného typu motoru, aby to chodilo jak má. Získat přesné parametry trysek se ti od výrobce nepodaří, aby se dala dohledat alternativa. Hodně štěstí s tým pertinaxom.
Megane II 1.6 16V r.v.2009
Re: Renault - kvůli mazací trysce si kupte celý motor !!!
Strategie Renaultu je to neznicit a predtim premyslet.
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Re: Renault - kvůli mazací trysce si kupte celý motor !!!
spíš bych řekl: neopravovat a měnit celý motor...ideálně celé auto. Ta tryska nejde nijak chytit a vytáhnout bez poškozenípivi píše:Strategie Renaultu je to neznicit a predtim premyslet.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Renault - kvůli mazací trysce si kupte celý motor !!!
Zajel bych někde na vrak BMW, protože ty jejich motory mají ostřiky pístů a trysky jsou demontovatelné, nebo jej dříve někde prodiskutovat, kdo se motory zabývá, ne značkový servis, ale dílna, která bude obklopená novými i starými.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Renault - kvůli mazací trysce si kupte celý motor !!!
No nevím. Parametricky to bude jiné. Nemusí to vůbec fungovat. Je tam mnoho proměnných, kde se to bude lišit.
Megane II 1.6 16V r.v.2009
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Renault - kvůli mazací trysce si kupte celý motor !!!
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- goreff
- Senior member
- Příspěvky: 1208
- Registrován: úte črc 10, 2007 19:05
- Bydliště: Olomoucký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault - kvůli mazací trysce si kupte celý motor !!!
zkus Poláky http://bazar.automedik.cz/renault/maste ... toru-bloky ti mají všechno
F7P 16 Soupapes Died
F7R 16 Soupapes Sold
F4R Turbocompresseur
F7R 16 Soupapes Sold
F4R Turbocompresseur
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů