motor 1,2 16V 55KW versus 1,4 8V 55KW

Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Odpovědět
Nick_of_the_time
Experienced member
Příspěvky: 606
Registrován: pon dub 19, 2010 17:32
Bydliště: Chodová Planá

motor 1,2 16V 55KW versus 1,4 8V 55KW

Příspěvek od Nick_of_the_time » ned říj 10, 2010 10:24

Pánové pomozte mi rozsoudit rodiný spor zda je lepší dvanáctistovka dávaná do Thalie a Clia či čtrnáctistovka montovaná do Dacie Sandero. Předem děkuji moc znalcům
od 17.6. Renault Thalia Privilége 1,2 16V

ex: Renault Megane Scenic Centrury 1,6e 66Kw/90HP

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned říj 10, 2010 11:01

To nie je také jednoduché. Záleží od použitia, či to bude rodinné auto na dovolenky a nákupy alebo mestské približovadlo pre ženu.

8v je jednoduchší motor a má celkom dobrý ťah v nízkych otáčkach.
16v je modernejší motor a ťah má lepší v trocha vyšších otáčkach ako 8v.

Výkon je rovnaký tam nie je komu prisúdiť bod.
Ako povedal jeden múdry človek "Výkon predáva autá, krútiaci moment vyhráva závody" takže ak mám správny katalog tak 1,4 v Sandere má
114 Nm pri 2800 otáčkach pričom 1,2 v Thalii má 105 Nm/4250 ot.

Čo sa mňa týka budem sa držať výroku iného pána "Objem ničím nenahradíš" :D a odporúčam ti 1,4.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Jean ViC
Člen RCČR
Příspěvky: 2075
Registrován: úte úno 22, 2005 19:09

Příspěvek od Jean ViC » ned říj 10, 2010 12:26

tyhle motory muzu posoudit dobre i ja...
1.2 16v mam v cliu a 1.4 8V tata v thalii

a hlavni rozdil znatelny za jizdy je ze 1.4 8V pekne zrychluje i z nizsich otacek(2000ot), za to s 1.2 16V musim jezdit tak od 3000-3500ot vyse :)

ja osobne mam radeji tu 1.2 16V kde jsi "vykon" musite zaslouzit otackami motoru :)
(spotreba +/- stejna)
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016 Obrázek
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010 Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv. Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000 Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Diskuse a pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů