OT - dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
-
- Advanced member
- Příspěvky: 407
- Registrován: pon čer 11, 2007 15:15
- Bydliště: Tuchlovice
OT - dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
No vzhledem k moderním benzinovým turbomotorům o obsahu 1,2 1,0 0,9 si myslím, že se servisní náročnost brzo vyrovná dieselům. Už se těším až nějaký výrobce začne bouchat motor 0,1 do auta velikosti třeba Laguny
Megane II 1,5 DCI 78kw 132000km zadřená klika, 164000km a fouklé těsnění pod hlavou
171000km preventivní výměna šál. Jsou z neskutečně měkkého materiálu!!!!! cca 178000km znovu KO těsnění pod hlavou, 185000km prasklá hlava a jsem moc rád, že jsem to prodal. Obyčejná, jednoduchá Felicie vydržela daleko víc než tento výtvor tvůrce!!!
171000km preventivní výměna šál. Jsou z neskutečně měkkého materiálu!!!!! cca 178000km znovu KO těsnění pod hlavou, 185000km prasklá hlava a jsem moc rád, že jsem to prodal. Obyčejná, jednoduchá Felicie vydržela daleko víc než tento výtvor tvůrce!!!
-
- Starting member
- Příspěvky: 12
- Registrován: pon kvě 20, 2013 10:01
- Bydliště: Karlovarský Kraj
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
HMM, pěkné počteníčko, až se z toho venku setmělo. Teď abych se bál i nastartovat .
Najeto 167 tis na 1.5 dci 74 kw.
Auto zbytečně nehoním a za studena ho jen lechtám na plynu než se trochu ohřeje.
Ale držím se hesla "co se má stát, se vždy stane"
Jako v casinu 50 na 50
Najeto 167 tis na 1.5 dci 74 kw.
Auto zbytečně nehoním a za studena ho jen lechtám na plynu než se trochu ohřeje.
Ale držím se hesla "co se má stát, se vždy stane"
Jako v casinu 50 na 50
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Klucí, teď vám ukážu z dílny mého kamaráda, jak vypadá motor po long výměnách a levný olej(možná pančovaný). Škoda, že už je to focený v oškrábaném stavu.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
hlásím další zadřený motor 1.9DCI 88kw, rv.2004,tentokrát ve scenicu II.
Rozprodávám celé auto na díly.
Rozprodávám celé auto na díly.
- flighttom
- Experienced member
- Příspěvky: 554
- Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
- Bydliště: Odolena Voda
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Upřímnou soustrast...opravdu...
kam ta kvalita spěje když se takhle nová auta defakto ruší kvůli moderním dieselům...Když si pak člověk spočítá kolik to auto ztratí hodnoty za těch pár let od nového.Dříve to rezlo a starej poctivej diesel přežil 4 karoserie - no a pokrok - dneska na životnost karoserie 4 motory
takže jakákoliv úspora v podobě dCi oproti benzínu prostě neexistuje...
kam ta kvalita spěje když se takhle nová auta defakto ruší kvůli moderním dieselům...Když si pak člověk spočítá kolik to auto ztratí hodnoty za těch pár let od nového.Dříve to rezlo a starej poctivej diesel přežil 4 karoserie - no a pokrok - dneska na životnost karoserie 4 motory
takže jakákoliv úspora v podobě dCi oproti benzínu prostě neexistuje...
Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
naštěstí se to dnes vcelku prodalo za 25 tis.
Nákupka před třemi lety-155 tis. Neštěstí pro tu mladou rodinu majitelů.
Auto nebylo moje.
Nákupka před třemi lety-155 tis. Neštěstí pro tu mladou rodinu majitelů.
Auto nebylo moje.
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT z dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽ
[quote="Single"...S3m8a píše:koupil jsem 2,2dci s najezdem lehce nad 200tis km
vysypal jsem do nej neskutecnou hromadu penez, ze bych za nej mel satise dva, mozna tri
za ty cca 3,5-4 roky si mysilm, ze se na aute projevovaly zavady dane spise starim nez nekvalitni vyrobou
co se tyka story o nekolikanasobnem pretesneni hlavy, tim jsem si prosel taky - cestou do italie mi klekla sahara, tak jsem auto uvaril, fouklo tesneni, dopadlo to tak, ze se auto dalo do servisu, udelalo se tesneni a po nejake dobe to zaclo foukat znova (hlava byla odtlakovana a prebrousena) bohuzel tenhle typ materialu neodpousti prehrati, takze se provozem rozevrely (pravdepodobne) nejake mikrotrhliny, ktere pri prvnim pretesneni a tlakovani hlavy nevidl dravec, ktery hlavu opravoval
hlavu jsem vymenil a mel jsem klid
pokud ti trikrat po sobe fouklo tesneni pod hlavou v rozmezi asi 15tis km, nenapadlo te, ze je chyba vanze na strane servisu?
pokud se nepletu, je dobrym zvykem pri sundavani hlavy delat gufera, ktera "po ceste" potkas
i ja uz jsme nekolikrat byl na znacku nas*any neskutecnym stylem, pak se do toho vlozil nekdo treti a ukazal mi, ze chyba byla na strane servisu (konkretne u me s nastavenim rozvodu pro 2,2dci)
co se tyka salu, ty jsem take udelal preventivne, ale je dulezite take zkratit servisni interval...
my treba na firme mame neustale problemy s TDickama od konkcernu (spotreba oleje, vyskakujici nouzovy rezim skrz nizky tlak v railu, KO spojkove lozisko, KO lozisko predniho kola, KO klima kompresor, atd atd atd.), ktere byly kupovane 2010 jako nove a momentalne se bavime o najezdech 100-120 000km
je potreba se na to zkusit podivat i objektivne a zvazit vymenu servisu, pokud jeste budes schopny dat renaultu jeste sanci
Mnozí tady psali, že výměna těch ložisek trvala kolem 5hodin a že tam ty ložiska musíte dát přesně a já nevím co všechno. [/quote]
pro 1,9dCi to není zas tak častá závada (neříkám, že se to nestává, ale není to podle mě tak často jako na krizové generaci 1,5dCi nebo 2,2dCi).Kuno píše:hlásím další zadřený motor 1.9DCI 88kw, rv.2004,tentokrát ve scenicu II.
Rozprodávám celé auto na díly.
Vrátím se k mému příspěvku, který jsem kdysi psal uzivateli "martinecondrej" - loziska jsem delal v asi 250tkm (odhadem, nebudu to hledat v soukrome servisce) a byly celkem OK, což na 2,2dCi bylo trochu překvapení (viz můj příspěvek o době a stavu při koupi), zabralo to asi 3-4 hodiny práce (čistého času - bez čekání na vychladnutí motoru a moudrého hovoření a rozptylování člověka, který to měnil) - tím zároveň odpovídám na informaci uživatele Single o době asi 5h
satise mám teď cca ty 4 roky a patřím k těm, kteří si ložiska vyměnili na 2,2dCi a jsem za to rád, i když původní byly v dobrém stavu. Myslím, že tenhle problém u 2,2dCi je znám už dlouho, zrovna tak je tenhle problém znám u 1,5dci (odhaduju, že to bude 4-5 let známá záležitost) a pro 1,9dCi, byť to není tak častý jev bych si je nechal udělat taky pokud bych neměl záruku a jistotu, že auto mělo pravidelně kvalitní olej po max 15000km. Podle mého názoru si za tohle může v podstatě ten, kdo je preventivně nevymění - minimálně na krityckých motorech. Pokud o tom vím a chci s tím autem nějakou dobu jezdit a chci mít klid, raději vrazím pár peněz do prevence (na 2,2 to bylo do 10 000,- vč. práce) než s každým dalším kilometrem trnout a čekat co se bude dít a bedlivě poslouchat motor, jak tu někdo popisoval. Podle starého dialogysu bych řekl, že cena ložisek pro 1,5 a 1,9 bude tak mezi 5 a 6000kč a to mi opravdu za klid na duši stojí.
jinak kolega zadřel soukromou 1,9TDi (modlu českých řidičů) asi před dvěma týdny, o dvou nebo třech dalších vím za posledního 1/2 roku, to jsou celkem 3-4 kusy z mého okolí. Naopak o 1,9dCi vím o jediné, která mechanikovi dojela z Franice do servisu na kamionu jako "dárek". o problémech na 2ks 1,6TDi Octaviích se ani raději nerozepisuju, každopádně ani jedna z firemních naftových octavií neustála 100 000km bez problémů, nevjíc jich pak bylo na 1,6TDi, jedna ze dvou 1,9TDi 2010 (od novoty) s 122 000km pak dodnes užírá oleje víc než můj satis s 315tkm)
Ještě pochopím lidi, kteří tomu nerozumí ani za mák, ale nechápu risk lidí, kteří o tom problému vědí, mávnou nad ním rukou a pak se strašlivě diví, když to potká zrovna je a pak ještě nadávají na značku. Zrovna tak nechápu tebe Kuno, když říkáš, že je to letos 4. kousek s kterým ses potkal, a neupozorníš na to majitele dalších.
Když říkáš, že to je mladá rodina, nevěřím, že to auto bylo nové, zrovna tak nevěřím, že po celou dobu života toho motoru se olej měnil po těch 10tis km ani že se s ním jezdilo s nějakou opatrností, čekalo se na ohřátí motoru, atd. Další otázkou je, jestli se použil dostatečně kvalitní olej. To jsou všechno faktory, o kterých bych řekl, že budou hrát významnou roli.
Myslím, že na základě obdobných událostí mohlo vzniknout právě ono "kouzelné slovo" PREVENCE
Ale budiž, pokud tebe netíží svědomí, že jsi majitelům aut, které servisuješ neřekl, že tento problém existuje a budeš argumentovat pouze vadnou konstrukcí motoru, je to tvoje věc, ale je to podle mě dost alibistické (i když ta konstrukce nemusí být dokonalá, dalo se těmto věcem předejít), obzvlášť pokud je to přibližně 10 let u 1,9dci a 2,2dci a 5 let pro 1,5dCi
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
- flighttom
- Experienced member
- Příspěvky: 554
- Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
- Bydliště: Odolena Voda
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
teda zrovna srovnávat VW TDi a Renault dCi... nevím kde se braly ty auta co se nám dostaly do servisu ale kvůli jiným drobnostem a na tachometru byly čísla jako 730.000km apod... pod kapotou TDi... že by to byl tak špatnej motor ano kdosi ho viděl zadřený ale zase tam nikdo nedolil olej a jelo to na sucho, případně s tak nízkou hladinou že se olej přelil ve vaně a motor se začal zadírat. A to nikdo neměnil šály, kromě žhaviček a rozvodů na to nikdo nesáhnul. Nikdo nepřemýšlel kolik přesně KM do výměny oleje atd. Prostě normální údržba a denní používání. Stačí se podívat na tachometr Octávky TAXI Tím že někdo píše "modla českých řidičů", tím vlastně ukazuje že se snaží vyrovnat se TDi. Ale proč? proč to srovnává - jestli závidí výbornou a neotřesitelnou pověst těchto motorů oproti notoricky známým dCi. Proč si nepřiznat že francouzské diesely už nejsou co bývaly jako třeba Peugeot 309, 405 atd. Nám se také na novém Boxeru 2.2HDi po 6500Km zadřel motor a to měl olej a vše co potřebuje a jezdil s prázdnou dodávkou po rovině s minimální zátěží a to nebyl jediný ve flotile...To samé co Renault dCi ve spolehlivosti a neusálé problémy se vstřikováním. Zatímco starší Transity a Transportéry pomalu přetočily počítadlo a bez vážnějších závad...
Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
flighttom: naprostý souhlas. Srovnávat motor DCI a VW tdi co do kvality,trvanlivosti..atd je jako srovnávat výkonově Š 105 třeba s tím co mám v nicku.
dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
WV má každopádně lepší a hlavně spolehlivější motory,levnější ND i dokonalejší servis než Renault. Jenom zde se furt bude pokrytecky tvrdit,že to není pravda.
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
2 Kuno: Na tobě je zrovna vidět, že koncern VW je mistr v reklamě a marketingu
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
vlastnil jsem 8 aut této značky,marketing v tom nehledej,pouze pozitivní zkušenosti.
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
flighttom píše:Kuno: děkuji, vidím, že oba víme jak to je a nejsou to jen naše výmysly ale prostě pravda
ono konče dTi a počínaje dCi nevím o žádném Renault dieselu který by nebyl opravdu průšvih.
a alespoň některý z nich se nezadíral. Každý stroj se může porouchat a každá automobilka může udělat chybu ale nemít ani jeden spolehlivý diesel...
proč Mitsubishi také montuje TDi do svých vozů? mají jiný název ale je to on jeden z těch motorů.
O cenách dílů radši ani nemluvit - chtít za malé gufero 1000kč,termostat 2500Kč, spínačku mi objednávat 2 měsíce za 4500Kč a já mezitím startovat šroubovákem... a spousta dalšího.
mimochodem výměna spojkového válce na Dacii - v Renaultu 29.000Kč mne naprosto rozesmála tak nevím proč musí někdo hanit VW - díly na každém patníku, každá dílna to zná a tísíc druhů druhovýroby. Renault nikomu neberu ale nemusí se navážet do koncernu. Jsem rád že nemusím stále kontrolovat řemen jestli se netřepí a nenamotává pod rozvody, jestli neteče manžeta levé poloosy, nepovoluje se některá řemenice a tisíc dalších věcí a každou jízdu se třást jestli dojedu. Jo, vyřešil to prodej...
....Jo, vyřešil to prodej... ooo jak Ti závidím....
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
no mě se stalo něco podobného,přišel kupec,projeli jsme se a pak už nenastartoval....
No ale to bylo určitě špatnou údržbou stejně jako u Tebe.
Anebo-ty auta mají nějaký inteligentní čip ( něco jako superpočítač Skynet v Terminátorovi) a umělá inteligence vozu se tak účinně brání prodeji. Holt vyspělá technologie Renaultu.
P.S.Už jen čekám,až ta inteligence auta hackne tento server a oba dostaneme za tyto příspěvky doživotní ban.
No ale to bylo určitě špatnou údržbou stejně jako u Tebe.
Anebo-ty auta mají nějaký inteligentní čip ( něco jako superpočítač Skynet v Terminátorovi) a umělá inteligence vozu se tak účinně brání prodeji. Holt vyspělá technologie Renaultu.
P.S.Už jen čekám,až ta inteligence auta hackne tento server a oba dostaneme za tyto příspěvky doživotní ban.
- flighttom
- Experienced member
- Příspěvky: 554
- Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
- Bydliště: Odolena Voda
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
vypadá to na Skynet vzpoura strojů právě mne to dostalo že oběma to nešlo natočit když měl jít z domu. Jestli to napadne server tak můžeme jít leda na pivo, na to se PC viry nechytají to auto se mělo jak v bavlnce ale to přeci známe že je to ještě málo
Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
abych uvedl na pravou miru to co jsem napsal - modla ceskych ridicu - proc kdyz prijedu obouchanou octavii s firemnim polepem v zakladu, tak se na me kazdy bude divat jak na zazobance a kdyz uvidi napis TDI tak mi zdvihne palec, ze to je dobra volba, kdyz se bavim o posledni generaci 1,9TDi (vsechny zadrene, ktere jsem zminil byly OIIphII 1,9TDi) a na firme byly dve koupeny nove a porad zerou olej, hadam tak 1l na 5000km. Kdyz zminim CR motory - 1,6TDI ve 130tis otcuv spolupracovnik menil kompelt palivovy okruh za asi 90tis - cerpadlo uplne v haji a spony v celem okruhu, tankovano na normalnich pumpach kolem cesty - zadna hektolitrova nadrz u franty na dvore, 1,6TDI na firme, ve 115tkm se rozblikala kontrolka motoru a nikdo si s ni nevedel rady asi 5000km, pak slo auto na servis s rozvodama a vratili to jeste s fakturou myslim na vstriky nebo rail rampu
stara 66kw je spolehliva, netvrdim, ze ne, ale tahle generace dieslu je spolehliva, jak rekl EfineSS, i u renaultu, proste se konstrukcne jedna o blbuvzdorny motor, ale pokud nechcem videt obrovsky oblak cerneho dymu a jezdit jen se smradlavymi traktor ropaky, tak vyvoj musi jit dopredu
taky dalsi vec je otazka - kdy koncern zacal s CR motory a kdy je pouzil "francouz". Dnesni generace CR od renaultu je o poradny kus dal nez koncernova (dnesni 2,0dci a 3,0dci) a v dobe, kdy se objevily CR motory u renaultu - cca 2001 - proste VW zustal pri zdi a CR se zacly objevovat az po ukonceni puvodnich TDI - cca 2008/9 myslim. Ale faktem je, ze vy budete mit vzdycky svuj pohled na vec a ja (pripadne my) zase svuj. Jen abych to shrnul, tak za 3 roky jezdeni ve sluzebnich autech (roomster 1,2HTP, OIIphII 1,9tdi, 1,6tdi, 1,6mpi; superb 2,0tdi, sharan 2,0tdi) si myslim, ze trosku nejake srovnani mam a pokud nekomu vyhovuje vic, je to jeho vec, ja se s tim autem nesziju co se ergonomie, pohodli, funkcnosti, designu a "tuctovosti" tyka.
stara 66kw je spolehliva, netvrdim, ze ne, ale tahle generace dieslu je spolehliva, jak rekl EfineSS, i u renaultu, proste se konstrukcne jedna o blbuvzdorny motor, ale pokud nechcem videt obrovsky oblak cerneho dymu a jezdit jen se smradlavymi traktor ropaky, tak vyvoj musi jit dopredu
taky dalsi vec je otazka - kdy koncern zacal s CR motory a kdy je pouzil "francouz". Dnesni generace CR od renaultu je o poradny kus dal nez koncernova (dnesni 2,0dci a 3,0dci) a v dobe, kdy se objevily CR motory u renaultu - cca 2001 - proste VW zustal pri zdi a CR se zacly objevovat az po ukonceni puvodnich TDI - cca 2008/9 myslim. Ale faktem je, ze vy budete mit vzdycky svuj pohled na vec a ja (pripadne my) zase svuj. Jen abych to shrnul, tak za 3 roky jezdeni ve sluzebnich autech (roomster 1,2HTP, OIIphII 1,9tdi, 1,6tdi, 1,6mpi; superb 2,0tdi, sharan 2,0tdi) si myslim, ze trosku nejake srovnani mam a pokud nekomu vyhovuje vic, je to jeho vec, ja se s tim autem nesziju co se ergonomie, pohodli, funkcnosti, designu a "tuctovosti" tyka.
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Pánové,myslím,že se nechápeme,resp.já to nedokážu srozumitelně napsat.
Tedy znovu:
Měl jsem cca 25 aut různých značek,z toho 4 Renautly. Z ŽÁDNÝM z těch 25 jsem neměl takové problémy co s M.II.
No a když to tu tak čtu,usuzuji,že jsem s velkou pravděpodobností neměl "štěstí" na špatný kus ale ty auta jsou špatné všechny a je to znát i z tohoto fora.
Cožpak Vám přijdou normální všechny ty poruchy co se tu popisují? Je tak moc chtít i po ojetém autě v podstatě bezproblémový provoz? Je normální nainvestovat do auta částky pomalu převyšující jeho hodnotu,jenom abychom ho udrželi v provozu? Zamyslete se prosím nad tím....
To je to,co myslím.
Tedy znovu:
Měl jsem cca 25 aut různých značek,z toho 4 Renautly. Z ŽÁDNÝM z těch 25 jsem neměl takové problémy co s M.II.
No a když to tu tak čtu,usuzuji,že jsem s velkou pravděpodobností neměl "štěstí" na špatný kus ale ty auta jsou špatné všechny a je to znát i z tohoto fora.
Cožpak Vám přijdou normální všechny ty poruchy co se tu popisují? Je tak moc chtít i po ojetém autě v podstatě bezproblémový provoz? Je normální nainvestovat do auta částky pomalu převyšující jeho hodnotu,jenom abychom ho udrželi v provozu? Zamyslete se prosím nad tím....
To je to,co myslím.
dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Zdravím.
Dostal jsem varování od admina tohoto fora aby opravil své vulgární příspěvky.
Rád bych to udělal ale minimálně dva nebo tři POSLEDNÍ z tohoto topicu byly VYMAZÁNY.
Chápu sice snahu cenzorovat "nepohodlné" názory na Renault zvláště na soukromém serveru nicméně jsem si jist,že to není právě nejštastnější způsob jak zlepšit v poslední době ztracené renome této značky.
Myslím,že by se to mělo dít právě pokazováním na přednosti toho kterého modelu versus objektivní hodnocení poruchovosti ale nikdy ne "UMLČOVÁNÍM NEPOHODLNÝCH NÁZORŮ".
Dostal jsem varování od admina tohoto fora aby opravil své vulgární příspěvky.
Rád bych to udělal ale minimálně dva nebo tři POSLEDNÍ z tohoto topicu byly VYMAZÁNY.
Chápu sice snahu cenzorovat "nepohodlné" názory na Renault zvláště na soukromém serveru nicméně jsem si jist,že to není právě nejštastnější způsob jak zlepšit v poslední době ztracené renome této značky.
Myslím,že by se to mělo dít právě pokazováním na přednosti toho kterého modelu versus objektivní hodnocení poruchovosti ale nikdy ne "UMLČOVÁNÍM NEPOHODLNÝCH NÁZORŮ".
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Ono to nebude tak horký s tou nespolehlivostí. Germáni od MB je mají montovat do Áček a Béček, zpráva z Novinek stará 2 dny.
Megane II 1.6 16V r.v.2009
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Nejvyšší výkonová verze 1,5 dCi se do nového Áčka montuje od prvopočátku. Teď se začne montovat i do Béčka, včetně slabší 66kw varianty.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
[quote="EfineSS"]Nejvyšší výkonová verze 1,5 dCi se do nového Áčka montuje od prvopočátku. Teď se začne montovat i do Béčka, včetně slabší 66kw varianty.
Tak kde je teda zakopanej pes? Aby dělali 2 stejné motory rozdílné kvality s tím, že horší si nechají pro sebe se mi věřit nechce. Tímto prémiovost MB půjde do kytek, což mě jako fandovi francouzských vozů nevadí.
Tak kde je teda zakopanej pes? Aby dělali 2 stejné motory rozdílné kvality s tím, že horší si nechají pro sebe se mi věřit nechce. Tímto prémiovost MB půjde do kytek, což mě jako fandovi francouzských vozů nevadí.
Megane II 1.6 16V r.v.2009
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Nové Áčko není na trhu ani rok. 1,5 dCi se vyrábí někdy od roku 2003 tuším. Ten motor byl za tu dobu hodněkrát upravovaný.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Dobrá, ale proč to někde dělá problémy a někde ne? Kdyby se jim to tentovalo jak u Rencku, tak by je těžko brali dál, dokonce jak píšeš od roku 2003.
Megane II 1.6 16V r.v.2009
- mudr.hematolog
- Senior member
- Příspěvky: 1024
- Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
- Bydliště: Košice
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
To este neznamena, ze to budu na vlas rovnake motory. Kazda automobilka si moze robit upravy podla seba.soptik píše:Ono to nebude tak horký s tou nespolehlivostí. Germáni od MB je mají montovat do Áček a Béček, zpráva z Novinek stará 2 dny.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Re: dCi - PROBLÉM SO ZADIERANÍM KĽUKOVKY - OJNIČNÉ LOŽISKÁ
Jasně, softwarově koník sem koník tam, palivová mapa atd. Pajšl budou mít stejnej a ty lágry o kterých se tu bavíme taky. To bude v něčem jiným, třeba mají předepsaný jiný výměnný lhůty na olej, jiná třída oleje, co já vím. Může to být bambilión věcí, ale zatím jsem se tady nic víc nedozvěděl. Relevantní výsledky o tom jak se to slušně řečeno kazí, můžou dát jen zkušenosti od 1.majitelů, kde se dá o něco opřít.U auta z druhé ruky nevíš co má za sebou.mudr.hematolog píše:To este neznamena, ze to budu na vlas rovnake motory. Kazda automobilka si moze robit upravy podla seba.soptik píše:Ono to nebude tak horký s tou nespolehlivostí. Germáni od MB je mají montovat do Áček a Béček, zpráva z Novinek stará 2 dny.
P.S. Děkuji adminovi za přesunutí, ať zbytečně nezacláníme nekonstruktivní, byť nesporně zajímavou debatou.
Megane II 1.6 16V r.v.2009
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů