Fluence vs Oktávie
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
- davidmatousek1
- Junior member
- Příspěvky: 175
- Registrován: ned říj 17, 2010 15:20
Fluence vs Oktávie
Zdravím všechny zasvěcené, rozmýšlím se o koupi nového auta a rozhoduji se mezi Fluencem a Oktávii. Nyní jezdím v Oktávii a je pravda že do ní naložím vše, ale Fluence je krásný, plno výbavy ale chci se zeptat zda máte někdo zkušenost:
Jestli se dá v pohodě naložit do Fluence kočárek?
Jestli po sklopení jednoho zadního sedadla naložím do Fluence lyže které mají 180 cm?
Jde mi halvně o tyhle věci jelikož jsem ai už rozhodnut ale byl bych rád kdyby jste mi odepsali .
Díky
Jestli se dá v pohodě naložit do Fluence kočárek?
Jestli po sklopení jednoho zadního sedadla naložím do Fluence lyže které mají 180 cm?
Jde mi halvně o tyhle věci jelikož jsem ai už rozhodnut ale byl bych rád kdyby jste mi odepsali .
Díky
No, to je slovo do pranice..obvzlášť nyní, když škoda začala prodávat tzv. Octavii Tour 2, si myslím, že podobné dilema bude řešit více lidí..patřím k nim také;naštěstí nespěchám a proto si můžu dovolit ten komfort sbírat infomace, nátory a zkušenosti.
Co se týče porovnání fluence a octavie (ať už tour či faceliftu), tak ve velikánské stručnosti jsou zásadní věci (pro mě) následující-
Fluence - menší společenská prestiž značky i modelu, sedan a tedy bohužel nepraktičnost pro rodinu, nemožnost rozumného doplatku za vyhřívané sedačky, nulové boční vedení sedáků (tak špatné jsem zažil naposledy ve felicii, specigické jízdní vlastnosti - měkkost a "houpavost" - pro někoho plus, pro někoho mínus. Klady - na cenu neskutečně dobrá výbava, hezké auto, pět let záruky.
Octavia - vyšší prestiž značky i modelu, úžasný kufr vč. nesmírně praktického sí´tového programu, vysoká zůstatková cena vozidla při následném prodeji kdykoliv později. Zápory - vyšší cena, chudší výbava.
To jsou moje poznatky, ale velmi, velmi, velmi zestručněné...
Co se týče porovnání fluence a octavie (ať už tour či faceliftu), tak ve velikánské stručnosti jsou zásadní věci (pro mě) následující-
Fluence - menší společenská prestiž značky i modelu, sedan a tedy bohužel nepraktičnost pro rodinu, nemožnost rozumného doplatku za vyhřívané sedačky, nulové boční vedení sedáků (tak špatné jsem zažil naposledy ve felicii, specigické jízdní vlastnosti - měkkost a "houpavost" - pro někoho plus, pro někoho mínus. Klady - na cenu neskutečně dobrá výbava, hezké auto, pět let záruky.
Octavia - vyšší prestiž značky i modelu, úžasný kufr vč. nesmírně praktického sí´tového programu, vysoká zůstatková cena vozidla při následném prodeji kdykoliv později. Zápory - vyšší cena, chudší výbava.
To jsou moje poznatky, ale velmi, velmi, velmi zestručněné...
no Octavia bude rozhodně praktičtější, bude si držet cenu a možná i kvalita zpracování bude lepší (ale to nevim jistě), u fluence se lyže asi vejdou, kočárek spíš tak golfáč, nakládací otvor je na sedan dost slušný, ale Octavia má ten otvor nesrovnatelně větší, je to spíš o vzhledu a požadavcích na výbavu no, v tom má fluence výhodu, ale jinak...
dacia sandero 1.6 - prodáno
fluence confort, bílá, 1.6 - dodáno:)
fluence confort, bílá, 1.6 - dodáno:)
Ja jazdím s kočíkom a do kufra sa v pohode vojde podvozok a aj hlboký kočík.Pekne vedla seba.
Renault Megane III coupe 1,6 16v.81kW,čierna metalíza,Dynamique-PREDANE
Renault Fluence privilege 1,6 modrá crépuscule,xenon,17 kolesá,arkamys,predané
Renault Laguna IIIGrandtour,black edition 2,0,150K,čierna metla,predané
Citroen C5 Tourer 2.0 HDi 16V FAP 163k Business Exclusive BVA6,predané
Talisman Premiere Edition 1,6 Energy TCe 150 EDC,hnedá metalíza
Renault Fluence privilege 1,6 modrá crépuscule,xenon,17 kolesá,arkamys,predané
Renault Laguna IIIGrandtour,black edition 2,0,150K,čierna metla,predané
Citroen C5 Tourer 2.0 HDi 16V FAP 163k Business Exclusive BVA6,predané
Talisman Premiere Edition 1,6 Energy TCe 150 EDC,hnedá metalíza
Hluboký kočárek vejde, ale buď rozložený (podvozek - korba, vozím ho takto když nevezeme bagáž, ale zabere víc místa ) nebo oddělat kolečka a potom se vejde jako celek- v tom případě vejde i bagáž pro 4-člennou rodinu.
Lyže jsem zkoušel, mám 176cm a vešly se akorát je potřeba ochránit zadní stranu předních sedadel aby je lyže nepoškodily
Lyže jsem zkoušel, mám 176cm a vešly se akorát je potřeba ochránit zadní stranu předních sedadel aby je lyže nepoškodily
Fluence 1,6 Exception Black- Prodáno
GSIII 2,0dCi Privilege
GSIII 2,0dCi Privilege
178cm lyze nalozim aj ja do MIII 5DGil píše:Hluboký kočárek vejde, ale buď rozložený (podvozek - korba, vozím ho takto když nevezeme bagáž, ale zabere víc místa ) nebo oddělat kolečka a potom se vejde jako celek- v tom případě vejde i bagáž pro 4-člennou rodinu.
Lyže jsem zkoušel, mám 176cm a vešly se akorát je potřeba ochránit zadní stranu předních sedadel aby je lyže nepoškodily
Octa alebo Flu sa tazko porovnava. Ak clovek nepozera na cenu, vezme po jazde Octu alebo MIII GT, ak hra cena prve husle, vyhra Flu.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
RE
Myslím, že je hlavně důležité zvolit auto, typ jaký vám vyhovuje co se týče jak jízdních vlastností, vybavení, tak i ceny.
Octavie máme v práci jako služební a přesto jsem si koupil Fluence - sedana. Vyhovuje mě jak velikost zavazadlového prostoru, tak i přístup a i celkové vybavení auta, za což bych si u Octavie asi dost připlatil. Je pravda, že v současné době kočárek už neřeším a doufám, že už ani řešit nebudu. To že Fluence nemá boční vedení sedadel mě vůbec nevadí, v předchozím autě v Peugeotu jsem boční vedení sedadel měl a ani jsem si nevšiml, že tam bylo. Pokud se týče dílenského zpracování obou vozidel, tak můžu porovnávat a myslím, že je to úplně na stejné úrovni. Jak jsem psal pořád mě i po promazání vrže přední sedadlo, ale jak jsem zjistil, je to opravdu tím umělohmotným krytem u sedadla a asi se s tím nic nedá dělat. Jediné, co bych z Octavie hned bral je ten nový motor TSi, ale nevím, jestli je i v té nabídce zlevněné Octavie, což dost pochybuji a myslím, že kdyby byl, tak ta Octavie není za tak nízkou cenu. Zrovna před týdnem si kolega koupil novou KIA SOUL a když jsem v ní seděl, tak jsem měl smíšené pocity, jako když sedím ve svěrací kazajce a o kufru ani nemluvím. Koupil si lepší vybavení a auto ho vyšlo na cca 350 tisíc. Nejsem z těch co bych někomu hanil jeho auto, protože od toho máme každý svůj vkus a názor. Já osobně když už Škodovku, tak bych bral nového Superba v kombíku, ale dát za auto tolik peněz jako třebas za slušnou chatičku .... no nevím, soudím podle sebe a dle svých příjmů.
Octavie máme v práci jako služební a přesto jsem si koupil Fluence - sedana. Vyhovuje mě jak velikost zavazadlového prostoru, tak i přístup a i celkové vybavení auta, za což bych si u Octavie asi dost připlatil. Je pravda, že v současné době kočárek už neřeším a doufám, že už ani řešit nebudu. To že Fluence nemá boční vedení sedadel mě vůbec nevadí, v předchozím autě v Peugeotu jsem boční vedení sedadel měl a ani jsem si nevšiml, že tam bylo. Pokud se týče dílenského zpracování obou vozidel, tak můžu porovnávat a myslím, že je to úplně na stejné úrovni. Jak jsem psal pořád mě i po promazání vrže přední sedadlo, ale jak jsem zjistil, je to opravdu tím umělohmotným krytem u sedadla a asi se s tím nic nedá dělat. Jediné, co bych z Octavie hned bral je ten nový motor TSi, ale nevím, jestli je i v té nabídce zlevněné Octavie, což dost pochybuji a myslím, že kdyby byl, tak ta Octavie není za tak nízkou cenu. Zrovna před týdnem si kolega koupil novou KIA SOUL a když jsem v ní seděl, tak jsem měl smíšené pocity, jako když sedím ve svěrací kazajce a o kufru ani nemluvím. Koupil si lepší vybavení a auto ho vyšlo na cca 350 tisíc. Nejsem z těch co bych někomu hanil jeho auto, protože od toho máme každý svůj vkus a názor. Já osobně když už Škodovku, tak bych bral nového Superba v kombíku, ale dát za auto tolik peněz jako třebas za slušnou chatičku .... no nevím, soudím podle sebe a dle svých příjmů.
Renault Fluence 1,6 16V 81 kW/110 k Exception, černá metal Nacre 676, zakoupen 17.8. 2O10 - už prodáno.
Re: RE
rozhodnúť sa pre značku a typ auta , to su kruté hodiny , kde človek niekedy porovnáva i neporovnatelné ..
Ja som za jeden týždeň pochodil všetky šourumy , hodil reč o cene , výbave a ak sa dalo i skušobnú jazdu .. doma som mal 10kg letákov a v počítači som do noci konfiguroval každé auto a tlačil ceny , porovnával všetky parametre ..a po troch týždňoch rodinná rada zasadla a vyniesla ortieť.
A bol to Fluence a dôvody boli nasledovné, zostručním :
*nafťák - pretože spravím za rok veľa km
*kufor - pretože s rodinkou treba na dovolenku odviezť i batožinu
*komfort , priestor vpredu i vzadu - a hlavne na zadných sedadlách ..
*výbava - to čo som dostal vo FLu bolo u iných áut za nekresľanské doplatky
*a pretože sa mi najviac zo všetkých áut páčil jeho dizajn
Ja som za jeden týždeň pochodil všetky šourumy , hodil reč o cene , výbave a ak sa dalo i skušobnú jazdu .. doma som mal 10kg letákov a v počítači som do noci konfiguroval každé auto a tlačil ceny , porovnával všetky parametre ..a po troch týždňoch rodinná rada zasadla a vyniesla ortieť.
A bol to Fluence a dôvody boli nasledovné, zostručním :
*nafťák - pretože spravím za rok veľa km
*kufor - pretože s rodinkou treba na dovolenku odviezť i batožinu
*komfort , priestor vpredu i vzadu - a hlavne na zadných sedadlách ..
*výbava - to čo som dostal vo FLu bolo u iných áut za nekresľanské doplatky
*a pretože sa mi najviac zo všetkých áut páčil jeho dizajn
Fluence Exception 1,5 dci 105 k , eclipse , 17" Monitor
http://bbubuk.rajce.idnes.cz/flu/
http://bbubuk.rajce.idnes.cz/flu/
ako keby som to dnes privolal- kolega ma pri obede oslovil: rozhoduje sa medzi oktávkou sedanom a fluencom .
Má nacenený Fluence 1,5 dCi privilege ( +xenony, +17"pneu, arkamys 3D , priprava na alarm .. cca 17 000 e )a Oktávku Exclusiveplus ( 20 000 e ) .
Nechal som sa ukecať , zasuploval predajcu a pustil ho do Flu - a utekal k predajcovi ..
Hádajte ku ktorému ? Ja tuším začnem vyberať
Má nacenený Fluence 1,5 dCi privilege ( +xenony, +17"pneu, arkamys 3D , priprava na alarm .. cca 17 000 e )a Oktávku Exclusiveplus ( 20 000 e ) .
Nechal som sa ukecať , zasuploval predajcu a pustil ho do Flu - a utekal k predajcovi ..
Hádajte ku ktorému ? Ja tuším začnem vyberať
Naposledy upravil(a) bubuk dne pon říj 18, 2010 15:35, celkem upraveno 1 x.
Fluence Exception 1,5 dci 105 k , eclipse , 17" Monitor
http://bbubuk.rajce.idnes.cz/flu/
http://bbubuk.rajce.idnes.cz/flu/
ročne vyjazdím cca 30 ooo km , takže som bol pre naftu od začiatku...sappa píše:bubuk ja som na tom rovnako akurat som viacej vahal medzi naftou a benzinom
inak teraz riesi sestra podobnu situaciu chce nove auto akurat to musi byt combik a to porovnavanie je tusim este horsie ako v mojom pripade
Combíčko - hmm, tam by bolo kandidátov
Fluence Exception 1,5 dci 105 k , eclipse , 17" Monitor
http://bbubuk.rajce.idnes.cz/flu/
http://bbubuk.rajce.idnes.cz/flu/
Ahoj. Připojím se do debaty s jednou zajímavostí. Měl jsem doma plastový kryt (vanu) do kufru z Octávie a jen ze zvědavosti jsem ho strčil do kufru Flu. Na délku je to knop, na šířku je kufr Flu širší a jsou tam volná místa. Už ho tam asi nechám jako ochranu, protože občas potřebuji naložit i něco špinavého.
FLU 1.6, Exception, 17"
Zdravím,
také se připojím do diskuze, také jsem chtěl původně auto do kterého bych bez vyndavání předního kola a sedlovky dal horské kolo, ale mě se prostě líbí sedany, a když jsem uvidil fluence tak bylo takřka rozhodnuto, nakonec jsem si pořídil střešní příčníky a nosič kol thule a jsem spokojen a muže nás jet v autě více a kola na střeše, daší kryteríum bylo že se mi Renaulty vždy líbili jak exterier tak interier, pak také poěmr cena výbava a velikost auta, kočárek neřeším, a doufám že ještě nějakou dobu řešit nebudu. Takže záleží co preferuješ, z vlastní zkušenosti mohu Fluence doporučit, nic nevrže, pěkné zpravoání, dobré jízdní vlastnosti, pohodlí atd... a thule dělá i nosiče lyží (jentak pro info)
také se připojím do diskuze, také jsem chtěl původně auto do kterého bych bez vyndavání předního kola a sedlovky dal horské kolo, ale mě se prostě líbí sedany, a když jsem uvidil fluence tak bylo takřka rozhodnuto, nakonec jsem si pořídil střešní příčníky a nosič kol thule a jsem spokojen a muže nás jet v autě více a kola na střeše, daší kryteríum bylo že se mi Renaulty vždy líbili jak exterier tak interier, pak také poěmr cena výbava a velikost auta, kočárek neřeším, a doufám že ještě nějakou dobu řešit nebudu. Takže záleží co preferuješ, z vlastní zkušenosti mohu Fluence doporučit, nic nevrže, pěkné zpravoání, dobré jízdní vlastnosti, pohodlí atd... a thule dělá i nosiče lyží (jentak pro info)
Fluence 1,6 Exception šedá Platine D69, 16" RSW 331 Antr.
http://moje.auto.cz/Iceman-x/beda.html
http://moje.auto.cz/Iceman-x/beda.html
no tak to že nic nevrže není úplně pravda, velmi pravděpodobně se projeví vrzající sedačka a taky vibrující plasty ale vše se dá řešit, není to 100% ale žádná ktastrofa no a potom taky, abychom byli objektivní, ty rozjezdy nejsou bůhvíjaké je to prostě spíš vláčná limuzína.
dacia sandero 1.6 - prodáno
fluence confort, bílá, 1.6 - dodáno:)
fluence confort, bílá, 1.6 - dodáno:)
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Ony jsou ty rozjezdy, aspoň u surového motoru, zvláštní. Když se to rozjede na jedničku hned, je to paráda, když se to ale trošku rozjede na jedničku, pak člověk stále s jedničkou trochu ubere, třeba v koloně, a pak znovu přidá plyn, jako by pak auto něco zbrzdilo a rozjezd je vláčný. Ale na druhou stranu - věděl jsem, co kupuju, a sedan těchhle rozměrů má mnoho jiných výhod. Miluju to auto a doufám, že to tak zůstane!Romulus82 píše:no tak to že nic nevrže není úplně pravda, velmi pravděpodobně se projeví vrzající sedačka a taky vibrující plasty ale vše se dá řešit, není to 100% ale žádná ktastrofa no a potom taky, abychom byli objektivní, ty rozjezdy nejsou bůhvíjaké je to prostě spíš vláčná limuzína.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Flu
Tak panove ja to vidim jednoduse bral bych fluence a to protoze nizka cena za malo penez hodne muziky a hlavne uz rendu mam a sem s nim spokojen. Ten houpavej styl jizdy mi ani tak nevadi no mozna by to mohlo myt nejaky nastaveni tvrdosti podvosku ale to pro pripad sviznejsi jizdy ale to svezeni za to stoji.proste kdyz sem ho videl poprve tak sem si rekl to bude moje dalsi auto.
renault laguna 1.8 rt b56
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Hezké porovnání rozměrů, viďte! (vpravo je můj drobeček)
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
RE
Ty fotíš jak moje stará, líbivě, že by to přesvědčilo každého ....
P.S.: Ještě že sem ta moje nechodí, to bych měl asi po ježdění ...
P.S.: Ještě že sem ta moje nechodí, to bych měl asi po ježdění ...
Renault Fluence 1,6 16V 81 kW/110 k Exception, černá metal Nacre 676, zakoupen 17.8. 2O10 - už prodáno.
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Ten rozdíl není tak velký, ale lépe to nešlo, za mým autem je překážka. Nejde o žádnou manipulaci. Vyšší i širší je, ať už je postavené jakkoli.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
a pohodlnější (vlastní zkušenost i vlastní pocit)Concionator píše:Ten rozdíl není tak velký, ale lépe to nešlo, za mým autem je překážka. Nejde o žádnou manipulaci. Vyšší i širší je, ať už je postavené jakkoli.
Mégane GrandCoupe 1.3 85 kW/115k Intens - Bílá Glacier od 16. 7. 2019 do
Fluence 1,6 16V 81 kW/110k Privilége - zlatá metalíza od 15.7.2010 do 16. 7. 2019
Fluence 1,6 16V 81 kW/110k Privilége - zlatá metalíza od 15.7.2010 do 16. 7. 2019
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů