V poho... však máš recht!kuck píše:Je mi jasny, ze to nebyl zamer, ale ta fotka k takove reakci primo vybizi Tak se nezlob...Concionator píše:Ten rozdíl není tak velký, ale lépe to nešlo, za mým autem je překážka. Nejde o žádnou manipulaci. Vyšší i širší je, ať už je postavené jakkoli.
Fluence vs Oktávie
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- defuckto
- Grafoman
- Příspěvky: 2553
- Registrován: pát pro 25, 2009 02:26
- Bydliště: Tuchoměřice ---------- Praha-Západ
Přesně tak, mě napadlo to samé, jak jsem to viděl.. Pěkné fotokuck píše:Je mi jasny, ze to nebyl zamer, ale ta fotka k takove reakci primo vybizi Tak se nezlob...Concionator píše:Ten rozdíl není tak velký, ale lépe to nešlo, za mým autem je překážka. Nejde o žádnou manipulaci. Vyšší i širší je, ať už je postavené jakkoli.
Mam fluence a mam aj 4-rocnu ibizu. Vsetci co maju ibizu, vedia, ze je to vylozene tvrde auto, prilepene na cestu - tvrdsie (a aj odspodu hlucnejsie) ako fabia, aj ked maju rovnaky podvozok, tlmenie je vsak ovela tvrdsie na ibize.mmmm. píše: Fluence - specigické jízdní vlastnosti - měkkost a "houpavost" - pro někoho plus, pro někoho mínus. Klady - na cenu neskutečně dobrá výbava, hezké auto, pět let záruky.
Ked si niekto mysli, ze flu po ceste neovladatelne plava, v zatackach sa sa ide prevratit atd, tak to je absolutny nezmysel. Raz to nejaky prechytraly reporter napisal a ako to uz byva, vsetci si ten nazor prisvojili.
Nie je az taky velky rozdiel v tvrdosti medzi ibizou a flu, podstatne je, ze flu je o 100 percent tichsie auto a to budi dojem, ze po ceste plava. Je fakt, ze sedacky patria k tym menej sportovym a aj preto v zatacke menej drzia telo.
Moj nazor je, ze flu nie je take makke auto, na ceste sedi velmi slusne...
Pred par rokmi som jazdil s oktavkou do Svajciarska - je to fakt velmi dobre auto - bez komentara. Ale keby som si mal znovu vybrat (a ved som si aj vybral), vyhral by fluence. Co sa tyka kociara - mam osemmesacneho syna a teda aj kociar - sice luxusny, ale zato dost nespratny. Do ibizy vosiel, iba ak som zlozil obe zadne sedacky. Do flu ho nalozim ako chcem - na seba, vedla seba. A potom sadneme do auta a ideme do PL (bielsko-biala, n.c. Sfera - inac fakt super) , vsetko tam vojde, nic nie je na sedackach - ved vzadu su dve deti + maly v sedacke...
Lyze neviem - to uvidim, az ked bude sneh, ale aj tak planujem kupit stresny box...
Fluence 1.6 Exception, farba seda cassiopee(KNG, Oyster Grey). Nic viac, nic menej.
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
1. zostatková hodnota auta pri predaji: rozdiel po žiadnych rokoch nikdy nebude viac ako v nákupnej cene. Aktuálne pri porovnateľnej cenne 3-4 tis. eury.
2. ak by bola nákupná cena rovnaká tak kupujem škodu
3. keďže je rozdiel v cene tak obrovský 3tis. eur tak fluence
4. za 18tis. EUR (rozumne vybavená škoda) mám napr. novú Mazdu 6/alebo lagunu kombíka
AK by som však boli požiadavky nastavené: je jedno aké auto stačí keď má klímu (manuálnu) a ESP, tak pri nejakej zaujímavej akcii je škoda konkurencie schopná. A pri rozdiele 1-2tis. eur sa dá uvažovať (treba však zarátať možné riziko krádeže. Ikeď toto riziko dobrovoľne a v podstate zbytočne znášajú mnohí majitelia <> (rôzne alarmy a bezpečnostné systémy, zámky, hw poistky ...)).
2. ak by bola nákupná cena rovnaká tak kupujem škodu
3. keďže je rozdiel v cene tak obrovský 3tis. eur tak fluence
4. za 18tis. EUR (rozumne vybavená škoda) mám napr. novú Mazdu 6/alebo lagunu kombíka
AK by som však boli požiadavky nastavené: je jedno aké auto stačí keď má klímu (manuálnu) a ESP, tak pri nejakej zaujímavej akcii je škoda konkurencie schopná. A pri rozdiele 1-2tis. eur sa dá uvažovať (treba však zarátať možné riziko krádeže. Ikeď toto riziko dobrovoľne a v podstate zbytočne znášajú mnohí majitelia <> (rôzne alarmy a bezpečnostné systémy, zámky, hw poistky ...)).
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
Nemohu jinak než souhlasit ...prsut píše:mmmm. píše: Fluence - specigické jízdní vlastnosti - měkkost a "houpavost" - pro někoho plus, pro někoho mínus. Klady - na cenu neskutečně dobrá výbava, hezké auto, pět let záruky.
Ked si niekto mysli, ze flu po ceste neovladatelne plava, v zatackach sa sa ide prevratit atd, tak to je absolutny nezmysel. Raz to nejaky prechytraly reporter napisal a ako to uz byva, vsetci si ten nazor prisvojili.
Nie je az taky velky rozdiel v tvrdosti medzi ibizou a flu, podstatne je, ze flu je o 100 percent tichsie auto a to budi dojem, ze po ceste plava. Je fakt, ze sedacky patria k tym menej sportovym a aj preto v zatacke menej drzia telo.
Moj nazor je, ze flu nie je take makke auto, na ceste sedi velmi slusne...
Fluence 1,6 Exception šedá Platine D69, 16" RSW 331 Antr.
http://moje.auto.cz/Iceman-x/beda.html
http://moje.auto.cz/Iceman-x/beda.html
Ale not tak, zas není potřeba ze všech, kteří váhají, dělat idioty bez názoru...fluencem jsem samozřejmě jel a to, že oproti octavii pocitově "nesedí" v zatáčkácc, protože si tak nějak pluje, to je prostě FAKT. Tvrdím ovšem, že to může být i plus, protože člověk prostě na tom měkkém podvozku necítí tolik nerovnosti na silnici. a to, že má někdo pocit, že auto se "nakláníů v zatáčkách, to také chápu. Měl jsem podobný pocit - pak jsem si uvědomil, že je to hodně chybějícím bočním vedením sedadel.
V Grandtouru jsem se například cítil daleko lépe, měl jsem daleko lepší pocit z řízení a z jízdy. Je ovšem otázkou, co je a co není prostě otázkou zvyku.
V Grandtouru jsem se například cítil daleko lépe, měl jsem daleko lepší pocit z řízení a z jízdy. Je ovšem otázkou, co je a co není prostě otázkou zvyku.
RE
Jezdil jsem už v hodně autech a to jak ve Škodovkách, Peugeotech a i BMW. Škodovky (Octavie a Peugeot 2O7 SW a 4O7 SW) byly nové. Je pravda, že ve Fluenci jsou sedadla bez bočního vedení, ale říkám si, no a co, mě to vyhovuje a naopak v sedadlech s bočním vedením jsem se cítil stísněně, ale je to jen a jen můj subjektivní názor. Mě se prostě zdají a určitě jsou sedadla ve Fluenci hodně pohodlná a pohodová a proto jsem si ho koupil.
Nechápu pořád to dohadování Prostě kdyby jsme my, co máme Fluence chtěli sporťáka, tak si koupíme menší a nadupané auto (napadl mě Ford Focus) s úplně jiným motorem a i jízdními vlastnostmi, včetně sedaček a volantu.
Nechápu pořád to dohadování Prostě kdyby jsme my, co máme Fluence chtěli sporťáka, tak si koupíme menší a nadupané auto (napadl mě Ford Focus) s úplně jiným motorem a i jízdními vlastnostmi, včetně sedaček a volantu.
Renault Fluence 1,6 16V 81 kW/110 k Exception, černá metal Nacre 676, zakoupen 17.8. 2O10 - už prodáno.
Re: RE
...napríklad Škodovku, tak nekupujeme FLU.dismay píše:Prostě kdyby jsme my, co máme Fluence chtěli...
Rozhodoval som sa medzi Chevroletom Cruze, Škodou Octávia a Renault Fluence a jednoznačne to vyhral FLU. A prečo?
O tom je tu na fóre snáď popísaného nemálo...
<> FLUENCE_1.6_16V_110k_Eclipse
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: RE
Taky jsem se projížděl v cruzovi, v jednaosmičce.Jumbo_sk píše:...napríklad Škodovku, tak nekupujeme FLU.dismay píše:Prostě kdyby jsme my, co máme Fluence chtěli...
Rozhodoval som sa medzi Chevroletom Cruze, Škodou Octávia a Renault Fluence a jednoznačne to vyhral FLU. A prečo?
O tom je tu na fóre snáď popísaného nemálo...
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Fluence vs Oktávie
pekna review:
http://www.youtube.com/watch?v=3B0nTzjRvBc
http://www.youtube.com/watch?v=3B0nTzjRvBc
Renault Fluence 1,6 privilege, čierna Nacré, Monitor 17", Arkamys, STYLING PACK
Re: RE
dismay píše:Jezdil jsem už v hodně autech a to jak ve Škodovkách, Peugeotech a i BMW. Škodovky (Octavie a Peugeot 2O7 SW a 4O7 SW) byly nové. Je pravda, že ve Fluenci jsou sedadla bez bočního vedení, ale říkám si, no a co, mě to vyhovuje a naopak v sedadlech s bočním vedením jsem se cítil stísněně, ale je to jen a jen můj subjektivní názor. Mě se prostě zdají a určitě jsou sedadla ve Fluenci hodně pohodlná a pohodová a proto jsem si ho koupil.
Nechápu pořád to dohadování Prostě kdyby jsme my, co máme Fluence chtěli sporťáka, tak si koupíme menší a nadupané auto (napadl mě Ford Focus) s úplně jiným motorem a i jízdními vlastnostmi, včetně sedaček a volantu.
Tak k tomuto názoru se připojuji na 100%.
Také mám možnost jezdit v řadě vozidel. A koupil jsem Flu.
Je možná dobré se podívat, jaká auta mají někteří jako služební a co si kupojí za svoje!!!!!
Fluence 1,6 16V 81 kW/110 k Exception
Re: Fluence vs Oktávie
je rozdiel ked niekto musi vyberat podla ceny alebo si moze vybrat co sa mu paci. Keby bola okta za rovnaku cenu ako Flu, verim, ze by vacsina brala oktu. Uz len taka blbost ako piate dvere. Ja som tiez skoncil u MIII koly cene, nie preto ze je lepsi proti konkurencii. Cena/vykon, fin. limit/ochoda minut
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fluence vs Oktávie
Ale počítej i s námi "nerozumnými", kteří opravdu chceme sedan, i s vědomím, že se do toho pak ta lednička nevleze. Oddělený kufr je oddělený kufr.
Naposledy upravil(a) Concionator dne ned led 15, 2012 20:35, celkem upraveno 1 x.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Fluence vs Oktávie
jj, zabudol som, sorry
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
Re: Fluence vs Oktávie
Oktavia vs. Fluence:
Oktavia oproti Flu
+dobre motory okrem benzinoveho 1.6 MPi / Multi point injection je stara technologia
+ Je ich mnoho, lahka dostupnost dielov
+ podla mna lepsia preciznost v spracovaní.
+ ulozny priestor (vyuzitelnost) / ale ja som sedan positive
- Kradnutelnosť
-cena (chudobnosť výbavy pri rovnakej alebo lahko odlišnej cene)
-rozmery
-okukaný Design (vazne nepoznam niekoho kto by to auto nešoferoval)
- 2,0 Tdi veľmi zle odhlučnený
-výkonovo slabšia 1.6 orpoti <>
-výbava
Oktavia oproti Flu
+dobre motory okrem benzinoveho 1.6 MPi / Multi point injection je stara technologia
+ Je ich mnoho, lahka dostupnost dielov
+ podla mna lepsia preciznost v spracovaní.
+ ulozny priestor (vyuzitelnost) / ale ja som sedan positive
- Kradnutelnosť
-cena (chudobnosť výbavy pri rovnakej alebo lahko odlišnej cene)
-rozmery
-okukaný Design (vazne nepoznam niekoho kto by to auto nešoferoval)
- 2,0 Tdi veľmi zle odhlučnený
-výkonovo slabšia 1.6 orpoti <>
-výbava
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- BiKe
- Advanced member
- Příspěvky: 493
- Registrován: úte úno 05, 2008 17:56
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fluence vs Oktávie
Nieco v skratke a jednoduchosti . dal som si zalezat.
Pripadne ak by si chcel niekto kuknut celu tabulku, bral som do uvahy a porovania zakladne vybavy dostupne s tym z v poznamke su aj zakladne resp. prve ceny aut, bez akychkolvek fiktivnych leasingovych zvyhodneni, cize krasne za keš a priame porovnanie. To orzhodovanie potom uz podla mna je viac nez jasne. Naviac za cenu blbej Oktavky mam krasnu lagunu, pretoze aby oktavka mala aspon cosi vo vybave je na takej cene ze ...
Paci sa, cela moja tabulka, ktoru som spracoval
Stiahni tabulku
* vsetky info su cerpane z oficialnych stranok vyrobcov a ich oficialnych cennikov a brozur aktualnych cca ku koncu aprila ked som to daval do kopy.
Pripadne ak by si chcel niekto kuknut celu tabulku, bral som do uvahy a porovania zakladne vybavy dostupne s tym z v poznamke su aj zakladne resp. prve ceny aut, bez akychkolvek fiktivnych leasingovych zvyhodneni, cize krasne za keš a priame porovnanie. To orzhodovanie potom uz podla mna je viac nez jasne. Naviac za cenu blbej Oktavky mam krasnu lagunu, pretoze aby oktavka mala aspon cosi vo vybave je na takej cene ze ...
Paci sa, cela moja tabulka, ktoru som spracoval
Stiahni tabulku
* vsetky info su cerpane z oficialnych stranok vyrobcov a ich oficialnych cennikov a brozur aktualnych cca ku koncu aprila ked som to daval do kopy.
Lagunka Initiale Paris 2,0 dCi 175k
Re: Fluence vs Oktávie
Presne som toho isteho nazoru, radsej LIII ako okukanú octaviu za nekrestanske prachy v ktorej sa uz asi kazdy viezol. Nemozem ale vyvratit ze to su zle auta, aj ked kvalitou oproti Octavia 1 poklesli...... cely FuckenWagen je predražený........Ja, Ja....Das Auto!
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů