motor 1,2 16V 55KW versus 1,4 8V 55KW
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 606
- Registrován: pon dub 19, 2010 17:32
- Bydliště: Chodová Planá
motor 1,2 16V 55KW versus 1,4 8V 55KW
Pánové pomozte mi rozsoudit rodiný spor zda je lepší dvanáctistovka dávaná do Thalie a Clia či čtrnáctistovka montovaná do Dacie Sandero. Předem děkuji moc znalcům
od 17.6. Renault Thalia Privilége 1,2 16V
ex: Renault Megane Scenic Centrury 1,6e 66Kw/90HP
ex: Renault Megane Scenic Centrury 1,6e 66Kw/90HP
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
To nie je také jednoduché. Záleží od použitia, či to bude rodinné auto na dovolenky a nákupy alebo mestské približovadlo pre ženu.
8v je jednoduchší motor a má celkom dobrý ťah v nízkych otáčkach.
16v je modernejší motor a ťah má lepší v trocha vyšších otáčkach ako 8v.
Výkon je rovnaký tam nie je komu prisúdiť bod.
Ako povedal jeden múdry človek "Výkon predáva autá, krútiaci moment vyhráva závody" takže ak mám správny katalog tak 1,4 v Sandere má
114 Nm pri 2800 otáčkach pričom 1,2 v Thalii má 105 Nm/4250 ot.
Čo sa mňa týka budem sa držať výroku iného pána "Objem ničím nenahradíš" a odporúčam ti 1,4.
8v je jednoduchší motor a má celkom dobrý ťah v nízkych otáčkach.
16v je modernejší motor a ťah má lepší v trocha vyšších otáčkach ako 8v.
Výkon je rovnaký tam nie je komu prisúdiť bod.
Ako povedal jeden múdry človek "Výkon predáva autá, krútiaci moment vyhráva závody" takže ak mám správny katalog tak 1,4 v Sandere má
114 Nm pri 2800 otáčkach pričom 1,2 v Thalii má 105 Nm/4250 ot.
Čo sa mňa týka budem sa držať výroku iného pána "Objem ničím nenahradíš" a odporúčam ti 1,4.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
tyhle motory muzu posoudit dobre i ja...
1.2 16v mam v cliu a 1.4 8V tata v thalii
a hlavni rozdil znatelny za jizdy je ze 1.4 8V pekne zrychluje i z nizsich otacek(2000ot), za to s 1.2 16V musim jezdit tak od 3000-3500ot vyse
ja osobne mam radeji tu 1.2 16V kde jsi "vykon" musite zaslouzit otackami motoru
(spotreba +/- stejna)
1.2 16v mam v cliu a 1.4 8V tata v thalii
a hlavni rozdil znatelny za jizdy je ze 1.4 8V pekne zrychluje i z nizsich otacek(2000ot), za to s 1.2 16V musim jezdit tak od 3000-3500ot vyse
ja osobne mam radeji tu 1.2 16V kde jsi "vykon" musite zaslouzit otackami motoru
(spotreba +/- stejna)
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: JakuZ a 4 hosti