Časopisy o automobilech
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
- Ing. Milan Voda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 729
- Registrován: čtv bře 03, 2005 10:19
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Časopisy o automobilech
Zdravím všechny,
prosím Vás o Váš názor na současnou nabídku a odbornost množství časopisů o autech. Jaké máte zkušenosti s recenzenty a jejich články. Mám dojem, že po přečtení některých článků si mám koupit skoro zadarmo superautomobil, ale realita je pak jiná. Který časopis podle Vás je odborně na výši? Popř i články na internetu. Já mám skoro všechny čísla časopisu Automobil ( dnes Automobil revue), můj otec si je nechával od prvních čísel a já s drobným výpadkem pokračuji. Za komunistů to byl opravdu časopis na úrovni a je tam spousta článků o renaultech. Od té doby, co patří pod "Springer média" je to takové nemastné neslané. Chybí mi odborná kritika, kde by třeba po roce nebo i víc probrali i neduhy. Ale pořádně. Nebo dnes jsou všechna auta tak perfektní?
Jaké máte Vy zkušenosti s články o autech? Ahoj Milan
prosím Vás o Váš názor na současnou nabídku a odbornost množství časopisů o autech. Jaké máte zkušenosti s recenzenty a jejich články. Mám dojem, že po přečtení některých článků si mám koupit skoro zadarmo superautomobil, ale realita je pak jiná. Který časopis podle Vás je odborně na výši? Popř i články na internetu. Já mám skoro všechny čísla časopisu Automobil ( dnes Automobil revue), můj otec si je nechával od prvních čísel a já s drobným výpadkem pokračuji. Za komunistů to byl opravdu časopis na úrovni a je tam spousta článků o renaultech. Od té doby, co patří pod "Springer média" je to takové nemastné neslané. Chybí mi odborná kritika, kde by třeba po roce nebo i víc probrali i neduhy. Ale pořádně. Nebo dnes jsou všechna auta tak perfektní?
Jaké máte Vy zkušenosti s články o autech? Ahoj Milan
Les Miniatures
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 181
- Registrován: sob led 10, 2004 13:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Automobil je z těch časopisů,které jsem si prohlédl, jednoznačně jediný motoristický, ty ostatní se snaží podobat se tzv. trendovým časopisům, nezřídka jde i o přímé PR konkrétního výrobce/prodejce.
Ještě horší situace je u časopisů "životního stylu", kde se píší takové neomalenosti, že to kolikrát je k pláči ( m.j. REFLEX a jeho Štajf, závodník )
Ještě horší situace je u časopisů "životního stylu", kde se píší takové neomalenosti, že to kolikrát je k pláči ( m.j. REFLEX a jeho Štajf, závodník )
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
- iwi
- Člen RCČR
- Příspěvky: 648
- Registrován: stř lis 10, 2004 08:25
- Bydliště: Kyjov
- Kontaktovat uživatele:
Dalo by se tohle nějak přiblížit? Ňák tomu jako pravidelný čtenář Reflexu nerozumím. Jinak se omlouvám za OTČeněk Urbanec píše: Ještě horší situace je u časopisů "životního stylu", kde se píší takové neomalenosti, že to kolikrát je k pláči ( m.j. REFLEX a jeho Štajf, závodník )
Renault
Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW
Scénic 2.0i - prodáno
Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW
Scénic 2.0i - prodáno
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Stačí si ty jeho bláboly přečíst, to se nedá reprodukovat... Je zjevně zamilovaný do lokomotiv s obsahem nad 5 litrů a design Chryslera 300 považuje za futuristický, čímž dává najevo, že každé auto, které dopadne na budku je krokem do budoucnosti. Navíc je u něj jasně vypozorovatelná linka PR jeho zaměstnavatele a sponzora...
Na druhé straně je solidní jezdec ralye, měl by se držet toho...
Na druhé straně je solidní jezdec ralye, měl by se držet toho...
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
- iwi
- Člen RCČR
- Příspěvky: 648
- Registrován: stř lis 10, 2004 08:25
- Bydliště: Kyjov
- Kontaktovat uživatele:
No tak tohle čtu jen tak jako abych se spíš pobavil, neberu to moc vážně, na to jsou tu jiné časopisyČeněk Urbanec píše:Stačí si ty jeho bláboly přečíst, to se nedá reprodukovat... Je zjevně zamilovaný do lokomotiv s obsahem nad 5 litrů a design Chryslera 300 považuje za futuristický, čímž dává najevo, že každé auto, které dopadne na budku je krokem do budoucnosti. Navíc je u něj jasně vypozorovatelná linka PR jeho zaměstnavatele a sponzora...
Na druhé straně je solidní jezdec ralye, měl by se držet toho...
Renault
Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW
Scénic 2.0i - prodáno
Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW
Scénic 2.0i - prodáno
- Ing. Milan Voda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 729
- Registrován: čtv bře 03, 2005 10:19
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Chtěl jsem slyšet vaše názory i na ostatní časopisy o automobilech. Od někud musí čerpat člověk informace, ale kupovat všechny, to bych neutáhl finančně a zakoupením jednoho čísla nic člověk nepozná. Nebo z Vás nikdo žádné nečte. Kde pak sháníte informace? Milan
Les Miniatures
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Spoustu let jsem četl vše, co se u nás o autech vytisklo, tedy myslím tím periodika.
Od konce 90´let jejich úroveň stabilně klesá.
koncentrace více titulů pod jedním vydavatelem začala automaticky znamenat, že to, co jsem si přečetl jeden týden v jednom časopise jsem si další týden přečetl ve čtrnáctideníku.
Začal se zvyšovat podíl převzatých článků a stále stoupá podíl PR článků.
Úroveň redaktorů je mnohdy taková, že bych si nedovolil jejich článek publikovat na našich amatérských stránkách.
Jestliže se mohu ve Světě motorů, který patří k těm lepším dočíst že Espace nemá reostat na ovládání jasu palubní desky, naznačí mi to, že se pan redaktor neobtěžoval sehnout pod volant, natož aby si přečetl návod pro uživatele.
Dnes čtu už jen Automobil Revue a Svět motorů jako to nejlepší z té bídy, vše ostatní jsem zavrhl nebo čtu jen z nouze.
Je mi to líto, o autech čtu moc rád, ale reklamní bláboly dostanu zdarma u kteréhokoliv prodejce.
Mimochodem v Auto Hitu jsem se dočetl že KIA Sephia (1997?) má skvěle zpracovanou palubní desku z měkčených plastů (kde by se tam vzaly?) a že skvěle řadí... Shodou okolností jsem s tím samým vozem jel týden po ukončení testu a marně jsem hledal trojku...
Co je mi platné, že jsem si už asi 30x přečetl jak fungují DSG převodovky, když nevím, jak to má řešené nápravy(například), proč mám co týden číst chálu na nějaký FSI motor, kterou jsem v minulém čísle četl skoro přes kopírák u jiného auta a v předminulém čísle ještě u dalšího?
Tak asi tolik.
Abych jen nehudral. Vžiju-li se do postavení motoristických časopisů bojujících o inzerenty, pak je pochopitelné, že moc kritické nejsou. Maimálně si vezmou na paškál nějakého nepoctivého servismana, který jim stejně žádnou inzerci nedá...
Bohužel... doba, kdy psal testy Ing. Gregora a jeho vrstevníci je nenávratně pryč.
Milane, jsem přesvědčen, že kdybys nacházel v těch časopisech hodnotné informace, kdyby tě ty časopisy informacemi nasytily a uspokojily, neptal by ses, zda to má cenu je kupovat...
Od konce 90´let jejich úroveň stabilně klesá.
koncentrace více titulů pod jedním vydavatelem začala automaticky znamenat, že to, co jsem si přečetl jeden týden v jednom časopise jsem si další týden přečetl ve čtrnáctideníku.
Začal se zvyšovat podíl převzatých článků a stále stoupá podíl PR článků.
Úroveň redaktorů je mnohdy taková, že bych si nedovolil jejich článek publikovat na našich amatérských stránkách.
Jestliže se mohu ve Světě motorů, který patří k těm lepším dočíst že Espace nemá reostat na ovládání jasu palubní desky, naznačí mi to, že se pan redaktor neobtěžoval sehnout pod volant, natož aby si přečetl návod pro uživatele.
Dnes čtu už jen Automobil Revue a Svět motorů jako to nejlepší z té bídy, vše ostatní jsem zavrhl nebo čtu jen z nouze.
Je mi to líto, o autech čtu moc rád, ale reklamní bláboly dostanu zdarma u kteréhokoliv prodejce.
Mimochodem v Auto Hitu jsem se dočetl že KIA Sephia (1997?) má skvěle zpracovanou palubní desku z měkčených plastů (kde by se tam vzaly?) a že skvěle řadí... Shodou okolností jsem s tím samým vozem jel týden po ukončení testu a marně jsem hledal trojku...
Co je mi platné, že jsem si už asi 30x přečetl jak fungují DSG převodovky, když nevím, jak to má řešené nápravy(například), proč mám co týden číst chálu na nějaký FSI motor, kterou jsem v minulém čísle četl skoro přes kopírák u jiného auta a v předminulém čísle ještě u dalšího?
Tak asi tolik.
Abych jen nehudral. Vžiju-li se do postavení motoristických časopisů bojujících o inzerenty, pak je pochopitelné, že moc kritické nejsou. Maimálně si vezmou na paškál nějakého nepoctivého servismana, který jim stejně žádnou inzerci nedá...
Bohužel... doba, kdy psal testy Ing. Gregora a jeho vrstevníci je nenávratně pryč.
Milane, jsem přesvědčen, že kdybys nacházel v těch časopisech hodnotné informace, kdyby tě ty časopisy informacemi nasytily a uspokojily, neptal by ses, zda to má cenu je kupovat...
- Ing. Milan Voda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 729
- Registrován: čtv bře 03, 2005 10:19
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Jsem rád, že mohu zůstat u svého oblíbeného časopisu, byť asi dnes s označením " Mezi slepími jednooký králem? ".
P.S. Kdyby jsi Viktore potřeboval něco ze starych čísel, fakt jich mám plnou skříň a moc mi jich zrovna nechybí. Dnes se to dá naskenovat a poslat, že? Hezký víkend. Nashle v pondělí. Milan
P.S. Kdyby jsi Viktore potřeboval něco ze starych čísel, fakt jich mám plnou skříň a moc mi jich zrovna nechybí. Dnes se to dá naskenovat a poslat, že? Hezký víkend. Nashle v pondělí. Milan
Les Miniatures
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
- NeviM
- Experienced member
- Příspěvky: 683
- Registrován: úte led 13, 2004 14:19
- Bydliště: kutna hora
- Kontaktovat uživatele:
ja ctu odmalicka svet motoru, pac ho tata odebira uz asi 150 let, posledni dobou me taky docela stve, obcas jsou dobry speky ve "slovničku motoristu"
nejvic me na nem stve jak porad nadrzujou skodovkam, v kazdym srovnavacim testu je na prvnim miste skodovka, v lepsim pripade se o prvni misto skodovka deli s jinou automobilkou...
nejvetsi vysmech byl ale jejich dlouhodoby test Fabie (myslim ze na 100 000) seznam zavad zabral asi pulku sveta motoru, ted se mi to nechce hledat, ale co si namatkove vzpomenu, tak vymena prevodovky asi ve 30 000km a podobny speky jim vubec nezabranili v tom aby to vychvalili jak je to uzasny a spolehlivy auto temer bez poruch rekl bych ze vsichni redaktori jezdej ve skodovkach, tak ze je ty poruchy nad kterejma mi zustaval rozum stat prijdou normalni...
nejvic me na nem stve jak porad nadrzujou skodovkam, v kazdym srovnavacim testu je na prvnim miste skodovka, v lepsim pripade se o prvni misto skodovka deli s jinou automobilkou...
nejvetsi vysmech byl ale jejich dlouhodoby test Fabie (myslim ze na 100 000) seznam zavad zabral asi pulku sveta motoru, ted se mi to nechce hledat, ale co si namatkove vzpomenu, tak vymena prevodovky asi ve 30 000km a podobny speky jim vubec nezabranili v tom aby to vychvalili jak je to uzasny a spolehlivy auto temer bez poruch rekl bych ze vsichni redaktori jezdej ve skodovkach, tak ze je ty poruchy nad kterejma mi zustaval rozum stat prijdou normalni...
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal
Asi budu trochu OT, ale nezdá se vám že toto platí v posledních letech skoro o všech časopisech, které by měly být odborné? Ale zpět k tématu, nedávno jsem hledal informace o převodovce Variomatik (původ DAF). No bylo toho žalostně málo. Přijde mi, že začíná moc silně převažovat obchod nad technikou.
No je to přesně tak, jak píšeš.Joska píše:Asi budu trochu OT, ale nezdá se vám že toto platí v posledních letech skoro o všech časopisech, které by měly být odborné? Ale zpět k tématu, nedávno jsem hledal informace o převodovce Variomatik (původ DAF). No bylo toho žalostně málo. Přijde mi, že začíná moc silně převažovat obchod nad technikou.
Bohužel tržní ekonomika vyžaduje umístit finance na první místo.
Je tedy logické, že pokud se chce provozovatel udržet, bude hledat nejvíce místa pro reklamu a pr články.
Zatímco erudovaný materiál od skutečných odborníků a provádění různých nezávislých testů atp. se velmi prodraží.
Většina se tak spokojí s jednoduchou a levnou prací běžného redaktora bez technického vzdělání, doplněnou okopírováním "novinek" ze světa.
Znám řadu skvělých časopisů, kterým se nepodařilo přežít soudobý systém.....
Octavia Combi 1,9 TDI (96kW) - 04´
- Michal Kerndl
- Advanced member
- Příspěvky: 351
- Registrován: ned led 29, 2006 19:29
- Bydliště: Brno
Automobil revue jsem taky zhruba před 3 lety pravidelně kupoval...asi od roku 1996, ale nějak jsem došel k názoru, že to nemá cenu(jako měsíčník je dost pozadu s novinkami). Svět Motorů byl skvělý časopis, ale posledních pár let jsem se nedozvěděl žádnou další informaci než že Škodovka je nejlepší. Vše mi plně nahradí internet...i když ani zde to někdy není s kvalitou informací nejlepší
Clio RL 1,2 (1996); R21 Nevada GTS 1,7 (1990); R19 RT 1,4e (1995); R19 16V (1995); R8 R1130 (1964); R8 R1130 (1965); R8 R1130 (1967); R8 R1132 (1969); R16 R1150 (1969); R16 TS R1151 (1970); R10 1300 R1192 (1970); R6 TL R1181 (1971); R12 TL R1170 (1972); R16 TS R1151 (1975); R15 TL R1300 (1975); R15 GTL R1300 (1976); R16 TX R1156 (1977); R20 TL R1271 (1978); R14 TS R1212 (1981); Fuego GTS 1,6 R1362 (1982); R30 TurboD R1127 (1983); Dacia 1300 (1972)
- kšanda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2744
- Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
- Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
- Kontaktovat uživatele:
celý minulý semestr jsem si od kamaráda na přednášce z matiky půjčoval svět motorů a řeknu vám že jestli todle se zajímá o techniku, pak mi přijdou Květy pomalu odbornější.
vždycky sem našel tak 3 články který měly zajímavý téma ale moc mi toho neřekli
vždycky sem našel tak 3 články který měly zajímavý téma ale moc mi toho neřekli
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
- Michal Kerndl
- Advanced member
- Příspěvky: 351
- Registrován: ned led 29, 2006 19:29
- Bydliště: Brno
To já zase Annonce , občas se tam nějaká ta zajímavost objevíkšanda píše:celý minulý semestr jsem si od kamaráda na přednášce z matiky půjčoval svět motorů
Clio RL 1,2 (1996); R21 Nevada GTS 1,7 (1990); R19 RT 1,4e (1995); R19 16V (1995); R8 R1130 (1964); R8 R1130 (1965); R8 R1130 (1967); R8 R1132 (1969); R16 R1150 (1969); R16 TS R1151 (1970); R10 1300 R1192 (1970); R6 TL R1181 (1971); R12 TL R1170 (1972); R16 TS R1151 (1975); R15 TL R1300 (1975); R15 GTL R1300 (1976); R16 TX R1156 (1977); R20 TL R1271 (1978); R14 TS R1212 (1981); Fuego GTS 1,6 R1362 (1982); R30 TurboD R1127 (1983); Dacia 1300 (1972)
- Michal Kerndl
- Advanced member
- Příspěvky: 351
- Registrován: ned led 29, 2006 19:29
- Bydliště: Brno
já vím , ale ty lidi to snad dělají schválněkšanda píše:he no jak tak koukám do tvojeho podpisu tak se tam asi objevují až moc často
Clio RL 1,2 (1996); R21 Nevada GTS 1,7 (1990); R19 RT 1,4e (1995); R19 16V (1995); R8 R1130 (1964); R8 R1130 (1965); R8 R1130 (1967); R8 R1132 (1969); R16 R1150 (1969); R16 TS R1151 (1970); R10 1300 R1192 (1970); R6 TL R1181 (1971); R12 TL R1170 (1972); R16 TS R1151 (1975); R15 TL R1300 (1975); R15 GTL R1300 (1976); R16 TX R1156 (1977); R20 TL R1271 (1978); R14 TS R1212 (1981); Fuego GTS 1,6 R1362 (1982); R30 TurboD R1127 (1983); Dacia 1300 (1972)
- NeviM
- Experienced member
- Příspěvky: 683
- Registrován: úte led 13, 2004 14:19
- Bydliště: kutna hora
- Kontaktovat uživatele:
speed a podobny casaky jsou obcas docela zajimavy, ale o autech se tam dozvis tak maximalne jakou ma maximalku ktery porsche a kolik koni ma ktery ferrari, coz je trochu malo technickych informaci
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal
- NeviM
- Experienced member
- Příspěvky: 683
- Registrován: úte led 13, 2004 14:19
- Bydliště: kutna hora
- Kontaktovat uživatele:
Svet Motoru c.10/2006 strana 6:
"Stejně jako u Octavie i u Roomsteru vytvářejí rozsvícená zadní potkávací světla písmeno C"
panecku, to jsou mi dneska vymozenosti
nebo clanek o nejake cinske sedanovite verzi citroenu C4 na strane 12:
...rozvor 2.71 metru (narust oproti hatchbacku o 1 metr)....
takze normalni C4 ma rozvor 1,71 metru? to se mi nejak nezda
"Stejně jako u Octavie i u Roomsteru vytvářejí rozsvícená zadní potkávací světla písmeno C"
panecku, to jsou mi dneska vymozenosti
nebo clanek o nejake cinske sedanovite verzi citroenu C4 na strane 12:
...rozvor 2.71 metru (narust oproti hatchbacku o 1 metr)....
takze normalni C4 ma rozvor 1,71 metru? to se mi nejak nezda
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal
- Bóďa.
- Experienced member
- Příspěvky: 817
- Registrován: pát zář 02, 2005 12:17
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
už mě neštviNeviM píše:Svet Motoru c.10/2006 strana 6:
"Stejně jako u Octavie i u Roomsteru vytvářejí rozsvícená zadní potkávací světla písmeno C"
panecku, to jsou mi dneska vymozenosti
nebo clanek o nejake cinske sedanovite verzi citroenu C4 na strane 12:
...rozvor 2.71 metru (narust oproti hatchbacku o 1 metr)....
takze normalni C4 ma rozvor 1,71 metru? to se mi nejak nezda
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak ty potkávací zadní světla maj asi nějaký rozbitý. Včera jsem se na ně koukal a jen jedno vytváří písměno C. Druhé šmajdá a dělá D...NeviM píše:Svet Motoru c.10/2006 strana 6:
"Stejně jako u Octavie i u Roomsteru vytvářejí rozsvícená zadní potkávací světla písmeno C"
panecku, to jsou mi dneska vymozenosti
nebo clanek o nejake cinske sedanovite verzi citroenu C4 na strane 12:
...rozvor 2.71 metru (narust oproti hatchbacku o 1 metr)....
takze normalni C4 ma rozvor 1,71 metru? to se mi nejak nezda
Kde udělali soudruzi z NDR chybu?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů