Prosím poraďte kolegyni auto
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 508
- Registrován: pon čer 25, 2007 12:47
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Prosím poraďte kolegyni auto
Žádám vás o radu:
Kolegyně z práce měla autonehodu - ženská jí vjela z vedlejší pod auto... Má Daewoo Lanos z roku 2001, 1,6 obsah, koupila to se serviskou ale sama už v autorizovaném neservisovala.. Je to nabořený na pravý přední roh, motor běží, co jsem koukal tak se to nehnulo ve střeše, snad ani ve dvěřích....
Pojišťovna jí nabídla 42 tis. za totálku a teď má dilema...jestli si to nechat opravit (cenu si nedokážu představit, ale zas tak drahý to asi nebude), nebo koupit jiné auto...já osobně si myslím, že by pro ní mohlo být zajímavé Clio II, třeba 1,4 16v...těžko říct...
Nemáte nějaké doporučení, co v cenové relaci právě těch 40 - 45 tis (i něco jiného než Renaulta, přeci jen jsme tady všichni schopní objektivně posoudit...teda snad krom VW, ty jsou zbytečně drahý...)?
Kolegyně z práce měla autonehodu - ženská jí vjela z vedlejší pod auto... Má Daewoo Lanos z roku 2001, 1,6 obsah, koupila to se serviskou ale sama už v autorizovaném neservisovala.. Je to nabořený na pravý přední roh, motor běží, co jsem koukal tak se to nehnulo ve střeše, snad ani ve dvěřích....
Pojišťovna jí nabídla 42 tis. za totálku a teď má dilema...jestli si to nechat opravit (cenu si nedokážu představit, ale zas tak drahý to asi nebude), nebo koupit jiné auto...já osobně si myslím, že by pro ní mohlo být zajímavé Clio II, třeba 1,4 16v...těžko říct...
Nemáte nějaké doporučení, co v cenové relaci právě těch 40 - 45 tis (i něco jiného než Renaulta, přeci jen jsme tady všichni schopní objektivně posoudit...teda snad krom VW, ty jsou zbytečně drahý...)?
Naposledy upravil(a) Doctor.ventil dne čtv črc 23, 2009 10:28, celkem upraveno 1 x.
Ex Renault 19, 1,9 dT 66kw, Ex Renault Laguna 2,2 dT RXT 83kw...
Nyní VW Golf III 1,9 TDi GT 81 kw
Nyní VW Golf III 1,9 TDi GT 81 kw
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Moje rada je taková, pokud pojišťovna nabízí toliko, tak aď raději bere, něco si přihodí a koupí autí nebouraný. Vyhne se zbytečným stresujícím situacím, kde sehnat kloudnýho mechanika, klempíře, lakýru. V servisu to bude stát ránu, navíc to bude muset doplatit, protože pojišťovna si strhne amortizaci.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Experienced member
- Příspěvky: 508
- Registrován: pon čer 25, 2007 12:47
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Ok, a co konkrétně by si doporučil? Je to ženská, 25 let, chtěla by něco podobného asi (nemyslím konkrétně Daewoo, spíš podoná velikost a motorizace..i když tu 1,6 myslím strčí modernější 1,4 do kapsy)
Ex Renault 19, 1,9 dT 66kw, Ex Renault Laguna 2,2 dT RXT 83kw...
Nyní VW Golf III 1,9 TDi GT 81 kw
Nyní VW Golf III 1,9 TDi GT 81 kw
-
- Junior member
- Příspěvky: 171
- Registrován: úte bře 25, 2008 17:02
-
- Experienced member
- Příspěvky: 508
- Registrován: pon čer 25, 2007 12:47
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Ano, přesně tak...s tím autem si může dělat co chce, ale vždy dostane 42 tis.ScenicNoir píše:Těch 42 tisíc jí nabídli z povinného ručení viníka po odečtení ceny vraku ?
Mimochodem jí nabídli kupce na to nabouraný auto....za 2800,- což mě přijde jako docela směšná částka..... celý na díly to má podlě mě mnohem větší hodnotu....
Napadá vás nějaké jiné vozítko v podobné cenové relaci a parametrech? Ať máme z čeho vybírat
Ex Renault 19, 1,9 dT 66kw, Ex Renault Laguna 2,2 dT RXT 83kw...
Nyní VW Golf III 1,9 TDi GT 81 kw
Nyní VW Golf III 1,9 TDi GT 81 kw
-
- Advanced member
- Příspěvky: 291
- Registrován: stř dub 22, 2009 15:30
- Bydliště: Plzeň
Napadá mě Peugeot 106 nebo Saxo, s motorem 1.1, nejezdí to špatně, sám jsem to měl, povinné ručení je ještě zalevno, spotřeba rozumná. Je to pořád ještě jednoduchý motor, žádná zbytečná elektronika, opraví to kdekdo, mraky dílů na vrkovištích a v druhovýrobě za rozumné peníze. Má to pozink karoserii. Nedal bych na to auto dopustit, neměl jsem s ním žádný zásadní problém, předtím jsem měl Citroen AX, ten má stejný motor a také naprosto bez problémů. Vybíral bych ale nebourané, to platí obecně.
VW Golf VI + Smart ForTwo
minulost - Laguna II, PH1 2001, 1.6 16V Privilege, LPG
minulost - Laguna II, PH1 2001, 1.6 16V Privilege, LPG
no to bude těžké.. jestli to vezmu tak že dostane od pojištovny 42tis.Kč,zbytek auta prodá třeba za 10tis. tak za 50tis. toho moc na trhu v ročníku2001,2002..nebude,beru v potaz to co měla předtím.. serviska,u toho daeva i výbava,docela spolehlivé(převzato od opelu kadet),nenáročné na servis a náklady, prostor uvnitř, tak adekvátní náhrada je snad poslední model Felicie...ale ta bude rezavět, já bych skusil servis který by dokázal odhadnout náklady na opravu a dal auto opravit,popřípadě sám bude jednat s pojištovnou, když půjde třeba do jiného vozu tak do roka do něj dalších 10tis.vrazí...takže: fiat bravo/a,hyundai lantra,???
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Ľudia, čítate tu vôbec podaktorý pôvodný príspevok ? "Kolegyňa" mala Hnujdaj z roku 2001 a vy jej ponúkate staré mrdky typu Saxo, Bravo či 106 Nech si rovno kúpi Fanouše a je to v pohode, ešte sa je z tých peňazí zvýši
Prikláňam sa ku Cliu 1,4 16V prípadne Megane 2. Síce bude treba niečo doplatiť no rozhodne to bude po stránke údržby menej náročné auto než to čo tu odznelo.
Ale predpokladám, že 42 tisíc je cena totálky po odčítaní hodnoty vraku takže keď sa nepoškodil rám ani nosník, určite by som to dal radšej opraviť.
Prikláňam sa ku Cliu 1,4 16V prípadne Megane 2. Síce bude treba niečo doplatiť no rozhodne to bude po stránke údržby menej náročné auto než to čo tu odznelo.
Ale predpokladám, že 42 tisíc je cena totálky po odčítaní hodnoty vraku takže keď sa nepoškodil rám ani nosník, určite by som to dal radšej opraviť.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
-
- Advanced member
- Příspěvky: 291
- Registrován: stř dub 22, 2009 15:30
- Bydliště: Plzeň
To Anarki: Nevidíš si do huby milej zlatej, já měl Citoeny od 20-ti let a za 10 let jsem postupně prostřídal ZX, AX, SAXO a dohromady jsem neměl tolik problémů co s Renckem za 1 rok provozu. A vždy když jsem auto prodával, tak bylo nejdéle do 14-ti dnů prodané. Nejdražší díl, co jsem kdy pořizoval byl poslední díl výfuku za 1000 Kč, auta nebyla bouraná a po deseti letech na nich nebyla jediná známka koroze, což je pro mě podstatné z hlediska dalších nákladů na provoz. Protože vyměnit motor u saxa přijde levněji než u jiných aut typu Ford, Felicie,... řešit prohnilý blatníky a prahy. Zkus se někdy podívat, jak vypadá takový Saxo 1.4 VTS v oranžové barvě. Postav ho před 10 ženských a 11 z nich si ho vybere. Ještě by mě zajímalo v kolika Citroenech a Peugeotech si jezdil a jak dlouho, že se tu o nich takhle vyjadřuješ, já to, co tu píšu, mám podložený vlastní zkušeností.Anarki píše: Ľudia, čítate tu vôbec podaktorý pôvodný príspevok ? "Kolegyňa" mala Hnujdaj z roku 2001 a vy jej ponúkate staré mrdky typu Saxo, Bravo či 106 Nech si rovno kúpi Fanouše a je to v pohode, ešte sa je z tých peňazí zvýši
Prikláňam sa ku Cliu 1,4 16V prípadne Megane 2. Síce bude treba niečo doplatiť no rozhodne to bude po stránke údržby menej náročné auto než to čo tu odznelo.
Ale predpokladám, že 42 tisíc je cena totálky po odčítaní hodnoty vraku takže keď sa nepoškodil rám ani nosník, určite by som to dal radšej opraviť.
Záleží, jak je to navalený, ještě neznamená, že když opravíš klempířinu, že nezačne hučet nějaký ložiskonebo, že se nerozpadne diferák, že začne XXXXX chladič, ... záleží kam šla rána a u bouraného auta nikdy nevíš co se projeví po čase, nemluvě o skřípnutých drátech a poškozené izolaci, po zimě ti kablíky uhnijou a staneš se pravidelným zákazníkem autoelektrikáře apod. Pokud nebude dobře udělaná geometrie, tak se budou sjíždět gumy = další náklady. 25-ti letá holka si nebude nic dělat sama, takže všechno předpokládám bude dělat servis, takže třeba připravit kasičku na další výdaje.
VW Golf VI + Smart ForTwo
minulost - Laguna II, PH1 2001, 1.6 16V Privilege, LPG
minulost - Laguna II, PH1 2001, 1.6 16V Privilege, LPG
to ANARKI :možná než budeš psát "preboha ludia čo nabízáte.." sám si přečti co ta slečna měla, bylo to DAEWO, pokud to byl sedan tak saxo či clio není tak veliké a prostorné,ve výbavě bývají tihle korejci lepší, hlavní parametr byl tedy cena, no a za uvažovaných 50tis.Kč bych viděl opravdu nejlepší volbu pěknou felicii ,která půjde prodat i za další dva roky saxo či clio z roku 2001 ne.., Felicii koupí bez problému ze serviskou,náhradní díly bez problémů a orig. levnější než nahrady na cizince, no ale to už je věc té slečny....
Naposledy upravil(a) pedroo dne pát črc 24, 2009 09:02, celkem upraveno 1 x.
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW
Ja som sa vozil na Lanose a nemam pocit že by bol vetši od dvojkoveho Clia. Aj ja som za to že pokial dostane 40 tisic tak by som skusil tu opravu, aspon zajsť do servisu s fotkami či sa vojdu do tej sumy. A ked tak by som jej odporučil Thaliu. (vyzera to podobne ako Lanos ) a čo sa tyka motora ja by som asi znova šiel do 1,2 16V ma to slušnu spotrebu a male naklady na udržbu. 1,4 ma už cievky priamo nad sviečkami a tie vdaka prehrievaniu odchadzaju. To je moj postreh či už u Thalii alebo u Megana s tymto motorom
-
- Advanced member
- Příspěvky: 291
- Registrován: stř dub 22, 2009 15:30
- Bydliště: Plzeň
10 let u auta je samozřejmě věk, kdy se to začíná lámat a ruce už ti nikdo trhat při prodeji nebude, a mnohem víc záleží na technickém stavu a to jak bylo s autem zacházeno, je lepší pořídit 11 let staré auto po dvou majitelích než 10 let staré auto zhuntované, které šlo z ruky do ruky,mělo každý rok jiného majitele, který ho tak akorát huntoval a pak poslal do světa.pedroo píše:to ANARKI :možná než budeš psát "preboha ludia čo nabízáte.." sám si přečti co ta slečna měla, bylo to DAEWO, pokud to byl sedan tak saxo či clio není tak veliké a prostorné,ve výbavě bývají tihle korejci lepší, hlavní parametr byl tedy cena, no a za uvažovaných 50tis.Kč bych viděl opravdu nejlepší volbu pěknou felicii ,která půjde prodat i za další dva roky saxo či clio z roku 2001 ne.., Felicii koupí bez problému ze serviskou,náhradní díly bez problémů a orig. levnější než nahrady na cizince, no ale to už je věc té slečny....
Chtělo by to aby Doctor.ventil napsal, kam slečna bude jezdit, v kolika lidech, jak daleko, co bude vozit a od toho se pak odrazit. Udělat si z dostupných značek a modelů několik favoritů a ty pak hledat.
Záleží jak je na tom finančně, možná by se dalo uvažovat o variantě, že co vypadne z pojišťovny a z prodejeje dát na koupi třeba nové Thalie a postupem času poplatit nějaký leasing...
VW Golf VI + Smart ForTwo
minulost - Laguna II, PH1 2001, 1.6 16V Privilege, LPG
minulost - Laguna II, PH1 2001, 1.6 16V Privilege, LPG
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Milí zlatý malý chlapček 78 to čo si napísal je poriadne zcestné
To že si mal štastie u starších Citroenov a menej štastia u mladšieho Renaulta je náhoda do istej miery daná trendom staré - poctivejšie, síce blbá ale predsa. Kúp si nový Citroen a zaplačeš, či už to bude C4 alebo C5. Potom môžeš posudzovať. ZX je jediné použiteľné auto z tvojho zoznamu, AX je trieda R5 - Clio 1 čiže prehistorické auto staršieho auta kde sa musí vymeniť všetko aby to bolo spoľahlivé. A Saxo. Nenechaj sa vysmiať to je asi najhoršie auto od Citroenu čo som videl. Nesiaha Cliu ani po vrch kolies. Jeho torzná tuhosť je rovnaká ako u Escorta čiže oceľové blato. A tie brzdy ó bože moja 100 rokov stará R5 s posiľovačom čo prepúšťa brzdí lepšie Taká malá pojazdná rakva, v prípade tragickej nehody do lisu a rovno vykopanej jamy. Dobre si pamätám keď do nás naborila ženská so Saxom, na Felicii Pickupe nám odpadla ŠPZ a praskol nárazník pričom jej celý nárazník odletel praskol chladič a posunulo celý rám. Podobných búračiek som videl niekoľko a bol som prítomný aj pri opravách, vrcholom bolo keď kámošov sused zrušil Saxo na predok tým že narazil do plôtika obitého drevom - Saxo z roku 1998 má asi rovnako hrubé nosníky aké mala R5 v roku 1988 Twingo je oproti nemu limuzína s 5 hviezdičkami Euro NCAP.
Nechceš s takými príspevkami Julesa Verna radšej obšťastňovať nejaké Citroen fórum
To čo píšeš o klampiarine je na smiech, normálny klampiar musí to auto obhliadnuť povedať za koľko by to vedel opraviť a povedať aj potencionálne riziká. Tečúci chladič jedine v prípade že by sa vplyvom posunutia karoséria dostal do pnutia čo je jasne viditeľné. Napísal že po búračke sa motor rozbehol aj keby trebalo vymeniť ložisko tak je to prabiedna investícia. Skočiť na geometriu je samozrejmý postup po každej búračke aspoň u "normálnych" ľudí.
Aby sme neboli až tak O.T. prikláňam sa k obhliadke u seriózneho klampiara, také tlachy sú o ničom, nevideli sme ani fotky a dnes si kupovať auto za 42 - 50 tisíc nie je žiadna výhra (v porovnaní s tým čo má teraz). To radšej doplatiť a kúpiť niečo lepšie.
To že si mal štastie u starších Citroenov a menej štastia u mladšieho Renaulta je náhoda do istej miery daná trendom staré - poctivejšie, síce blbá ale predsa. Kúp si nový Citroen a zaplačeš, či už to bude C4 alebo C5. Potom môžeš posudzovať. ZX je jediné použiteľné auto z tvojho zoznamu, AX je trieda R5 - Clio 1 čiže prehistorické auto staršieho auta kde sa musí vymeniť všetko aby to bolo spoľahlivé. A Saxo. Nenechaj sa vysmiať to je asi najhoršie auto od Citroenu čo som videl. Nesiaha Cliu ani po vrch kolies. Jeho torzná tuhosť je rovnaká ako u Escorta čiže oceľové blato. A tie brzdy ó bože moja 100 rokov stará R5 s posiľovačom čo prepúšťa brzdí lepšie Taká malá pojazdná rakva, v prípade tragickej nehody do lisu a rovno vykopanej jamy. Dobre si pamätám keď do nás naborila ženská so Saxom, na Felicii Pickupe nám odpadla ŠPZ a praskol nárazník pričom jej celý nárazník odletel praskol chladič a posunulo celý rám. Podobných búračiek som videl niekoľko a bol som prítomný aj pri opravách, vrcholom bolo keď kámošov sused zrušil Saxo na predok tým že narazil do plôtika obitého drevom - Saxo z roku 1998 má asi rovnako hrubé nosníky aké mala R5 v roku 1988 Twingo je oproti nemu limuzína s 5 hviezdičkami Euro NCAP.
Nechceš s takými príspevkami Julesa Verna radšej obšťastňovať nejaké Citroen fórum
To čo píšeš o klampiarine je na smiech, normálny klampiar musí to auto obhliadnuť povedať za koľko by to vedel opraviť a povedať aj potencionálne riziká. Tečúci chladič jedine v prípade že by sa vplyvom posunutia karoséria dostal do pnutia čo je jasne viditeľné. Napísal že po búračke sa motor rozbehol aj keby trebalo vymeniť ložisko tak je to prabiedna investícia. Skočiť na geometriu je samozrejmý postup po každej búračke aspoň u "normálnych" ľudí.
Aby sme neboli až tak O.T. prikláňam sa k obhliadke u seriózneho klampiara, také tlachy sú o ničom, nevideli sme ani fotky a dnes si kupovať auto za 42 - 50 tisíc nie je žiadna výhra (v porovnaní s tým čo má teraz). To radšej doplatiť a kúpiť niečo lepšie.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Klucí osobní výpady nechte doma.
Taky bych se přikláněl k malému novějšímu, než ke staršímu. Pokud chce větší auto s větší litáží, tam bych se přikláněl klidně k Laguně I., Citroenu Xsara, nebo k BMW E30 - E36, tyhle vozy byť starší jsou technologicky úplně jinde, než to základní ovoce, o kterém píše malý hošík 78.
Taky bych se přikláněl k malému novějšímu, než ke staršímu. Pokud chce větší auto s větší litáží, tam bych se přikláněl klidně k Laguně I., Citroenu Xsara, nebo k BMW E30 - E36, tyhle vozy byť starší jsou technologicky úplně jinde, než to základní ovoce, o kterém píše malý hošík 78.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Daewo Lanos z roku 2001 se prodává o 50 tisíc nahoru Auta šli pekně dolu .Jestli se jí auto líbilo a byla spokojená tak bych do něj šel znovu.
Nebo koupit něco staršího třeba 98 rok jiné např Laguna v sedanu cena jde o proti kombíku také pěkně dole.
To Anarki: Někdo kdo má starou pikslu by měl vědět ,že všechna starší auta nejsou zas tak špatná. Vždy jde jen o prachy.
Nebo koupit něco staršího třeba 98 rok jiné např Laguna v sedanu cena jde o proti kombíku také pěkně dole.
To Anarki: Někdo kdo má starou pikslu by měl vědět ,že všechna starší auta nejsou zas tak špatná. Vždy jde jen o prachy.
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
kšanda: Nie je pravda, len nemám rád keď sa tu spamuje.
Novotka: Je mi ľúto že máš starú pikslu ale neboj sa, raz si aj ty nasporíš na poriadne auto. Máš pravdu, niektoré staršie autá nie sú vôbec zlé, napr. taká R25 je limuzína na pohľadanie a aj napriek vyššiemu veku je jej štandard, bezpečnosť a spotreba na veľmi vysokej úrovni.
Novotka: Je mi ľúto že máš starú pikslu ale neboj sa, raz si aj ty nasporíš na poriadne auto. Máš pravdu, niektoré staršie autá nie sú vôbec zlé, napr. taká R25 je limuzína na pohľadanie a aj napriek vyššiemu veku je jej štandard, bezpečnosť a spotreba na veľmi vysokej úrovni.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
-
- Experienced member
- Příspěvky: 508
- Registrován: pon čer 25, 2007 12:47
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů