ŠKODA OCTAVIA 1.9 TDi 77 kW - klepání vozu při akceleraci
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ŠKODA OCTAVIA 1.9 TDi 77 kW - klepání vozu při akcelerac
Dej vědět, sám jsem zvědavý.
Re: ŠKODA OCTAVIA 1.9 TDi 77 kW - klepání vozu při akcelerac
Ahoj. Tak nové info. Mechanik zkoušel točit manuálně za kliku a to mu prej nešlo. O něco se to tedy asi opírá. Pak rozebral motor zespoda a ojnice utržená není. Takže problém bude nejspíš zezhora. Beztak upadnul ventil.
Re: ŠKODA OCTAVIA 1.9 TDi 77 kW - klepání vozu při akcelerac
Uz vime vice?
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: ŠKODA OCTAVIA 1.9 TDi 77 kW - klepání vozu při akcelerac
Tak, mluvil prej v jednotnym čísle. Ventil je v kulích, píst a vačka. Tak nechapu co se tam mohlo odehrát. Kdyby to alespoň vyřešilo ty vibrace. Ale to si nemyslím. No uvidí se.
Re: ŠKODA OCTAVIA 1.9 TDi 77 kW - klepání vozu při akcelerac
A to se bude zachranovat? To je Pumpe-Düse vstrikovani ze? Jestli se rozletela vacka, bal bych se i o vstrikovac. A pokud ten ventil upadl, tak musi byt znicena i hlava a valec .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: ŠKODA OCTAVIA 1.9 TDi 77 kW - klepání vozu při akcelerac
Jo jo. Je to PD. To jestli se to bude zachraňovat necham na tátovi. Jestli se třeba ta vačka neutrhla a poslední ventily nebyly poháněny. Někde jsem to četl a viděl jsem i obrázek. Že by prostě zůstal otevřenej ventil jen na jednom (posledním) válci. Chápeš jak to myslím
Re: ŠKODA OCTAVIA 1.9 TDi 77 kW - klepání vozu při akcelerac
Jasan, chapu, vacka se zlomila na poslednim valci a zustala v otevrene poloze. Ale i tak, ta hlava musela dostat desne zabrat, minimalne to muselo ohnout s ventilem i jeho drik, ventil se musel nekolikrat obticknout do hlavy, pist musi byt rozhlodany a buh vi jestli se tim odporem pri kompresi nezohla ojnice a nebo i klika. To se pozna az se to otevre a chtel bych videt fotky
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: ŠKODA OCTAVIA 1.9 TDi 77 kW - klepání vozu při akcelerac
Tak fotky asi bohužel neseženu. Pochybuju, že mi to mechanik nafotí. Já u toho bohužel nejsem. Jen to mechanik tátovi vždy zavolá co a jak a táta mi to řekne. No snad to nebude taková katastrofa. A zespoda to prej bylo rozebrané a nic tam prej vidět nebylo.
Re: ŠKODA OCTAVIA 1.9 TDi 77 kW - klepání vozu při akcelerac
Ahoj. Tak opravýno ještě není. Mechanik nám řekl, že je to neopravitelné a že si to máme odtáhnout domů a shánět nový motor. Tak jsem to doma zkoumal. Otočil jsem si motorem a ten rozsekaný píst jsem dal do dolní úvratě. Ve válci jsem nahmatal jen jednu rejhu a to malou, která není pořádně vidět. Tak jsem vyndal ojnici s pístem. Ojnice je v pořádku a když by jsem vyměnil píst a dal novou hlavu která byla mimochodem taky rozsekaná, tak by to mělo fungovat ne? Nebo myslíte, že ne? Já nevím, jsem bez praxe a zatím se vše učím. Ale myslím si, že když není vydřenej válec, tak by se to dalo normálně opravit a zprovoznit. Já si myslím, že to ten mechanik nechce dělat.
Ostatní válce jsou jinak v pořádku, písty taky. A když jsem změřil dva písty v horní úvrati, tak jsou na milimetr přesně ve stejné vejšce a ty další dva písty, to znamená rozsekanej vůči tomu zdravému jsou také ve stejné vejšce na milimetr. Takže by nemělo být ani nic zohejbanýho. Jestli mě teda chápete, jak to myslím
Napište mi prosím váš názor. Abych se do něčeho nepouštěl zbytečně. Případně prosím napište na co si dát pozor, nebo co ještě zkontrolovat. Děkuji moc
Ostatní válce jsou jinak v pořádku, písty taky. A když jsem změřil dva písty v horní úvrati, tak jsou na milimetr přesně ve stejné vejšce a ty další dva písty, to znamená rozsekanej vůči tomu zdravému jsou také ve stejné vejšce na milimetr. Takže by nemělo být ani nic zohejbanýho. Jestli mě teda chápete, jak to myslím
Napište mi prosím váš názor. Abych se do něčeho nepouštěl zbytečně. Případně prosím napište na co si dát pozor, nebo co ještě zkontrolovat. Děkuji moc
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: ŠKODA OCTAVIA 1.9 TDi 77 kW - klepání vozu při akcelerac
Mechanik to nechce udělat, protože na to nedokáže dát záruku, že to po výměně pístu pojede bez problémů. Oprava by cenově vyšla dráže, než prostá výměna motoru a bez jistoty, jak to dopadne.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: ŠKODA OCTAVIA 1.9 TDi 77 kW - klepání vozu při akcelerac
Je to tak. Proto nám řekl i že si máme sehnat motor. Že nám nic shánět nebude. Protože sám do motoru nevidí, tak by nemohl vědět co vlastně kupuje. A kdyby to náhodou nešlo, tak by to bylo na něj. Máš pravdu.
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ŠKODA OCTAVIA 1.9 TDi 77 kW - klepání vozu při akcelerac
Tipnul bych si závadu na 3. válci. Viděl jsem jich dost a jednu jsem osobně zažil na D1 ve 3 v noci.
Mechanik má pravdu, nemá to smysl opravovat.
Ohledně koupě použitého motoru... To bude poměrně velká lotynka, ale pokud chceš to auto zachovat, nic jiného ti nezbyde, než si nějaký vylosovat. Roste jich celkem hodně, ale nikdo ti nepoví (doopravdy) v jakém jsou stavu.
Mechanik má pravdu, nemá to smysl opravovat.
Ohledně koupě použitého motoru... To bude poměrně velká lotynka, ale pokud chceš to auto zachovat, nic jiného ti nezbyde, než si nějaký vylosovat. Roste jich celkem hodně, ale nikdo ti nepoví (doopravdy) v jakém jsou stavu.
Re: ŠKODA OCTAVIA 1.9 TDi 77 kW - klepání vozu při akcelerac
Přesně tak. Závada na 3 válci. Ale řekni mi proč to nemá cenu opravovat, když je válec vlastně vpořadku. Odnesl to jen píst a hlava. A já píst a hlavu mám zrovna možnost mít od známého za levno. Nevím no, možná si to představuju moc jednoduše
Re: ŠKODA OCTAVIA 1.9 TDi 77 kW - klepání vozu při akcelerac
Predstavujes, protoze uz jen to tve "na milimetr stejne" u pistu je vtipne . Resi se setinky milimetru, takhle pohmatem a odhadem toho moc nezmeris a ta klika muze byt kopla, jeji kmity se meri dokonce myslim v tisicinach milimetru . Sam bych si takhle nikdy netroufl slozit motor, i kdyz vim kde presne co patri a jak to poskladat, ale to ruzne mereni vuli a odchylek, to je pro me alchymie .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: ŠKODA OCTAVIA 1.9 TDi 77 kW - klepání vozu při akcelerac
No můj názor koresponduje s názorem kotasekha i předsedy... ale co už může na tom motoru podělat víc než ho zkusmo složit, když díly má za hubanec a zkusit štěstí, je to pudová záležitost, buďto to pude nebo nepude, stejně jako s motorem který koupí na vrakáči bez historie... a pak čím blbější sedlák, tím větší brambory... a ještě se u nás v autodílně říkalo, čím víc se s h..nem mažeš, tím víc budeš smrdět!!!! vyhodit ten starej motor od kterého každý soudný člověk dá ruce pryč může vždycky, nééé???? držím palce a napiš jaks dopadl...
RGS dCi 1,9,2005,Skladací obytný přívěs, Babeta210.,domo kros PiČz 150., JAWA 250 1953., YAMAHA RD 80 kapotáž,kotouče, liťáky.,
http://grandscenic.forumn.net
http://grandscenic.forumn.net
Re: ŠKODA OCTAVIA 1.9 TDi 77 kW - klepání vozu při akcelerac
Pokud druhou hlavu a pist sezene za hubicku, tak proc to nezkusit, to je pravda . Ale za predpokladu, ze si to bude skladat sam, protoze jinak da za praci dost penez a to uz bych radsi zas volil druhy motor. Jak uz ale bylo receno, nahoda je blbec a treba to vse sedne perfektne .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: ŠKODA OCTAVIA 1.9 TDi 77 kW - klepání vozu při akcelerac
Tak samozdřejmě, že bych to dělal já. Za takovýhle pokus by jsme peníze nedávali. A navíc, když už na tom není co zkazit. Každopádně si myslím, že by to nastartovat mohlo, a maximálně by třeba kolísali otáčky nebo tak něco S motorem se jinak točí dobře se spojkou a i se sešlápnutou spojkou. Necítim žádný odpor nebo tak něco.
Re: ŠKODA OCTAVIA 1.9 TDi 77 kW - klepání vozu při akcelerac
Kdyz to slozite dilensky dobre, tak prinejhorsim to podle meho nazoru bude fakt jen haprovat na volnobeh, ale bude to mit hodne snizenou zivotnost. Muze vydrzet 10k km, nebo taky jen 10km .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: ŠKODA OCTAVIA 1.9 TDi 77 kW - klepání vozu při akcelerac
Ahoj. Tak už po několika měsících zase jezdíme. Nakonec se sehnal nový motor. Rovnou se udělala nová spojka se setrvákem. Vibrace při akceleraci už nejsou. Tak to nakonec bylo opravdu dvouhmotou. Tak snad už bude šlapat a chvíli dá pokoj. Jinak pro všechny, kdo uvažuje o škodovce - NEDOPORUČUJU, RYCHLE ZAPOMENOUT
Re: ŠKODA OCTAVIA 1.9 TDi 77 kW - klepání vozu při akcelerac
Gratuluji . Jinak to doporuceni zde neni treba, vetsina lidi tu budou milovnici aut, coz se se skodovkou vylucuje .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: ŠKODA OCTAVIA 1.9 TDi 77 kW - klepání vozu při akceleraci
Lidi a je to tu zase. Táta má problém se srá*em.!
Jdu vám to popsat. Začalo to, když bylo na nule. Ranní starty katastrofa. Sakra jak začít.
Znáte to všichni. Každé auto (převážně nafťák) se při naskočení motoru lehce otřese. Naše oktávka se otřese tak, že mám pocit, že mě to katapultuje ze sedačky. Když už na tý sedačce zůstanu sedět, tak mám zase pocit, že vylítne motor. Zkrátka při studeném startu po naskočení motoru padne fakt strašná rána.
Né že by "auto" nechtělo chytit, to naskočí rychle, ale za jakých podmínek. Když tedy motor naskočí, tak pravidelně strašně kucká, čoudí, smrdí, po takových 20 sekundách se to uklidní a má to normální chod. Když táta po těchto 20 sekundách co ledový motor běží, motor vypne a následně znovu nastartuje, tak už se vše chová jak má. Motor zůstává na místě a auto se ani moc neotřese.
Žhavičky jsem dával nový (Meyle), tak mě napadlo, jestli nejsou v kulích. Tak jsem si je propípal a žhavičky by měli být OK. Pak jsemz koušečkou měřil, jestli do nich jde proud, to je taky OK. Tak jsem tátovi říkal at zkusí natankovat Vervu, jenže to je marný, ta je přece o korunu dražší, než eurooil. Další věc mě napadla, jestli se nějakým způsobem nedostává voda do válců. Jenže to už nějakou chvíli pozoruju a že by se voda ztrácela mi nepřijde.
Tak co myslíte vy? Předem díky za rady. A ted jednu radu vám. ŠKODOVKU NIKDY NEKUPUJTE!!!!
Jdu vám to popsat. Začalo to, když bylo na nule. Ranní starty katastrofa. Sakra jak začít.
Znáte to všichni. Každé auto (převážně nafťák) se při naskočení motoru lehce otřese. Naše oktávka se otřese tak, že mám pocit, že mě to katapultuje ze sedačky. Když už na tý sedačce zůstanu sedět, tak mám zase pocit, že vylítne motor. Zkrátka při studeném startu po naskočení motoru padne fakt strašná rána.
Né že by "auto" nechtělo chytit, to naskočí rychle, ale za jakých podmínek. Když tedy motor naskočí, tak pravidelně strašně kucká, čoudí, smrdí, po takových 20 sekundách se to uklidní a má to normální chod. Když táta po těchto 20 sekundách co ledový motor běží, motor vypne a následně znovu nastartuje, tak už se vše chová jak má. Motor zůstává na místě a auto se ani moc neotřese.
Žhavičky jsem dával nový (Meyle), tak mě napadlo, jestli nejsou v kulích. Tak jsem si je propípal a žhavičky by měli být OK. Pak jsemz koušečkou měřil, jestli do nich jde proud, to je taky OK. Tak jsem tátovi říkal at zkusí natankovat Vervu, jenže to je marný, ta je přece o korunu dražší, než eurooil. Další věc mě napadla, jestli se nějakým způsobem nedostává voda do válců. Jenže to už nějakou chvíli pozoruju a že by se voda ztrácela mi nepřijde.
Tak co myslíte vy? Předem díky za rady. A ted jednu radu vám. ŠKODOVKU NIKDY NEKUPUJTE!!!!
Re: ŠKODA OCTAVIA 1.9 TDi 77 kW - klepání vozu při akceleraci
Asi vynechava jeden valec. To muze byt vstrikovacem (u PD zaroven i cerpadlem), kdy je potreba valec trochu zahrat, aby spatne rozprasena nafta chytla. Nebo tim zhavicem, kdy proste jeden nezhavi. Vyndal bych zhavice a nazhavil je venku, at presne vidis, jak se maji. Skoda, ze jsou pod ventilovym vikem, pokud se nepletu . Taky to muze byt nizsi kompres na valci. Na palivo bych moc nevsazel, to by spis odstranilo nasledky a neresilo pricinu. A diagnostika nic neprozradila?
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: ŠKODA OCTAVIA 1.9 TDi 77 kW - klepání vozu při akceleraci
Díky za odpověď.
Na žhavičky je vidět dobře, to by neměl být problém. Shválně to zkusím. Diagnostiku na slepice bohužel nemám. Vstřikovač to snad nebude, to už by bylo fakt moc. Máme starý ze starýho motoru, jedině použít tyto.
Už jsme z toho auta fakt nešťastný to si nedovedete ani představit. To jsem tady nepsal ani o tom jak to tátu po výměně motoru zase někde nechalo. Nešlo otáčet klíčem ve spínačce. Totálně rozsypanej zámek volantu. Mechanik nám řekl, oprava 12000. Tak jsem řekl to ne. Udělal jsem si z toho trenažer a bylo opravýno za 3000. To jen ještě takovej dodatek ke kvalitě škodovek.
Na žhavičky je vidět dobře, to by neměl být problém. Shválně to zkusím. Diagnostiku na slepice bohužel nemám. Vstřikovač to snad nebude, to už by bylo fakt moc. Máme starý ze starýho motoru, jedině použít tyto.
Už jsme z toho auta fakt nešťastný to si nedovedete ani představit. To jsem tady nepsal ani o tom jak to tátu po výměně motoru zase někde nechalo. Nešlo otáčet klíčem ve spínačce. Totálně rozsypanej zámek volantu. Mechanik nám řekl, oprava 12000. Tak jsem řekl to ne. Udělal jsem si z toho trenažer a bylo opravýno za 3000. To jen ještě takovej dodatek ke kvalitě škodovek.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů