Co se děje u Renaultu ?

Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
petrk
Starting member
Příspěvky: 54
Registrován: úte lis 22, 2005 13:13

Příspěvek od petrk » úte úno 07, 2006 10:57

Jsem z Mladé Boleslavi, auto mám z Liberce a taky tam s ním zatím jezdím. Dříve jsme měli servis přímo v Bolce, s předcházejícím Cliem jsem jezdil i do Mělníka.

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9693
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » úte úno 07, 2006 11:09

Ptal jsem se pro to, abych věděl, se kterým servisem se případně následně domluvit.
V tuto chvíli jsem odeslal dotaz do Renaultu ČR. Očekávám odpověď.
O výsledku dám vědět.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

petrk
Starting member
Příspěvky: 54
Registrován: úte lis 22, 2005 13:13

Příspěvek od petrk » úte úno 07, 2006 13:41

Díky za pomoc.

Poslední novinka je, že jednomu majiteli Megana v servisu řekli, že vědí čím je závada na motorech 1.4 způsobená. Povedlo se jim to prý již 2x odstranit výměnou teplotního čidla. Zkusí to i u něj a uvidíme, pomůže-li mu to.

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9693
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » úte úno 07, 2006 14:08

Pokus se nás informovat o výsledku.

Díky
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Regis
Senior member
Příspěvky: 1916
Registrován: pon pro 27, 2004 19:05
Bydliště: UK

Příspěvek od Regis » pon úno 13, 2006 18:12

Trochu odbocim, snad to nebude vadit.
Kdyz tak ctu ty neustale narky na kvalitu (autorizovanych) servisu, nemohl by RC udelat nejaky zebricek autoservisu podle spokojenosti zakazniku? Nebo jeste lepe, zasadit se o nejaky jednotny system vyhodnocovani spokojenosti? Kdyz uz me maj v servisu v pocitaci, mohli by si po kazdem ukonu vyplnit take kolonku spokojenost 1-5... nebo je to blbost?
Nebo mam zalozit dalsi topic? :)
ObrázekRenault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano :(
ObrázekBMW 5 Touring (e39/2, 2002)

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2812
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » pon úno 13, 2006 21:00

hele nenechte se plíst že to je jen u renaulta. jsou to všechny (většina) autorizovaných servisů všech (většiny) značek
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9693
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » pon úno 13, 2006 21:23

Regisi,
hitparáda servisů byl jednou z věcí, kterou jsme zvažovali. Naše fórum k tomu má dokonce i hodnotící prostředek. Nicméně neumím si představit jednotná kritéria, podle kterých by bylo hodnoceno a také kdo by jednotně hodnotil.
Z toho důvodu vznikla sekce zkušeností se servisy, kde má každý možnost publikovat svou zkušenost z konkrétním servisem a ostatní z této zkušenosti mohou profitovat.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2812
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » pon úno 13, 2006 21:27

hodnotilo by se to především podle chuti kafíčka které si koupíte v automatu při čekání :D
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
Regis
Senior member
Příspěvky: 1916
Registrován: pon pro 27, 2004 19:05
Bydliště: UK

Příspěvek od Regis » pon úno 13, 2006 21:34

Prave proto by mozna nebylo spatne neco takoveho zavest primo v servisech, aby tam prispivali (skoro) vsichni.
Problem topiku tady je, ze tam prispivaji vetsinou nespokojeni zakaznici (predpokladam ze to snad nemuzou byt vsichni)...

Alespon naznak objektivity muze podle me do takovehoto hodnoceni vnest jen velke mnozstvi hodnotitelu.
ObrázekRenault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano :(
ObrázekBMW 5 Touring (e39/2, 2002)

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2812
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » pon úno 13, 2006 21:41

řídim se tim že co si neuděláš sám to nemáš. a i pokud si to opravim hůř než by zvládli v servise,nebo za 4x delší dobu, tak mam pořád dobrej pocit. ale samozřejmě né každej má na to prostor.. dneska mi kámoš vyprávěl jak chtěli u kii v autorizovanym servise vyměnit lanovody, a oni jim udělaly repas brzd a zadní kotouče sjeli na soustruhu pěkně na křivo. :D
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
Regis
Senior member
Příspěvky: 1916
Registrován: pon pro 27, 2004 19:05
Bydliště: UK

Příspěvek od Regis » pon úno 13, 2006 22:00

Ksanda:
Jsem vsema deseti pro, ale:
garaz, nemam
rampu, nemam
bydlim v Praze (2), nemam sanci sehnat (za rozumny penize uz vubec ne)

jsme OT
ObrázekRenault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano :(
ObrázekBMW 5 Touring (e39/2, 2002)

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9693
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » pon úno 13, 2006 22:15

Regisi, kolikrát jsi tam (v ráci objektivního posouzení) sám přispěl se svou zkušeností?

Jak si představuješ, že bys motivoval "(skoro) vsechny" aby své zkušenosti psali?
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Regis
Senior member
Příspěvky: 1916
Registrován: pon pro 27, 2004 19:05
Bydliště: UK

Příspěvek od Regis » pon úno 13, 2006 23:12

1x, mam dojem, vickrat jsem v autorizovanem servise nebyl. Nejsem si jist jestli jsem to tam psal ci ne.

Nejde o motivaci, ale o prosty dotaz pred zaplacenim v servisu, jak jste byli spokojeni s poskytovanymi sluzbami, pripadne vyplneni male ankety... myslim ze na to si "skoro" vsichni najdou cas. Proto jsem take psal jen o hodnoceni 1-5, chapu ze psat dlouhosahle hodnoceni nebude mit vetsina zakazniku naladu. Ovsem je fakt ze treba ne, nic o tom nevim. Vychazim z toho, co by nevadilo me...

Myslim ze se trochu mijime, co se tyce porozumneni. :)
ObrázekRenault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano :(
ObrázekBMW 5 Touring (e39/2, 2002)

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9693
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » pon úno 13, 2006 23:43

Teď začínáme být hodně off topic, leč...
Metodika hodnocení musí mít vždy nějaký opěrný bod ve smyslu, co se vám líbilo a proč, co se vám nelíbilo a proč.
Jak jste byli spokojeni se zázemím
dtto s obsluhou
dtto s provedením
dtto s cenou
dtto xyž, co tě napadne.

Pokud by servis dostal pouze celkovou známku, mnoho by si s tím nepočal. nevěděl by zač.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9693
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » úte úno 14, 2006 12:00

petrk píše:Jsem z Mladé Boleslavi, auto mám z Liberce a taky tam s ním zatím jezdím. Dříve jsme měli servis přímo v Bolce, s předcházejícím Cliem jsem jezdil i do Mělníka.
v dalším tebou založeném topiku jsem se pokusil odpovědět na některé z věcí, které tě trápí. Navrhuji, abychom tam pokračovali v diskusi o tvém autě.

http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewto ... f1d6#46184
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Odpovědět

Zpět na „Diskuse a pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti