Laguna II facelift initiale

Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Odpovědět
rezna
Junior member
Příspěvky: 223
Registrován: stř kvě 01, 2013 13:52

Laguna II facelift initiale

Příspěvek od rezna » sob lis 28, 2015 00:31

Chci si jen trochu poplakat, nechápu jednu věc... V létě jsem prodával lagunu II rok 2006 pofaceliftu, krásný černý kombík s motorem 2,0 dCi a v plné palbě Initiale, černá kůže, dřevo, navi , bluetooth atd...Auto po 2. majiteli se serviskou v super stavu. Potřeboval jsem poplatit dluhy, tak jsem prodával. A nikdo ji dlouho, dlouho nechtěl, prý jsem chtěl pořád moc (první požadavek byl 80 000), až jsem pořád snižoval cenu a nakonec jsem se jí "zbavil" za 58 tisíc (navíc mě všude říkali že to je ještě za lagunu dobrej peníz atd...)

Nyní, jsem finančně v pohodě a potřeboval bych zase něco přesně takového (kombík, min. 100kw nafta, zvykl jsem si na komfort takže výbava...)

A je to problém... Lagunu Initiale po faceliftu v ČR vůbec nejde sehnat(2.2dci nechci), i Dynamique atd. jsou kolem 90 tis. a slevit nechcou

A v Německu, Francii atd.?? Myslel jsem si, že si ji dovezu... Ale ceny začnají na 4000,- Euro... Tak kde to jsme??

Fakt nechápu, byl jsem tak blbý že jsem ji prodal pod cenou, nebo se snad za 3 měsíce zdražilo?? Já jsem z toho fakt na prášky...

Že jsem si ji nenechal :cry:

Útěchou mě pouze zůstává, že mám stále červeného VelSatise 3,5 V6 Initiale 8) který je v téměř v 100% stavu
Za toho mě v renomovaném bazaru nabízeli 14tisíc :shock:

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5789
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Laguna II facelift initiale

Příspěvek od kotasekh » sob lis 28, 2015 09:13

Je to jen o nabidce a poptavce. Kdyz se skoda oktavia 2003, 1.9tdi 66kW, social edition (elektrika vpredu, posilovac, 2xairbag, nic vic), nalitanych 240k km, prvni majitel cz, muze prodavat za 85 tisic a to jeste dost pod cenou, tak pak se nedivim cenam lagun ;). Laguny moc lidi nechce, protoze kdyz s tim poprve prijdou do servisu, tak jim reknou ze jsou hnupi a meli si koupit oktavku...
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Renaulťák
Senior member
Příspěvky: 1317
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: Laguna II facelift initiale

Příspěvek od Renaulťák » sob lis 28, 2015 11:03

Pokud neni autak tuknuty, tak pro obycejneho smrtelnika jsou autaky venku drazsi. Trh s ojetinama je zdeformovany. Pred deseti lety bylo problem sehnat levnou Lagunu. Vetsinou si je kupovali fandove a znalci Renaultu. Po par letech sly ceny venku silne dolu, nakupovaliy se na kseft a skupina vlastniku se stala neurcitou. Proto dnes nevis, od koho co kupujes. Prvni vlastnici jiz ani nejsou. Ja mam dvoujku jako druhy od 6 300 km a proto ji za smesnou cenu neprodam. Kombik seobcas hodi.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Laguna II facelift initiale

Příspěvek od Šamša » sob lis 28, 2015 23:20

Intervence centrální banky z nás dělá žebráky a kupujeme draho to co mají v západních zemích za šušně, tohle je novodobé nevolnictví. Můžeš se přetrhnout mít dvě zaměstnání a stále máš jen dírku do zadku, na západ od nás se pracuje dost v pohodě bez stresů a s dobrým zajištěním a kupní silou. Kupovat při současném kurzu něco ze západního bloku, může jen opravdu skalní fanda.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

rezna
Junior member
Příspěvky: 223
Registrován: stř kvě 01, 2013 13:52

Re: Laguna II facelift initiale

Příspěvek od rezna » ned lis 29, 2015 01:27

Dobře, ale jakto, že stále fungují lidi, co tahají lidi auta ze západu?? Když se to nevyplatí... Já budu hledat a hledat, a třeba se zadaří...
Proboha ale jaktože za VelSatise Initiale v parádním stavu, který stál v roce 2004 milion a půl, dneska řeknou 14t..?? V podstatě jednu měsíční výplatu nějakého dělníka
:zo:

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Laguna II facelift initiale

Příspěvek od Šamša » ned lis 29, 2015 11:32

Většinou se jedná o vozy z tzv. šrotovného, které jsou cenou tak nízko, že se to překupníkům vyplatí a hlavně už v německu jsou určité exotické skupiny, které se živí bastlením aut, tak se sem opět dováží slepeniny od normálních nerozeznatelné. Tak ať se ti podaří sehnat něco dle tvých představ.
Co se týče Satise, tohle je úděl neúspěšných modelů, na svou dobu luxus, ale design jen pro opravdové skalní vyznavače. Do téhle kategorie zapadne i Latitude.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Renaulťák
Senior member
Příspěvky: 1317
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: Laguna II facelift initiale

Příspěvek od Renaulťák » ned lis 29, 2015 13:03

Nevim, jak intervence Ceske NB moc korunu znevyhodnila. Je to 2 Kc na euro Pri 10 000€ to dela 20 000 Kc. Ja vydelavam € a cena je venku stale vysoka i bez intervence. Na dovozech vydelavaji ti, co maj styky na pojistovny a leasingovky a nakupuji ve velkem. Pokud mas dostatek casu a financi, objizdet prodejce v D, tak neco sezenes. Kilometry a nocleh vsak neco stoji. Takze to chce spocitat vsechny naklady, vcetne prihlasovacích poplatku a prevozu.

Jeteho Renaulta koupis levnejc, jako neco od VW. Na konci je to vsak jedno, protoze o drive usporene prichazis pri prodeji.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá

satan-da23
Člen RCČR
Příspěvky: 1790
Registrován: pát led 18, 2008 13:24
Bydliště: Olomouc

Re: Laguna II facelift initiale

Příspěvek od satan-da23 » pon pro 21, 2015 00:05

Ono euro před intervencí nebylo 25,ale někde kolem 22
Scenic IV Energy Bose 1.6dCi 118kw
Mégane IV RS
Renault 16
Renault Floride S
Renault Fuego 2.0 GTX cabrio by Einfeldt
Ex auta nemůžu vypisovat, je tu málo znaků :lol:

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Laguna II facelift initiale

Příspěvek od Šamša » pon pro 21, 2015 09:06

satan-da23 píše:Ono euro před intervencí nebylo 25,ale někde kolem 22
Přesně a i dolar byl okolo 16Kč, to je 30% devalvace a o to jde, místo "zajeté ojetiny" v ceně 300 000Kč, kterých je na mobile.de hafo, nakoupíš pouze o 5 let starší ojetinu se 150tis km nebo nižší třídu za 200 000Kč. Pak si ale nemůžou politici stěžovat, že stárne vozový park. Clia, Tálky a konkurenční Citigo to nezachrání. Většina národa nemůže sáhnout do kapsy pro půl mega a vice za větší auto.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Renaulťák
Senior member
Příspěvky: 1317
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: Laguna II facelift initiale

Příspěvek od Renaulťák » pon pro 21, 2015 12:40

satan-da23 píše:Ono euro před intervencí nebylo 25,ale někde kolem 22
Trochu si proklikejte treba:
https://www.cnb.cz/cs/financni_trhy/dev ... y_form.jsp

a zjistite ze tech 22 nikdy nebylo. Realita pred intervenci oscilovala okolo 25. CK je vazana jak na €, tak na dolar. Dolar hodne posilnil k euru a to se odrazilo i u me, kdyz platim €. Vse z dolarovych oblasti mohlo hodne zdrazit. Prachy tisknou vsechny NB, jako silene. Budme radi, ze nemamme vazanost na rubl.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá

Odpovědět

Zpět na „Diskuse a pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti