Značenie motorov Renault

Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mario Horak
Člen RCČR
Příspěvky: 1320
Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
Bydliště: Bratislava, SK

Značenie motorov Renault

Příspěvek od Mario Horak » stř bře 01, 2006 09:27

Nemáte prosím niekto popis čo znamenajú jednotlivé čísla a písmená pri značení motorov? Niečo z toho chápem, ale celkovo mám v tom hokej. :(
Ďakujem.
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána

petrk
Starting member
Příspěvky: 62
Registrován: úte lis 22, 2005 13:13
Bydliště: Kosmonosy

Re: Značenie motorov Renault

Příspěvek od petrk » stř bře 01, 2006 10:04

Mario Horak píše:Nemáte prosím niekto popis čo znamenajú jednotlivé čísla a písmená pri značení motorov? Niečo z toho chápem, ale celkovo mám v tom hokej. :(
Ďakujem.
Tady je kompletní význam, bohužel francouzsky, na překlad teď nemám čas, ale to si s pomoci http://www.slovnik.cz každý může udělat sám:

První písmeno motoru:
A: Carter cylindre aluminium / chemises amovibles
B: Carter cylindre fonte / chemises amovibles
C: Carter cylindre fonte / chemises amovibles
D: Carter cylindre fonte / futs intégrés
E: Carter cylindre fonte / chemises amovibles (Energy)
F: Carter cylindre fonte / futs intégrés
G: Carter cylindre fonte
H: (attente info, bloc remplaçant du K)
J: Carter cylindre aluminium / chemises amovibles
K: Carter cylindre fonte / futs intégrés
L: Carter cylindre aluminium / futs intégrés
M: (Bloc remplaçant du F)
N: Carter cylindre aluminium / futs intégrés (Moteur Volvo)
P: Carter cylindre fonte / futs intégrés (moteur Isuzu)
S: Carter cylindre fonte / futs intégrés (moteur sofim)
V: moteur Nissan (3.5l)
Z: Carter cylindre aluminium / chemises amovibles (moteur V6 PSA/RSA)

Číslice:
1: Ess soupapes // carbus simple corps
2: Ess soupapes // carbus douple corps
3: Ess soupapes // injection
4: Ess Hémisphérique injection multi soupapes
5: Ess injection directe (Sauf bloc E)
5: Ess Hémisphérique carbu simple corps (bloc E)
6: Ess Hémisphérique carbu Double corps
7: Ess Hémisphérique injection
8: Diesel Ricardo (Injection indirecte à préchambre)
9: Diesel injection directe

Druhé písmeno (cm3):
A: 0 à 825
B: 826 à 900
C: 901 à 975
D: 976 à 1050
E: 1051 à 1125
F: 1126 à 1200
G: 1201 à 1275
H: 1276 à 1350
J: 1351 à 1425
K: 1426 à 1500
L: 1501 à 1575
M: 1576 à 1650
N: 1651 à 1750
P: 1751 à 1850
Q: 1851 à 1950
R: 1951 à 2050
S: 2051 à 2150
T: 2151 à 2300
U: 2301 à 2500
V: 2501 à 2700
W: 2701 à 2950
X: 2951 à 3200
Y: 3201 à 4000
Z: > 4000


Výrobní závod:
Cleon (Normandie) : moteurs F, G et M
Valladolid (Espagne) : moteur K

Toto značení motorů ale i např. značení projektů nových vozů je na http://www.planeterenault.com/forum/vie ... php?t=6022

Uživatelský avatar
Mario Horak
Člen RCČR
Příspěvky: 1320
Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
Bydliště: Bratislava, SK

Příspěvek od Mario Horak » stř bře 01, 2006 11:01

Ďakujem. Je to priam vyčerpávajúca odpoveď :D
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána

Odpovědět

Zpět na „Diskuse a pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů