Dobré a "zlé" predajne áut...

Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: Dobré a "zlé" predajne áut...

Příspěvek od Hounddog » úte úno 28, 2012 07:50

BiKe píše:
Hounddog píše:
Pedritko píše:Hounddog: a je nejaká možnosť zapísať do TP aj 18" disky? :?:
Ja si myslim ze urcite ano, Fluence je vlastne MEgane sedan, ked ma Megane Gt 18 kolesa, auto sa podla mna podvozkovo nijak extremne nelisi od zakladu tak preco nie. klamal by som ale treba sa popytat u vyrobcu. ty tym obutím nijak nezmenis jazdne vlastnosti, ale komfort. ked pridas na disku, odoberes z pneu.
Pozor podvozok Megane 3 nema moc poslocne s fluencom ;)
ten skor spada k podvozku megane 2 ... to ze je fluence vlastne megane sedan je len zaradenim, ale nie ze je to tak aj po technickej stranke aj ked vela veci zdiela s M3 :) ... co sa tyka 18tiek oficialne tam nejdu a import na to papier nevystavi, ale neoficialne tam vojdu uplne v pohode a to uz treba len dakoho na policajtoch a zapise cokolvek alebo niektore predajne diskov v pohode zapisuju aj do tp, resp vystavuju certifikaty.

A megane GT ma upravovany podvozok, to je pravda, ale 18tky sa vojdu aj do bezneho, to na to vplyv nema. A co sa tyka jazdnych vlastnosti, by si sa divil aky je tam rozdiel a taktiez aj v tvrdosti, gt je na moj vkus tvrda koza, to uz RS je maksie.
Volakedy som prehodil 17" za 18" na Mondeu a nezdalo sa mi to byt nejak odlisne. Je pravda ze auto bolo tvdsie, o tom niet pochyb ale dalsia vec co som asi tak postrehol bolo to ze sa tahsie tocilo volantom ale to bolo kvôli sirke tej gumy. 18" je na nase cesty proste vela. Najlepsim rozmerom je ked tak 16-17". Len keby aspon tie gumy na 16" nevyzerali tak balonovo na Flu.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Dobré a "zlé" predajne áut...

Příspěvek od Concionator » úte úno 28, 2012 10:48

Takhle to řeším i já: na léto 17", na zimu 16". Na 18" jsem pomýšlel, vešly by se tam určitě v pohodě, ale nechci z toho dělat audinu a zničit takhle drahý disk na našich cestách by bylo na mašli.
Naposledy upravil(a) Concionator dne úte úno 28, 2012 12:09, celkem upraveno 1 x.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: Dobré a "zlé" predajne áut...

Příspěvek od Hounddog » úte úno 28, 2012 11:39

Concionator píše:Takhle to řeším i já: na léto 17", na zimu 16". Na 18" jsem pomýšlel, vešly by se tam určitě v pohodě, ale nenchci z toho dělat audinu a zničit takhle drahý disk na našich cestách by bylo na mašli.
keby islo len o disk tak to by sa este dalo. Poial to neni nejake lacne blato tak musi nieco vydrzat. skor ma zaujmala naprava, riadiace tycky, tlmice, ulozenia a pod.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Dobré a "zlé" predajne áut...

Příspěvek od Concionator » úte úno 28, 2012 12:11

Jj, to je pravda, náprava už musí celkem trpět. Obdobné zkušenosti z jiných vozů jsou časté. Např. v Německu je ale situace díky lepší kvalitě vozovek podstatně odlišná.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
BiKe
Advanced member
Příspěvky: 493
Registrován: úte úno 05, 2008 17:56
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Dobré a "zlé" predajne áut...

Příspěvek od BiKe » úte úno 28, 2012 17:56

Ako podla mna idealne riesenie leto 17" zima 16" aj ked sa uz vela krat po lete tesim na "makke" 16tky :) ... lenze problem vsetkych novych aut je ze na mensicho kolesach vyzeraju strasne. tak ako uz tu niekto pisal ze aj n 16tkach vyzera fluecne dost "balonovo" ... je to celkovym dizajnom auta no. podla mna na flu by sa krasne hodili aj tie 18tkym len su tu dalsie veci ako naklady na disky pneu a potom napravy a td. ono sa nic neprejavi hned, ale opotrebenie tam bude proste rychlejsie. ale pohlad bude na to krasny :)
Lagunka Initiale Paris 2,0 dCi 175k

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Dobré a "zlé" predajne áut...

Příspěvek od Concionator » úte úno 28, 2012 19:38

Ať tak, či onak, jedno se musí Renaultu nechat - originální 17", které model Fluence dostal do výbavy, tomu autu velice sluší a jsou dobrou volbou.

Řešil jsem tu velikost i s prodejci ve společnosti Freiberg (kterou zatím považuji za hodně seriózní) a oba se shodli, že se jim to auto na nich velice líbí a ať si je za těch neuvěřitelných 6100,- Kč koupím, protože se to určitě i s ohledem na pozdější vyšší výdaj za nové pneumatiky vyplatí. A myslím, že měli pánové pravdu.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: Dobré a "zlé" predajne áut...

Příspěvek od Hounddog » stř úno 29, 2012 11:47

17ky sa im podarili, ani 16ky nevyzeraju zle na tom aute ale maju taky typický klaický Look :(
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Charon888
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: sob čer 09, 2012 17:13

Re: Dobré a "zlé" predajne áut...

Příspěvek od Charon888 » pát čer 15, 2012 11:24

v paketu jsem měl šedivé gumové koberečky a po najetí cca 800km jsem volal do renaultu že bych chtěl jinou barvu tak mi je vyměnil kus za kus :-) a k autu jsem dostal povinnou výbavu,sadu žárovek a klasické koberečky.jo a taky mi dodatečné dával přívěsek na oba klíče.

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Dobré a "zlé" predajne áut...

Příspěvek od Concionator » pát čer 15, 2012 11:39

Tak zrovna přívěšek jsem dostal ke kartám jen jeden, ale stejně byl docela robustní, tak zůstal v taštičce od Renaultu jako záloha. U používané karty (kterou mám stejně pořád v kapse) mám teď decentní přívěšek od přítelkyně, který má místo pevného a silného kroužku jemný kuličkový řetízek, což je mnohem skladnější.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Jumbo_sk
Junior member
Příspěvky: 105
Registrován: úte bře 30, 2010 21:38

Re: Dobré a "zlé" predajne áut...

Příspěvek od Jumbo_sk » pát bře 27, 2015 15:10

Moja posledná veľká skúsenosť s Fluence by sa hodila do viacerých sekcií, no dám ju sem. Možno viacerým ľuďom pomôže v rôznych ohľadoch.



POZOR nielen na FLUENCE, pozor na všemocného boha IMPORTÉRA v BA, aj na zAUTORIZOVANÝCH PREDAJCOV!



Úvod:

Moja trpká skúsenosť s TT-CAR servisom v Trnave a jeho zamestnancami P.G. a P.Ch. ako i s importérom Renault Slovensko.


Stalo sa, čo sa stať nemalo, moje auto Flunce náhle zlyhalo. Otočil som zľahka kľúčikom a z motora čosi príšerne zarachotilo. Podobne, ako keď sa nezasunie pastorek štartéra a narazí na zuby venca zotrvačníka, no ešte viac. Ten rachot kovu ma zarazil a poriadne vyľakal. Vôbec som netušil, že na čas prezlečiem do role Dona Kichota a, že práve začína môj boj s renaulťáckymi veternými mlynmi.

Jadro:

Nakoľko som si priplatil 350€ na rozšírenie záruky o ďalšie 2 roky, dostal som od importéra +1 rok garancie navyše. Po zavolaní do značkového servisu TT-CAR, som požiadal o záručnú opravu. Miesto pomoci ma však čakala ľadová sprcha. Prijímací technik si sucho vyžiadal VIN číslo môjho auta a po chvíli vyhlásil, že na žiadnu opravu v rámci záruky nemám nárok! Ďalej uviedol, že to preto, že som počas predĺženej záruky nebol v autorizovanom servise na druhej prehliadke vozidla (bežná, no v Renaulte vôbec nie lacná výmena oleja a filtrov - vzduch, olej, peľ). Tým podľa neho "padla" záruka na vozidlo a na žiadnu záručnú opravu od ich servisu nemám nárok. V podobnom duchu si ma podali páni P.G. i P.Ch z TT-CAR a miestami dosť nepríjemne zvyšovali hlas, ako keby sa so mnou niekde v zapadnutej krčme bavili o našich skorumpovaných politikoch. Dosť podráždený som zavolal do neautorizovaného servisu, kde som si dal urobiť druhú záručnú prehliadku a oboznámil som majiteľa so vzniknutou situáciou. Musel som sa mu zveriť, pretože to bol práve on, kto ma presvedčil o možnosti ušetriť cca 2/3 ceny oproti značkovému servisu. Majiteľ servisu mi odvetil, že to, čo tvrdia v TT-Car je blbosť a poradil mi, aby som sa odvolal na takzvanú Blokovú výnimku, t.j. NARIADENIE KOMISIE (ES) č. 1400/2002, zo dňa 31. 7. 2002, o použití čl. 81 odst. 3, Zmluvy na kategórie vertikálnych dohôd a jednania vo vzájomnej zhode v odvetví motorových vozidiel, kde sa jasne píše:

Od roku 2004 je v platnosti na území Slovenskej republiky zásadná legislatívna zmena v odbore autoopravárenstva, a to uvedením platnosti "NARIADENIA KOMISIE (ES) č. 1400/2002 zo dňa 31. 7. 2002 o použití čl. 81 odst. 3 Zmluvy na kategórie vertikálnych dohôd a jednania vo vzájomnej zhode v odvetví motorových vozidiel" - skrátene nazývaná "Bloková výnimka".
Podstatou tejto blokovej výnimky je, že vodič so svojim autom v záruke nie je nútený jazdiť len do značkového servisu pre bežnú úpravu či servis.
Najdôležitejšie pre motoristov z blokovej výnimky:
• bloková výnimka je v platnosti od 1.11.2004
• ide o možnosť pre nezávislé servisy prevádzať značkový servis, údržbu a opravy aj nových automobilov v záručnej dobe a to bez straty záruky, samozrejme pri dodržaní postupov a rozsahu prác predpísaných výrobcom automobilu a pri použití originálnych alebo kvalitatívne rovnocenných náhradných dielov
• tak isto ide o možnosť prístupu k technickým informáciám, dielenským príručkám a to aj o nových automobiloch
• možnosť neznačkového servisu a prístup k originálnym náhradným dielom, originálnej diagnostike a školeniam a to nediskriminačne, včas a použiteľným spôsobom na rovnakej úrovni ako autorizovaným servisom
• možnosť nakupovať originálne a kvalitatívne rovnocenné náhradné diely, informácie a diagnostiku od nezávislých distribútorov náhradných dielov
Bloková výnimka odstraňuje prekážky, ktorými sa výrobcovia áut bránili konkurencii.
Táto bloková výnimka prešla zmenou a do platnosti vstúpila od 1.júna 2010.
Európska komisia sa rozhodla pre zmenu a tak odsúhlasila zákon, ktorý poskytuje výhodu motoristom a to vlastnou voľbou autoservisu, pričom automobilka ako pôvodný výrobca či značkový servis bude povinný uznať reklamácie aj vtedy, ak bolo vozidlo opravené či servisované aj v neznačkovom servise. Ďalšie zmeny sa týkali usporiadania predaja nových vozidiel.
Európsky automobilový sektor dostal v roku 2002 blokovú výnimku z pravidiel voľnej súťaže, ktorá mala zabrániť automobilkám vybudovať si neprimerane dominantné postavenie na trhu. Medzičasom sa však situácia zmenila a Európska komisia na ňu zareagovala úpravou blokovej výnimky.

Platnosť nových pravidiel sa končí v roku 2023: http://sk.autoservice.com/aktuality/ite ... nimka.aspx

Nepomohlo! Zamestnanci TT-CAR-u sa, práve naopak, začali správať podráždenejšie. Odohrával sa pravý opak ťuťuli-muťuli jednania predajcov siete Renault, aké som zažíval počas kúpy Fluence.

V tomto bode som sa rozhodol zavolať importérovi Renault Slovensko v BA. Tam mi však nejaká pani vlažným hlasom odrecitovala, že nech spíšem všetky okolnosti ohľadom popísaného nekorektného jednania ľudí z Trnavskej predajne a servisu TT-CAR, čo si od toho, že im chcem napísať sľubujem a čo od toho očakávam. Tento telefonát spolu s tými so servisom v TT-CAR v Trnave ma utvrdili v tom, že pôjde o beh na príliš dlhé trate a ja som stále bez auta, ktoré denne potrebujem. Tak som sa po dlhšom zvažovaní celej prekérnej situácie, do ktorej som sa dostal vďaka "ústretovosti" zo strany Renault-u, napokon rozhodol od nič neriešiacich naťahovačiek rýchlo ustúpiť a auto som dal na opravu opäť do rúk mechanikov Ne-autorizovaného servisu.

Podozrenie automechanikov padlo na rozvody a tak aj bolo. Rozvodový remeň si kľudne preskočil o 2 zuby a vyradil moje vozidlo z prevádzky. Po tomto zistení presnej príčiny poruchy môjho auta sa na obzore začali vynárať ďalšie otázky. Čo má napríklad spoločné taká bežná výmena motorového oleja, olejového, vzduchového a tzv. peľového filtra s motorovými rozvodmi? A čo je to za auto, ktorému zlyhajú rozvody po najazdení púhych 30 000km? U auta, ktoré má najazdených tak málo kilometrov, by takýto druh poruchy určite žiadny slovenský motorista nečakal. Po zakúpení auta od Renaultu, sa však, vzhľadom k tejto skúsenosti, treba pripraviť aj na to.!

Pocítil som v sebe ďalší nával zlosti spojenej s bezmocnosťou voči výrobcovi šrotu, za ktorý som ja ako neznalec poriadnych áut vysolil svoje ťažko zarobené peniaze a rozhodol som sa skúsiť napísať importérovi, Renault Slovensko v Bratislave.

Výmena našich emailov:

Dobrý deň,


na základe dohody z nášho tel. rozhovoru zo dňa 23.9. 2014, Vám zasielam popis reklamačnej udalosti,
ku ktorej pripájam i sťažnosť na služby autorizovaného predajcu vozidiel Renault TT-CAR v Trnave.

Pre poruchu motora som si v TT-CAR uplatňoval reklamáciu vozidla Renault Fluence - VIN/F1LZBF0542079***
s Ev. číslom TT...... Som držiteľom karty Renaul Garancia+, ktorá je platná do 20.1. 2015 a na svojom motorovom
vozidle mám najazdených iba 30 000km. Napriek tomu nám vozidlo odmietol prijímací technik v TT-CAR Trnava
prevziať k záručnej oprave. Argumentom pre zamietnutie našej reklamácie v rámci záruky R. Garancia+
bolo jedno servisovanie počas predĺženej záruky mimo autorizovaného (ich) servisu.

Na to sme sa odvolali na Blokovú vyhlášku: **NARIADENIE KOMISIE (ES) č. 1400/2002 zo dňa 31. 7. 2002
o použití čl. 81 odst. 3 Zmluvy na kategórie vertikálnych dohôd a jednania vo vzájomnej zhode v odvetví motorových vozidiel**:
http://sk.autoservice.com/aktuality/ite ... nimka.aspx .

Toto nariadenie ES v TT-CAR kategoricky odmietli, argumentujúc zmluvou medzi predajcom a kupujúcim (čo práve upravuje a rieši spomínané nariadenie ES!),
s dodatkom, že ich nezaujíma žiadna európska legislatíva.

Zamestnanci TT-CAR sa počas vybavovania mojej reklamácie prejavili nezvyčajne neprofesionálnym prístupom.
Vyjadrujem týmto rozhorčenie nad arogantným vystupovaním p.Ch. a p.G. počas našej vzájomnej komunikácie
ohľadom poruchy môjho vozidla. Uvedení zamestnanci ma opakovane odmietli jasne informovať i v takej elementárnej veci,
akou bola stručne a jasne kladená otázka, či je moje vozidlo Fluence na základe vami zaslanej karty Renault Garancia+ v záruke.

Na dôvažok všetkého p. Ch. a p. G. počas vzájomnej komunikácie ohľadom riešenia mojej reklamácie veľakrát bezdôvodne
a neprimerane zvyšovali hlas. Verím, že uznáte, že vykrikovanie na zákazníka nepatrí do žiadnej predajne vašich vozidiel.

Auto mám momentálne rozobrané v inom - neautorizovanom servise, kde automechanici zistili, že došlo k preskočeniu rozvodového remeňa o 2 zuby,
pričom, našťastie, nedošlo nárazom o ventily k väčšej škode. Porucha bude vyriešená inštaláciou nových rozvodov.

Na záver si Vás dovoľujeme požiadať, aby ste na základe uvedeného posúdili v rámci záruky Renault Garancia+ možnosť úhrady našich
nákladov, vyvolaných skrytou chybou v rozvodoch.


S pozdravom,
........................



Vážený pán ..........,

dovoľte mi v mene spoločnosti Renault Slovensko, spol. s r.o. reagovať na Vašu žiadosť o uznanie záručnej opravy na vozidle Renault Fluence, VIN: VF1LZBF0542079***.

Za účelom zistenia doplňujúcich informácií sme kontaktovali autorizovaný servis TT-CAR, s.r.o., na ktorý ste sa obrátili so žiadosťou o informáciu, či by bola požadovaná oprava vozidla vykonaná v rámci služby Garancia +. Radi by sme poznamenali, že služba Garancia + na predmetné vozidlo už v súčasnosti nie je platná, nakoľko jej platnosť bola ukončená dňa 14.02.2014. Podľa našich informácií Vás prijímací technik len upozornil na skutočnosť, že v prípade predchádzajúcej opravy vozidla v neautorizovanom servise je pri záručných opravách súvisiacich s touto opravou nutné posúdiť, či boli všetky úkony vykonané v súlade s odporúčaniami výrobcu. Táto skutočnosť však rozhodne nebola dôvodom zamietnutia záručnej opravy. Zároveň by sme radi dodali, že k poruche vzniknutej na vozidle sa bohužiaľ nemôžeme adekvátne vyjadriť, nakoľko vozidlo nebolo doposiaľ pristavené do autorizovaného servisu.

Na základe uvedených informácií, ako aj vzhľadom na skutočnosť, že služba Garancia + už v tomto okamihu nie je platná, nie je z našej strany možné považovať opravu predmetného vozidla za záručnú. Pre bližšie vysvetlenie celej záležitosti Vám v prílohe zasielame zmluvu Renault Garancia plus, kde je riadne uvedený dátum ukončenia plnenia tejto služby.

Ďakujeme Vám za dôveru a v prípade otázok nás neváhajte opäť kontaktovať na Zelenej linke 0800 606 111 alebo prostredníctvom e-mailu infocentrum@renault.sk.

S pozdravom,

Michaela Slováková

Customer Care Assistant
Czech republic / Slovakia



Dobrý deň,


viete mi vysvetliť z akého dôvodu bola Garancia+ (+ rok navyše) zrušená k dátumu 14.2. 2014? Dátum na mojej karte, ktorý je záväzný (snáď) pre obe strany, jasne udáva dátum ukončenia platnosti garancie+ k 20.1. 2015. Z tohto dôvodu mám za to, že mi bola z vašej strany Renault Garancia+ účelovo zrušená, aby ste sa vyhli uhradeniu sumy vrámci záručnej opravy.

Podľa vašich zistených informácií ma váš prijímací technik upozornil na celkom iné skutočnosti, no ja som nebol o všetkom tom, čo mi píšete z jeho strany vôbec informovaný. Nepožiadal ma napr. o žiadne pristavenie vozidla na posúdenie. Práve naopak! Pristavenie môjho vozidla zamietol pre servisovanie v neautorizovanom servise vrámci predĺženej záruky. To som vám jasne napísal a to, že vás zamestnanec TT-CAr-u zavádza, je logické, pretože sa dnes pre svoje "pochybenia" pravdepodobne bojí o svoje miesto. Správal sa vo vzťahu k zákazníkovi jednoznačne ako hulvát a nič podobné, čo popisujete, mi nevysvetlil. Za tým si stojím a žiadam týmto o písomné ospravedlnenie sa p.Ch. a p.G. za ich nemiestne chovanie. V opačnom prípade som rozhodnutý všetko medializovať.

Ďakujete mi vo svojom závere za dôveru, no tá bola už z vašej strany nenapraviteľne naštrbená. Pre dvoch "odborníkov" na stoličkách vášho predajcu v TT-CAR Trnava a bitku o jednoduchú opravu, ste schopní dokonca i obchádzať zákony a nariadenia ES!



.........................................



Vážený pán .................,

dovoľte mi v mene spoločnosti Renault Slovensko, spol. s r.o. opätovne reagovať na Váš e-mail, týkajúci sa vozidla Renault Fluence, VIN: VF1LZBF0542079***.

Ako sme už uviedli v predchádzajúcej komunikácii, dátum ukončenia platnosti služby Garancia + je uvedený na Vami podpísanej zmluve, ktorá je záväzná pre obe strany. Termín ukončenia zmluvného vzťahu bol od podpísania zmluvy riadne stanovený na 14.02.2014 a nebol žiadnym spôsobom z našej strany zmenený.

Podľa vyjadrenia prijímacieho technika nebola Vaša žiadosť o pristavenie vozidla do servisu zamietnutá, avšak boli ste upozornený, že potrebná oprava vozidla nebude v tomto prípade považovaná za záručnú, nakoľko platnosť služby Garancia + bola v tom okamihu už zrušená. Radi by sme poznamenali, že nakoľko pri zmienenej komunikácii nebol prítomný žiaden zástupca našej spoločnosti, nemôžeme sa k jednotlivým skutočnostiam adekvátne vyjadriť.

Na základe uvedených informácií Vám potvrdzujeme naše predchádzajúce stanovisko, týkajúce sa ukončenia platnosti služby Garancia +, a v prípade Vášho záujmu o opravu vozidla Vám odporúčame kontaktovať autorizovaný servis za účelom dohodnutia termínu pristavenia vozidla.

Ďakujeme za pochopenie.

S pozdravom,

Michaela Slováková

Customer Care Assistant
Czech republic / Slovakia




> **Vážená pani Slovakova, pýtam sa Vás:** Ako je možné, že na mojej karte Renault Garancia+ je platnosť garancie - čiže predĺženej záruky, do 20.1. 2015?!



...........................


dovoľte mi nadviazať na Váš E-mail, týkajúci sa platnosti služby Garancia+.

Rád by som opätovne poukázal na dojednanú zmluvu (v prílohe), v ktorej je presne uvedená platnosť, a to do 14.2.2014 / 80.000 km!

Túto informáciu uvádzajú aj naše interné systémy, ktoré majú všetky autorizované servisy k dispozícii. Počas vydania informačnej karty došlo k administratívnej chybe, za čo sa Vám ospravedlňujeme, avšak touto skutočnosťou Vaše práva neboli dotknuté.

Na záver mi dovoľte krátke zhrnutie: vozidlo Renault Fluence, VIN: VF1LZBF0542079538, bolo uvedené do prevádzky dňa 15.2.2010, jeho zákonná záruka bola platná do 14.2.2012. Dňa 11.2.2011 došlo k objednaniu služby Garancia+ na 48 mesiacov / 80.000 km (od dátumu uvedenia do prevádzky), ktorej platnosť končila ku dňu 14.2.2014.

Ďakujem za pochopenie!

S úctou,
Zsolt Kiss

Ing. Zsolt KISS
Customer Care Manager
Hungary / Slovakia


--------------- Original Message ---------------
From: ......... [.....@.....]
Sent: 2014.10.23. 9:47
To: infocentrum@renault.sk
Subject: [ ref:_00Db0cZvn._500b0A97ko:ref ]


- Viete mi uviesť dôvod, pre ktorý som nebol počas takmer troch rokov upovedomený o "výskyte" akýchsi tlačových chýb vo vydaných kartách Renault Garancia+?
- Viete mi uviesť dôvod, pre ktorý sme nebol počas takmer troch rokov upovedomený o Vašich "smerodajných" údajoch v platnosti kárt R.Garancia+?
- Viete mi uviesť dôvod, pre ktorý som bol počas niekoľkých rokov pravdepodobne zámerne ponechaný v omyle, ohľadom doby platnosti R.Garancia+?

- Kto tu zlyhal, zákazník, ktorému bolo v TT-CAR nahučané, že sa vôbec odvažuje dožadovať svojho?
- Kto tu zlyhal, ja, alebo Vy, ktorí svojich zákazníkov neupovedomujete o dôležitých skutočnostiach, aby ste tým zakryli svoje zlyhanie?





** Tue, 21 Oct 2014 11:26:43 +0000 (GMT) - "SK infocentrum@renault.sk" **

Vážený pán .....,

karty Renault Garancia + boli vydávané centrálou Renault a vzhľadom na opakovaný výskyt tlačových chýb boli následne zrušené.

Za smerodajné údaje o období platnosti služby Garancia + sú považované informácie uvedené na zmluve, ktorá nadobudla platnosť Vašim podpisom a je teda záväzná pre obe strany.

Ďakujeme za pochopenie.

S pozdravom,

Michaela Slováková

Customer Care Assistant
Czech republic / Slovakia




Záver:

A nekúpte to od nich :) Dodám, že Renault Fluence bolo moje prvé a na 100% aj posledné auto od koncernu Renault! Život ide po tej facke od Renolt&spol. ďalej a ja som do ďalšieho života bohatší o jednu dôležitú skúsenosť, no a výber áut je aj bez nich veru riadne veľký :P.
<> FLUENCE_1.6_16V_110k_Eclipse
Obrázek

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: Dobré a "zlé" predajne áut...

Příspěvek od krt.ecek » pát bře 27, 2015 15:19

No přiznám se, že se mi to nechce číst celé, tak sjem přečetl jen začátek, kde se celé rozčiluješ nad prodlouženou zárukou a nařízením EK. Je to ale věc, kterou tady na foru píši už asi posté a vždy se se mnou lidi hádají, že to tak není. To co píšeš na začátku jen potvrzuje, že to tak je....

Nařízení EK platí na záruku, to ano, ta je ale 2 roky. Takzvaná prodloužená záruka je pouze servisní smlouva (fakt se to tak jmenuje, ten dokument, co podepisuješ), jak je vidět o slově záruka tam není ani zmínka. Jako každá smlouva je vyjádřením svobodné vůle obou stran a svým podpisem stvrzují, že jí rozumějí a je to jejich svobodná vůle. No a většina smluv má určité podmínky (dokonce musí být vyvážená pro obě strany). Tady je jednou z podmínek pro plnění provádění servisních prohlídek u autorizovaného servisu. Tím, že jsi udělal servisní prohlídku jinde jsi byl v rozporu s touto smlouvou. Když to shrnu, zákonná záruka (2 roky) ti platila, servisní smlouva neplatila... a je to správně!
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Single
Experienced member
Příspěvky: 700
Registrován: ned zář 06, 2009 22:28

Re: Dobré a "zlé" predajne áut...

Příspěvek od Single » pát bře 27, 2015 23:11

Zajímavé počtení...

Krtečku: takže pokud v rámci záruky nechám vyměnit filtry a náplně v jiném servise (popřípadě to udělám sám doma) je to OK? A v případě, že to udělám v rámci té garance je to v rozporu se smlouvou? (což chápu)

Takže pokud bych si v prvním roce záruky vyměnil sám olej a pak si zaplatil garanci... bude to v rozporu se smouvou či nikoli?

Jen se ptám, nechci dělat chytrýho a spíš jsem to dotáhnul adabsurdum, ale zajímá mě to :-D

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: Dobré a "zlé" predajne áut...

Příspěvek od krt.ecek » sob bře 28, 2015 06:06

Pravdepodobne je to rozporu se smlouvou,musel bych si ji znova precist (je to 6 let,co jsem ji cetl) ale ta varianta co pises by sla pracne napadnout,prodojce by to s tebou vubec nemel uzavrit,protoze vi,ze je neplatna.... Drive platilo,ze nejde uzavrit po roce od koupi,tak to nastat nemohlo. Jak je to nyni nevim...
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Dobré a "zlé" predajne áut...

Příspěvek od Šamša » sob bře 28, 2015 09:42

Já jsem též nepochopil pointu příběhu, přeci si přečtu smlouvu co jsem podepsal a neoháněl se kapesní bumážkou, kde si měl sám ověřit správnost údajů. Také bych asi uzavíral prodloužení, pokud bych věděl že najedu 30 000km ročně a ne 7000km. Podle mne akorát vyhozených 10 000Kč. To že nevydržela napínací kladka rozvodu je u dnešních aut úplně normální, např viz. Škoda a jejich přeskakující řetízky. Ale neomlouvá to afektované jednání pracovníků autosalonu, měli by procházet školením a psychologickou přípravou.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Dobré a "zlé" predajne áut...

Příspěvek od Zefek » sob bře 28, 2015 10:02

Já myslím, že nešlo ani tak o nějakou tu garanční prohlídku, ale o to, že ta smlouva skončila 14.2.2014 - těch 48 měsíců /80 tísic km běželo od uvedení do provozu (2010). Nezaniklo to tím, že by nejel na garančku, ale prostě to skončilo s datem uvedeným ve smlouvě. Tohle je nenapadnutelné a není proč se rozčilovat - tu smlouvu někdo podepsal, musel si ji před podepsáním přečíst a o tom datu, kdy ta smlouva končí, musel vědět. Je to házení hrachu na zeď ...
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Novotka
Senior member
Příspěvky: 1609
Registrován: sob dub 23, 2005 09:33
Bydliště: Pardubice

Re: Dobré a "zlé" predajne áut...

Příspěvek od Novotka » sob bře 28, 2015 10:37

Co je ve smlouvě to podepisují a to platí. Knížka je jen priloha ke smlouvě ,nastala chyba ,stát se muže. Ale přeci si nebudu vědomou chybou někde dohadovat,to je snad sranda ne.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/

Uživatelský avatar
mudr.hematolog
Senior member
Příspěvky: 1024
Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
Bydliště: Košice

Re: Dobré a "zlé" predajne áut...

Příspěvek od mudr.hematolog » sob bře 28, 2015 13:17

Ja osobne to robim, tak, ze pokial je auto v zaruke, tak chodim do autorizovaneho servisu kde som auto kupil. Po skonceni zaruky uz idem do servisu k znamemu, kde mi auta servisuje az pokila ich nepredam.
Sam mechanik mi vravel, ze v zaruke nech idem do autorizaku a po jej skonceni, nech pridem.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.

Odpovědět

Zpět na „Diskuse a pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů