ADAC - Vysledky prieskumu spokojnosti vodicov v roku 2010
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Re: ADAC - Vysledky prieskumu spokojnosti vodicov v roku 201
Tak proč se Helmut nezmínil, třeba o Škodovce nebo o tom WV. Proč si každý bere Renaulty, jako synonymum pro nespolehlivost. Tím pádem ten kdo si v roce 2005 koupil toho scénica co mám teď já za téměř 650 000tis. byl vlastně chudák z nižší vrstvy? Samozřejmě, že byly auta dražší než ten scénic, ale jestli bylo 650 000tis v roce 2005 málo, tak to teda nevím.
Jinak svět motorů (nadržuje) neuvěřitelným způsobem WV a Škodě a za tím si stojím. Už to nějaký ten pátek čtu a je to do očí bijící....
Jinak svět motorů (nadržuje) neuvěřitelným způsobem WV a Škodě a za tím si stojím. Už to nějaký ten pátek čtu a je to do očí bijící....
Fiat 500, r.v. 1956, opačné otevírání dveří a další chuťovky Kdo ví kde je mu konec.
Škoda Forman - r.v. 1992, vynikající vůz to byl. Šroťák ukončil jeho 16-ti letý život.
Laguna III r.v. 2014 2.0 dCi 110kW
Scénic II r.v. 2005 1.6 16V 83kW
Twingo I r.v. 1999, 1.2 43kw, poloautomat, shrnovací střecha....
Škoda Forman - r.v. 1992, vynikající vůz to byl. Šroťák ukončil jeho 16-ti letý život.
Laguna III r.v. 2014 2.0 dCi 110kW
Scénic II r.v. 2005 1.6 16V 83kW
Twingo I r.v. 1999, 1.2 43kw, poloautomat, shrnovací střecha....
Re: ADAC - Vysledky prieskumu spokojnosti vodicov v roku 201
On tam nedělá přímý příměr mezi Renaulty a problémovými vozy, ale levnějšími vozy.. A nesnaž se tvrdit, že Renaulty nepatří mezi levnější. Já bych řekl, že jsou dokonce nejlevnější... Příměr u poruch dělá v tom, že lidé s nižšími příjmy se většinou o ně nestarají dostatečně. To samozřejmě neplatí absolutně, ale pokud se o auto nestaráte, možnost poruch je mnohem větší.
U toho Scenicu - spíš být Vámi se porozhlédnu, jestli je levnější auto než Scénic stejné třídy. Nejde o celkovou cenu auta, ale o cenu určitého vozu jedné značky proti ceně vozu jiné značky stejné třídy.
A že Svět motorů někomu nadržuje mi je jedno. Pro mě je důležité při výberu auta objektivní hodnocení vozu, tím pádem si informace o nich dohledávám sám nebo u skutečně objektivních testů (pro mě většina testů z ADACu). Na nějaký týdeník, nebo co to SM je, nedávám. Pokud se chcete něco "objektivně" s trochou humoru dozvědět o autech, radši se mrkněte na internetové stránky topgearu...
U toho Scenicu - spíš být Vámi se porozhlédnu, jestli je levnější auto než Scénic stejné třídy. Nejde o celkovou cenu auta, ale o cenu určitého vozu jedné značky proti ceně vozu jiné značky stejné třídy.
A že Svět motorů někomu nadržuje mi je jedno. Pro mě je důležité při výberu auta objektivní hodnocení vozu, tím pádem si informace o nich dohledávám sám nebo u skutečně objektivních testů (pro mě většina testů z ADACu). Na nějaký týdeník, nebo co to SM je, nedávám. Pokud se chcete něco "objektivně" s trochou humoru dozvědět o autech, radši se mrkněte na internetové stránky topgearu...
Re: ADAC - Vysledky prieskumu spokojnosti vodicov v roku 201
Posledním časopisem,který se dal číst,byl Automobil revue za starého vedení - tedy Ing.Milan Jozíf a Ing.Otakar Gregora.Stejně kvalitní články byly i od Jana Tučka či Karla Beránka.A jeden jediný z nových autorů,který se dá číst,je Marek Oborník.Vše ostatní je brak.Úroveň Světa motorů je nulová,úroveň motoristických novinářů v této zemi žalostná.Popenec píše:Včera jsem si četl Svět motoru a byla tam ta tabulka té spolehlivosti. Pak tam bylo zdůvodnění, od jistého Helmuta, proč Renaulty a další auta jsou vždy na spodní příčce. Abych řekl pravdu, tak mě to trošilinku naštvalo, uznejte sami:
Cituji: Roli hraje i sociální hledisko. Je jasné, že kdo si koupí auto prémiové značky, nemá finanční problém mu dopřát pravidelný servis. Naopak nižší vrstvy berou vozy víc jako nutné sluhy a moc se o ně nestarají. I to může vysvětlovat špatné výsledky Fiatů, Renaultů a dalších levnějších aut.
Ono celý Svět motorů stojí za prd, protože cokoliv se týká hlavně Škodovky a WV je téměř dokonalé, ale protože u Renaulta je řazení pořád gumové, zvuk zavírajících se dveří nemá ten správný zvuk a čudlíky jsou dle nich nelogicky umístěné (nejanom u Renaultu) je jasné, že Renault a ostatní auta nebudou pro Škodovku a WV nikdy soupeři
Renault Safrane 2.5 20V Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 1130 Renault 8 1132 Renault 16 TL,TS,TX Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Barkas B 1000 Opel Astra 1.4 Fiat Uno 55 Fiat Regata 1.9ds Ford Sierra 2.0 Ford Taunus Coupé 1.6 Alfa Romeo 1750 Berlina Wartburg 311 Wartburg 353 Škoda Favorit
-
- Starting member
- Příspěvky: 76
- Registrován: čtv zář 30, 2004 16:57
- Bydliště: Praha Východ
Re: ADAC - Vysledky prieskumu spokojnosti vodicov v roku 201
No jestli si můžu přisadit, tak si taky myslím, že v posuzování hraje velkou roli sociální postavení. VW a Škoda mají hold větší image, jsou kapku dražší a kupují si je lidé s vyššími příjmy a ti pak taky nehledí při servoskách na každou korunu. Renault u nás a v okolí má image horší, cenově jsou trochu níž. Kupuji si čtvrtého Renaulta (3 nový, první byl ojetý) a doufám, že stejně jako vozy předtím, se při slušném zacházení bude držet - jinými slovy dosud jsem neměl sebemenší problémy...
Nenapadá mne, jak dosáhnout objektivního posouzení kvality - snad jen vzít od každé značky a modelu několik kousků a jezdit s nimi za stejných podmínek a pak posuzovat, co který vydržel. Nebo nevím.
Nenapadá mne, jak dosáhnout objektivního posouzení kvality - snad jen vzít od každé značky a modelu několik kousků a jezdit s nimi za stejných podmínek a pak posuzovat, co který vydržel. Nebo nevím.
ex R Espace 2.2i
ex D Logan 1.6 MPI, vínová metalíza, 5.2005 - 6.4.2011, 0 km - 92.640 km
Renault Koleos 2.0dCi 150k 4x4 Dynamique, bílá perleť, 1.2011 - 10.2012: 36.000 spokojených kilometrů, až na tu nešťastnou klimatizaci
ex D Logan 1.6 MPI, vínová metalíza, 5.2005 - 6.4.2011, 0 km - 92.640 km
Renault Koleos 2.0dCi 150k 4x4 Dynamique, bílá perleť, 1.2011 - 10.2012: 36.000 spokojených kilometrů, až na tu nešťastnou klimatizaci
Re: ADAC - Vysledky prieskumu spokojnosti vodicov v roku 201
Lamous - v pořádku asi jsem to špatně pochopil
Fiat 500, r.v. 1956, opačné otevírání dveří a další chuťovky Kdo ví kde je mu konec.
Škoda Forman - r.v. 1992, vynikající vůz to byl. Šroťák ukončil jeho 16-ti letý život.
Laguna III r.v. 2014 2.0 dCi 110kW
Scénic II r.v. 2005 1.6 16V 83kW
Twingo I r.v. 1999, 1.2 43kw, poloautomat, shrnovací střecha....
Škoda Forman - r.v. 1992, vynikající vůz to byl. Šroťák ukončil jeho 16-ti letý život.
Laguna III r.v. 2014 2.0 dCi 110kW
Scénic II r.v. 2005 1.6 16V 83kW
Twingo I r.v. 1999, 1.2 43kw, poloautomat, shrnovací střecha....
Re: ADAC - Vysledky prieskumu spokojnosti vodicov v roku 201
No ja si teda nemyslim ze by si Skodovky kupovali lide co maji vyssi primy. Spise naopak. Bohuzel mi jsme zeme ovci a pokud nam nekdo tvrdi ze Skodovka je cesky auto tak prece budu nacionalista a koupim si ji. Je jedno ze je 2 krat tak drazssi nez Megane a bez vybavy,ale mam Voktavku se kterou dam za prvni servis stejne nebo i vic nez za Megana ( bavime se porad o aoutorizovanem servise) A dalsi bohuzel je ze mnoho lidi zije stale v tom ze Skodovka jako "ceske " auto ma nejlevnejsi nahradni dily
Nazorny priklad ze zivota.
Tata koupil Felicii novou v 97 za 240 000,- ( myslim) A nebylo tam ani blby radio. v 2006 jsem ho donutil ji prodat s 70 000 km a koupil jsem mu Clio 1,2 2004 s 10 000 km s elekrickymi okny vpredu , radio s ovladanim pod volantem, 2 airbagy, posilovac rizeni a co ja vim jeste za 160 000,- V te dobe stejne vybavena Fobie stala neco pres 250 000 s 1,4 nebo trivalcovou 1,2
Nyni ma Clio najeto krasny 18 000 a je porad jak nove a jediny servis je vymena oleje nic vic neni treba
Nemam Skodovky rad hlavne proto ze jsou na kazdem rohu a taky ze cena je umele vyhnana do nesmyslnych vysin
Nazorny priklad ze zivota.
Tata koupil Felicii novou v 97 za 240 000,- ( myslim) A nebylo tam ani blby radio. v 2006 jsem ho donutil ji prodat s 70 000 km a koupil jsem mu Clio 1,2 2004 s 10 000 km s elekrickymi okny vpredu , radio s ovladanim pod volantem, 2 airbagy, posilovac rizeni a co ja vim jeste za 160 000,- V te dobe stejne vybavena Fobie stala neco pres 250 000 s 1,4 nebo trivalcovou 1,2
Nyni ma Clio najeto krasny 18 000 a je porad jak nove a jediny servis je vymena oleje nic vic neni treba
Nemam Skodovky rad hlavne proto ze jsou na kazdem rohu a taky ze cena je umele vyhnana do nesmyslnych vysin
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: ADAC - Vysledky prieskumu spokojnosti vodicov v roku 201
Ono se stačí rozhlídnout na parkovišti před Lidlem, z jakých nových aut lezou senioři, které bez urážky budu považovat za skupinu s nejnižším příjmem. Čím dál víc lezou z Clií nebo Thalií, samozřejmě hojně početně zastoupené jsou Sparky, Matisy atd. Ale taky šádesku nepovažuji za levné auto a iluze někoho, že je to české auto s nízkou cenou a provozem 5l mastnýho na 100 jsou, no jak to říct slušně - úsměvné.
Otec před odchodem do důchodu řešil nové auto. Celou proceduru podrobil skoro až vědecké analýze a nakonec z toho vypadlo Clio. Pamatuju, že mezi prvníma šla z kola ven škocna.
Otec před odchodem do důchodu řešil nové auto. Celou proceduru podrobil skoro až vědecké analýze a nakonec z toho vypadlo Clio. Pamatuju, že mezi prvníma šla z kola ven škocna.
Laguna II rv2005 2.0T 16V 125kW Initiale Paris
Re: ADAC - Vysledky prieskumu spokojnosti vodicov v roku 201
No, jelikož se v hospodě občas bavím s kamarádem co vlastní autorizovaný servis Škoda, tak má dva druhý zákazníků:
1. Firmy - kupují převážně vybavenější auta
2. Lidé - většinou základní modely - důkazem je tolik jezdících HTP, tuto motorizaci si může koupit opravdu je blázen (z pohledu ceny a technické nesmyslnosti třívalce)
Takže Škodovka je opravdu pro mě synonymum pro socky a tragedy bez fantazie. Uvažoval jsem o Superbu, ale připadal bych si jak obchodní cestující (tím nechci nikoho urazit).
1. Firmy - kupují převážně vybavenější auta
2. Lidé - většinou základní modely - důkazem je tolik jezdících HTP, tuto motorizaci si může koupit opravdu je blázen (z pohledu ceny a technické nesmyslnosti třívalce)
Takže Škodovka je opravdu pro mě synonymum pro socky a tragedy bez fantazie. Uvažoval jsem o Superbu, ale připadal bych si jak obchodní cestující (tím nechci nikoho urazit).
Laguna III Grandtour 2.0 dCi Dynamique 10/2010
-
- Starting member
- Příspěvky: 76
- Registrován: čtv zář 30, 2004 16:57
- Bydliště: Praha Východ
Re: ADAC - Vysledky prieskumu spokojnosti vodicov v roku 201
No jo, ale tak si ti lidé ve Škodovce nepřipadají (soudě podle jejich narážek na Renaulty a ódám na jejich Fabie). Se Superbem také souhlasím, krom toho mi přišel předražený, takže zůstávám u RenaultuRafton píše:...
Takže Škodovka je opravdu pro mě synonymum pro socky a tragedy bez fantazie. Uvažoval jsem o Superbu, ale připadal bych si jak obchodní cestující (tím nechci nikoho urazit).
ex R Espace 2.2i
ex D Logan 1.6 MPI, vínová metalíza, 5.2005 - 6.4.2011, 0 km - 92.640 km
Renault Koleos 2.0dCi 150k 4x4 Dynamique, bílá perleť, 1.2011 - 10.2012: 36.000 spokojených kilometrů, až na tu nešťastnou klimatizaci
ex D Logan 1.6 MPI, vínová metalíza, 5.2005 - 6.4.2011, 0 km - 92.640 km
Renault Koleos 2.0dCi 150k 4x4 Dynamique, bílá perleť, 1.2011 - 10.2012: 36.000 spokojených kilometrů, až na tu nešťastnou klimatizaci
Re: ADAC - Vysledky prieskumu spokojnosti vodicov v roku 201
Škoda auto a.s. je štědrým sponzorem časopisu Svět motorů, mimo jiné i pořadu Autosalon tuším na TV Prima.....
Mégane III
Megane IV
Megane IV
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Re: ADAC - Vysledky prieskumu spokojnosti vodicov v roku 201
Nejhorší časopis na trhu je "Automobil" !
99,5 % článků píše šéfredaktor Tom Hyan...ehm píše...to je silné slovo...jsou to v podstate výtahy z brožurek reklamních materiálů automobilek...
UBOHOST!
Sem tam si koupím Autocar...
99,5 % článků píše šéfredaktor Tom Hyan...ehm píše...to je silné slovo...jsou to v podstate výtahy z brožurek reklamních materiálů automobilek...
UBOHOST!
Sem tam si koupím Autocar...
Re: ADAC - Vysledky prieskumu spokojnosti vodicov v roku 201
no aby řeč nestála ,já se té zde všemi proklínané Škody zastanu.
Zkusím srovnat Octavia 1.9 TDI a třeba můj MII 1.9 DCI
Oproti Renaultu má :
Výrazně menší poruchovost
Podstatně levnější a trvanlivější N.D
Jednodušší na opravy (přístup a celková koncepce )
Není tak "háklivá" na palivo a prov.náplně
Nižší spotřeba.
Napadá mne toho daleko více ale myslím,že to zatím stačí.
No a ted "do mně"
Zkusím srovnat Octavia 1.9 TDI a třeba můj MII 1.9 DCI
Oproti Renaultu má :
Výrazně menší poruchovost
Podstatně levnější a trvanlivější N.D
Jednodušší na opravy (přístup a celková koncepce )
Není tak "háklivá" na palivo a prov.náplně
Nižší spotřeba.
Napadá mne toho daleko více ale myslím,že to zatím stačí.
No a ted "do mně"
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 572
- Registrován: pon led 05, 2004 08:41
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: ADAC - Vysledky prieskumu spokojnosti vodicov v roku 201
vynatek z manualu pro OII FL:Kuno píše: Jednodušší na opravy (přístup a celková koncepce )
vymena zarovky v potkavacich svetlech (standardni halogenka, ne xenon) - vymenu sverte autorizovanemu servisu
nevim nevim, jak jednodussi ... rek bych ze nastejno...
Vel Satis 3.0 dCi Initiale Paris 2005
Re: ADAC - Vysledky prieskumu spokojnosti vodicov v roku 201
Já myslím,že jsi zapomněl na to nejdůležitější.Když si sednu do MII,cítím se velmi příjemně a ještě se mi nestalo na silnici,že by mě kdokoliv s MII ohrozil,předjel přes dvě plné čáry a další a další gauneřiny,které ovládají výhradně řidiči vozů Škoda a těch pos......ých Oktávií především.Nebo sis toho nevšiml,jak se prasata ve škodovkách chovají?Kuno píše:no aby řeč nestála ,já se té zde všemi proklínané Škody zastanu.
Zkusím srovnat Octavia 1.9 TDI a třeba můj MII 1.9 DCI
Oproti Renaultu má :
Výrazně menší poruchovost
Podstatně levnější a trvanlivější N.D
Jednodušší na opravy (přístup a celková koncepce )
Není tak "háklivá" na palivo a prov.náplně
Nižší spotřeba.
Napadá mne toho daleko více ale myslím,že to zatím stačí.
No a ted "do mně"
Renault Safrane 2.5 20V Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 1130 Renault 8 1132 Renault 16 TL,TS,TX Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Barkas B 1000 Opel Astra 1.4 Fiat Uno 55 Fiat Regata 1.9ds Ford Sierra 2.0 Ford Taunus Coupé 1.6 Alfa Romeo 1750 Berlina Wartburg 311 Wartburg 353 Škoda Favorit
Re: ADAC - Vysledky prieskumu spokojnosti vodicov v roku 201
safy:jasně,máš pravdu ale za to nemohou ty auta ale jejich řidiči,navíc těch oktávek jezdí na našich silnicích nepoměrně více než meganů.
Ad ta žárovka..... to není zrovna dobrý příklad. Já měl na mysli hlavně obtížnost servisních prací.
Ad ta žárovka..... to není zrovna dobrý příklad. Já měl na mysli hlavně obtížnost servisních prací.
Re: ADAC - Vysledky prieskumu spokojnosti vodicov v roku 201
ted jak jsem se stoural v kabelazi tak musim dat za pravdu Kunovi - cokoliv najit, rozdelat a opravit je hodne velky orisek. Delal jsem to u kluka co ma dilnu, on mezitim zapojil svetla pro denni sviceni a prestojil pulku auta na LPG nez jsem se dostal na RJ airbagu a nasel na hlavnim svazku poskozene misto - pul dne v haji.
Vlastnit R je asi zavislot jako Alfa proste ta auta mame kupovana podle tvaru a libivosti a o mechanicke/zivotnostni strance jsme vedeli houby. Prubezne davam inzerat na prodej sveho Megie a pak jdu do Dacie (stary motor z R19 nebo Clio, s minimem elektroniky) nebo Skodovky (HTP ma treba rozvod v retezu, kazdy kovar na vesnici uz to umi opravovat).
Vlastnit R je asi zavislot jako Alfa proste ta auta mame kupovana podle tvaru a libivosti a o mechanicke/zivotnostni strance jsme vedeli houby. Prubezne davam inzerat na prodej sveho Megie a pak jdu do Dacie (stary motor z R19 nebo Clio, s minimem elektroniky) nebo Skodovky (HTP ma treba rozvod v retezu, kazdy kovar na vesnici uz to umi opravovat).
Laguna III, dCi-110 kW, Grandtour
Megane II, dCi-96 kW, Grandtour
Pardubice
Megane II, dCi-96 kW, Grandtour
Pardubice
Re: ADAC - Vysledky prieskumu spokojnosti vodicov v roku 201
Suchojík: Svatá pravda. Já zase hledám ke koupi prvního ale zachovalého(hlavně interier) scénika nejlépe dt,nebo i dti,pokud možno se dvěma šíbry...atd.
Pak nebudu mít k Renaultu ŽÁDNOU výhradu.
P.S Kdyby měl někdo zájem,klidně MII.1.9dci za starého scénika vyměním.
Pak nebudu mít k Renaultu ŽÁDNOU výhradu.
P.S Kdyby měl někdo zájem,klidně MII.1.9dci za starého scénika vyměním.
Re: ADAC - Vysledky prieskumu spokojnosti vodicov v roku 201
Myslim ze jsi jeste zapomel zminit ten uzasny traktorovy zvuk motoru a uzasny kopanec pri spusteni turbaKuno píše:no aby řeč nestála ,já se té zde všemi proklínané Škody zastanu.
Zkusím srovnat Octavia 1.9 TDI a třeba můj MII 1.9 DCI
Oproti Renaultu má :
Výrazně menší poruchovost
Podstatně levnější a trvanlivější N.D
Jednodušší na opravy (přístup a celková koncepce )
Není tak "háklivá" na palivo a prov.náplně
Nižší spotřeba.
Napadá mne toho daleko více ale myslím,že to zatím stačí.
No a ted "do mně"
Ted jsem 14 dni ve Slovinsku jezdil s TDIckem z r. 2008 a za tu dobu jsem byl 2 krat v servise prave kvuli zarovce v levem svetlu. 2 krat ta sama jo a pak mi jeste nepravidelne blikala kontrolka oleje ackoliv do vymeny zbyvalo jeste pres 7000 km
Ale at jen nehanim , libila se mi spotreba. Jezdil jsem celych 14 dni ,asi 800km na jednu nadrz.
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
-
- Starting member
- Příspěvky: 76
- Registrován: čtv zář 30, 2004 16:57
- Bydliště: Praha Východ
Re: ADAC - Vysledky prieskumu spokojnosti vodicov v roku 201
Ono asi existují minimálně 2 úhly pohledu: servisman a uživatel. Servismana, který se v tom musí hrabat chápu a možná má pravdu, nevím. Ale to zase mě jako uživatele, co pouze kroutí volantem a užívá si jízdy, občas koukne na ukazatel tlaku pneu v palubním počítači a doleje občas kapalinu do ostřikovačů, zase až tak netrápí (musím zaťukat, zatím jsem nikdy žádné větší problémy neměl, kdyby jo, možná bych mluvil jinak )suchojik píše:ted jak jsem se stoural v kabelazi tak musim dat za pravdu Kunovi - cokoliv najit, rozdelat a opravit je hodne velky orisek. ....
ex R Espace 2.2i
ex D Logan 1.6 MPI, vínová metalíza, 5.2005 - 6.4.2011, 0 km - 92.640 km
Renault Koleos 2.0dCi 150k 4x4 Dynamique, bílá perleť, 1.2011 - 10.2012: 36.000 spokojených kilometrů, až na tu nešťastnou klimatizaci
ex D Logan 1.6 MPI, vínová metalíza, 5.2005 - 6.4.2011, 0 km - 92.640 km
Renault Koleos 2.0dCi 150k 4x4 Dynamique, bílá perleť, 1.2011 - 10.2012: 36.000 spokojených kilometrů, až na tu nešťastnou klimatizaci
Re: ADAC - Vysledky prieskumu spokojnosti vodicov v roku 201
martins píše:vynatek z manualu pro OII FL:Kuno píše: Jednodušší na opravy (přístup a celková koncepce )
vymena zarovky v potkavacich svetlech (standardni halogenka, ne xenon) - vymenu sverte autorizovanemu servisu
nevim nevim, jak jednodussi ... rek bych ze nastejno...
Nevím jak u FL, u normální octávky II trvá výměna žárovky od 1 -2 minut. Světlo se vyklopí a žárovky jsou na dlani.
U M II musím lézt od kola a dělat to poslepu. Pitomci.
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Re: ADAC - Vysledky prieskumu spokojnosti vodicov v roku 201
Je celkem volné, jaký žebříček bude sestaven a na kterém místě automobilka je.
Důležité je, jaké jsou rozdíly mezi názory uživatelů.
Já osobně jsem s M II spokojen.
wecka
Důležité je, jaké jsou rozdíly mezi názory uživatelů.
Já osobně jsem s M II spokojen.
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Re: ADAC - Vysledky prieskumu spokojnosti vodicov v roku 201
Ale podstatnější je robusnost, můj příklad:wc píše:martins píše:vynatek z manualu pro OII FL:Kuno píše: Jednodušší na opravy (přístup a celková koncepce )
vymena zarovky v potkavacich svetlech (standardni halogenka, ne xenon) - vymenu sverte autorizovanemu servisu
nevim nevim, jak jednodussi ... rek bych ze nastejno...
Nevím jak u FL, u normální octávky II trvá výměna žárovky od 1 -2 minut. Světlo se vyklopí a žárovky jsou na dlani.
U M II musím lézt od kola a dělat to poslepu. Pitomci.
wecka
Žena měla Megana II najela cca 70 000km a nikdy nepraskla žárovka na předku.
Kdysi jsem měl služební OI najeto cca 150 000km a bylo měněno minimálně 6x. Přibližně to bylo po 20 000km.
Laguna III Grandtour 2.0 dCi Dynamique 10/2010
Re: ADAC - Vysledky prieskumu spokojnosti vodicov v roku 201
To je klasická argumentace škodovkářů ale co třeba příklady?Kuno píše:no aby řeč nestála ,já se té zde všemi proklínané Škody zastanu.
Zkusím srovnat Octavia 1.9 TDI a třeba můj MII 1.9 DCI
Oproti Renaultu má :
Výrazně menší poruchovost
Podstatně levnější a trvanlivější N.D
Jednodušší na opravy (přístup a celková koncepce )
Není tak "háklivá" na palivo a prov.náplně
Nižší spotřeba.
Napadá mne toho daleko více ale myslím,že to zatím stačí.
No a ted "do mně"
To je jako můj tchán, když někam dál jedeme Renaultem tak se ptá zda dojedeme. Sám má "nabušenou" Fabii i bez posilovače řízení a motor 1.4 MPI- na takovém autě není opravdu co se rozbít a problémy s kabelama mít nebudete.
Škoda se u nás většinou prodávala v základu to jest prakticky bez "elektriky" a s motory patřící k minulé nebo i starší generaci anebo technický úlet 1.2HTP. Renault už v základu má plno "elektriky" a slušný motor. Jak tedy hodnotit? Ano někomu nevadí, že bude točit kličkou, že má airbag jenom u řidiče, že nemá ESP, ASR , klimatizaci, posilovač atd. a pro toho je Škoda, protože žádná automobilka u nás nenabízí tak mizernou základní výbavu (no poslední dva roky se to trochu lepší).
Stačí se podívat na VW Passata měli jsme ve firmě čtyři a byla nutná častá návštěva autoservisu (samé drobnosti až na jeden opravdu nepovedený kus) a vše souviselo s výbavou o které se může 90% škodovkám zdát.
Laguna III Grandtour 2.0 dCi Dynamique 10/2010
Re: ADAC - Vysledky prieskumu spokojnosti vodicov v roku 201
No chlapi já vám k tomu přidám svůj subjektivní. Proč je Renault vnímán jako lowend značka, když za nižší peníz má bezkonkurenční výbavu? Protože výbava není to co dělá auto autem!
Podívejte se do sekce Clio (chcípající motory po nastartování) Megane (drnčení palubky, přesuvník, převodovka). Přece mi nechcete namluvit, že jste tak zaslepení a tyto nedostatky vám přijdou normální.
Ano s ohledem na cenu se to dá skousnout, Renault je možná průkopník, ale nic neumí dotáhnout. A o tom to je. Když koupím Fabii social edition, tak vím, že budu okna stahovat klikou, ale klika funguje. Prostě předem vím do čeho jdu. Podívejte se na přístup <> servisu, aspoň tady v ČR... Kecy, kecy, oddalování řešení než skončí záruka. A to je to nejhorší, protože vadu může mít jakýkoliv auto, ale nechuť ji řešit ke spokojenosti nového majitele, aby chválil kudy bude chodit se nekoná ani omylem.
Netvrdím, že jsou to špatný auta, ale nic nedá tolik práce jako změnit pošramocenou pověst. Máte někdo pocit, že pro to <> něco dělá?
Teď jsem někde viděl statistiku prodejů v ČR za loňský rok. Octavia, Golf, i30, Seed, Focus... Bylo uvedeno pořadí prvních 10-ti a já už si ho nepamatuju přesně, nicméně ani jeden super levný <>...
Podívejte se do sekce Clio (chcípající motory po nastartování) Megane (drnčení palubky, přesuvník, převodovka). Přece mi nechcete namluvit, že jste tak zaslepení a tyto nedostatky vám přijdou normální.
Ano s ohledem na cenu se to dá skousnout, Renault je možná průkopník, ale nic neumí dotáhnout. A o tom to je. Když koupím Fabii social edition, tak vím, že budu okna stahovat klikou, ale klika funguje. Prostě předem vím do čeho jdu. Podívejte se na přístup <> servisu, aspoň tady v ČR... Kecy, kecy, oddalování řešení než skončí záruka. A to je to nejhorší, protože vadu může mít jakýkoliv auto, ale nechuť ji řešit ke spokojenosti nového majitele, aby chválil kudy bude chodit se nekoná ani omylem.
Netvrdím, že jsou to špatný auta, ale nic nedá tolik práce jako změnit pošramocenou pověst. Máte někdo pocit, že pro to <> něco dělá?
Teď jsem někde viděl statistiku prodejů v ČR za loňský rok. Octavia, Golf, i30, Seed, Focus... Bylo uvedeno pořadí prvních 10-ti a já už si ho nepamatuju přesně, nicméně ani jeden super levný <>...
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP
Re: ADAC - Vysledky prieskumu spokojnosti vodicov v roku 201
2 Rousini: Já nevěřím v extra kvalitu žádné automobilky, mám zkušenosti se Škodou (4 modely), VW (2 modely) a Renaultem (3 modely) a pokud zhodnotím objektivně kvalitu a náklady tak si nemají co vyčítat a a zároveň je musím chválit. Paradoxně nejdražší byla Fabia I, která měla krátké servisní intervaly, takže sice servisní prohlídka stála o 30% méně ale musel jsem jich absolvovat 2x tolik.
A Ceed a I30 jsou auta ze stejné cenové kategorie jako Megane. A Renault je čtvrté nejprodávanější auto v ČR.
1. ŠKODA 53481
2. Ford 16176
3. VW 14355
4. Renault 13448
5. Hyudai 10191
A Ceed a I30 jsou auta ze stejné cenové kategorie jako Megane. A Renault je čtvrté nejprodávanější auto v ČR.
1. ŠKODA 53481
2. Ford 16176
3. VW 14355
4. Renault 13448
5. Hyudai 10191
Laguna III Grandtour 2.0 dCi Dynamique 10/2010
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů