jj budu se na to muset kouknout snad na srazu v Jičíně kam se chystám, ale na můj vkus je to už velké teda podle fotek na živo jsem to ještě neviděl a pak bych musel přestavět garážTomáš Langer píše:Projeď se někdy v Espace a budeš mít podobnej pocit, jako když jsi přešel ze 105-ky do Scéniku. Přitom ojetý Espace nestojí zas tolik...
Jaké je ideální rodinné auto?
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
- AleK
- Člen RCČR
- Příspěvky: 83
- Registrován: sob čer 18, 2005 22:32
- Bydliště: krkonoše
- Kontaktovat uživatele:
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Neboj, není to tak zlý . Krátkej Espace (normální verze) je stejně dlouhej jako Laguna nebo Oktávka, jedinej rozdíl je v šířce a výšce. Takže pokud jsi svou garáž nestavěl na Trabanta, vejdeš se .AleK píše:
jj budu se na to muset kouknout snad na srazu v Jičíně kam se chystám, ale na můj vkus je to už velké teda podle fotek na živo jsem to ještě neviděl a pak bych musel přestavět garáž
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
- adammc
- Člen RCČR
- Příspěvky: 47
- Registrován: čtv čer 17, 2004 17:08
- Bydliště: Kyjov
- Kontaktovat uživatele:
Souhlasím s Kšandou, že nejlepší rodiné auto je jednadváca. Prostorné, spát v něm nepotřebuju, to co se vleze do kufru, jsem do žádného jiného sedana ještě nedal a pohodlíčko..., to je bez debat. A kdo je přece jenom náročnější, nechť si pořídí nevadu. Tam se vleze úplně všechno
minulost - R21 GTS "Symphonie" 1.7i/69kW sedan r.v.92
Laguna je mala, mame doma (ted me tu vsichni sezerou )
Prius/Insight: Elektromotor na setrvaku byl problematickej, pry nejake problemy s vibracema a zivotnosti. Ale jsou to stary informace, mozna (asi) uz to vyresili. Prevodovka v Priusu je fakt slozita, ale myslim ze japoncici to zvladnou vyrobit tak, aby to fungovalo (a dlouho). Osobne bych bral, kdyby se takoveto motory (treba i vetsi jako ma Lexus) objevovaly v nabidce vsech automobilek jako alternativa ke klasickemu vyberu benzin/nafta.
CVT: asi mam zastaraly informace, nejak nestiham sledovat. V tom pripade je variator bezva, jen to ma opravdu srandovni zvuk (konstantni otacky)
NeviM: V6 v Espace by byl bezva (navic z dilen Nissanu), ale s 5° automatem?
Samsa: Netvrdim, ze to co jsem napsal je spravne nebo opodstatnene, je to muj pohled na idealni auto pro ME. At si kazdej jezdi cim chce, treba dieselem s integorvanym zadymovanim od abctuning, ze?
Espace F1: Doporucuju oficialni video od Matry, je to celkem narez (nejlepsi je, jak na konci zajede do garaze a jen tak mimochodem hodi pulmetrovou mrkev z vyfuku ). Pry to udela 2,9 G bocniho zrychleni (Skyline ma snad 1,6?), 2,9s na sto. Nejlepsi je, jak z venku vypada "civilne". Proste rodinny ideal.
Uff, uz jsem myslel, ze to nenajdu:
http://www.matrasport.dk/Cars/Espace/Ga ... index.html
Prius/Insight: Elektromotor na setrvaku byl problematickej, pry nejake problemy s vibracema a zivotnosti. Ale jsou to stary informace, mozna (asi) uz to vyresili. Prevodovka v Priusu je fakt slozita, ale myslim ze japoncici to zvladnou vyrobit tak, aby to fungovalo (a dlouho). Osobne bych bral, kdyby se takoveto motory (treba i vetsi jako ma Lexus) objevovaly v nabidce vsech automobilek jako alternativa ke klasickemu vyberu benzin/nafta.
CVT: asi mam zastaraly informace, nejak nestiham sledovat. V tom pripade je variator bezva, jen to ma opravdu srandovni zvuk (konstantni otacky)
NeviM: V6 v Espace by byl bezva (navic z dilen Nissanu), ale s 5° automatem?
Samsa: Netvrdim, ze to co jsem napsal je spravne nebo opodstatnene, je to muj pohled na idealni auto pro ME. At si kazdej jezdi cim chce, treba dieselem s integorvanym zadymovanim od abctuning, ze?
Espace F1: Doporucuju oficialni video od Matry, je to celkem narez (nejlepsi je, jak na konci zajede do garaze a jen tak mimochodem hodi pulmetrovou mrkev z vyfuku ). Pry to udela 2,9 G bocniho zrychleni (Skyline ma snad 1,6?), 2,9s na sto. Nejlepsi je, jak z venku vypada "civilne". Proste rodinny ideal.
Uff, uz jsem myslel, ze to nenajdu:
http://www.matrasport.dk/Cars/Espace/Ga ... index.html
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)
- iwi
- Člen RCČR
- Příspěvky: 648
- Registrován: stř lis 10, 2004 08:25
- Bydliště: Kyjov
- Kontaktovat uživatele:
Hezkýýýý ale na běžné ježdění nevím, nevím....Regis píše:Espace F1: Doporucuju oficialni video od Matry, je to celkem narez (nejlepsi je, jak na konci zajede do garaze a jen tak mimochodem hodi pulmetrovou mrkev z vyfuku ). Pry to udela 2,9 G bocniho zrychleni (Skyline ma snad 1,6?), 2,9s na sto. Nejlepsi je, jak z venku vypada "civilne". Proste rodinny ideal.
Uff, uz jsem myslel, ze to nenajdu:
http://www.matrasport.dk/Cars/Espace/Ga ... index.html
Renault
Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW
Scénic 2.0i - prodáno
Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW
Scénic 2.0i - prodáno
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 16 hostů