Motorkáři - jste tu mezi námi?
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Re: Motorkáři - jste tu mezi námi?
Nazdar,
pánové potřebuji poradit s šátkem na motorku. Sháním pro otce šátek na obličej. Chtěl bych, aby to bylo něco kvalitního, ne žádný šunt. Našel jsem tento šátek:
http://www.chopperhorse.cz/kozeny-satek-1n/
Myslíte, že to bude dobrý kup? Přemýšlel jsem i o nějakém bavlněném, ale kůže je kůže. Všechno oblečení má v kůži, boty taky, takže si myslím, že by to i sedělo. Ale nechám si i poradit. Pokud znáte nějaký shop, kde koupit něco podobného, tak sem s tím. Tohle byl totiž jediný šátek, který jsem našel, myslím tím kvalitní (aspoň si to tedy myslím)
Jinak je jeho mašinka:
pánové potřebuji poradit s šátkem na motorku. Sháním pro otce šátek na obličej. Chtěl bych, aby to bylo něco kvalitního, ne žádný šunt. Našel jsem tento šátek:
http://www.chopperhorse.cz/kozeny-satek-1n/
Myslíte, že to bude dobrý kup? Přemýšlel jsem i o nějakém bavlněném, ale kůže je kůže. Všechno oblečení má v kůži, boty taky, takže si myslím, že by to i sedělo. Ale nechám si i poradit. Pokud znáte nějaký shop, kde koupit něco podobného, tak sem s tím. Tohle byl totiž jediný šátek, který jsem našel, myslím tím kvalitní (aspoň si to tedy myslím)
Jinak je jeho mašinka:
Fiat 500, r.v. 1956, opačné otevírání dveří a další chuťovky Kdo ví kde je mu konec.
Škoda Forman - r.v. 1992, vynikající vůz to byl. Šroťák ukončil jeho 16-ti letý život.
Laguna III r.v. 2014 2.0 dCi 110kW
Scénic II r.v. 2005 1.6 16V 83kW
Twingo I r.v. 1999, 1.2 43kw, poloautomat, shrnovací střecha....
Škoda Forman - r.v. 1992, vynikající vůz to byl. Šroťák ukončil jeho 16-ti letý život.
Laguna III r.v. 2014 2.0 dCi 110kW
Scénic II r.v. 2005 1.6 16V 83kW
Twingo I r.v. 1999, 1.2 43kw, poloautomat, shrnovací střecha....
Re: Motorkáři - jste tu mezi námi?
hlavne dychat aby sa cez to dalo
Re: Motorkáři - jste tu mezi námi?
Kůže je sice kůže, ale co se následné údržby týče, není nic moc. Osobně vozím ColdKillera, když je moc horko tak jen bavlněný rukáv.
Cokoliv, co je samo o sobě spatně prodyšné (softshell na coldkilleru, kůže..) je zavnitř rosí prakticky bez ohledu na teplotu a je třeba nějak čistit. Já to peru cca po týdnu, pak šátky přes pusu prostě smrděj.
Pak tu byla poznámka o dýchání. Nejde ani tak o přísun vzduchu, ten je většinou dostatečný, ale jde o možnost jej bez větších překážek vydechnout, protože když nemá šátek dostatečné otvory, vlhký výdech jde všude kolem - zejména pod brejle, kterejma je pak vidět kulové.
Jinak krásnej stroj..
Cokoliv, co je samo o sobě spatně prodyšné (softshell na coldkilleru, kůže..) je zavnitř rosí prakticky bez ohledu na teplotu a je třeba nějak čistit. Já to peru cca po týdnu, pak šátky přes pusu prostě smrděj.
Pak tu byla poznámka o dýchání. Nejde ani tak o přísun vzduchu, ten je většinou dostatečný, ale jde o možnost jej bez větších překážek vydechnout, protože když nemá šátek dostatečné otvory, vlhký výdech jde všude kolem - zejména pod brejle, kterejma je pak vidět kulové.
Jinak krásnej stroj..
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Motorkáři - jste tu mezi námi?
Sakra ten ColdKiller vypadá dost dobře. Jenže jsem už objednal ten kožený. Musel jsem rychle, aby to stihlo dorazit do Vánoc... Škoda, že mi to nikdy nic takového nevyhodilo Každopádně jako tip je to dost dobrý.
Fiat 500, r.v. 1956, opačné otevírání dveří a další chuťovky Kdo ví kde je mu konec.
Škoda Forman - r.v. 1992, vynikající vůz to byl. Šroťák ukončil jeho 16-ti letý život.
Laguna III r.v. 2014 2.0 dCi 110kW
Scénic II r.v. 2005 1.6 16V 83kW
Twingo I r.v. 1999, 1.2 43kw, poloautomat, shrnovací střecha....
Škoda Forman - r.v. 1992, vynikající vůz to byl. Šroťák ukončil jeho 16-ti letý život.
Laguna III r.v. 2014 2.0 dCi 110kW
Scénic II r.v. 2005 1.6 16V 83kW
Twingo I r.v. 1999, 1.2 43kw, poloautomat, shrnovací střecha....
Re: Motorkáři - jste tu mezi námi?
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Motorkáři - jste tu mezi námi?
Pár obrázků z výstavy Motocykl a Bohemia Custom na Výstavišti v Holešovicích 6.3.2014
http://dawes-sound.rajce.idnes.cz/Motocykl_2014/
http://dawes-sound.rajce.idnes.cz/Motocykl_2014/
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Motorkáři - jste tu mezi námi?
pěkné, díky
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3294
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorkáři - jste tu mezi námi?
Krásná čezetka, taky jsem takovou měl, ale komplet v origo stavu kromě funkčního olejového čerpadla.Dawes píše:
Tady na té vypadá, že bude funkční i to. Ale nelíbí se mi ty zadní tlumiče a to černé koleno výfuku-- to je hnus velebnosti
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Re: Motorkáři - jste tu mezi námi?
Nojo, není to úplně origo, nicméně jsem se snažil dodržet aspoň typovou autentičnost - použité kompoenenty byly v historii na CZ 4x7 použity, byť ne v roce 1969, kdy byla vyrobena tato. Tlumiče jsou deklarovány jako CZ487/Jawa634 a jsou rozhodně lepší, než původní prorezlé, reálně neopravitelné.
V případě kolena jsem volil černou proto, aby trochu vynikl doutník a motor, navíc koleno bylo tak odrbané, že bych ho musel probrousit durch, kdybych se ho snažil připravit pod chrom.
Posilube, jak si uhodl, je 100% funkční a je vybavené novou duralovou mezispojkou od kliky, takže nehrozí vysypaný bakelit a seklý motor.
Od prosince má Ta, která vstala z mrtvých nové zadní kolo a v garáži mám připravený nový (originál) výfuk místo tohohle původního olezlého.
Řídítka, přepínače a hefty jsou inovované tak, aby byla jízda trochu pohodlnější a ovládání bezpečnější. Takže asi o 8 cm širší řídítka Emgo, přepínače z CZ 487, páčky CZ/JAWA Cross (delší páčky, úchyty pro zrcátka), zrcátka originál Velorex používané pro vývozní verze (klepou se, ale aspoň je s nima vidět dozadu).
Blinkry jsou jediná 100% nepůvodní věc, chromovaný plast značky Bullet. Tahle mašina je ještě z výroby neměla, a to, co se tu v československomoravsku na motorky dávalo, to byl superhyperultrahnushumus, kterej mi na motku prostě nesměl.
Co se výbavy týče, elektrika prošla totální rekonstrukcí, nezůstal ani drátek. Zapalování / zdroj VAPE 12V, v předním světle je halogenka a místo "boscháku" na hřebík je turecká spínačka s patentním klíčem. Baterka 12V/3Ah Yuasa a protože jsem paranoidní elektrotechnik, tak na důležitá místa je rozvedena i zem.
Taky lakování není původní. Nádrž neměla být stříbrná, ale chromovaná s lakovaným pruhem, což by ovšem stálo víc, než celá generálka. Takže došlo ke sjednocení původně "kladívkově stříbrné" a orezlých chromů na stříbrnou metalízu č.1, kterou všichni známe z Al disků. Modrá taky není původní, ta byla taková pastelková, tohle je běžně dostupný RAL 5013 v pololesku provedený práškem a následně doplněn o bezbervý lesklý nástřik.
Když se mrkneš na stránky mašiny na Motorkářích (odkaz v podpisu) je tam někde vidět původní stav.
V případě kolena jsem volil černou proto, aby trochu vynikl doutník a motor, navíc koleno bylo tak odrbané, že bych ho musel probrousit durch, kdybych se ho snažil připravit pod chrom.
Posilube, jak si uhodl, je 100% funkční a je vybavené novou duralovou mezispojkou od kliky, takže nehrozí vysypaný bakelit a seklý motor.
Od prosince má Ta, která vstala z mrtvých nové zadní kolo a v garáži mám připravený nový (originál) výfuk místo tohohle původního olezlého.
Řídítka, přepínače a hefty jsou inovované tak, aby byla jízda trochu pohodlnější a ovládání bezpečnější. Takže asi o 8 cm širší řídítka Emgo, přepínače z CZ 487, páčky CZ/JAWA Cross (delší páčky, úchyty pro zrcátka), zrcátka originál Velorex používané pro vývozní verze (klepou se, ale aspoň je s nima vidět dozadu).
Blinkry jsou jediná 100% nepůvodní věc, chromovaný plast značky Bullet. Tahle mašina je ještě z výroby neměla, a to, co se tu v československomoravsku na motorky dávalo, to byl superhyperultrahnushumus, kterej mi na motku prostě nesměl.
Co se výbavy týče, elektrika prošla totální rekonstrukcí, nezůstal ani drátek. Zapalování / zdroj VAPE 12V, v předním světle je halogenka a místo "boscháku" na hřebík je turecká spínačka s patentním klíčem. Baterka 12V/3Ah Yuasa a protože jsem paranoidní elektrotechnik, tak na důležitá místa je rozvedena i zem.
Taky lakování není původní. Nádrž neměla být stříbrná, ale chromovaná s lakovaným pruhem, což by ovšem stálo víc, než celá generálka. Takže došlo ke sjednocení původně "kladívkově stříbrné" a orezlých chromů na stříbrnou metalízu č.1, kterou všichni známe z Al disků. Modrá taky není původní, ta byla taková pastelková, tohle je běžně dostupný RAL 5013 v pololesku provedený práškem a následně doplněn o bezbervý lesklý nástřik.
Když se mrkneš na stránky mašiny na Motorkářích (odkaz v podpisu) je tam někde vidět původní stav.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
-
- Starting member
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř led 30, 2013 12:09
Re: Motorkáři - jste tu mezi námi?
Ja sa tiez medzi nich hlasim ... momentalne Yamaha XJR 1300 SP " King replica " , a na robotu Kawasaki Gpz 750 R 1985 ako v Top Gun len je 750 ccm , a Gpz 550 1980 , a este Vespa PK 125 1989 ... Dal by som aj fotky ale tu je to nejake zlozite ...
Renault Megane 2,0 Sport , 2003.
Re: Motorkáři - jste tu mezi námi?
Musim se pochlubit, moje ČeZetka si zahrála ve videoklipu Plzeňského Pivovaru ke Dni Otců.
Myšlenka je jasná, jen objasním, proč takhle komplikovaně.... produkce nepoužívá hlavu a chlapi, co tomu taťkovi restaurují jeho mašinu dostali na totální repas asi 5 dnů, tak aby se vše stihlo natočit, stala se Ta, která vstala z mrtvých héérečkou
http://www.youtube.com/watch?v=v92jomeU90k
Myšlenka je jasná, jen objasním, proč takhle komplikovaně.... produkce nepoužívá hlavu a chlapi, co tomu taťkovi restaurují jeho mašinu dostali na totální repas asi 5 dnů, tak aby se vše stihlo natočit, stala se Ta, která vstala z mrtvých héérečkou
http://www.youtube.com/watch?v=v92jomeU90k
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Motorkáři - jste tu mezi námi?
Trochu OT, ale SUPER
http://www.mojevideo.sk/video/1ec07/rus ... erenu.html
http://www.mojevideo.sk/video/1ec07/rus ... erenu.html
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Motorkáři - jste tu mezi námi?
Jo a BUBÁK (moje XV1100) už je taky slavnej, zahrál si i s pánečkem a spoustou dalších kamarádů v následujícím klipu:
https://www.youtube.com/watch?v=_Dn0NyBVkpQ
https://www.youtube.com/watch?v=_Dn0NyBVkpQ
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Motorkáři - jste tu mezi námi?
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Motorkáři - jste tu mezi námi?
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Motorkáři - jste tu mezi námi?
Kamarádi motorkáři (jste-li tu ještě nějací),
bylo-li by vám někdy třeba, mám přívěs se šupnou a nájezdem na mašinu do 400kg.
Předpokládejme přepravu celé motorky a doufejme že nebude potřeba k odvozu z padedé.
info přes PM, nebo kdo má tak telefon.
bylo-li by vám někdy třeba, mám přívěs se šupnou a nájezdem na mašinu do 400kg.
Předpokládejme přepravu celé motorky a doufejme že nebude potřeba k odvozu z padedé.
info přes PM, nebo kdo má tak telefon.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Motorkáři - jste tu mezi námi?
Tohle je fajn věc akorát kdykoliv jí budeš nutně potřebovat budeš min 100km od ní...
Já jsem si na tahání motorky pořídil TOHLE Jsem si to předělal i na EU tažné,ale není to tak stabilní a víc jak 20 jsem s tím nedal (nebylo potřeba). Takže se to válí doma a sedá na to prach... Kdyby někdo chtěl tak za 1500,- předám dál
Auto s tažným jsem prodal a tak teď řeším "odtah" půjčením dodávky
PS: tu lyžinu na vozíku bych dal obráceně, takhle bude mít kolo tendenci ti bourat do stěn.
Já jsem si na tahání motorky pořídil TOHLE Jsem si to předělal i na EU tažné,ale není to tak stabilní a víc jak 20 jsem s tím nedal (nebylo potřeba). Takže se to válí doma a sedá na to prach... Kdyby někdo chtěl tak za 1500,- předám dál
Auto s tažným jsem prodal a tak teď řeším "odtah" půjčením dodávky
PS: tu lyžinu na vozíku bych dal obráceně, takhle bude mít kolo tendenci ti bourat do stěn.
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: Motorkáři - jste tu mezi námi?
Greywolf:
tak jasně, Murphyho zákony spolu s těmi fyzikálními se prostě ohybat nedají
Ale třeba to někomu může pomoct vyřešit situaci. Jiná věc je (ta, ve kterou všici doufáme že nepřijde) operativní odvoz z průšvihu a jiná třeba přeprava na vzdálenější servis, nebo přetažení při koupi nebo tak.
Každopádně "KOLAMA DOLU".
tak jasně, Murphyho zákony spolu s těmi fyzikálními se prostě ohybat nedají
Ale třeba to někomu může pomoct vyřešit situaci. Jiná věc je (ta, ve kterou všici doufáme že nepřijde) operativní odvoz z průšvihu a jiná třeba přeprava na vzdálenější servis, nebo přetažení při koupi nebo tak.
Každopádně "KOLAMA DOLU".
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Motorkáři - jste tu mezi námi?
Děkuji připoměl jsi mi výlet 2 roky z5.
PS: ta vložená fotka v 4:13 je opravdu moc povedená
PS: ta vložená fotka v 4:13 je opravdu moc povedená
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: Motorkáři - jste tu mezi námi?
Obrázky pěkný, vejlet to musel bejt super.
Ke zpracování mám několik čistě subjektivních amatérských podnětů:
Základy střihové skladby praví, že záběr pod 2" je koukatelný maximálně v hudebním klipu nebo tam, kde je to nutné např. ke zdůraznění děje.
Tady mi to prostřihávání přijde jako prvnplánová jednoúčelovka.
Vložený Fotky tuplem - staťák (fotka) na nějakejch 15fs (nepěřil jsem, odhaduju) je něco, co si prohlídneš až když to video vidíš po čtvrtý nebo si ho zastavíš.
Různé kamery = různá kalibrace bílé, takže když už dělám takový veledílo, proženu to v tom movieMakeru ve kterým to dělám nějakou automatikou, ať je to aspoň podobně namodralý / nažloutlý.
A nakonec..... disko trysko nějak skousnu, ale tryskoremake SteppenWolfa je počin, který by zasloužil autora máčet v mazutu a vláčet za V3S-hovnocuc po poli v době hnojení.
Až příště pojedete s pořádnejma motorkama (víc chromu míň plastu a válce v hezčí konstelaci V-2 ) třeba se přidám
Edit:
Hoďte sem nějakou tripmapu ať divák ví, kde ty panorámata jsou
Ke zpracování mám několik čistě subjektivních amatérských podnětů:
Základy střihové skladby praví, že záběr pod 2" je koukatelný maximálně v hudebním klipu nebo tam, kde je to nutné např. ke zdůraznění děje.
Tady mi to prostřihávání přijde jako prvnplánová jednoúčelovka.
Vložený Fotky tuplem - staťák (fotka) na nějakejch 15fs (nepěřil jsem, odhaduju) je něco, co si prohlídneš až když to video vidíš po čtvrtý nebo si ho zastavíš.
Různé kamery = různá kalibrace bílé, takže když už dělám takový veledílo, proženu to v tom movieMakeru ve kterým to dělám nějakou automatikou, ať je to aspoň podobně namodralý / nažloutlý.
A nakonec..... disko trysko nějak skousnu, ale tryskoremake SteppenWolfa je počin, který by zasloužil autora máčet v mazutu a vláčet za V3S-hovnocuc po poli v době hnojení.
Až příště pojedete s pořádnejma motorkama (víc chromu míň plastu a válce v hezčí konstelaci V-2 ) třeba se přidám
Edit:
Hoďte sem nějakou tripmapu ať divák ví, kde ty panorámata jsou
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Motorkáři - jste tu mezi námi?
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Motorkáři - jste tu mezi námi?
Ahoj motorkari, ja sedlam uz asi 8let parnik FJ1200 rock 92 pekne v originale dotazenej z nemecka. Masina je drzak vlastne jsem neresil zadnej problem. Az na jiz po treti tekouci valecek (pracovni pistek) od hydraulicky spojky. Jiz 2x jsem ho pretesnoval a ceka me to zase. Asi koupim cele assy protoze vnejsi cast uz je uvnitr vyrezla jak se tam driv srazela voda. Masina v nemecku asi V kuse 5 let stala.
Jinak jsem mel jeste stare XJ 600 a 900. Hlavne ta 900 s kardanem to byla parada. Krasna cista motorka, absolutne bez problemu. Jen jsem chtel vetsi obsah
Zacinal jsem na Kawe GPX 600 tam byl kapku problem s elektrikou.
Jedne stope zdar!
Jinak jsem mel jeste stare XJ 600 a 900. Hlavne ta 900 s kardanem to byla parada. Krasna cista motorka, absolutne bez problemu. Jen jsem chtel vetsi obsah
Zacinal jsem na Kawe GPX 600 tam byl kapku problem s elektrikou.
Jedne stope zdar!
- berka79
- Advanced member
- Příspěvky: 302
- Registrován: stř bře 27, 2019 03:51
- Bydliště: Středočeský kraj
Re: Motorkáři - jste tu mezi námi?
Letos jsem motorku prodal. Měl jsem 5 let BMW R1200 RT, předtím několik let GS, ale poslední dva roky jsem téměř nejezdil. Loni jen asi 2-3 tis. km a letos cca. 800km. Prostě už mi to tak netáhlo a najednou se mi dlouhý cesty už nezdály tak pohodlný. Byly doby kdy jsem s manželkou jezdil po Itálii a pak jel rovnou domů, nebo jel na víkend k Baltskému moři, nebo se jen tak na den jel projet do Alp do Rakouska. No, a letos jsem byl rád, že jsem otočil Lipno a zpět. To byla poslední kapka která rozhodla že s velkou motorkou (zatím) končím a prodal jsem ji.
Velký vliv na to také měl letošní nákup Meganu GT, prostě jsem upřednostnil cestování autem a otočil Itálii 2x za sebou jen v autě, ikdyž jsme jednu cestu chtěli podniknout na motorce.
Uvidím za pár let, třeba si pořídím nějaký maxiskútr, kde jsou nohy trochu natažené a ne tolik pokrčené v kolenou. Jeden skútr 125 doma sice máme, ale to je jen na jízdy po městě a okolí.
Velký vliv na to také měl letošní nákup Meganu GT, prostě jsem upřednostnil cestování autem a otočil Itálii 2x za sebou jen v autě, ikdyž jsme jednu cestu chtěli podniknout na motorce.
Uvidím za pár let, třeba si pořídím nějaký maxiskútr, kde jsou nohy trochu natažené a ne tolik pokrčené v kolenou. Jeden skútr 125 doma sice máme, ale to je jen na jízdy po městě a okolí.
Subaru Outback 2.5 Executive
Megane IV Grandtour GT 1.6 TCe 205 - prodáno
Clio V Intens TCe 100 LPG Valencia
BMW 316ti compact M packet
Megane IV Grandtour GT 1.6 TCe 205 - prodáno
Clio V Intens TCe 100 LPG Valencia
BMW 316ti compact M packet
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů