moc pěkné..dokonce jsem cosi četla o verzi 4*4, jen jsem zvědavá jak to bude vypadat v reálu ať už je to interiér, použité plasty a hlavně cena. Cena a prostor to jsou dvě věci díky kterým je logan jedním z nejprodávanějších aut u nás, tedy ve své třídě. měla jsem možnost se s loganem svézt a to u dvou prodejců se dvěma různými vozy, překvapilo mě hodně nepřesné řazení u jednoho z vozů, divný pocit jsem měla z chování podvozku..pokud bych chtěla logana trošku vybavenýho tak by mě to vyšlo na nějakých 350000 a za tu cenu bych se určitě poohlídla po něčem jiném..zajímalo by mě, jak je to s bezpečností u logana, pořád mám pocit že bezpečněji bych se cítila třeba ve fabii..logan škodovka v norkovým kožíšku , na kombíka se ale moc těším a jakmile se objeví u prodejců, jdu se na něj juknout, třeba budu mile překvapená a třeba o něm začnu uvažovatDDT píše:Ženeva je v plném proudu.
Mimo jiné se na ní představil i Logan Steppe.
Auto, které může, pokud se dostane do výroby výrazně zamíchat kartami na trhu.
Zde je možno diskutovat na dané téma. Článek, obrázky, skicy a technické výkresy naleznete zde:
http://www.renaultclub.cz/2006_-_dacia_ ... teppe.html
Dacia Logan Steppe
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Re: Dacia Logan Steppe
suzuki GS 500E
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Mě taky, nevím čím to je zda tou přiblblou reklamou nebo tím že Škoda je domácí značka ale spousta lidí se v tí rakvě fabii cíti bezpečněji.
Přitom úpřimně mezi novým autami neznám horší než fabii. Možná některé Seaty ale i to jen poruchovostí nebo nekvalitními doplnky.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Možná zapomínáš na mladé lidi. V 18-ti si koupí straou popelnici a rádi by něco nového za málo peněz, kde budou moct platit leasing 3.000 měsíčně, což v pohodě utáhnou... a taky zapomínáš na starší generaci, která své auto (např. favorita, který jim věrně slouží 12 let) chce vyměnit za něco novějšího a nechce (opět) utrácet zbytečně mnoho peněz.Sova píše:Někdo mě zde velmi rozesmál lidi co dnes mají Š120 nebo Favorita... Tito lidé určitě nekupují nová auta...za to dám krk
O krk bys, hochu, přišel Skoč se přeptat k prodejcům
"mezi novým autami neznám horší než fabii" co si mám představit pod pojmem horší? pokud jde o fábii, nepsala bych o ní pokud bych s ní neměla nějaké zkušenosti. fábii máme v rodině 3 roky, má najeto 90000km a po těch 90000km jsme mimo servisních prohlídek jednou měnili pojistku, stříkali nám zadní dveře (reklamace), to bylo všechno co by se dalo označit za závadu. po těch 3 letech co jí máme jsou jízdní vlastnosti srovnatelný s novým vozem ( přesné řazení, žádné pazvuky v interiéru, chování podvozku..) s autem jezdíme denně kolem 100km a spotřeba se pohybuje kolem 5-6l což je příjemný. a pokud jde o bezpečnost stačí se podívat na CRASH testy fabie a logana. servisní sítě má škodovka na každým rohu, ochota a profesionalita zaměstnanců škodovky je na trochu jinčí úrovni, dostupnost většiny dílů v replice a cena originálních dílů je určitě někde jinde než u zahraničních aut..podle toho jaká je poptávka po ojetých škodovkách a ojetých daciích se nedivím že si škodovky tak drží cenu...i když je pravda že fabie toho prostoru moc nanabídne a ten výkon taky není zrovna úchvatný (jsou různý způsoby jak zvýšit výkon)... fabii beru jako dopravní prostředek díky kterýmu se dostanu do práce za minimální náklady. když si chci cestu opravdu vychutnat vyjedu si s nevadou (každodenní cestování do práce by mě zrujnovalo) a tvoje zkušenosti s fábií?Anarki píše:
Mě taky, nevím čím to je zda tou přiblblou reklamou nebo tím že Škoda je domácí značka ale spousta lidí se v tí rakvě fabii cíti bezpečněji.
Přitom úpřimně mezi novým autami neznám horší než fabii. Možná některé Seaty ale i to jen poruchovostí nebo nekvalitními doplnky.
suzuki GS 500E
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Odpor k Fábii je obecný, pro její tuctovost, nevýkonnost a žádnou vyjímečnost, je to prostě fádní přibližovadlo s neosobitou image. To, že se vám nevyskytla závažná závada zaklepejte na dřevo a děkujte náhodě za takový kus. A právě vám nebylo divný, že je tolik servisů na škodlivky? Kdyby to byly tak bezvadný auta, jak tady popisujete, tak určitě by polovina servisů už vyhlásila bankrot.
Ten kdo touží po hezčím a výkonnějším vozu, se určitě rozhlíží jinde.
Ten kdo touží po hezčím a výkonnějším vozu, se určitě rozhlíží jinde.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
snad škodovku nedrží nad vodou jejich servisy? to že autorizovaný prodejce poskytuje veškeré služby na místě, to beru spíš jako "službu pro zákazníka"..kdesi jsem četla že prodejci vydělávají hlavně na prodeji náhradních dílů..to by asi vedl renault /aspoň z mojí vlastní zkušenosti-potřebovala jsem mimo jinýho hadice na chladící soustavu, volala jsem do renaulta (3krát) řekli mi cenu 3500 s tím že si nějaký data museli vymýšlet aby se k tomu vůbec dobrali, takže se mám radši zastavit aby věděli přesně co a jak. zkusila jsem renault v jiným okrese, tam mi po sdělení VIN hned řekli že cena se pohybuje kolem 8000, v replice se sehnat nedaj, jako většina dílů na 21ky a když jsem potřebovala nějakou drobnost? jedině celý díl..ale co bych pro svýho mazlíčka neudělala) nikde jsem se nezmínila o tom že fabie jsou bezvadný auta, jen jsem napsala že pro určitou skupinu lidí je fabie dostačující auto..každý totiž nemá na to aby si koupil to po čem jeho srdce stůně..zajímalo by mě proč spousta firem vlastní škodovky jako firemní auta, proč třeba nejezdí v loganech? já osobně zastáncem fabií nejsem ale pokud jde o škodovky klidně bych uvažovala o octávce nabo roomsteru..Šamša píše:Odpor k Fábii je obecný, pro její tuctovost, nevýkonnost a žádnou vyjímečnost, je to prostě fádní přibližovadlo s neosobitou image. To, že se vám nevyskytla závažná závada zaklepejte na dřevo a děkujte náhodě za takový kus. A právě vám nebylo divný, že je tolik servisů na škodlivky? Kdyby to byly tak bezvadný auta, jak tady popisujete, tak určitě by polovina servisů už vyhlásila bankrot.
Ten kdo touží po hezčím a výkonnějším vozu, se určitě rozhlíží jinde.
suzuki GS 500E
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Obávam se že stejný a horší než Šamšovy.Monika2 píše: a tvoje zkušenosti s fábií?
Fábii měl kamarád, mělo i má ji dodnes několik sousedů, má ji v práci táta takže se nejedná o nespokojenost s jedním náhodním kusem.
Episode One: Kamarád
Dostal ji služebně s možností jezit s ní domů a tak manželce nechal Favorita. Právé podle něj jsem viděl jak se správa k autům a co jim dopřáva. Nejprve naprostá spokojenost, po pár set km vystřídaná spokojeností. Odešlo stahování okna u spolujezdce a čidlo otevřených dveří. Po opravě zase o pár set km odněkud začalo zamákat a něco zvenku začalo vibrovat. A tak to šlo pořád dokola závada, oprava ,klid, závada. S autm jezdil většinou dlouhý trasy. Tak se stalo, že kolem 20 tisíc km a 1,5 roku starý auto mu něco buchlo o vozovku a vůz přestal jezdit. Po odtáhnutí do servisu se zjistilo, že mu nějak vypadnul diferák Po opravě s ní jezdil ještě půl roku a ve firmě postopil takže celý natěšený dostal Golfa.
Episode Two: Soused
Po skvělý zkušenosti s Felicii a výhodným odkoupení firmou Škoda si soused koupil Fabii. Taky byl chvíli spokojen hlavně s dobrými jízdnimi vlastnostmi výkonem motoru a sníženou hlučností. Po asi půl roku se začalo ozývat bouchání od podvozku. V servisu to utáhli že se jen něco uvolnilo a hotovo. Pak ještě netěsnost převodovky ale to vyměnili a už se to nevrátilo. Zato podvozek se pořád po pár tisíc km ozýval znovu a znovu a když už se ptal v servisu jak je to možný že se tam pořád něco uvolní byl poučen že silnice jsou šatný a má jezdit pomalu
Nakonec po čtyřech letech se rozhodl koupit něco většího a šel Fábii prodat. Jaké bylo jeho překvapení když mu jako okamžitou výkupní cenu ponoukli z původních 360 tisíc SK jenom 180 tisíc. Za čtyřletý auto s najezděnými kolem 50 tisíc km. Nakonec už sehnal kupce za 230 tisíc který přijel s mechanikem a ten po prohlídce vozu vyhlásil že je potřebná kompletní renovace podvozku a zadní nápravy. Hned to i vyčíslil na 30 tisíc SK. Člověk to samozřejmě nevzal a soused to nakonec natěšený prodal za 200 tisíc v jiným bazaru.
Episode Three: Táta
Jezdí se na ní u tátu v práci, převažně město a střída řidiče. Má už okrouhlých pět let a za chvíli dovrší jubilejní čtyřicátou návštěvu servisu Během záruky těch oprav bylo přes dvacet. Bylo na ní opravováno vše co se na fabii opravuje i neopravuje. Výfuk komplet kromě svodů už byl měněn dvakrát. A to už je druhý kus auta, první nevydržel ani rok protože pořád zlobily kabelový rozvody a stím spojeny problémy s motorem. Alespoň tohle výměna za nový kus odstranila.
Episode Four: Já
Už na první pohled je to pro mě hybrid poskládan z různych častí automobilů koncernu VW. Laciné díly z kterých jso určitý části postaveny způsobí že po demontáži a spětný montáži to už nikdy nebude držet tak jak za nova. Klasický moderní "žvýkačkový plechy" zabezpečují aby v případě silnějšího pokrčení plechu si zákazník koupil originál a na klempíře zapoměl. Hnusně kulatá a primitivní palubka oživuje vzpomínky na Trabanta či Škodu 100. Už tam byla palubka zajímavější a rozmanitější. Klasický VW zámky, stačí silnější šroubovák a dveře jsou otevřeny. K tomu všemu ještě ty přiblblý reklamy kde z ní dělaj designerský zázrak po kterým každý jede
Dobrý je, že zákazník k Fabii dostane plnohodnotní rezervu. Taky se mi líbí, že mysleli trochu i na bezpečnost a pod střechu Fábie hodili vyzařovák. Po tom stačí projít s čtečkou a hned člověk ví ci je to za auto a zda není kradený. Taky jízdní vlastnosti u klasický Fabie nejsou k zahození. Ovšem pozor na Sedan, tam jsou jízdní vlastnosti přímo katastrofální.
Taky jsem na tému Fábie mluvil s více lidmi (mechanici různych značek, zkušený řidiči, prodejci automobilů) a v podstatě finální verdikt na Fábii byl v podstatě jednoznačný a nasledovný:
Fabie je aerodynamicky zmršený auto a po 30 tisících je zralé na
renovaci spodku.
Navíc mám i dva sakra dobrý osobní důvody pro který nebudu mlčet o pochybný kvalitě Fábie.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
V pohodě
Víš, já už jsem takový. Snažím se lidem pomoct a do každýho problému strkám čumák. A i když lidem něco vysvětluju chybí mi ten dar napsat to jednoduše pár větama A když to už rozpíšu tak je to opravdu jako román nebo pohádka
Jinak myslím že o tom ta diskuze je. Buď názor podpořím nebo načrtnu fakty které jej vyvrací. Kdybych psal něco jinýho byl by to Offtopic.
Tak jako tohle
Doufám že nejvyšší náčelník mi za to nepošle upomínku za stěrač
Hezký Den
Víš, já už jsem takový. Snažím se lidem pomoct a do každýho problému strkám čumák. A i když lidem něco vysvětluju chybí mi ten dar napsat to jednoduše pár větama A když to už rozpíšu tak je to opravdu jako román nebo pohádka
Jinak myslím že o tom ta diskuze je. Buď názor podpořím nebo načrtnu fakty které jej vyvrací. Kdybych psal něco jinýho byl by to Offtopic.
Tak jako tohle
Doufám že nejvyšší náčelník mi za to nepošle upomínku za stěrač
Hezký Den
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
A o co že šlo? Jo o Fabii...
Mají ji 2 moji známí, a oba jsou spokojeni...jeden po 3, druhý po 2 letech bez problému...
Ale to je jako se vším: zmetky se vyskytnou vždy, vzpomeňme pověst Renaultů,a mnohých jiných...Ostatně nedalo by se v případě očerňování typů aut,či dokonce přímo značek mluvit o kolektivní vině, v horším případě aj rasové diskriminaci? Vždyť jaký je rozdíl mezi Fabie jsou klumpy poruchový a Romové kradou?... asi jen v procentech pravděpodobnosti...
Mají ji 2 moji známí, a oba jsou spokojeni...jeden po 3, druhý po 2 letech bez problému...
Ale to je jako se vším: zmetky se vyskytnou vždy, vzpomeňme pověst Renaultů,a mnohých jiných...Ostatně nedalo by se v případě očerňování typů aut,či dokonce přímo značek mluvit o kolektivní vině, v horším případě aj rasové diskriminaci? Vždyť jaký je rozdíl mezi Fabie jsou klumpy poruchový a Romové kradou?... asi jen v procentech pravděpodobnosti...
Renault Twingo I, polocabrio, r.v.96
Renault Grand Scenic II 1,9dTi, r.v. 05
Renault Grand Scenic II 1,9dTi, r.v. 05
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Měl jsem tu možnost pár let být ve Škodě hodně blízko k vývoji auťáků. Mnoho konstruktérů znám osobně, vedoucí jednotlivých konstrukčních týmů jsem v té době znal všechny. Takže, ač nechci dělat reklamu "cizí" značce (jsme přece renaulťáci, že jo), pár bodů k dosavadní diskuzi mám:
1. Většina konstruktérů pro Škodovku žije, jsou hrdí na to, že po těch hubených socialistických letech konečně dělaj auta, který za něco stojej.
2. Škoda už dobře 10 let není auto pro nemajetný - a asi už nikdy nebude. Jejich interním heslem je být Volvem střední a východní Evropy.
3. Škoda v interních auditech kvality už předběhla nejen SEAT (to nebyl problém ), ale i samotný VW ve Volfsburgu. Před sebou už má jenom Audinu.
4. Slepencem z různých typů aut jsou všechna "koncernová" auta, a to nejen z koncernu VW. Abychom zůstali u Francie, zkuste si spočítat společné díly na Peugeotu a Citroenu stejné kategorie. Brzy budeme i my moct tentýž výpočet dělat mězi novými Renaulty a Nissany. Takže tady spíš VW předběhl dobu. A opět plus pro Škodu - dokázali se vymanit z naprosté podřízenosti koncernovým platformám a Roomster není postaven na žádné platformě, poskládali ho z dostupných podsestav a zbytek je původní škodovácká konstrukce. Mimochodem, věděli jste, že právě Fábie je prvním vozem na platformě "Polo", a že tedy dobrou třetinu všech vozů Ibiza a Polo vlastně zkonstruovali v Boleslavi?
5. Počet servisů je dán historicky - dřív tady nic jinýho nejezdilo a i teď je škodovek přes 50% našeho autoparku. Kterých servisů by asi tak mělo být u nás nejvíc???
6. Na všechny Škodovky (tedy i na Fabii) má majitel doživotní záruku mobility. To nejen znamená, že když na cestě zastaví s poruchou, dojede k němu "žlutý anděl" a opraví mu to, ale taky to, že do 2 hodin od nahlášení závady se o ní dozví šéfkonstruktér Škody a závady, které se objevují častěji, pravidelně analyzují a dělají změny v konstrukci, aby se neopakovaly.
7. Měl jsem služební Fábii 3 roky. Najezdil jsem na ní 80000 km a kromě výměny lambda sondy a opravy laku poté, co mě chtěl sejmout cyklista neměla žádnou závadu. K Fábii si můžu za směšný peníz dokoupit věci, které u jiných automobilek marně hledám (např. vyhřívané trysky ostřikovače za 600 Kč). Na Fábii si zaručeně nespletu, kterým pohybem spínače okénko otevírám a kterým zavírám. Pro oba směry mají spínače dvě polohy, ta druhá okno nechá dojet automaticky až na doraz. Můj Espace tohle umí jen u řidiče, nikoliv u spolujezdce.
8. Šroubovákem šly otevřít Fábie jen v prvních letech výroby. U mě se o to někdo pokoušel, ale nepochodil. Asi měl takový zdroje informací, jako Anarki .
9. Fábie má už 6 let měkkou přístrojovou desku. Takovej Focus, nejprodávanější auto současnosti ji měl doteď tvrdou a nový model ji má vyrobenou navlas stejnou technologií, jakou měla Fábie už tenkrát. A to je Focus o třídu vejš.
10. Je spousta věcí, co mě na Fábii štve. Že ať ladím polohu sedačky jak chci, vždycky se mi kolenní kloub bolestivě opírá o středovou konzolu přístrojovky. Že když mi v práci objednali novýho kombíka se slušnou výbavou, dostali jsme se na cenu 440 000 Kč, což je víc než za podobně vybavený Mégane Grandtour (nekecám!). Že mi na tu novou Fábii namontovali pneumatiky Matador, který drží v zatáčkách jen o málo líp než zimní gumy. Že se páčka stěračů ovládá přesně opačným směrem než na Renaultech, takže místo zrychlení stěračů je vypínám a naopak. Že...
Zkrátka Fábie je docela povedený auto a najděte mi v téhle třídě jiný, který se bez podstatných změn vyrábí už sedmou sezónu a furt jde na dračku (nejen v ČR a SR). Napadá mě jenom Peugeot 206.
1. Většina konstruktérů pro Škodovku žije, jsou hrdí na to, že po těch hubených socialistických letech konečně dělaj auta, který za něco stojej.
2. Škoda už dobře 10 let není auto pro nemajetný - a asi už nikdy nebude. Jejich interním heslem je být Volvem střední a východní Evropy.
3. Škoda v interních auditech kvality už předběhla nejen SEAT (to nebyl problém ), ale i samotný VW ve Volfsburgu. Před sebou už má jenom Audinu.
4. Slepencem z různých typů aut jsou všechna "koncernová" auta, a to nejen z koncernu VW. Abychom zůstali u Francie, zkuste si spočítat společné díly na Peugeotu a Citroenu stejné kategorie. Brzy budeme i my moct tentýž výpočet dělat mězi novými Renaulty a Nissany. Takže tady spíš VW předběhl dobu. A opět plus pro Škodu - dokázali se vymanit z naprosté podřízenosti koncernovým platformám a Roomster není postaven na žádné platformě, poskládali ho z dostupných podsestav a zbytek je původní škodovácká konstrukce. Mimochodem, věděli jste, že právě Fábie je prvním vozem na platformě "Polo", a že tedy dobrou třetinu všech vozů Ibiza a Polo vlastně zkonstruovali v Boleslavi?
5. Počet servisů je dán historicky - dřív tady nic jinýho nejezdilo a i teď je škodovek přes 50% našeho autoparku. Kterých servisů by asi tak mělo být u nás nejvíc???
6. Na všechny Škodovky (tedy i na Fabii) má majitel doživotní záruku mobility. To nejen znamená, že když na cestě zastaví s poruchou, dojede k němu "žlutý anděl" a opraví mu to, ale taky to, že do 2 hodin od nahlášení závady se o ní dozví šéfkonstruktér Škody a závady, které se objevují častěji, pravidelně analyzují a dělají změny v konstrukci, aby se neopakovaly.
7. Měl jsem služební Fábii 3 roky. Najezdil jsem na ní 80000 km a kromě výměny lambda sondy a opravy laku poté, co mě chtěl sejmout cyklista neměla žádnou závadu. K Fábii si můžu za směšný peníz dokoupit věci, které u jiných automobilek marně hledám (např. vyhřívané trysky ostřikovače za 600 Kč). Na Fábii si zaručeně nespletu, kterým pohybem spínače okénko otevírám a kterým zavírám. Pro oba směry mají spínače dvě polohy, ta druhá okno nechá dojet automaticky až na doraz. Můj Espace tohle umí jen u řidiče, nikoliv u spolujezdce.
8. Šroubovákem šly otevřít Fábie jen v prvních letech výroby. U mě se o to někdo pokoušel, ale nepochodil. Asi měl takový zdroje informací, jako Anarki .
9. Fábie má už 6 let měkkou přístrojovou desku. Takovej Focus, nejprodávanější auto současnosti ji měl doteď tvrdou a nový model ji má vyrobenou navlas stejnou technologií, jakou měla Fábie už tenkrát. A to je Focus o třídu vejš.
10. Je spousta věcí, co mě na Fábii štve. Že ať ladím polohu sedačky jak chci, vždycky se mi kolenní kloub bolestivě opírá o středovou konzolu přístrojovky. Že když mi v práci objednali novýho kombíka se slušnou výbavou, dostali jsme se na cenu 440 000 Kč, což je víc než za podobně vybavený Mégane Grandtour (nekecám!). Že mi na tu novou Fábii namontovali pneumatiky Matador, který drží v zatáčkách jen o málo líp než zimní gumy. Že se páčka stěračů ovládá přesně opačným směrem než na Renaultech, takže místo zrychlení stěračů je vypínám a naopak. Že...
Zkrátka Fábie je docela povedený auto a najděte mi v téhle třídě jiný, který se bez podstatných změn vyrábí už sedmou sezónu a furt jde na dračku (nejen v ČR a SR). Napadá mě jenom Peugeot 206.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Anarki přestan už šít do fábie a do škody obecně...abych řek pravdu tak sem ten tvuj dlouhý příspěvek ani nečetl,ale dovedu si představit o čem to asi tak bude... musíš si uvědomit že češi kupují česká auta...také mne to v jistých situacích štve,ale je to tak!Abych řek pravdu,tak sem rád že vůbec nějakou automobilku "máme" protože když si vzpomenu na ty monstrzlodějny v devádesátých letech,tak se divím,že něco,co jezdí,má čtyři kola a na masce nápis Škoda ještě existuje!Jinak kdybych si chtěl kupovat nové auto a měl se rozhodovat mezi obyčejným Loganem a Fabií,beru Fábií 1.Jsem vlastenec(pouze v tomto případě,jinak bych si koupil ojetinu,nejlíp 5 BMW)2.Nevím proč ale stále u mne převažuje,jak už napsal Viktor Rumun...I když je to už v podstatě Renault ale...
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
To Tomáš Langer:
V podstatě se vším souhlasím. Mám jen pár dotazů. Interní audity kvality jsou hezký, taky doživotní záruka mobility ovšem praxe je jiná. Kdyby to všechno probíhalo jak jsi napsal tak by Fabie porazila Golfa i Polo nejen v prodejnosti ale taky v testech spolehlivosti.
Bohužel ve skutečnosti je to obráceně a tam kde je Golf i Polo na dvacátem místě je Fabie na padesátem místě.
To Sova:
Do Škody nešiju vozy jako 739, Hart Super Saloon nebo Chevrolet Super Saloon si vysoce vážim
Pro me je to taky domáci značka, vadí mi ale že to už není lidové vozidlo jako kdysi a taky, že pokud bych chtěl třeba novou Octavii ve výbavě tak za ni vypláznu tolik jako za Mercedesa C loňský model.
Co se týče Fabie Vs Logan jsou to dvě nesrovnatelný auta. Jednak nadoboudací cena Logana je o třetinu menší. Taky prodejnost Loganu na světovém trhu toho roku je tak desetnásobně vyšší než u Fabie.
Takže proč bych měl být v tomhle případě vlastenec a vypláznout o stodvacettisíc korun více když od začátku jsem nakloněn kosočtverci.
Za zmínku by stálo srovnáni Fabie a Thalie, tam je to cenově srovnatelný. I když mám takový pocit že Thálie by v každý kategorii Fábii provalcovala
V podstatě se vším souhlasím. Mám jen pár dotazů. Interní audity kvality jsou hezký, taky doživotní záruka mobility ovšem praxe je jiná. Kdyby to všechno probíhalo jak jsi napsal tak by Fabie porazila Golfa i Polo nejen v prodejnosti ale taky v testech spolehlivosti.
Bohužel ve skutečnosti je to obráceně a tam kde je Golf i Polo na dvacátem místě je Fabie na padesátem místě.
To Sova:
Do Škody nešiju vozy jako 739, Hart Super Saloon nebo Chevrolet Super Saloon si vysoce vážim
Pro me je to taky domáci značka, vadí mi ale že to už není lidové vozidlo jako kdysi a taky, že pokud bych chtěl třeba novou Octavii ve výbavě tak za ni vypláznu tolik jako za Mercedesa C loňský model.
Co se týče Fabie Vs Logan jsou to dvě nesrovnatelný auta. Jednak nadoboudací cena Logana je o třetinu menší. Taky prodejnost Loganu na světovém trhu toho roku je tak desetnásobně vyšší než u Fabie.
Takže proč bych měl být v tomhle případě vlastenec a vypláznout o stodvacettisíc korun více když od začátku jsem nakloněn kosočtverci.
Za zmínku by stálo srovnáni Fabie a Thalie, tam je to cenově srovnatelný. I když mám takový pocit že Thálie by v každý kategorii Fábii provalcovala
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Anarki, buď si z nás (zase) děláš blázny, nebo nemáš potuchy jak funguje marketing a prodej obecně. Jednak, jestli se nepletu, mají záruku mobility všechny značky z VW, jednak Škoda před 16 lety začínala z pozice ošklivého káčátka, kdežto Golf i Polo byly v té době na vrcholu. Od té doby jde Škoda nahoru a Golf dolů.Anarki píše:To Tomáš Langer:
V podstatě se vším souhlasím. Mám jen pár dotazů. Interní audity kvality jsou hezký, taky doživotní záruka mobility ovšem praxe je jiná. Kdyby to všechno probíhalo jak jsi napsal tak by Fabie porazila Golfa i Polo nejen v prodejnosti ale taky v testech spolehlivosti.
Bohužel ve skutečnosti je to obráceně a tam kde je Golf i Polo na dvacátem místě je Fabie na padesátem místě.
Myslím, že jsi vystihl, proč jde Renault u nás v posledních letech tak nahoru s prodeji. Sice není domácí značkou, ale chová se jako domácí značka. Nabízí téměř vše, od lidových vozů pro nemajetné, přes prostorné kombíky pro rodinu, rozumná firemní auta (pro ne-snobské firmy, ty kupují jen BMW a AUDI), až po nejlepší MPV na trhu. Jediné, čím Renault nezaujme vlastnostmi i cenou jsou SUV a reprezentační limuzíny. Škoda se rozhodla jít jinou cestou a není důvod jí za to nadávat. Je potřeba se přizpůsobit a kupovat ty vozy, které mi vyhovují, vlastenectví nevlastenectví.Anarki píše:To Sova:
Do Škody nešiju vozy jako 739, Hart Super Saloon nebo Chevrolet Super Saloon si vysoce vážim
Pro me je to taky domáci značka, vadí mi ale že to už není lidové vozidlo jako kdysi a taky, že pokud bych chtěl třeba novou Octavii ve výbavě tak za ni vypláznu tolik jako za Mercedesa C loňský model.
Co se týče Fabie Vs Logan jsou to dvě nesrovnatelný auta. Jednak nadoboudací cena Logana je o třetinu menší. Taky prodejnost Loganu na světovém trhu toho roku je tak desetnásobně vyšší než u Fabie.
Takže proč bych měl být v tomhle případě vlastenec a vypláznout o stodvacettisíc korun více když od začátku jsem nakloněn kosočtverci.
Za zmínku by stálo srovnáni Fabie a Thalie, tam je to cenově srovnatelný. I když mám takový pocit že Thálie by v každý kategorii Fábii provalcovala
Nakonec, která značka je víc "česká"?
Škoda (100% německá)
Peugeot/Citroen/Toyota (jen vyrábí, žádný vývoj vozů v ČR)
Hyundai (ten ještě ani nepostavil fabriku)
Bráno podle tvých kritérií je nejdomáctější fabrikou Peugeot, protože prodává ve vcelku široké prodejní síti poměrně levné vozy a jeho servis je v mnohém levnější než u té Škodovky.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Eh, chtěl jsi říct SUV, že jo? MPV vypadá trošku jinak .Sova píše:Ale zas na obhajobu Dacie musím říct že Steppe je opravdu povedené MPV
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Blázny z nikoho nedělám je mi jasný, že Škoda se nemůže srovnávat na světovém trhu v prodejnosti s VW.
Chtěl jsem naznačit jak to že Dacia Logan dosáhla takové prodejnosti a přitom jde o značku s nejpochybnější minulostí. Je to doopravdy jen tou minimální cenou nebo je v tom i designérske provedení.
Porovnání VW Golf a Fabie jsem myslel z hlediska spolehlivosti 1 - 3 let a 2 - 3 let starýho vozu.
http://tipnanakup.bezpecnyobchod.cz/ind ... koda-fabia
Chtěl jsem naznačit jak to že Dacia Logan dosáhla takové prodejnosti a přitom jde o značku s nejpochybnější minulostí. Je to doopravdy jen tou minimální cenou nebo je v tom i designérske provedení.
Porovnání VW Golf a Fabie jsem myslel z hlediska spolehlivosti 1 - 3 let a 2 - 3 let starýho vozu.
http://tipnanakup.bezpecnyobchod.cz/ind ... koda-fabia
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Tak jo:Anarki píše:Porovnání VW Golf a Fabie jsem myslel z hlediska spolehlivosti 1 - 3 let a 2 - 3 let starýho vozu.
http://tipnanakup.bezpecnyobchod.cz/ind ... koda-fabia
Škoda Fabia 2-3 roky: 5,2% poruchovost
Škoda Fabia 1-3 roky: 5,1% poruchovost
VW Polo 2-3 roky: 5,6% poruchovost
VW Polo 1-3 roky: 4,3% poruchovost
Vzhledem k tomu, že se jedná o vzorek cca 100 aut, jsou ty výsledky naprosto stejné.
Jen pro porovnání:
Renault Clio 2-3 roky: 6,1% poruchovost
Toyota Yaris 2-3 roky: 3,4% poruchovost
Fiat Punto 2-3 roky: 7,6% poruchovost
Jestliže mantinely (které udává Toyota a Fiat) jsou od 3,4 do 7,6, pak mi přijde výsledek Fábie 5,2 docela dobrý. S Golfem těžko můžu Fábii srovnávat, je to jiná třída.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Tak jo.
Nakolik většina negativních zkušeností s tím vozem vrcholí při 4 a vyšším roku tak si myslím, že to bude opravdu zajímavý až vyjde test spolehlivosti 4 - 5 let. Když vůbec někdy vyjde
Nemá smysl abochom se vzájemně přemlouvali o tom že Fabie je nebo neí šmejd. Na to jsou mé zkušenosti moc negativní a tvoje znalosti a zkušenosti zas moc pozitivní. Pojďme raději mluvit o Renaultu a Dacii.
Co myslíš, má Steppe šanci dostat se do výroby ?
Samozřejmě že ho trochu pozmění ale stejně bych to rád věděl
Nakolik většina negativních zkušeností s tím vozem vrcholí při 4 a vyšším roku tak si myslím, že to bude opravdu zajímavý až vyjde test spolehlivosti 4 - 5 let. Když vůbec někdy vyjde
Nemá smysl abochom se vzájemně přemlouvali o tom že Fabie je nebo neí šmejd. Na to jsou mé zkušenosti moc negativní a tvoje znalosti a zkušenosti zas moc pozitivní. Pojďme raději mluvit o Renaultu a Dacii.
Co myslíš, má Steppe šanci dostat se do výroby ?
Samozřejmě že ho trochu pozmění ale stejně bych to rád věděl
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
O tom nepochybuju, že se dostane do výroby. Tak malá fabrika, jako je Dacia si nemůže dovolit udělat prototyp jen pro autosalón.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zdá se, že roste alternativa ke škodě praktik:
více zde:
http://auto.idnes.cz/spionazni-fotky-uz ... aktual_fdv
více zde:
http://auto.idnes.cz/spionazni-fotky-uz ... aktual_fdv
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Tohle snad ani není alternativa, ale prostě zabiják Škody praktik .DDT píše:Zdá se, že roste alternativa ke škodě praktik:]
více zde:
http://auto.idnes.cz/spionazni-fotky-uz ... aktual_fdv
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů