Rozšíření prostějovské "flotily" 11 Turbo
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Rozšíření prostějovské "flotily" 11 Turbo
Nedaleko Boskovic sem objevil 11 Turbo,byla za vcelku solidní peníz a na to že to auto je přibližně tak staré jako já vypadá hezky Prostě mě ukecala a já jí podlehl V blízké budoucnosti plánuji opravy-renovaci,potažmo nějaké to tunění a štyling Největším problémem jsou zatím brzdy,kotouče jsou "hrbolaté" a celkově dost zkorodované,ty přijdou na řadu jako první Vůz je z roku 85,má "prý" najeto 77 tkm-špatný vtip a je celkově po třech majitelích,jinak jede relativně pěkně,turbo táhne ale chce to zřejmě "poštelovat"...s Butcherem máme pocit že by mohli být neseřízené ventily-nějak to klepe No uvidíme,dotáhnu to do servisu zjistíme co a jak Průběžně budu informovat...
Pár foteček:
Pár foteček:
Naposledy upravil(a) Sova dne stř lis 22, 2006 00:31, celkem upraveno 2 x.
wow..tak to se ti opravdu povedlo koupit..aspon podle fotecek....
HonYa | Lůca, Áďa, Táďa a Justinka
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
- Michal Kerndl
- Advanced member
- Příspěvky: 351
- Registrován: ned led 29, 2006 19:29
- Bydliště: Brno
Je opravdu pěkná, tak zachovalá originální R11 Turbo se jen tak nevidí! ... byla by škoda ho nějak tunit, taková auta mají větší cenu v originále
Clio RL 1,2 (1996); R21 Nevada GTS 1,7 (1990); R19 RT 1,4e (1995); R19 16V (1995); R8 R1130 (1964); R8 R1130 (1965); R8 R1130 (1967); R8 R1132 (1969); R16 R1150 (1969); R16 TS R1151 (1970); R10 1300 R1192 (1970); R6 TL R1181 (1971); R12 TL R1170 (1972); R16 TS R1151 (1975); R15 TL R1300 (1975); R15 GTL R1300 (1976); R16 TX R1156 (1977); R20 TL R1271 (1978); R14 TS R1212 (1981); Fuego GTS 1,6 R1362 (1982); R30 TurboD R1127 (1983); Dacia 1300 (1972)
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
já vím já se blbě vyjádřil Myslel sem tím kola,samozřejmě né nějaké chromy,já bych asi bral jedině BBS RS třídilný 15 se zlatým středem,to se na táká auta hodí pak by se mi moc líbilo mít žlutá přední světla jaká měla starší auta ve francii dale pak bych hodil narazníky do laku,jelikož vybledlý černý plast není zrovna "sexy" a narazníky v barvě 11 Turba měly dále pak sportovní filtr laděný výfuk...ale dřív samozřejmě dát vše do cajku,motoricky i po karosářské stránce!Jinak nejsem žádnej přihlouplej tuzer,taky mám rád sériovky u sportovních verzí,rozhodně bych na takový typ aut nikdy neplácnul třeba spojlery typu:"Robert Bezouška doporučuje" maximálně nástavce Zender jak má Butch,ale sehnat je...Michal Kerndl píše:Je opravdu pěkná, tak zachovalá originální R11 Turbo se jen tak nevidí! ... byla by škoda ho nějak tunit, taková auta mají větší cenu v originále
- Michal Kerndl
- Advanced member
- Příspěvky: 351
- Registrován: ned led 29, 2006 19:29
- Bydliště: Brno
Já zprvu myslel, že na to půjdou nějaký brutálně nízký nárazníky z oktávky nebo že zadní spzka se bude stěhovat na kraj nárazníkuSova píše:já vím já se blbě vyjádřil Myslel sem tím kola,samozřejmě né nějaké chromy,já bych asi bral jedině BBS RS třídilný 15 se zlatým středem,to se na táká auta hodí pak by se mi moc líbilo mít žlutá přední světla jaká měla starší auta ve francii dale pak bych hodil narazníky do laku,jelikož vybledlý černý plast není zrovna "sexy" a narazníky v barvě 11 Turba měly dále pak sportovní filtr laděný výfuk...ale dřív samozřejmě dát vše do cajku,motoricky i po karosářské stránce!Jinak nejsem žádnej přihlouplej tuzer,taky mám rád sériovky u sportovních verzí,rozhodně bych na takový typ aut nikdy neplácnul třeba spojlery typu:"Robert Bezouška doporučuje" maximálně nástavce Zender jak má Butch,ale sehnat je...
Ty žlutý světla jsou super nápad, na některých starších renoltících je mám. Pár měsíců zpět mě napadla taková myšlenka dát je i na safrána, ale nic moc jsem nesehnal...jen takový nazelenalý nebo modrý Inspirovalo mě totiž jedno clio 91' s francouzskýma značkama, které mělo právě tyto žluté žárovky.
Ty originál liťáky taky vypadají zachovale, je vidět že nejezdily v zimě
Clio RL 1,2 (1996); R21 Nevada GTS 1,7 (1990); R19 RT 1,4e (1995); R19 16V (1995); R8 R1130 (1964); R8 R1130 (1965); R8 R1130 (1967); R8 R1132 (1969); R16 R1150 (1969); R16 TS R1151 (1970); R10 1300 R1192 (1970); R6 TL R1181 (1971); R12 TL R1170 (1972); R16 TS R1151 (1975); R15 TL R1300 (1975); R15 GTL R1300 (1976); R16 TX R1156 (1977); R20 TL R1271 (1978); R14 TS R1212 (1981); Fuego GTS 1,6 R1362 (1982); R30 TurboD R1127 (1983); Dacia 1300 (1972)
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Počkej,já myslel že to jsou žlutý světla vesměs?To jsou žárovky?Já totiž fakt nevím...No ty liťáky to se ti zdá už mají něco za sebou,ale v zimě zřejmě nejezdily,nějaké škrábance se na nich najdou,ale když je vyčistím možná prokouknou Ale mě se ty origo spýdlajnky moc nelíbí Nejsou sice nehorší,ale dal bych tam jiné jak říkam BBS Jinak je tam pár stop po prasárnách,např.neorigo levé zrcátko navrtane do plechu dveří nebo pofiderně přidělaná anténa silikonem...ono toho bude víc,fotky vše neukáží ale i přesto vypadá hezky...Mám dotaz když to nastartuju tak z počátku,zpravidla v malých rychlostech a a nižších otáčkách se ozývá takové klepáni...mohou to být nesřízené ventily?Také mám strach ze zapalování,jestli se nevysere modul ten se velmi těžko shání a nový by stál víc jak to auto....mám totiž pocit že akcelerace není plynulá,občas se to tak jemně sekne to myslím má s tím souvislost že?Michal Kerndl píše:Já zprvu myslel, že na to půjdou nějaký brutálně nízký nárazníky z oktávky nebo že zadní spzka se bude stěhovat na kraj nárazníkuSova píše:já vím já se blbě vyjádřil Myslel sem tím kola,samozřejmě né nějaké chromy,já bych asi bral jedině BBS RS třídilný 15 se zlatým středem,to se na táká auta hodí pak by se mi moc líbilo mít žlutá přední světla jaká měla starší auta ve francii dale pak bych hodil narazníky do laku,jelikož vybledlý černý plast není zrovna "sexy" a narazníky v barvě 11 Turba měly dále pak sportovní filtr laděný výfuk...ale dřív samozřejmě dát vše do cajku,motoricky i po karosářské stránce!Jinak nejsem žádnej přihlouplej tuzer,taky mám rád sériovky u sportovních verzí,rozhodně bych na takový typ aut nikdy neplácnul třeba spojlery typu:"Robert Bezouška doporučuje" maximálně nástavce Zender jak má Butch,ale sehnat je...
Ty žlutý světla jsou super nápad, na některých starších renoltících je mám. Pár měsíců zpět mě napadla taková myšlenka dát je i na safrána, ale nic moc jsem nesehnal...jen takový nazelenalý nebo modrý Inspirovalo mě totiž jedno clio 91' s francouzskýma značkama, které mělo právě tyto žluté žárovky.
Ty originál liťáky taky vypadají zachovale, je vidět že nejezdily v zimě
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Mnó, tak to je fakt pěkný kousek, gratuluju k úlovku
A nyní pár poznámek.
Ne všechny R11Turbo měly lakovaný nárazníky - buď rád, že tam máš turbovej s ostřikovačema a ne nějakej žebráckej holobrk.
Rozhodně bych radil tam tyhle Speedliny nechat, k tomu autu a době produkce prostě designově patří. Loupat se tyhle kola nemůžou, jejich povrchová úprava (ta originální) je odlišná. Můžou se jen poškrábat (pozor, nepokládat lícovou stranou na asfalt, beton apod. ) a otlouct.
"Žlutý světla" jsou žlutý žárovky, nebo u některých aut jsou v světlometech ještě žlutý baňky překrývající obyčejnou čirou žárovku.
Jako první ihned vyměň palivový filtr a nadále ho sleduj. Potom rozdělej karbec a zkontroluj plovákovou komoru, jestli tam není bordýlek z nádrže. Nějaký léta to má už za sebou a mohla by se objevit koroze uvnitř nádrže. Profouknout trysky v karburátoru, zkontrolovat těsnění karburátoru (je z nějaký pogumovaný textilie). Karburátor seřizovat JEN v servisu při současným měření emisí z výfuku, od kámoše laděná bohatost směsi kdesi na parkovišti před panelákem podle poslechu může skončit pro motor tragicky ). Zkontrolovat hadičky u podtlaků včetně správnosti zapojení, vyměnit svíčky (jen s platinovou elektrodou, doporučuju NGK), zkontrolovat kabely ke svíčkám + víčko a palec rozdělovače. Vyměnit olej + filtr v motoru (a každých dalších 5.tis.km), vyměnit olej v převodovce (a každých dalších 30.tis.km). A samozřejmě ty brzdy, čepy, gumový pouzdra stabilizátoru apod.- na zkontrolování je toho víc. Mysli na to, že máš rychlejší auto a tudíž víc záleží na technickým stavu, než u nějaký R11TC s 1.1kou.
A nyní pár poznámek.
Ne všechny R11Turbo měly lakovaný nárazníky - buď rád, že tam máš turbovej s ostřikovačema a ne nějakej žebráckej holobrk.
Rozhodně bych radil tam tyhle Speedliny nechat, k tomu autu a době produkce prostě designově patří. Loupat se tyhle kola nemůžou, jejich povrchová úprava (ta originální) je odlišná. Můžou se jen poškrábat (pozor, nepokládat lícovou stranou na asfalt, beton apod. ) a otlouct.
"Žlutý světla" jsou žlutý žárovky, nebo u některých aut jsou v světlometech ještě žlutý baňky překrývající obyčejnou čirou žárovku.
Jako první ihned vyměň palivový filtr a nadále ho sleduj. Potom rozdělej karbec a zkontroluj plovákovou komoru, jestli tam není bordýlek z nádrže. Nějaký léta to má už za sebou a mohla by se objevit koroze uvnitř nádrže. Profouknout trysky v karburátoru, zkontrolovat těsnění karburátoru (je z nějaký pogumovaný textilie). Karburátor seřizovat JEN v servisu při současným měření emisí z výfuku, od kámoše laděná bohatost směsi kdesi na parkovišti před panelákem podle poslechu může skončit pro motor tragicky ). Zkontrolovat hadičky u podtlaků včetně správnosti zapojení, vyměnit svíčky (jen s platinovou elektrodou, doporučuju NGK), zkontrolovat kabely ke svíčkám + víčko a palec rozdělovače. Vyměnit olej + filtr v motoru (a každých dalších 5.tis.km), vyměnit olej v převodovce (a každých dalších 30.tis.km). A samozřejmě ty brzdy, čepy, gumový pouzdra stabilizátoru apod.- na zkontrolování je toho víc. Mysli na to, že máš rychlejší auto a tudíž víc záleží na technickým stavu, než u nějaký R11TC s 1.1kou.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Blahopřejí vybral sis skvělý vůz.
Taky dávam za pravdu Honzovy, ty Speedline tam nejen pasují ale auto s nima sedí na cestě jak ďas.
To klepání je jen za studena viď ?
Po zahřání to hezky stichne.
Pokud má 77 tisíc km na tachometri tak počítej minimálně s těmi 177 tisíci.
Ale záleží jak se k němu předchozí majitelé správali. Ten motor se dá zničit i za 5 tisíc km.
Taky dávam za pravdu Honzovy, ty Speedline tam nejen pasují ale auto s nima sedí na cestě jak ďas.
To klepání je jen za studena viď ?
Po zahřání to hezky stichne.
Pokud má 77 tisíc km na tachometri tak počítej minimálně s těmi 177 tisíci.
Ale záleží jak se k němu předchozí majitelé správali. Ten motor se dá zničit i za 5 tisíc km.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Něco, skoro všechno:
http://maronze.chez-alice.fr/
http://maronze.chez-alice.fr/
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Super odkaz,tedy asi,protože neumím ani slovo francouzky...Čeněk Urbanec píše:Něco, skoro všechno:
http://maronze.chez-alice.fr/
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
No než sme seřídili ventily,klepalo to i zatepla ale ted už je vše oukej,teda alespon co se ventilů týče Nějak sme nad tom nešpukulovali,myslím ty přesné hodnoty vůlí,otcův kamarád mi tam dal "prý"universální vůli 0,2 mm...nic sem nenamítal,jelikož má auta vcelku v merkuAnarki píše:Blahopřejí vybral sis skvělý vůz.
Taky dávam za pravdu Honzovy, ty Speedline tam nejen pasují ale auto s nima sedí na cestě jak ďas.
To klepání je jen za studena viď ?
Po zahřání to hezky stichne.
Pokud má 77 tisíc km na tachometri tak počítej minimálně s těmi 177 tisíci.
Ale záleží jak se k němu předchozí majitelé správali. Ten motor se dá zničit i za 5 tisíc km.
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Sem o tom přemýšlel a dospěl sem k názoru,že půjdu opačnou cestou než Butcher žádný extra tunning brakování interiéru skrz váhy apod.Budu dělat čistě renovaci,to jest v duchu originálu,do puvodního stavu,ale s malýma vyjímkama-sportovní filtr,laděný výfuk a ted asi převrátíte oči,ale přemýšlel sem o Blow off ventilu Co vy na to?Vím že předbíhám,protože ještě nemám ani vyměněny brzdy apod.(už jsou objednaný )Ale až to bude v cajku chtěl bych tam ten ventil dát...Jinak ještě sem chtěl říct že mi to nejede tak jak Butcherovi(jistě má tam nějaké úpravy,ale ne zas takové aby to dělalo trakový rozdíl(Když to řeknu laicky moc to nepere do sedaček Což Butcherovi teda dá se říct pekelně...no uvídíme až pořeším ten karbec,pal.filtr A chtěl sem se zeptat jak je to s kontrolou turba,to jest,jestli tlačí tolik kolik má apod.??...K těm speedlinům-ono to tak na fotkách nevypadá,ale maj toho fakt dost za sebou,jestli chci teda udělat original,musím je nechat zrenovovat (později sem dám detailní foto)A ohledně těch žárovek dnes si je asi koupímJan Kalina píše:Mnó, tak to je fakt pěkný kousek, gratuluju k úlovku
A nyní pár poznámek.
Ne všechny R11Turbo měly lakovaný nárazníky - buď rád, že tam máš turbovej s ostřikovačema a ne nějakej žebráckej holobrk.
Rozhodně bych radil tam tyhle Speedliny nechat, k tomu autu a době produkce prostě designově patří. Loupat se tyhle kola nemůžou, jejich povrchová úprava (ta originální) je odlišná. Můžou se jen poškrábat (pozor, nepokládat lícovou stranou na asfalt, beton apod. ) a otlouct.
"Žlutý světla" jsou žlutý žárovky, nebo u některých aut jsou v světlometech ještě žlutý baňky překrývající obyčejnou čirou žárovku.
Jako první ihned vyměň palivový filtr a nadále ho sleduj. Potom rozdělej karbec a zkontroluj plovákovou komoru, jestli tam není bordýlek z nádrže. Nějaký léta to má už za sebou a mohla by se objevit koroze uvnitř nádrže. Profouknout trysky v karburátoru, zkontrolovat těsnění karburátoru (je z nějaký pogumovaný textilie). Karburátor seřizovat JEN v servisu při současným měření emisí z výfuku, od kámoše laděná bohatost směsi kdesi na parkovišti před panelákem podle poslechu může skončit pro motor tragicky ). Zkontrolovat hadičky u podtlaků včetně správnosti zapojení, vyměnit svíčky (jen s platinovou elektrodou, doporučuju NGK), zkontrolovat kabely ke svíčkám + víčko a palec rozdělovače. Vyměnit olej + filtr v motoru (a každých dalších 5.tis.km), vyměnit olej v převodovce (a každých dalších 30.tis.km). A samozřejmě ty brzdy, čepy, gumový pouzdra stabilizátoru apod.- na zkontrolování je toho víc. Mysli na to, že máš rychlejší auto a tudíž víc záleží na technickým stavu, než u nějaký R11TC s 1.1kou.
- Michal Kerndl
- Advanced member
- Příspěvky: 351
- Registrován: ned led 29, 2006 19:29
- Bydliště: Brno
Souhlasím s ostatními, originál kola k tomu autu z těchto let prostě sedíSova píše:..K těm speedlinům-ono to tak na fotkách nevypadá,ale maj toho fakt dost za sebou,jestli chci teda udělat original,musím je nechat zrenovovat (později sem dám detailní foto)A ohledně těch žárovek dnes si je asi koupím
Kdybys ty žlutý žárovky sehnal, dej prosím vědět kde, jak, za kolik ...dík
Clio RL 1,2 (1996); R21 Nevada GTS 1,7 (1990); R19 RT 1,4e (1995); R19 16V (1995); R8 R1130 (1964); R8 R1130 (1965); R8 R1130 (1967); R8 R1132 (1969); R16 R1150 (1969); R16 TS R1151 (1970); R10 1300 R1192 (1970); R6 TL R1181 (1971); R12 TL R1170 (1972); R16 TS R1151 (1975); R15 TL R1300 (1975); R15 GTL R1300 (1976); R16 TX R1156 (1977); R20 TL R1271 (1978); R14 TS R1212 (1981); Fuego GTS 1,6 R1362 (1982); R30 TurboD R1127 (1983); Dacia 1300 (1972)
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Tak jak sem už psal výše objednal sem si pár brzdných kotoučů a destiček.Jmenovitě je to značka Ferodo...zapaltil sem zálohu 400,-a pán mi dal od toho papír,ani sem ho moc nestudoval jelikož sem mu asi 3x opakoval na jaké to chci auto a nejmín 2x říkal že to je phase 1 a né 2...myslel sem že to bylo zcela jasně a polopaticky řečeno,a to že je to 11 sem myslel že mu taky došlo!O den později,tedy včera večer sem s hrůzou zjistil co je napsáno na tom papírku Renault 14 Turbo a záloha 400 Ten chlap je zřejmě senila a doufam že se jenom přepsal,protože žádné 14 Turbo neexistuje A přemýšlel sem jestli vůbec existuje R14,ale to je jedno...snad mi přijde to co sem chtěl...sem zvědav jak v pondělí pořídím....
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Jo a ještě sem se chtěl zeptat,na hlavní stránce klubu,je článek o sportovní filtrech KN,přemyšlel sem o něm nebo o greenu...ohledně toho káenka:byl sem se ptát v Elitu,oni tam totiž nově prodávají tyto filtry na 11 Turbo se dělají,jenže problém je v tom,že zrovna tento nemají v programu a nedovážejí ho! Tak sem se chtěl zeptat,když ste o nich na clubu referovali,jestli víte,kde jej na Turbo sehnat???Kdyby popřípadě nešlo,tak sem uvažoval o Greenu,beztak je levnější,kvalita beztak stejná...
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Na tvém místě bych nejdříve opravil vše co opravu potřebuje, pak vyměnil i některé věci které mohu každou chvíli povolit - protlakový, brzdový, vodní, vzduchový a palivový hadice - nevím zda měla R11 Turbo zátěžový regulátor zadních brzd pokud jo určitě ho pečlivě skontrolovat zda nepropouští na pětce je to běžný jev. A když bude všechno O.K. pak bych řešil tuning. Na turbomotoru musí být dobrý vzduchový filtr, pokud je zanesen a jezdí se stím tak se víc opotřebuje nasávací část Turba. Pokud budeš řešit filtr tak bych koupil jen vložku a ponechal původní filtrbox. Otevřený sání na turbomotoru je nesmysl. A když to navíc odflákneš a bude ti nasávat horký vzduch tak výkon pojede dolů a né hore.
Ohledně značek já osobně mám King Dragon a jsem maximálně spokojen.
Ohledně značek já osobně mám King Dragon a jsem maximálně spokojen.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Pavel_trol
- Člen RCČR
- Příspěvky: 722
- Registrován: čtv lis 24, 2005 10:21
- Bydliště: Ruda okr. Rakovník
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů