OT z Laguna II 1.9 dCi Initiale Paris
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2426
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
OT z Laguna II 1.9 dCi Initiale Paris
Cau.
On málokdo veri, ze Laguna II. je schopna vydrzet v dobry kondici tuhle porci kilometru. Ja vim, ze to chce hodne vstricny a opatrny zachazeni a kvalitni a peclivy servis, a pokud je pravda to co vse na ni bylo delany, plus když vidim v jak peknym stavu je interier, tak tohle auto ještě za ty peníze nekomu radost udela.
Oktavky a VW vydrzej, protože to sou traktory bez komfortu a bez vybavy. Je fakt, ze k motorum TDi se muzes chovat jak chces a vydrzej urcite vic nez první dCi, ale jak uz jsem rek, když se staras a servisujes, tak to funguje. Porad je to jendodussi motor nez soucasny nafty !!!
Ja uz jsem dnes nekde jinde, porad ale v srdci chovam lasku k renoltum a třeba takovahle laguna by mela najit zazemi u podobnyho fandy !
On málokdo veri, ze Laguna II. je schopna vydrzet v dobry kondici tuhle porci kilometru. Ja vim, ze to chce hodne vstricny a opatrny zachazeni a kvalitni a peclivy servis, a pokud je pravda to co vse na ni bylo delany, plus když vidim v jak peknym stavu je interier, tak tohle auto ještě za ty peníze nekomu radost udela.
Oktavky a VW vydrzej, protože to sou traktory bez komfortu a bez vybavy. Je fakt, ze k motorum TDi se muzes chovat jak chces a vydrzej urcite vic nez první dCi, ale jak uz jsem rek, když se staras a servisujes, tak to funguje. Porad je to jendodussi motor nez soucasny nafty !!!
Ja uz jsem dnes nekde jinde, porad ale v srdci chovam lasku k renoltum a třeba takovahle laguna by mela najit zazemi u podobnyho fandy !
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
Re: Laguna II 1.9 dCi Initiale Paris
Mě to v noci normálně tak dožralo, že jsem nemohl ani spát. Jsem rozjímal nad tím, jestli by ji třeba někdo nechtěl zadarmo, s plnou nádrží, dvě sady nových kol a doživotním servisem zdarma Tak dle mého názoru je blbost lhát do inzerátu, protože akorát tak nase...ehm, vytočíš kupce a nakonec jste nas...ehm, vytočení oba dva. Akorát jsem to možná přehnal s tou převodovkou, ona ta zpátečka není zas taková tragédie, jen prostě nejde tak zlehka, jak by měla jít. No nic, ještě to obuju na zimáky, příští týden by mi měl dorazit novej obal na kartu, opravím autolock a bude to komplet v cajku.
Co se týká těch oktávek - jo, vydržej, víc, ale je to zastaralý tuctový auto ve výbavě motor, kola, volant, kličkotronik. Jo a příprava na rádio
Co se týká těch oktávek - jo, vydržej, víc, ale je to zastaralý tuctový auto ve výbavě motor, kola, volant, kličkotronik. Jo a příprava na rádio
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
Re: Laguna II 1.9 dCi Initiale Paris
vydrží - jede - nežere = vyhovuje více lidem , s tím nic nenaděláš
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Re: Laguna II 1.9 dCi Initiale Paris
vydrží - platí pro rotačku, pak už ne
jede - to se popřít nedá, nicméně nové modely žádná hitparáda
nežere - budiž, to je výrazné plus VW
Jenže co zbytek? Takže bych to viděl na podobný hype jako nakouslý jabko. Vezmeme defakto lehce nadprůměrnou věc a uděláme z toho božstvo.
jede - to se popřít nedá, nicméně nové modely žádná hitparáda
nežere - budiž, to je výrazné plus VW
Jenže co zbytek? Takže bych to viděl na podobný hype jako nakouslý jabko. Vezmeme defakto lehce nadprůměrnou věc a uděláme z toho božstvo.
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
Re: Laguna II 1.9 dCi Initiale Paris
snad porovnáváme auta v + - stejné ceně né ?? tak že nemůže být řeč u více papajících PDčkách.
Nenáročnejch lidí je víc tak že koncerny se budou prodávat lépe , k čemu mu bude hromada hejblátek a sezení jak v bavlnce když mu hrozí že častěji pojede do servisu ( né každej se o to umí starat) .
a proč ty laguny pořád srovnáváte ke koncernu ?? vždyť tech značek je hromada
Nenáročnejch lidí je víc tak že koncerny se budou prodávat lépe , k čemu mu bude hromada hejblátek a sezení jak v bavlnce když mu hrozí že častěji pojede do servisu ( né každej se o to umí starat) .
a proč ty laguny pořád srovnáváte ke koncernu ?? vždyť tech značek je hromada
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Re: Laguna II 1.9 dCi Initiale Paris
Snem průměrného Čecha který nemá na nové je ojeta Oktafka v naftě nejlépe kombik na výbavě nezáleží.
Určitě ne laguna,s tím nic nenadelas.
Pak se z našich aut stávají neprodejne stroje,navíc pověst Renaultu.
Potřebuješ sehnat nezklamaneho fandu znacky.
Nov
Určitě ne laguna,s tím nic nenadelas.
Pak se z našich aut stávají neprodejne stroje,navíc pověst Renaultu.
Potřebuješ sehnat nezklamaneho fandu znacky.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Re: Laguna II 1.9 dCi Initiale Paris
Porovnáváme auta stejné třídy, přibližně stejného roku výroby (PD Škoda od r.99-2010, CR Renault 01-dosud). To, že Octavia stejného roku a stejné výbavy stojí nezanedbatelně více, je prostě dílem aury zčásti nezničitelnosti koncernu, která ovšem platila pouze pro rotačku, dále levnosti a dostupnosti ND, což je pozůstatek komunismu a Favoritu, z dobrých vlastností se dělají božské a ze špatných dobré. A přes to vlak nejede. Má to tvrdej podvozek jak žebřiňák, řekneme je to dobře, přece sportovní vůz, ne? Tvrdý sedačky- sportovní vůz, ne? Obrovskej kufr - mámo, těch věcí co se tam vejde - wtf, já snad jezdím v kufru? Rezne to - ale jen trochu, reznou všechny auta...haha. Vzadu se vejde maximálně sedmiletý dítě - pst, o tom mluvit nebudeme... Řidič si ukopne koleno o středovej tunel a kryt sloupku volantu - nene, to není pravda, zlý pomlouvači! A mohl bych pokračovat. To prostě není o náročnosti. On je totiž skoro každej škodovkář přesvědčenej o tom, že jeho auto je zdaleka nejlepší.
Stejně jako jablíčkář ti bude tvrdit, že jeho mobil je nejlepší, ale když se ho zeptáš, v čem je lepší jeho telefon za 20 tkč a ten tvůj za 6, tak neví, nebo bude vymýšlet pseudoargumenty.
Já jsem nikdy netvrdil, že Škoda jsou špatná auta. Ale rozhodně tak dramaticky nepřesahují konkurenci, aby byl kolem nich takovej mýtickej opar nesmrtelnosti a pořizoval si je každej druhej. Na druhou stranu, díky za to, protože kdybych chtěl od Škody auto s výkonem, výbavou a kilometry co mám teď, stálo by mě pomalu 2x tolik...
Stejně jako jablíčkář ti bude tvrdit, že jeho mobil je nejlepší, ale když se ho zeptáš, v čem je lepší jeho telefon za 20 tkč a ten tvůj za 6, tak neví, nebo bude vymýšlet pseudoargumenty.
Já jsem nikdy netvrdil, že Škoda jsou špatná auta. Ale rozhodně tak dramaticky nepřesahují konkurenci, aby byl kolem nich takovej mýtickej opar nesmrtelnosti a pořizoval si je každej druhej. Na druhou stranu, díky za to, protože kdybych chtěl od Škody auto s výkonem, výbavou a kilometry co mám teď, stálo by mě pomalu 2x tolik...
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
Re: Laguna II 1.9 dCi Initiale Paris
Takhle to funguje z dost velké části zde na foruKrovak píše: On je totiž skoro každej škodovkář přesvědčenej o tom, že jeho auto je zdaleka nejlepší.
od laguny I jsem se chtěl po II dopracovat ke III, bohudík jsem naftové GT mohl vrátit, nebudu psát co vše mi vadilo, možná narazit na pěknou II posledního roku v nejsilnější verzi asi bych se nechal ukecat ale zase můžu napsat že koncern to nebude i když úvaha byla. Alfa 159 JTDM 154kw mi nesedí interierem to jsem zamítl jede krásně ale interier nepřekousnu byl to favorit, další je BMW a Mercedes jenže tam se výkonem nedostanu na max cenovou hranici a slabší nechci
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
- mawerick 81
- Experienced member
- Příspěvky: 907
- Registrován: pát dub 26, 2013 21:11
- Bydliště: Žilina Slovensko
Re: Laguna II 1.9 dCi Initiale Paris
vtip cien u koncernu je o dvoch skupinach ludi,,, ta prva je ochotna dat tolko za ne (stale este trva aj patriotizmus) a ta druha to vyuziva,, ak by sme vzali, ze ochcafka f TDIcku, kombajn, rok 1999 ma 16 rokov, tak nemoze mat hodnotu v akej sa predava,, vacsina je zhnila,, motor obliaty olejom,, interier zniceny,, (vacsina ma cez pol mega km),, ale nalesti sa,, a predava sa kludne aj nad 3000€,, ked sa takeho clovek opyta, ze zaco,, tak odpoved jednoducha,, lebo OCTAVIA.. zacinam si mysliet, ze to je asi nejaka choroba...
Ford Mondeo kombi, 2.0 TDCI, Tiptronic, GHIA X, Zetec-S packet.
ex. Renault Laguna
ex. Ford Escort TD
ex. Toyota Celica
ex. 3x Peugeot 405
ex. Renault Laguna
ex. Ford Escort TD
ex. Toyota Celica
ex. 3x Peugeot 405
Re: Laguna II 1.9 dCi Initiale Paris
To si zase nemyslím. Já dobře vím, že moje auto má svý mouchy, ale když zvážím vzhled, výbavu, jízdní vlastnosti, servis, cenu a mé finanční možnosti, tak mi prostě z toho vychází lépe (samozřejmě do toho promlouvá i zkušenost s danou značkou, kde už člověk tak nějak ví, kam v případě problému sáhnout). Nad baworem jsem taky přemýšlel, ale do roku 2006 maj prostě pro mě zastaralej interiér, a novější jsou mimo cenově. Octavii, proč ne, ale jedině třetí generaci. Jenže zase cena, navíc to má každej a já nejsem zrovna stádovej typ. Z toho důvodu vypadává i VW. Jen tak pro zajímavost, schválně jsem hodil do vyhledávače výbavu a nájezd svojí Laguny II 2007. Octavia co na mě vypadla byla o rok mladší a stála o více jak 120% víc. Proč? Je to snad řádově lepší auto? Prémiovka typu Jaguar, Porsche, Audi? Ne.Davidak79 píše:Takhle to funguje z dost velké části zde na foruKrovak píše: On je totiž skoro každej škodovkář přesvědčenej o tom, že jeho auto je zdaleka nejlepší.
od laguny I jsem se chtěl po II dopracovat ke III, bohudík jsem naftové GT mohl vrátit, nebudu psát co vše mi vadilo, možná narazit na pěknou II posledního roku v nejsilnější verzi asi bych se nechal ukecat ale zase můžu napsat že koncern to nebude i když úvaha byla. Alfa 159 JTDM 154kw mi nesedí interierem to jsem zamítl jede krásně ale interier nepřekousnu byl to favorit, další je BMW a Mercedes jenže tam se výkonem nedostanu na max cenovou hranici a slabší nechci
Když porovnám jízdní vlastnosti v běžném provozu (ne v extrému) Lagunu II facelift, Lagunu III a proti nim postavím Octavii II, Superba II tak nevidím žádný rozdíl. Jedno je o málo lepší v tom, další v onom. Takže se ptám, proč stojí co stojí?
Jen tak mimochodem, co se ti nelíbilo na LIII GT? Když teda pomineme vzhled, kterej mi po letech už přijde zepředu lehce nehezký
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
Re: Laguna II 1.9 dCi Initiale Paris
Tak, a to je přesně ta věc, o které jsem psalmawerick 81 píše:vtip cien u koncernu je o dvoch skupinach ludi,,, ta prva je ochotna dat tolko za ne (stale este trva aj patriotizmus) a ta druha to vyuziva,, ak by sme vzali, ze ochcafka f TDIcku, kombajn, rok 1999 ma 16 rokov, tak nemoze mat hodnotu v akej sa predava,, vacsina je zhnila,, motor obliaty olejom,, interier zniceny,, (vacsina ma cez pol mega km),, ale nalesti sa,, a predava sa kludne aj nad 3000€,, ked sa takeho clovek opyta, ze zaco,, tak odpoved jednoducha,, lebo OCTAVIA.. zacinam si mysliet, ze to je asi nejaka choroba...
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
- mawerick 81
- Experienced member
- Příspěvky: 907
- Registrován: pát dub 26, 2013 21:11
- Bydliště: Žilina Slovensko
Re: Laguna II 1.9 dCi Initiale Paris
ja predavam moju lagu,, aj ked je v dobrom stave,, aj ked ma vstavanu navi, tempomat,, stresak atd.. tak nitko za to nehce dat tolko kolko chcem... pritom nic nebucha,, vsetko funguje,, aj digi klima,, ale proste nieje to ochcafka,, vtip je v tom, ze mam to iste cerpadlo ake ma gro tdickovych aut VW group,,, ale to nikto nechape,, dvojkove laguny si dost posramotili povest elektronikou,, takisto pri horsom zaobchadzani a nie prave idealnom palive ake sa u nas predava tie motory dlho nevydrzia,, cest vynimkam
Ford Mondeo kombi, 2.0 TDCI, Tiptronic, GHIA X, Zetec-S packet.
ex. Renault Laguna
ex. Ford Escort TD
ex. Toyota Celica
ex. 3x Peugeot 405
ex. Renault Laguna
ex. Ford Escort TD
ex. Toyota Celica
ex. 3x Peugeot 405
Re: Laguna II 1.9 dCi Initiale Paris
Kdyz sme u toho drbani Skodovek.
Pro me je mega psycho ze se prodávají Octavie verze Tour za 140 tis.
Vždyť to auto je konstrukci a bezpečnosti z roku 95 většinou v těžce sociální verzi.
Nov
Pro me je mega psycho ze se prodávají Octavie verze Tour za 140 tis.
Vždyť to auto je konstrukci a bezpečnosti z roku 95 většinou v těžce sociální verzi.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Re: Laguna II 1.9 dCi Initiale Paris
se Vám tu do toho taky vmísím? odkdy ochcavka nežere? dobře možná méně než laguna.. třeba moje nebožka laguna brala 5,4 a na stejné trasy jsem octavkou 1.9tdi jezdil sice za 4,8 ale když jsme jezdil pracovně s přívěsem tak lagunka jezdila za 6,8 a ochcavka se pod 10 nedostala ani za prase, jezdil s ní kolega a říkal jsme mu že je to hňup tak jsem chvíli jezdil já a stejně jsme to pod 10 nedostal tak nevím.
a pak ještě jeden příběh od kolegy z práce. měli kolegu který měl laguny vždycky a říkal koupim si nové fajnové bezporuchové auto co si mám koupit lagunu už nechci a koupil si ochcavku předváděčku, jezdil s ní asi 4 měsíce pak to prodal a šel si koupit lagunu, se slovy to je bedňák tak na rozvážení novin ale takových moc není
a pak ještě jeden příběh od kolegy z práce. měli kolegu který měl laguny vždycky a říkal koupim si nové fajnové bezporuchové auto co si mám koupit lagunu už nechci a koupil si ochcavku předváděčku, jezdil s ní asi 4 měsíce pak to prodal a šel si koupit lagunu, se slovy to je bedňák tak na rozvážení novin ale takových moc není
Re: OT z Laguna II 1.9 dCi Initiale Paris
je to asi tak jako že se najde pár jedinců co jen jezdí a mění opotřebené stejně tak existují jedinci co jen servisují. Je to prostě u všech značek stejné . Jsou lidi co jezdí za málo a druzí zase za hodně.
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 hostů