Megane II = šrot
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Megane II = šrot
Ahoj Lidi, šetřila jsem jak krava na "nové" auto a nakonec jsem si koupila Megana II krasnýho černýho mazla.Prý 60tis Km z Itálie.Po měsící používání mi začlo mlátit a chcipat přistartu - tady na foru předřadník bo co.Těd jsem už druhý týden bez serva..V orig,servise mi řekli : kompletní výměna řízení včetně řídící jednotky á 50tis,- auto z Pi...ve znaku už nikdy do baráku..a tak se mi líbil a líbí pořád ((
opět
pokud koupíš ojeté auto, tak jakákoliv závada není závada vozidla, ale tvoje, pokud si koupíš jeté vozidlo, musíš počítat s opravami, nevíš co tam bylo děláno atd.
Ano přesuvník je vada mII souhlasím, servo nikoliv (zavez to do neorigo servisu a tam ti řeknou trošku jiné ceny)
pokud koupíš ojeté auto, tak jakákoliv závada není závada vozidla, ale tvoje, pokud si koupíš jeté vozidlo, musíš počítat s opravami, nevíš co tam bylo děláno atd.
Ano přesuvník je vada mII souhlasím, servo nikoliv (zavez to do neorigo servisu a tam ti řeknou trošku jiné ceny)
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
uznávám, že každý nemá na nové auto, ale pak na to auto nesmí nadávat. Kilometry můžou být stočený, podstatný je celkový stav vozidla Rozhodně bych nepovažoval megane II za šrot, když se ti rozbije a koupila jsi ho jako jeté, kde bereš jistotu, že nemá najeto 400 000km a že se o něj předchozí majitel staral
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
- Lucni Konik
- Člen RCČR
- Příspěvky: 723
- Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
zrovna na stav tachometru bych při koupi nekoukal na směrodatný údaj, protože pro bazarníky není problém stav tachometru změnit (
osobně doporučuju vyžadovat úplnou servisní historii (aby to mělo servisní knížku a pokud možno faktury za provedený servis. Krom toho není problém požádat prodávajícího o VIN a nechat prověřit přes autorizovaný servis servisní historii (u aut ze zahraničí nevím, zda to lze udělat v ČR, ale pokud je prodávající solidní, je schopen poskytnout kontakty na autorizovaný servis, kde bylo auto servisováno v itálii a přes e-mail lze požádat o údaje-sám jsem toto, sice s německým servisem, absolvoval s autem pro kamaráda manželku - kamarád neumí anglicky ani německy, tak mě poprosil o napsání do toho servisu a u jejich MII Grandtour sedělo vše, co uvedl prodejce, až na stav tacho, čecháčci to stáhli o 50tisíc km, což ale prodejce netušil, protože to spáchal dovozce auta)
radši si koupím auto s vyšším nájezdem a garantovanou servisní historií, než podniknout dobrodružství se sháněním co nejmenšího počtu km.
Jinak jako krt.ecek, zkus neautorizovaný servis na to řízení, nebo taky, podle toho, jak dlouho to auto máš, reklamuj skrytou vadu u prodejce, je povinen to řešit, myslím, že lhůta je tam půl roku, ale je lepší se poradit s právníkem.
osobně doporučuju vyžadovat úplnou servisní historii (aby to mělo servisní knížku a pokud možno faktury za provedený servis. Krom toho není problém požádat prodávajícího o VIN a nechat prověřit přes autorizovaný servis servisní historii (u aut ze zahraničí nevím, zda to lze udělat v ČR, ale pokud je prodávající solidní, je schopen poskytnout kontakty na autorizovaný servis, kde bylo auto servisováno v itálii a přes e-mail lze požádat o údaje-sám jsem toto, sice s německým servisem, absolvoval s autem pro kamaráda manželku - kamarád neumí anglicky ani německy, tak mě poprosil o napsání do toho servisu a u jejich MII Grandtour sedělo vše, co uvedl prodejce, až na stav tacho, čecháčci to stáhli o 50tisíc km, což ale prodejce netušil, protože to spáchal dovozce auta)
radši si koupím auto s vyšším nájezdem a garantovanou servisní historií, než podniknout dobrodružství se sháněním co nejmenšího počtu km.
Jinak jako krt.ecek, zkus neautorizovaný servis na to řízení, nebo taky, podle toho, jak dlouho to auto máš, reklamuj skrytou vadu u prodejce, je povinen to řešit, myslím, že lhůta je tam půl roku, ale je lepší se poradit s právníkem.
Renault 21 GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1989 (Cirilla II) a Martiny Renault 19 Baccara Automatique 1,8i (F3P) (Milwa) r.v. 1993,
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma
ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma
ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Já jsem se při koupi taky dost rozhodoval. Na lístku pověšeném na zrcátku mělo auto najeto 120, ale na tachu jen 49. Prodejce tvrdil, že byla vyměněná přistrojová deska.
Hlavní výhodou, proč jsem auto koupil byla nízká cena. Oproti bazaru, který byl o dva kilometry dál byl rozdíl 20 tisíc.
Stav ... lakovaná střecha a kapota v jiném odstínu, bylo to hned vidět, prodejce tvrdil, že auto bourané nebylo, že je to od krup, tak to bylo opraveno. Rýhy na lištách nárazníků, plasty v interiéru by o autu řekly, že má najeto snad minimálně 200.
Domluvili jsme se s autorizovaným servisem, který byl kousek vedle, jestli nám může auto projít. Auto je dotáhnuté z francie. Podle VINu mi přesně řekli, kdy byla dělaná jaká oprava, co bylo měněno a tak. Taky mi řekli, že auto mělo v roce 2006 najeto 110. Takže tři roky servisní historie nevím. Na prohlídce se zjistilo, že byl vyměňovaný pravý práh, takže jasná bouračka, ale bylo to spravené celkem pěkně.
Pět minut po koupi jsem zjistil, že nefunguje jedna karta, což se vyřešilo na místě s prodejcem tak, že se to bude řešit na náklady bazaru. Taktéž jsem po tajnu nechal opravit hlášku steering check na náklady bazaru. Prodejce totiž v domluvený den neměl čas jít do servisu se mnou, takže jsem si tu opravu hlášky domluvil.
Teď jsem měnil horní uložení tlumičů, bylo to už od koupě špatné, ale náklady nebyly tak velké. Auto jede solidně, je to sice nejnižší výbava, ale spoustu věcí jsem si už dodělal. Opravil jsem taky rýhy v lištách a dal ho trošku do lepšího stavu.
Osobně si nemyslím, že by to auto bylo šrot. Jak píše krteček, tak s ojetinama je velký problém, protože nikdo neví, jak o to auto bylo staráno. Pokud to má víc jak tři roky, tak nikdo nemůže zaručit, že to bylo servisováno a ani razítka v servisní knížce celkem nic neřeší. Tady se jde vždycky do obrovského rizika.
S tím posilovačem bude asi docela problém, protože se nedá prokázat, že tam ta závada byla v době koupě. Kdyby byla, tak se to dá reklamovat. Bohužel nevím, jestli je posilovač nějak kódovaný a jestli by se nedal třeba prohodit za kousek z vrakoviště třeba s půlroční zárukou na vadu. Myslím si, že tam by místo 50ti tisíc šlo tak maximálně o deset. Jde o to, jestli by se to muselo nakódovat, ale i to by jistě někdo šikovný zvládl.
Jinak se může stát, že si člověk koupí nové auto a je co týden v servise, když má štěstí na poruchový kousek. Mégane II je perfektní auto.
Doufám, že mě ta mrcha zítra někde nenechá, když jsem jí tak vychválil
Jinak abych jen neplkal, tak záleží na tom, co ten posilovač dělá a co píše palubní počítač. Možná je jen špatná pojistka, nebo kabeláž. A taky co vypisuje diagnostika. Než nadávat na auto, tak je lepší zjistit, jestli ten posilovač má všechno, co má mít - napájení a komunikační linky.
Taky se mi stalo, že se mi neodemkl volant a auto nenastartovalo. Zámek jen neměl napájení, tak se nemohl odemknout.
Hlavní výhodou, proč jsem auto koupil byla nízká cena. Oproti bazaru, který byl o dva kilometry dál byl rozdíl 20 tisíc.
Stav ... lakovaná střecha a kapota v jiném odstínu, bylo to hned vidět, prodejce tvrdil, že auto bourané nebylo, že je to od krup, tak to bylo opraveno. Rýhy na lištách nárazníků, plasty v interiéru by o autu řekly, že má najeto snad minimálně 200.
Domluvili jsme se s autorizovaným servisem, který byl kousek vedle, jestli nám může auto projít. Auto je dotáhnuté z francie. Podle VINu mi přesně řekli, kdy byla dělaná jaká oprava, co bylo měněno a tak. Taky mi řekli, že auto mělo v roce 2006 najeto 110. Takže tři roky servisní historie nevím. Na prohlídce se zjistilo, že byl vyměňovaný pravý práh, takže jasná bouračka, ale bylo to spravené celkem pěkně.
Pět minut po koupi jsem zjistil, že nefunguje jedna karta, což se vyřešilo na místě s prodejcem tak, že se to bude řešit na náklady bazaru. Taktéž jsem po tajnu nechal opravit hlášku steering check na náklady bazaru. Prodejce totiž v domluvený den neměl čas jít do servisu se mnou, takže jsem si tu opravu hlášky domluvil.
Teď jsem měnil horní uložení tlumičů, bylo to už od koupě špatné, ale náklady nebyly tak velké. Auto jede solidně, je to sice nejnižší výbava, ale spoustu věcí jsem si už dodělal. Opravil jsem taky rýhy v lištách a dal ho trošku do lepšího stavu.
Osobně si nemyslím, že by to auto bylo šrot. Jak píše krteček, tak s ojetinama je velký problém, protože nikdo neví, jak o to auto bylo staráno. Pokud to má víc jak tři roky, tak nikdo nemůže zaručit, že to bylo servisováno a ani razítka v servisní knížce celkem nic neřeší. Tady se jde vždycky do obrovského rizika.
S tím posilovačem bude asi docela problém, protože se nedá prokázat, že tam ta závada byla v době koupě. Kdyby byla, tak se to dá reklamovat. Bohužel nevím, jestli je posilovač nějak kódovaný a jestli by se nedal třeba prohodit za kousek z vrakoviště třeba s půlroční zárukou na vadu. Myslím si, že tam by místo 50ti tisíc šlo tak maximálně o deset. Jde o to, jestli by se to muselo nakódovat, ale i to by jistě někdo šikovný zvládl.
Jinak se může stát, že si člověk koupí nové auto a je co týden v servise, když má štěstí na poruchový kousek. Mégane II je perfektní auto.
Doufám, že mě ta mrcha zítra někde nenechá, když jsem jí tak vychválil
Jinak abych jen neplkal, tak záleží na tom, co ten posilovač dělá a co píše palubní počítač. Možná je jen špatná pojistka, nebo kabeláž. A taky co vypisuje diagnostika. Než nadávat na auto, tak je lepší zjistit, jestli ten posilovač má všechno, co má mít - napájení a komunikační linky.
Taky se mi stalo, že se mi neodemkl volant a auto nenastartovalo. Zámek jen neměl napájení, tak se nemohl odemknout.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
V servisu sem byla a dle prohlídek v databazi ty km seděli..byla jsem to kupovat se zkušeným klukem a věci typu brzd,vůle řízení a pod co se daj zjistiti bylo auto opravdu na 60tis.Proto mě mrzí že skoro nové auto je dost nespolehlivé, taky se mi líbí a ve srovnání s fábií co jsem chtěla je to kočár..jenže s pokladničkou.Není někdo z okolí Brna kdo by se na to kouknul a věděl co se týče Renaultů co " očem mluví " ? Čas platím
-
- Experienced member
- Příspěvky: 606
- Registrován: pon dub 19, 2010 17:32
- Bydliště: Chodová Planá
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Kluci tak jí pomožte, někdo od brna kdo rozumí elektrice. Zapojím se a prozkoumám, kde má jít jaké napětí. Třeba to bude jen oxidace v konektoru toho posilovače.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
tady se nikam nic nepřesouvá, to že to je na konci je dané tím, že jsou novější příspěvky a ty se řadí dopředu.sabuska.r píše:Ideální řešení...přesunout článek nekam do zadku kdo to nikdo nečte..dík ADMIN
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1790
- Registrován: pát led 18, 2008 13:24
- Bydliště: Olomouc
- ToJa
- Grafoman
- Příspěvky: 2232
- Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
- Bydliště: Lipov
- Kontaktovat uživatele:
Nebo v mem pripade,ze chci silnejsi
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...
- ToJa
- Grafoman
- Příspěvky: 2232
- Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
- Bydliště: Lipov
- Kontaktovat uživatele:
Nejak tak to mam taky,dycky nespokojen(Miloš) píše:A nebo proto,že si úchyl jako já a už v momentě kdy si vezeš domů to co si dobu sháněl koukáš po jiným.
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...
- Centri_FUGA
- Experienced member
- Příspěvky: 672
- Registrován: čtv čer 03, 2010 20:21
- Bydliště: Česká Lípa
Jak píšou ostatní, kilometry nejsou všechno, za 500 ti stočej i auto s digitálním tacho, takže není problém.
Nejdůležitější je celkovej stav - drobné oděrky od kamínků, ohmatání řadící páky, řadičky, madla dvěří řidiče.
Teď jsem prodával Toledo II, nikde mi nechtěli věřit, že auto starý 11let má najeto podstivejch 143 000km, ale když si sedl dovnitř, viděl volant a řadičku, tak řikali i v áčkách že to odpovídá, minule sem viděl Boru s najetejma 180 000km a volant a řp byla tak osahaná, že to auto mělo minimálně 250 ne-li 300 000 najetejch, vše je o stavu, taky může mít slečna smůlu na kus, to se taky občas stane ....
Nejdůležitější je celkovej stav - drobné oděrky od kamínků, ohmatání řadící páky, řadičky, madla dvěří řidiče.
Teď jsem prodával Toledo II, nikde mi nechtěli věřit, že auto starý 11let má najeto podstivejch 143 000km, ale když si sedl dovnitř, viděl volant a řadičku, tak řikali i v áčkách že to odpovídá, minule sem viděl Boru s najetejma 180 000km a volant a řp byla tak osahaná, že to auto mělo minimálně 250 ne-li 300 000 najetejch, vše je o stavu, taky může mít slečna smůlu na kus, to se taky občas stane ....
Renault Mégane III Grandtour 2010; 1.6 74kW; Expression; červená; 17" Schuss
Škoda Fabia I sedan, 1.2 HTP 47kW, šedozlatá metalíza
Hračky: Honda CB 500; 2002; 500ccm 42,5kW + Škoda Octavia Combi typ 704; 1969; 1,2 37,5kW + Čz 125/453; 1965
Bylo: Seat Toledo II 1999, Hyundai Accent 1999, služební Škoda Felicia 1999
Škoda Fabia I sedan, 1.2 HTP 47kW, šedozlatá metalíza
Hračky: Honda CB 500; 2002; 500ccm 42,5kW + Škoda Octavia Combi typ 704; 1969; 1,2 37,5kW + Čz 125/453; 1965
Bylo: Seat Toledo II 1999, Hyundai Accent 1999, služební Škoda Felicia 1999
Hele, to ohmatani taky mozna nebude vse.
Mam rok 2005, najeto 69tkm (to je skutecne najeto) a pritom mam volant ohmatany docela fest. Napriklad na miste pro pravy palec (mezi vencem a horni stranou pravyho ramene) je volant prosoupany az na vrstvu toho penoveho plastu. Z madel na dverich, minimalne na strane ridice uz slezlo to pogumovani, na strane spolujezdce uz to taky chyta lepru a paka rucni brzdy k tomu asi nebude mit daleko.
Naproti tomu takova "radici paka", ta je jako nova .
Mam rok 2005, najeto 69tkm (to je skutecne najeto) a pritom mam volant ohmatany docela fest. Napriklad na miste pro pravy palec (mezi vencem a horni stranou pravyho ramene) je volant prosoupany az na vrstvu toho penoveho plastu. Z madel na dverich, minimalne na strane ridice uz slezlo to pogumovani, na strane spolujezdce uz to taky chyta lepru a paka rucni brzdy k tomu asi nebude mit daleko.
Naproti tomu takova "radici paka", ta je jako nova .
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
já mám něco přes 20000km a to pocitvejch (koupil jsem novej) a volant i řadička je už poměrně dost ošoupaná, ono se mi potí hodně ruce a to to rozežírá no
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
- ToJa
- Grafoman
- Příspěvky: 2232
- Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
- Bydliště: Lipov
- Kontaktovat uživatele:
Ja mam 85000km a jak rikate madlo ridice a spolujezdce osoupane teda dost,plus stahovani okynka u ridice ten plast pred nim taky.Volant ani moc ne radicka lehce,ale tak je to automat tak nedostava tak zabrat
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...
- Centri_FUGA
- Experienced member
- Příspěvky: 672
- Registrován: čtv čer 03, 2010 20:21
- Bydliště: Česká Lípa
je to taky asi podle materiálu, ale u toho koženýho po 140 000 nebylo nic moc ošoupáno ... řadička mírně jo, ručka byla jako nová
Renault Mégane III Grandtour 2010; 1.6 74kW; Expression; červená; 17" Schuss
Škoda Fabia I sedan, 1.2 HTP 47kW, šedozlatá metalíza
Hračky: Honda CB 500; 2002; 500ccm 42,5kW + Škoda Octavia Combi typ 704; 1969; 1,2 37,5kW + Čz 125/453; 1965
Bylo: Seat Toledo II 1999, Hyundai Accent 1999, služební Škoda Felicia 1999
Škoda Fabia I sedan, 1.2 HTP 47kW, šedozlatá metalíza
Hračky: Honda CB 500; 2002; 500ccm 42,5kW + Škoda Octavia Combi typ 704; 1969; 1,2 37,5kW + Čz 125/453; 1965
Bylo: Seat Toledo II 1999, Hyundai Accent 1999, služební Škoda Felicia 1999
taky mám prý kožený volant a vše v kůži ale na řadičce se mi šoupe ten "stříbrný" plast
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů